Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(30)
Audiobooki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(18)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Holstein-Beck Maria
(2)
Lany Magdalena
(2)
Albigowski Marek
(1)
Albright Mary
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bassford Christopher
(1)
Benton Debra
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bruch Heike
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Carr Clay
(1)
Covey Stephen R
(1)
Cox Allan
(1)
De Bono Edward
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Edington D.W
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Ghyczy Tiha von
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Harari Oren
(1)
Jakubik Anna
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kets de Vries Manfred
(1)
Kowalczyk Marek
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kubik Krystyna
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Lorber Robert
(1)
Maxwell John C
(1)
Oetinger Bolko von
(1)
Oncken William
(1)
Owen Jo
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Payne John
(1)
Payne Shirley
(1)
Pietkiewicz Edward
(1)
Piotrowska Dorota
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rogalińska Agnieszka
(1)
Rzędowski Jerzy
(1)
Skała Marek
(1)
Stewart Aileen Mitchell
(1)
Stone Nan Dundes
(1)
Thomas Neil
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Zbrońska Edyta
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Łuczka Dagmara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Menedżerowie
(33)
Zarządzanie
(18)
Przywództwo
(7)
Kadry
(4)
Motywacja pracy
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Praca
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Kompetencje przywódcze
(2)
Organizacja
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Asertywność
(1)
Clausewitz, Carl von (1780-1831)
(1)
Coaching
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dyrektor
(1)
Etyka biznesu
(1)
Higiena
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość
(1)
Kompetencje intrapersonalne
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Obyczaje towrzyskie
(1)
Perswazja
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Savoir-vivre
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Sprzedaż
(1)
Startegie
(1)
Strategia
(1)
Władza
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Psychologia
(3)
Filozofia i etyka
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zabójcza lista podziękował liderom, mentorom i coachom...; Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry; Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli; Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli; Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli; Mądrość 1 /2 . Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży; Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego; Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas; Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje; Wiedza — trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży; Mariaż profesji sprzedaży z technologii, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy; Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży; Kilka słów o etyce 39 Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, „popnauki”; i „nienauki” — choć to wszystko to jakaś wiedza; Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania; Uwaga, ślisko 3 /4 . Zespoły sprzedaży — rety, co się dzieje?; Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach; Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3 /4; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha; Przypowieść: „Możliwości — słuchaniem można zobaczyć”; Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży; Złożone zaangażowanie; Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie!; Wywoływanie temperatury sprzedaży; Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1; Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek — trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor; Przypowieść dla mentora i coacha: „Oddychanie”. Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu — wymiany doświadczeń z dobrym wpływem: Narrator nie tylko w filmach; Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz; Perswazja narracyjna i retoryczna — wykorzystanie w sprzedaży; Znów powrót do sensu; Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży; Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży?; Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu; Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk); dla refleksji mentora i coacha ; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2; Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak — prezes Akademii Rekomendacji, Przedsiębiorca; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pobudzanie”; Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży — otwarcie tunelu wyobrażonego: Przebudzenie zasobów i wyobraźnia; Przebudzenie do roli menedżera; Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej — kompetencje vs wyniki; Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży; Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej; Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych; Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji?; Wsparcie, wyniki i rozwój; Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3.; Mentor z przystanku 3.; Coach z przystanku 3.; Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska — prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Rozwijanie”. Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje: Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę; Jakościowa aktywność zawodowa; Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców; Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku; Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze; Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami; Zasoby z perspektywy coachee; Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów; Układanie doświadczeń czyli czy dołożyłeś wszelkich starań?; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 4. Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna — psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL; Przypowieść dla mentora i coacha: „Unoszenie”. Przystanek 5. Mentor, coach — założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości; Przypadek firmy Nike, czyli si ̄a mentoringu doświadczeń; Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu; Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz; Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem; Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha; Studium przypadku z praktyki — branża ubezpieczeniowa; Studium przypadku z praktyki — branża przewozowa i logistyczna; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore — profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii; Przypowieść dla mentora i coacha: „Odkrywanie — paryskie bordo”. Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie: Mentor — źródło postawy i metodyki; Różnice między autorytetem a ekspertem — dlaczego to ma znaczenie?; Z dziennika eksperta sprzedaży; Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię; Role jako część edukacji mentora; Role wypełnione skryptami zachowań; Mentor jako badacz, etnograf; Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście; Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek — trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Nauczanie”. Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności: Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży; Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży; Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych; Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie; Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie; Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży; Leszno, garnki i apteka; Wdrożenie i nauka na błędach — z życia; Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka; Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski; Skuteczne nauczanie umiejętności — wyzwanie?; Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7. Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck — visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA; Przypowieść dla mentora i coacha: „Inspirowanie”. Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy; Przemiana, refleksja, trendy; Poziomy rozwoju społecznego; Jak wygląda komunikacja w tej spirali?; Uskrzydlanie w sprzedaży; Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży; Coaching a edukacja — kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania 370 Coaching, czyli pytania coacha i eksperta; Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8. Rozmowa ekspertów: Rafa ̄ Schmidt — wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pragnienie”; Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży; Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa; Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania; Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. Przypowieść dla mentora i coacha: „Czekanie na przełom”. Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy — choć ich nie weźmiesz w ręce: Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego; Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży; Rozwiązanie: uprawianie produktywność; Narzędzia do uprawiania produktywności; Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie; Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator — jeden człowiek, wiele ról; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. Przypowieść dla mentora i coacha: „Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym”; Przystanek 11. Osiągniecia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych: Warunki i tło wyuczalności w zespole; Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji; GOLD; EDIC; PURE; CLEAR; Ekologicznie uczyć sprzedaży; Kierowanie jako trenowanie; Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent. Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. Przypowieść dla mentora i coacha: „Poszukiwanie”; Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji: Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi; Zachowania Twojego pierwszego szefa; Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży; Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. Przypowieść dla mentora i coacha: „Nadawanie”; Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy; Biogram autora; Bibliografia; Netografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Wykazuj inicjatywę; R.2 Oczekuj akceptacji i dawaj ja innym; R.3 Zadawaj pytania i proś o oddanie przysługi; R.4 Przybieraj wyprostowaną postawę i uśmiechaj się; R.5 Bądź ludzki, miej poczucie humoru i osobiście się angażuj; R.6 Posłuchaj, co inni mają do powiedzenia; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Odszyfrowując ludzką mistykę. Spojrzeie przez pryzmat klinicznego karadygmatu. 2. Inteligencja emocjonalna w świecie zawodowym. 3. Syndrom małża. 4. Czynnik porażki w przywództwie. 5. Fenomen Dilberta. 6. Zepsucie na górze. 7. Osiąganie zmiany osobistej i organizacyjnej. 8. Cechy skutecznego przywództwa. 9. Przywództwo w kontekście globalnym. 10. Role, jakie grają przywódcy. 11. Dynamika sukcesji. 12. Rozwój przywództwa. 13. Najlepsze miejsca do pracy: organizacje autentyzotyczne. 14. Końcowe przemyślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Ludzi Sukcesu)
Błędy w postępowaniu z pracownikami; Błędy w ocenie jakości pracy; Błędy w przydzielaniu pracy; Błędy w stosunkach z klientami; Błędy w przekazie informacji; Błędy w relacjach z innymi zespołami pracowników; Błędy w użytkowaniu technologii; Błędy w kierowaniu zespołem; Błędy w stosunkach z szefem; Błędy w spełnianiu właściwej roli w firmie; Podstawowe błędy w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak odkryć najlepsze zasoby do współpracy z innymi 2. Poznaj pierwszy sposób przetwarzania informacji 3. Spotkania, narady i negocjacje - czyli jak byc lubianym 4. Jak błyskawicznie odkryć strategie innych ludzi 5. Zaplanuj swoje zwycięstwo - czyli po co to ribisz 6. Szefie, motywuj! czyli technologia przekonywania 7. Twoje centrum dowodzenia umysłem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele. 2. Zmiany. 3. Fasady. 4. Granice. 5. Rady nadzorcze. 6. Wizje. 7. Przyszłość. 8. Modele. 9. Mentorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele sterowania i zarządzania jakością, 2. Motywacja i jej siła w odniesieniu do sterowania i zarządzania jakością. 3. Rola osobistej postawy w sterowaniu i zarządzaniu jakością. 4. Żywotne czynniki w praktycznym stosowaniu sterowania i zarządzania jakością, 5. Obowiązki i zadania funkcyjne menedżerów. Zestaw materiałów pomocniczych (referencyjnych), Zestaw materiałów dodatkowych (addenda).
i zadania funkcyjne menedżerów. 5.Zestaw materiałów pomocniczych (referencyjnych). 6.Zestaw materiałów dod atkowych (addenda)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
W poszukiwaniu złota: 1. Gdy na szczycie czujesz się samotny, to znaczy, że gdzieś popełniasz błąd; 2. Osobą, którą najtrudniej zarządzać jesteś ty sam; 3. Kluczowe momenty, które definiują twoje przywództwo; 4. Gdy trafi cię kopniak w tyłek, wiesz, że jesteś na przedzie; 5. Nie przepracuj w życiu ani jednego dnia; 6. Najlepsi liderzy są dobrymi słuchaczami; 7. Poznaj swoje silne strony i wykorzystaj je; 8. Podstawowym obowiązkiem lidera jest dostrzeganie rzeczywistości; 9. Gdy chcesz ocenić, jak sobie radzi lider przyjrzyj się ludziom, którymi zarządza; 10. Nie wysyłaj kaczek do szkoły dla orłów; 11. Koncentruj się na tym co najważniejsze; 12. Największym błędem, jaki popełniasz jest brak pytania o to, jaki błąd popełniasz; 13. Nie zarządzaj czasem, zarządzaj swoim życiem; 14. Nieustannie się ucz, byś nadal mógł być efektywnym liderem; 15. Liderzy wyróżniają się w trudnych chwilach; 16. Ludzie porzucają ludzi, a nie firmy; 17. Doświadczenie nie jest najlepszym nauczycielem; 18. Zebranie przyniesie korzyść wtedy gdy rozpoczniesz je zanim się zacznie; 19. Ceń relacje z ludźmi, nie tylko wspinaczkę; 20. Podejmowane przez ciebie decyzje określają, kim jesteś; 21. Wsparcie możesz wypożyczać, lecz nigdy go nie oddawaj; 22. Gdy coś zyskujesz, musisz z czegoś zrezygnować; 23. Ci, z którymi rozpoczynasz podróż, rzadko docierają z tobą do celu; 24. Niewielu liderów osiąga sukces, jeżeli nie chcą tego otaczający ich ludzie; 25. Odpowiedzi dostajesz tylko na pytania, które zadajesz; 26. Ludzie podsumują twoje życie jednym zdaniem- wybierz teraz, jakie ono będzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo i budowanie zespołów; 2. Motywacja i zarządzanie ludźmi; 3. Lider jako decydent; 4. Komunikacja i prezentacje; 5. Najważniejsze informacje do zapamiętania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zmiany : rzecz dla wściekniętych / Marek Skała. - Gliwice : Helion, 2007. - 183 s. : fot., rys. ; 23 cm.
1. Robert Cialdini. Numer 1 na świecie. 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie. 3. Stephen R. Covey. Produktywność i efektywność. 4. Pokaż mi swego guru, a powiem Ci... 5. Rozglądaj się - guru są wśród nas. 6. To niedobre NLP. 7. Między Marsem i Wenus. Megalityczny dekalog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz. I: Rozwijanie umiejętności przywódczych w perspektywie 1. Uwagi wstępne 2. Natura przywództwa 3. Badania dotyczące rozwijania umiejętności przywódczych Cz. II: Siedem warunków skutecznego rozwijania umiejetności przywódczych 4. Opracowanie strategii rozwijania umiejętności przywódczych 5. Selekcja 6. Szkolenie liderów 7. Opracowanie zasad planowania kariery 8. Powierzenie menedżerom liniowym roli mentorów 9. Samorozwój 10. Rozwijanie cech i umijetności lidera strategicznego Cz. III: Realizacja warunków w praktyce; Literatura, Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Liderzy rodzą się w tyglu trudnych doświadczeń, 2. Menedżerowie i liderzy, czym się różnią od siebie?, 3. Siedem etapó w życiu przywódcy, 4. Przywództwo, które przynosi efekty, 5. Liderzy na kozetce psychoanalityka, 6. Wzlot i upadek charyzmatycznego lidera, 7. Przewodzenie procesowe zmian: przyczyny niepowodzeń, 8. Ciemna strona przywództwa, 9. Nartystycznie przywódcy, 10. Czego można nauczyc się od tytanów, Władza, mroczny przedmiot pożądania i...pozytywnej motywacji, 11. Sukces wymaga energii, 12. Co właściwie robią przywódcy?, 13. Przywództwo piątego stopnia, 14. Ostrzeżenie dla nowych szefów: ccyha na was siedzem niespodzianek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Mikrofon i kamera (współpraca z radiem i telewizją) 2.Odpowiedzi na trudne pytania, 3.Obdarowywać z klasą, czyli wręczanie upominków, 4.Dobre maniery, 5.Etyka biznesu, 6.Zarządznie w wizerunek firmy, 7.Portret lid era, 8.Investor Relations, 9.Sponsoring, 10.Lobbing, czyli rzecznictwo interesów, 11.Internet - dlaczego wa rto zaistnieć w sieci?, 12.Instalacja programu "Sztuka budowania wizerunku osób, firm i instytucji"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Biblioteka jednominutowego menedżera; 3. Pytania; 4. Jednominutowy menedżer; 5. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić; 6. Aktywatory, zachowania i konsekwencje; 7. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania; 8. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania- podsumowanie; 9. Zarządzanie najlepszymi pracownikami; 10. Efektowne reprymendy; 11. Teoria w praktyce; 12. Wprowadzenie do systemu pięciu kroków; 13. System pięciu kroków; 14. Precyzowanie obszarów wydajności; 15. Pomiar bieżącej wydajności; 16. Zaangażowanie; 17. Instruowanie; 18. Ocenianie postępów; 19. System pięciu kroków- podsumowanie; 20. Henryk robi pierwszy krok; 21. Końcowe przemyślenia; 22. Waga zobowiązań; 23. Jednominutowe zarządzanie w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady Powella; Ośmielaj do wyrażania własnych opinii; Czasem trzeba pozbyć się pracownika; Oprzyj zarządzanie na wzajemnym zaufaniu; Waż słowa; Dobieraj sobie potrzebnych ludzi; Słuchaj ludzi; Tajemnica sukcesu tkwi w szczegółach; Mieszaj w zakisłym; Zostaw własne ego przed drzwiami firmy; Zmiana to jedyna szansa rozwoju; Poszukaj konsensusu (ale nie czyń zeń zasady); Nie powielaj stereotypów; Upraszczaj procedury i działanie; Sytuacja dyktuje najwłaściwszą strategię; Bez ryzyka nie ma sławy; Nie trać kontaktu ogniowego z przeciwnikiem; Tratuj podwładnych jak partnerów; Nie bój się wytknąć królowi, ze jest nagi; Tytuły to tylko dźwięczne nazwy; Zaufaj ludziom z linii ognia; Przede wszystkim sam bądź optymistą; Spójrz na siebie z dystansem; Zachowaj równowagę między pracą a życiem; Decyzje są tylko twoje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Władza i uprawnianie, Uprawnianie siebie, Uprawnianie innych, Przewodzenie z drugiej linii, Uprawniający menedżer, Wyznaczenie kierunku i utrzymanie kontroli, Przezwyciężanie barier, Systemy doskonalenia i wynagradzania pracowników, Systemy, strategie i techniki, Przygotowanie do uprawniania, Godzina "U" i dalej, Jak nam idzie?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey. - Wyd.2 popr. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2004. - 346, [10] s. : tab. ; 23 cm.
1. Skuteczność działania w życiu osobistym i w stosunkach międzyludzkich, 2. Rozwój menedżerski i organizacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej