Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(14)
Autor
Kożusznik Barbara
(3)
Bieda Jolanta
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Faerman Sue R
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Goriszowski Włodzimierz
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kieżun Witold
(1)
Król Magdalena B
(1)
McGrath Michael R
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Quinn Robert E
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Thompson Michael P
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wasiluk Anna
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Śnadecki Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Menedżerowie
(17)
Zarządzanie
(9)
Kadry
(5)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Decyzje
(2)
Organizacja
(2)
Organizacje
(2)
Przywództwo
(2)
Zachowanie
(2)
Zawód
(2)
Czas
(1)
Dyrektor
(1)
Etyka biznesu
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Oceny pracowników
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zespołowa
(1)
Płaca
(1)
Stres
(1)
Wychowanie
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Grupa - zespół pracowniczy, 2.Kierownik jako wyróżniony członek zespołu pracowniczego, 3.Nowe wyzwania wobec kierowania zespołem pracowniczym, 4.Zwiększanie efektywności kierowania zespołem pracowniczym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 65.01
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instytucjonalizacja edukacji 2. Podstawy dydaktyki menadżerskiej 3. Metody kształcenia menedżerów 4. Podnoszenie efektywności edukacji menedżerskiej 5. Rola nauczyciela akademickiego 6. Praca dydaktyczno- wychowawcza 7. Pomoce dydaktyczne wspomagające efektywność nauczyciela 8. Łączenie procesu dydaktycznego z procesem wychowawczym 9. Funkcje dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela w kształceniu menedżerów 10. Narzędzia wirtualne - infostrady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 187)
R. 1. Menedżer w świetle literatury: Geneza i rodowody menedżera, Role menedżera i skuteczność jego pracy, Współczesne wymagania wobec menedżera, Sylwetka menedżera przyszłości. R.2. Style zarządzania menedżerskiego: Klasyczne style zarządzania, Inne style zarządzania, Relatywizm stylów kierowania. R. 3. Elementy skutecznego działania menedżera: Pożądane umiejętności menedżerskie, Kluczowe umiejętności w kierowaniu ludźmi, Zarządzanie czasem menedżera, Umiejętności negocjacyjne menedżera, Atrybuty menedżerskiej przedsiębiorczości. R. 4. Kreowanie sukcesu firmy: Czynniki sukcesu, Menedżer sukcesu, Kontrakty menedżerskie. R. 5. Wykorzystanie czasu pracy menedżera: Znaczenie czasu w życiu i działaniu menedżerów, Gospodarowanie czasem jako element efektywnego działania, Organizacja czasu pracy menedżera. R. 6. Menedżerski potencjał umiejętności negocjacyjnych: Geneza i pojęcie negocjacji, Etapy procesu negocjacji, Strategie i taktyki negocjacyjne, Typologia negocjatorów, Proces komunikacji i jego rola podczas negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Menedżer - identyfikacja profesji, Role menedżerskie, Treść pracy, Planowanie pracy własnej, Zasady organizacji czasu pracy, Motywowanie, Przywództwo menedżerskie, Kontrola i ocena wyników, Model idealnego menedżera, Etyka menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia menedżeryzmu w oświacie w XXI wieku, 2. Zarządzanie oświatą w warunkach wytycznych Unii Europejskiej, 3. Metodologiczne aspekty teorii organizacji i zarządzanie oświatą w koncepcji menedżerskiej, 4. Podstawowe kryteria klasyfikacji funkcji kierowniczych i ich klasyfikacja we współczesnej literaturze polskiej, 5. Osobowość menedżera oświatowego, 6. Kształcenie menedzerów. Elementy polityki kadrowej w aspekcie założeń Unii Europejskiej, 7. Podstawowe koncepcje zarządzania w oświacie ich zmienność i uwarunkowania na tle współczesnej literatury, 8. Style kierowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Menedżerowie współczesnych organizacji; 2. Miejsce kadry kierowniczej we współczesnych firmach; 3. Menedżerowie w strukturach organizacji; 4. Działania menedżerów i ich kształcenie; 5. Praca własna menedżerów; 6. Organizacja i doskonalenie pracy menedżerów; 7. Profesjonalizm i rozwój menedżerów; 8. Kierowanie i przywództwo; 9. Menedżerowie w zespołach; 10. Spotkanie - praca zespołowa kierowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja modeli zarządzania: nowe podejście. 2. Funkcja mentora. 3. Funkcja moderatora. 4. Funkcja monitorującego. 5. Funkcja koordynatora. 6. Funkcja kierującego. 7. Funkcja realizatora. 8. Funkcja pośrednika. 9. Funkcja innowatora. 10. Integracja i droga do mistrzostwa: zrozumienie procesu rozwojowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania : wybrane zagadnienia / Sylwia Przytuła. - Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2008. - 209, [2] s. : fot., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / przewodniczący komitetu red. Andrzej Matysiak)
1. Praktyczne aspekty psychologii zarządzania. 2. Psychologiczne koncepcje osobowości. 3. Profil kwalifikacyjny współczesnego menedżera. 4. Determinanty zachowań ludzi w organizacji. 5. Manipulacje w biznesie i sposoby obrony przed nimi. 6. Ekspresja emocji i manipulowanie nimi. 7. Relacje interpersonalne utrudniające i wspierające wzajemne porozumiewanie się. 8. Teoria stresu psychologicznego i wypalenie zawodowe. 9. Dysfunkcje psychologiczne w zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Skuteczność w zarządzaniu projektami: 1.1. Projekt jako podstawa zarządzania projektami; 1.1.1. Geneza pojęcia „projekt”; 1.1.2. Określenie znaczenia projektu w zarządzaniu projektami; 1.1.3. Cechy charakterystyczne projektów; 1.1.4. Typologie i podziały projektów; 1.2. Istota zarządzania projektami; 1.2.1. Rozwój dziedziny zarządzania projektami; 1.2.2. Znaczenie pojęcia „zarządzania projektami”; 1.2.3. Specyfika pracy projektowej; 1.2.4. Tendencje rozwoju w zarządzaniu projektami; 1.3. Czynnik ludzki w zarządzaniu projektami; 1.3.1. Menedżer projektu; 1.3.2. Style zarządzania zespołem projektowym; 1.3.3. Skuteczność pracy menedżera projektu. Rozdział 2. Zarządzanie kompetencjami menedżera projektu: 2.1. Znaczenie terminu „kompetencje”; 2.1.1. Wieloznaczność pojęcia; 2.1.2. Kompetencje – kwalifikacje – umiejętności; 2.1.3. Typologie kompetencji; 2.1.4. Model KSA a model góry lodowej; 2.2. Kompetencje menedżerskie; 2.2.1. Zakres pojęcia kompetencji kierowniczych; 2.2.2. Role i umiejętności menedżerskie; 2.2.3. Cechy skutecznego menedżera; 2.3. Specyfika kompetencji interpersonalnych menedżera projektu; 2.3.1. Kompetencje menedżera projektu; 2.3.2. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu; 2.3.3. Modele kompetencji menedżera projektu. Rozdział 3. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu społecznego – wprowadzenie do własnych badań empirycznych: 3.1. Metodyczne zagadnienia własnych badań empirycznych; 3.1.1. Cel, zakres i sposób prowadzenia badań; 3.1.2. Uzasadnienie wyboru metody badań; 3.1.3. Teoretyczne podstawy metod badawczych; 3.1.4. Charakterystyka grup badawczych; 3.2. Specyfika Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 3.2.1. Istota Funduszy Szwajcarskich; 3.2.2. Fundusz dla Organizacji Pozarządowych – cel i obszary tematyczne; 3.2.3. Skuteczność działań Operatora i Partnera Funduszu; 3.2.4. Rodzaje projektów i nabory wniosków; 3.3. Opinie badanych o kompetencjach interpersonalnych skutecznych menedżerów projektów w świetle badań pilotażowych; 3.3.1. Charakterystyka badanej grupy i metodyka badań; 3.3.2. Specyfika pracy projektowej w opinii studentów; 3.3.3. Kluczowe kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle badań pilotażowych. Rozdział 4. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle własnych badań empirycznych: 4.1. Perspektywa kierownika projektu – wstęp do badań; 4.2. Samoocena kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.2.1. Wiedza i umiejętności praktyczne menedżerów projektów społecznych; 4.2.2. Cechy osobowe i umiejętności interpersonalne menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.2.3. Doświadczenie menedżerów projektów i doświadczenie organizacyjne; 4.3. Kompetencje interpersonalne menedżerów projektów w ocenie ekspertów; 4.3.1. Diagnoza poziomu kompetencji menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.3.2. Niedobory kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Rozdział 5. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów: 5.1. Ograniczenia w zakresie badania i pomiaru kompetencji; 5.2. Ocena stanu kompetencji menedżerów projektów; 5.2.1. Profil społeczno-demograficzny kierownika projektu społecznego; 5.2.2. Stan wiedzy i opanowanych umiejętności; 5.2.3. Potencjał kierowników projektów i dojrzałość organizacyjna; 5.3. Propozycja modelu kompetencji interpersonalnych; 5.3.1. Zasadność tworzenia modeli; 5.3.2. Profil kompetencji interpersonalnych menedżera projektu społecznego; 5.4. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów; 5.4.1. Istota doskonalenia kompetencji menedżerskich; 5.4.2. Warsztaty „szyte na miarę” dla menedżerów projektów społecznych. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Sternicy w firmach, czyli o liderach i menedżerach przyszłości; R.2 Dobrze wiedzieć, co się dzieje; R.3 Panta rhei w biznesie; R.4 Ucz się od innych; R.5 Pomysłowy Dobromir, czyli o pobudzeniu kreatywności pracowników; R.6 Niezbędnik szefa produkcji, czyli o GHP; R.7 W usługach jakość też jest ważna; R.8 Matematycznie udowodniona doskonałość, czyli o Six Sigma; R.9 Kontroling - system wczesnego ostrzegania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 206/2001)
R.1 Biznes i menedżer w zachodzących przemianach społeczno-gospodarczych na przełomie wieku: Biznes i menedżer kategoriami ponadczasowymi; Menedżer i jego współczesne konotacje; Menedżer w zachodnim i polskim biznesie; Obszar penetracji menedżerskich; Współczesność, a nowoczesność w biznesie. R.2 Funkcje i role menedżera w nowoczesnym przedsiębiorstwie; Nowoczesny menedżer pilnie poszukiwany; Menedżer w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem; Menedżerowie i ich role. R.3 Predyspozycje psychofizyczne menedżera: Czynniki wyznaczające indywidualny poziom zachowań organizacyjnych menedżera; Cechy fizyczne i środowiskowe preferowane w zawodzie menedżera; Władza i autorytet, jako wypadkowa predyspozycji psychofizycznych, cech fizycznych i środowiskowych menedżera; Osobowościowe wyznaczniki menedżerskich stylów kierowania. R.4 W kręgu poszukiwań uniwersalnych umiejętności menedżerskich w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Kompetencje a umiejętności menedżera- próba definicji i praktycznych konotacji; Umiejętności menedżerskie- geneza, źródła oraz aktualny stan i potrzeby ich doskonalenia; Rodzaje umiejętności menedżerskich; Próba uniwersalizacji umiejętności menedżerskich. R.5 Kształtowanie umiejętność menedżerskich w światowym i polskim biznesie na tle przemian cywilizacyjnych: Wpływ wzorców kulturowych współczesnego świata na wy bór umiejętności menedżerskich i potrzeby ich kształtowania; Wpływ stereotypów funkcjonujących w światowym i polskim biznesie na kształtowanie umiejętności menedżerskich; Postawy, zachowania i umiejętności menedżerów, gł. kryterium w podziale światowego i polskiego biznesu. R.6 Jak kształtować umiejętności potrzebne dziś menedżerom w zarządzaniu przedsiębiorstwem?: Menedżer kreatorem pożądanych postaw, zachowań i aspiracji w biznesie; Menedżer znawcą "sztuki motywacji"; Menedżer skutecznym negocjatorem; Przedsiębiorczość menedżera jako kształtowanie umiejętności wobec celów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 315, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
I. Kierownik i menedżer: Kierowanie; Cechy kierowników i menedżerów; Kierownik- menedżer wobec wyzwań przyszłości; II. Zarządzanie i jego otoczenie: Zarządzanie; Otoczenie; III. Zarządzanie jako sekwencja działań: Planowanie; Organizowanie; Realizacja; Kontrolowanie; IV. Kompetencje w zarządzaniu: Kompetencje i role decyzyjne; Kompetencje i role informacyjne; Kompetencje i role interpersonalne; V. Instrument zarządzania: Strategie zarządzania; Modele biznesowe; Metody zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej