Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(20)
Autor
Bańka Waldemar
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Alberoni Francesco
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Detyna Beata
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Edington D.W
(1)
Fobel Pavel
(1)
Fobelová Daniela
(1)
Francik Kamila
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hatch Mary Jo
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kačurová Jana
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kubik Krystyna
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Leśniewski Michała Adam
(1)
Lis Marcin
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Oleksa-Marewska Karolina
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Pietkiewicz Edward
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Socha Irena (1946- )
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Sulich Adam
(1)
Tokar Joanna
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wrzesiewski Tomasz
(1)
Wróblewski Łukasz
(1)
Ćwik Bogdan
(1)
Żukowska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Temat
Menedżerowie
(24)
Kultura organizacyjna
(11)
Przedsiębiorstwo
(8)
Organizacja
(7)
Zarządzanie
(7)
Przywództwo
(6)
Kadry
(4)
Praca
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Decyzje
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Motywacja pracy
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Public relations
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Zatrudnienie
(2)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Grupy społeczne
(1)
Higiena
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje kultury
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość usług
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kaizen
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura
(1)
Kultura -- zarządzanie
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura pracy
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie -- socjologia
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Metody badawcze
(1)
Następstwo prawne
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Obyczaje towrzyskie
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Organizacje
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polska -- kultura -- socjologia
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Płaca minimalna
(1)
Reklama
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
SOWA (system biblioteczny)
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Socjotechnika
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Warunki pracy
(1)
Wizerunek instytucji kultury
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wolontariat międzynarodowy
(1)
Wolontariusze
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i procesy społeczne: Internalizacja wzorów kulturowych w procesie socjalizacji w organizacji; Proces wytwarzania McPracownika. Przemoc w reprodukcji wzorów zachowań organizacyjnych; Kultura menedżerów i specjalistów; Ideologia menedżerska i kultura organizacyjna; Wokulski czy Dyzma? Przedsiębiorcy w polskiej literaturze współczesnej - szkic do badań portretu; Siła i przemoc w działaniach menedżerów współczesnych organizacji. Socjotechnika współczesnej korporacji: Doba ma tylko 24, czyli: neutralizacje są konieczne. Temporalne dylematy menedżerów; Kontrola pracowników we współczesnych korporacjach; Monitorowanie pracowników - dążenie do wydajności i efektywności a podmiotowość pracownika; Rola organizacji w kształtowaniu swoich zasobów ludzkich rzeczywistość Polskiego rynku pracy w obliczu zmian w ostatnich latach; Rekrutacja i adaptacja pracownicza - modele, etyka i rzeczywistość. 3. Studia przypadków w perspektywie socjologicznej: Grupa społeczna kierowców zawodowych; Badania jakościowe w przedsiębiorstwach na temat wydłużania życia zawodowego; Transformacja wiedzy jako szansa rozwoju organizacji;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etyka stosowana (teoretyczne podstawy badań nad organizacjami), 2. Podstawowe punkty wyjścia teorii organizacji, 3. Etyka w organizacji, 4. Etyka i proces decyzyjny, 5. Program etyczny organizacji i jego profesjonalna implementacja, 6. Kultura w organizacji, 7. Zachowanie menedżera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etykieta menedżera / Edward Pietkiewicz. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 1998. - 249 s. : fot. kolor., rys. ; 21 cm.
Menedżer, Kultura osobista, Dobre obyczaje, najprostsze wyrazy uprzejmości, Sztuka rozmawiania, telefon, Tytułowanie, Zasada pierwszeństwa, Korespondencja, Bilety wizytowe, Ubiór, Kobieta - dyrektor, Dyrektor - jego klienci i goście, Delegacje zagraniczne, Negocjacje, Konferencja prasowa, Wyjazdy za granicę, Spotkania towarzyskie, Napoje, Dobre obyczaje przy stole, Menedżera wizerunek własny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe warunki działania biznesu, 2. Programowanie przyszłości biznesu, 3. Pracownicy jako kapitał organizacji, 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Zachowania ludzi w organizacji, 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji, 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji, 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu, 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Przedmowa; 3. Zbyt wiele możliwości; 4. Nietypowy telefon; 5. Strach; 6. Stres i wydajność; 7. Zależność miedzy stresem i zmęczeniem; 8. Czynniki wpływające na poziom stresu; 9. Efekt domino; 10. Samopoczucie- pierwszy krok; 11. Początek; 12. Wizyta na uniwersytecie; 13. Charakterystyka zdrowego człowieka; 14. Odpowiedzialność za zdrowie; 15. Zdrowy tryb życia; 16. Identyfikacja zagrożeń; 17. Informacje zdrowotne; 18. Kolejny krok; 19. Promocja zdrowia w przedsiębiorstwie; 20. Logika; 21. Fakty; 22. Zyski dla organizacji; 23. Zmiany w organizacji; 24. Łatwiej powiedzieć niż zrobić; 25. Wsparcie; 26. Opracowanie planu; 27. Zmiana stylu życia; 28. Osobisty trener; 29. Pomoc bliskich; 30. Nowy styl życia; 31. Wierność zobowiązaniom; 32. Pomagac innym; 33. Samodyscyplina; 34. Program dla pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencyjność miękka przedsiębiorstw / Michał Adam Leśniewski. - Warszawa : Difin , 2015. - 252, [5] s. : tab., rys. ; 23 cm.
1. Konkurencja procesem rozwoju przedsiębiorstw; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa; 3. Zasoby ludzkie w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa; 4. Menedżer kadra zarządzającą przedsiębiorstwem; Motywacja funkcją zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Kultura organizacyjna w procesie miękkiego zarządzania przedsiębiorstwem; 7. Wiedza zasobem przedsiębiorstwa; 8. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 9. Zaufanie w rozwoju przedsiębiorstwa; 10. Model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura pracy menedżera / Krystyna Kubik. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2002. - 189,[1] s., VIII k. ; 21 cm.
1. Kultura w zarysie ogólnym, 2. Kultura języka, 3. Wizerunek menedżera i jego autorytet, 4. Komunikacja w organizacji, 5. Kultura pracy w biznesie, 6. Delegacje zagraniczne, 7. Przyjęcia w biznesie, 8. Zachowanie przy stole, 9. Ubiór w biznesie, 10. Główne problemy związane z etykietą w biznesie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Złożoność kultury organizacyjnej, 2. Typologia narodowych kultur organizacyjnych, 3. Doskonalenie kadry kierowniczej, 4. Międzykulutrowe podejście do doskonalenia
menedżerów, 5.Kulturowy model doskonalenia menedżerów , 6.Pragmatyka doskonalnia menedzerów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Elementy wiedzy o kulturze, 2. Środowisko kulturowe, 3. Pozaekonomiczne uwarunkowania rynku kultury, 4. Organizacja i zarządzanie instytucją kultury, 5. Marketing w kulturze, 6. Reklama w mass mediach, 7. Rynek sztuki w Europie, 8. Organizacja imprez kulturalnych, 9. Wybrane elementy prawa w działalności kulturalnej, 10. Ochrona dóbr intelektualnych ze szczególnym uwzględnieniem praw autorskich i pokrewnych, 11. Wybrane elementy przepisów celnych w zakresie ochrony dóbr kultury, 12. Podatki i finanse instytucji kultury, 13. Negocjowanie to komunikowanie się
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Współczesne wyzwania stojące przed liderami: Kim jest lider; Aktualne wyzwania dla procesu zarządzania; kompetencje współczesnych liderów; R. 2 Kultura organizacyjna – wyznacznik kompetencji lidera: Czy jest kultura organizacyjna; Modele kultury organizacyjnej; Kultura organizacyjna a efektywność przedsiębiorstwa – analiza modelu D. Denisona; R. 3 Model kompetencji przywódczych D. Denisona: Kompetencje przywódcze związane z misją; Kompetencje przywódcze związane z adaptacyjnością; Kompetencje przywódcze związane z zaangażowaniem; Kompetencje przywódcze związane ze spójnością; Praktyki i kompetencje przywódcze czterech wymiarów modelu D. Denisona; R. 4 Kompetencje przywódcze wspólne dla czterech wymiarów modelu D. Denisona – autorska koncepcja: Budowanie zaufania i wiarygodności; Skuteczna komunikacja; Samodoskonalenie; Gotowość cyfrowa (digital readiness); Podsumowanie autorskich koncepcji pogłębienia modelu kompetencji przywódczych D. Denisona; R. 5 Proces rekrutacji liderów: Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „misja”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „adaptacyjność”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „zaangażowanie”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „spójność”; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowoczesna organizacja i jej atrybuty, 2. Menedżerowie w nowoczesnej organizacji, 3. Umiejętności podejmowania trafnych decyzji, 4. Umiejętności tworzenia przyszłości firmy, 5. Umiejętności współdziałania z ludźmi, 6. Umiejętności doskonalenia kultury, wizerunku i reputacji firmy, 7. Samodoskonalenie menedżera i kreowanie kariery
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Mikrofon i kamera (współpraca z radiem i telewizją) 2.Odpowiedzi na trudne pytania, 3.Obdarowywać z klasą, czyli wręczanie upominków, 4.Dobre maniery, 5.Etyka biznesu, 6.Zarządznie w wizerunek firmy, 7.Portret lid era, 8.Investor Relations, 9.Sponsoring, 10.Lobbing, czyli rzecznictwo interesów, 11.Internet - dlaczego wa rto zaistnieć w sieci?, 12.Instalacja programu "Sztuka budowania wizerunku osób, firm i instytucji"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I SZtuka dobrego rządzenia: 1.Cel i ideał, 2.Wybór i przewodnictwo, 3.Umiejętność tworzenia, 4.Wartość i cnota. Cz.II Typy ludzkie, CZ.III Demoniczne oblicze włądzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia; 2. Strategia jako kultura zarządzania – od strategii do działania; 3. Sukcesja i Kaizen. Przypadek firmy wielorodzinnej w firmie rodzinnej; 4. Wsparcie transformacji cyfrowej firm małych i średnich poprzez klastry i huby innowacji cyfrowych; 5. Rola Lean Management w strategicznym podejściu do zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Budowanie kultury Kaizen w firmie usługowej na przykładzie studium przypadku firmy PROFES; 7. Job crafting a Kaizen w procesie ciągłego doskonalenia; 8. Ewolucja wskaźnika pomiaru efektywności w obliczu transformacji Kaizen; 9. Transformacja Kaizen – jak zrobić to dobrze? 10. Budowanie kultury lean oraz Kaizen w firmie produkcyjnej na przykładzie studium przypadku Flextronics International Poland Sp. z o. o. w Tczewie; 11. KION League w działaniu; 12. Transformacja Lean w siedmiu krokach Model transformacji Lean/Kaizen – całościowe praktyczne podejście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Menedżer o tysiącu twarzy; 1. Estetyka przywództwa; 2. Opowiadanie historii biznesowych; 3. Przywództwo dramatyczne; 4. Przywództwo mitologiczne; 5. Formowanie i reformowanie instytucji menedżmentu; 6. Przywódca biznesowy w roli artysty i kapłana
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna etykieta pracy / Lidia Jabłonowska, Grzegorz Myśliwiec. - Wyd.2 poszerz. i zaktual. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2006. - 169, [1] s. : rys. ; 24 cm.
1. Kultura zachowań w firmie. 2. Rozmowy służbowe i korespondencja. 3. Wygląd w życiu codziennym i w sytuacjach oficjalnych. 4. Spotkania towarzyskie wspierające biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota przywództwa w organizacji, 2. Typologie organizacji i rodzaje przywództwa, 3. Przywództwo jako forma sprawnego zarządzania kapitałem ludzkim, 4. Przywódca w zarządzaniu rozwojem kadr, 5. Skuteczność przywództwa w ujęciu Petera F.Druckera, 6. Opinie pracownicze na temat przywództwa w świetle teorii Maxa Webera, 7. Efektywnościowe aspekty przywództwa, 8. Przywództwo w praktyce społecznej, 9. Osobowość przywódcy, style przewodzenia, 10. Znaczenie przywództwa w kierowaniu kultury firmy, 11. Wdrażanie procesów zarządzania wiedzą w kontekście efektywnego przywództwa, 12. Wpływ przywództwa na kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych pracowników, 13. Starosta przywódca społeczności lokalnej, 14. Rola przywództwa w organizacji w okresie transformacji systemowej na przykładzie Ochotniczych Hufców Pracy, 15. Przywództwo przełożonych, 16. Współczesny ksiądz - misjonarzem czy przywódcą, 17. Przywództwo w organizacji nastawionej na jakość, 18.Przywództwo a manipulacje, 19. Rola menedżera w organizacji realizującej projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej