Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(16)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(15)
Audiobooki
(2)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(14)
Autor
Kożusznik Barbara
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Motylski Maciej
(1)
Mądry Jan
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Parkes Aneta
(1)
Patkaniowski Michał
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skała Marek
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Smythe John
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szostak Jacek
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Witkowski Stanisław A
(1)
Wręga Michał
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(12)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Menedżerowie
(15)
Kadry
(6)
Motywacja pracy
(6)
Organizacja
(5)
Praca
(5)
Przywództwo
(5)
Zarządzanie
(5)
Decyzje
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Stosunki interpersonalne
(3)
Negocjacje
(2)
Organizacje
(2)
Osobowość
(2)
Psychologia pracy
(2)
Stres
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zawód
(2)
BHP
(1)
Controlling
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Etyka biznesu
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Nieruchomości
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pracodawcy
(1)
Prawo pracy
(1)
Private equity
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Płaca
(1)
Płynność kadr
(1)
Reklama
(1)
Socjologia pracy
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Stres zawodowy
(1)
Venture capital
(1)
Wzorzec Zachowań i Przeżyć Związanych z Pracą
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Czy wiesz, co motywuje Twoich pracowników?

Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?

Jeśli rozumie, czym jest i jak działa skuteczne motywowanie pracowników - na pewno. Ta książka, której trzecie, rozszerzone wydanie trzymasz w rękach, może być w tej kwestii bardzo pomocna. Powstała bowiem na podstawie doświadczeń jej autorów i uczestników szkoleń menedżerskich, które autorzy prowadzili i prowadzą. Bazuje więc na realiach pracy w różnych firmach i rozmaitych branżach, co czyni ją tym bardziej wartościową pozycją.

Pochyl się nad zagadnieniem motywacji i:

  • przyswój zasady, których warto się trzymać, by skutecznie motywować ludzi
  • przyjrzyj się motywacji jako stałemu i zaplanowanemu procesowi
  • poznaj najważniejsze teorie motywacji i sposoby ich zastosowania
  • dowiedz się, co motywuje i co demotywuje polskich pracowników

Uwaga! W trzecim wydaniu książki znajdziesz dodatkowo między innymi ciekawą metodę komunikacji stworzoną przez Louise Evans - 5 Chairs 5 Choices

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Psychologia w służbie Twojego biznesu

Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.

Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej