Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(50)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje naukowe
(19)
E-booki
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
tylko na miejscu
(30)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(30)
Autor
Boczkowska Magdalena (1983- )
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Gierula Joanna
(2)
Gierula Marian
(2)
Jachimowski Marek
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Kowalkowski Stanisław
(2)
Lupa Iwona
(2)
Markiewicz-Patkowska Julita
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wrońska Marta
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Barański Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batiuk Anna
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Borek Aleksandra
(1)
Brylska Karolina
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bykov Aleksei
(1)
Bęben Robert
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Elżanowska Hanna
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Flores Suzana E
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grunig James E
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Guth David W
(1)
Guzik Paweł
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Havrylyuk Viktoriya
(1)
Jarosz Marta
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kardaras Nicholas
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kmieciak Błażej
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Koroczenskij Aleksandr
(1)
Kotowska Justyna
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kozerska Agnieszka
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Krannich Marek
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Król Piotr
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kwatera Anna
(1)
Kwaśna Anna
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Levin Eyal
(1)
Lewandowska Monika
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marsh Charles
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Mendelson B. J
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(58)
Czechy
(1)
Język
polski
(58)
Temat
Media społecznościowe
(43)
Marketing społecznościowy
(12)
Środki masowego przekazu
(11)
Internet
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Portal społecznościowy
(7)
Public relations
(7)
Komunikacja marketingowa
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Studenci
(5)
Autoprezentacja
(4)
Blog
(4)
Marketing
(4)
Public relations w internecie
(4)
Reklama
(4)
Reklama internetowa
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Młodzież
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Copywriting
(2)
Copywriting internetowy
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Dziecko
(2)
Dziennikarze
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Image
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Ludzie starzy
(2)
Nauczanie dorosłych
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Prawo autorskie
(2)
Regionalne środki masowego przekazu
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Socjologia
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Turystyka
(2)
Twitter
(2)
Wizerunek uczelni
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Analiza czynnikowa
(1)
Anoreksja
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biblioterapia
(1)
Big data
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Bulimia
(1)
Cenzura
(1)
Couchsurfing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Domy dziecka
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Folklor
(1)
Good Behavior Game
(1)
Google Analytics
(1)
Grooming
(1)
Grupy nacisku
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucja totalna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci
(1)
Kryzys psychiczny
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kazachstan
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(13)
Monografia
(8)
Opracowanie
(5)
Czasopismo naukowe
(4)
Podręcznik
(3)
Raport z badań
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Komentarz prawny
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(20)
Zarządzanie i marketing
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Podróże i turystyka
(1)
Psychologia
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sklepy internetowe i świadczenie innych usług przez Internet; Blogi i portale społecznościowe; Prawo autorskie w Internecie; Znaki towarowe; Mini One Stop Shop - MOSS - mały punkt kompleksowej obsługi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności; Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations; Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations; Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations; Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu; Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą; Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym; Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w Internecie; Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne; Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych; Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej; Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej; Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki; Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej; Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Filozofia public relations- służba społeczeństwu: Instytucjonalizacja, zarządzanie strategiczne i media elektroniczne: czy badania naukowe kształtują przyszłość public relations?; Rewizja współczesnego public relations: zaangażowanie teoretyczne praktyków w społeczeństwo informacyjne; Rola i funkcje rządowego public relations. Wnioski ze społecznego postrzegania rządu; Polityczne public relations a manipulowanie fasadą- refleksja nad teorią Erwinga Goffmana; Rola komunikacji korporacyjnej w nowym porządku społeczno-ekonomicznym; 2. Praktyka służby informacyjnej organizacji i społeczeństwu: Medialne public relations- rzecz o public relations środków masowego przekazu; Social media w działaniach Internet PR przedsiębiorstw polskiego rynku; Specjalista public relations jako strażnik "ducha informacjonalizmu" w przedsiębiorstwie sieciowym; Internetowe witryny firm public relations- próba diagnozy; Komunikacja, public relations, media, reklama. Oferta edukacyjna z zakresu komunikacji społecznej na wybranych polskich uczelniach; Public relations instytucji publicznej: wybrane instrumenty kreowania wizerunku na przykładzie Policji; Budowanie wizerunku Fiat Auto Poland S.S. w otoczeniu społecznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 10/2016)
Rocznik, 2007-
Komunikacja strategiczna a dziennikarstwo; Realizm - liberalizm - konserwatyzm. Tygodnik „Wprost” w latach 1982-2000; Пролегомены к ценностному анализу коммуникативных агрессий XXI века; У истоков британской медиакритики: Джордж Оруэлл как критик массовой прессы; Prasa samorządowa w województwie zachodniopomorskim - wybrane aspekty socjokulturowe; Rynek prasowy Kazachstanu; Modern Russian media: current problems and development prospects; Media regionalne na Ukrainie: charakterystyka rozwoju, problemy, perspektywy; Człowiek na okładkach wybranych polskich tygodników w 2015 roku; O gatunkach; Kolejna konferencja w mieście nad Newą; Media obywatelskie czy media partyjne? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Konferencja Wyszehradzka w Humanitas; Konferencja naukowa: „Media, ludzie, środowisko - świadomość ekologiczna społeczeństwa XXI wieku” Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 12-13 maja 2016 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 11/2017)
Rocznik, 2007-
Zawiera: Rozprawy i artykuły: Kognicje i emocje w procesie recepcji mediów; Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej; Профессиональные стандарты, роли и культура современного журналиста; Od duopolu do monopolu. Dzienniki regionalne w Polsce w XXI wieku: próba bilansu. Media na świecie: Zadania czasopism o charakterze regionalistycznym w okresie zaboru pruskiego na przykładzie Wielkopolski w świetle źródeł, literatury i poglądów XIX/XX wieku; Historia i współczesność kazachskiego radia i telewizji; Świat literackich fikcji. Formaty publicystyczno-informacyjne radiofonii III Rzeszy w czasie wojny; Struktura wiadomości zagranicznych w nagłówkach „New York Timesa” w latach 1989-2014. Komunikaty i materiały: Środki prawne w razie odmowy udzielenia prasie informacji; Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej; Postrzeganie prasy samorządowej wobec inicjatywy zakazującej jej wydawania; Nagrody za dziennikarstwo śledcze w Polsce jako popularyzacja dobrych wzorców w zawodzie; Wizerunek Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w „Rzeczpospolitej” podczas parlamentarnej kampanii wyborczej w 2011 r.; Recenzje i sprawozdania: Zawartość rosyjskiej prasy lokalnej w świetle badań empirycznych; Retoryka w kształceniu dziennikarzy; O reklamie z perspektywy języka; Podziały polityczne w mediach - ekscesy czy norma? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja naukowa w Sankt Petersburgu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Marka – istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu: 1.1. Natura i definicja marki; 1.2. Wartość i kapitał marki; 1.3. Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki; 1.4. Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki. Rozdział 2. Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki: 2.1. Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej; 2.2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej; 2.3. Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej; 2.4. Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki; 2.5. Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki. Rozdział 3. Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej: 3.1. Internet jako platforma komunikacji marketingowe; 3.2. Narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie; 3.3. Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w Internecie. Rozdział 4. Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej: 4.1. Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych; 4.2. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej; 4.3. Użytkownicy serwisów społecznościowych; 4.4. Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym; 4.5. Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych. Rozdział 5. Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych: 5.1. Cel i przedmiot badania; 5.2. Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń; 5.3. Charakterystyka grupy badawczej. Rozdział 6. Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych: 6.1. Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych; 6.2. Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów; 6.3. Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych; 6.4. Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw; 6.5. Podsumowanie i wnioski końcowe z badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; przekł. Katarzyna Mojkowska. - Warszawa : MUZA SA, 2017. - 298, [6] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Przedmowa. Wprowadzenie. Rozdział pierwszy. Relacje z innymi w erze cyfrowej: Przed zachodem słońca; Wirtualny czy rzeczywisty?; Występując dla mas; Narodziny mediów społecznościowych; Haczyk; Tracąc kontakt z rzeczywistością. Rozdział drugi. Czy ja i moje zdjęcie profilowe to jedno i to samo: Facebook a nasze poczucie tożsamości; Wyrażanie siebie czy retusz; Nawiązywanie relacji, gdy zasłaniamy się maską; Kontakt czy kontrola; Facebookowy avatar – nowa gwiazda reality show; I co teraz. Rozdział trzeci. Wszystko, co umieszczam na mojej ścianie, jest prywatne, prawda?: Prywatność a ustawienia Facebooka; Co o mnie myślisz; Czy to jest tego warte; Niekontrolowana siła; Wielbi Brat; Bang with friends; Czy możemy prowadzić życie społeczne, zachowując prywatność; I co teraz? Rozdział czwarty. Ilu masz znajomych: Nawiązywanie relacji w czasach mediów społecznościowych; Kiedy przyjaźnie z Facebooka wywierają wpływ na te prawdziwe; Rozwiązywanie konfliktu; Zaraz, zaraz! Wyrzucił mnie ze znajomych?!; Zasady usuwania z listy znajomych; Usuwać czy nie usuwać; I co teraz? Rozdział piąty. Związek? „To skomplikowane”: Miłość, romans i flirt na Facebooku; Catfish – nowa generacja oszustów; Ale ona jest tylko moją „znajomą”!; Miłość nie jest skomplikowana, ale ludzie już tak; Zachowaj swoje prywatne życie dla siebie; Facebook: wspieramy stalkerów od 2004 roku; I co teraz? Rozdział szósty. Nastoletnie kliki klikają: Wyjątkowe wyzwania, jakie stawia Facebook przed nastolatkami; „Cyfrowi Tubylcy”; Nie tylko Facebook; Nowy autoportret; Seks, kłamstwa i osie czasu; Millenialsi i śmierć prywatności; Cyberprzemoc; Gdy cyberprzemoc już się zacznie; Co możemy zrobić my, rodzice; I co teraz? Rozdział siódmy. Gdy masz takich przyjaciół, po co ci wrogowie: Ciemna strona Facebooka: Manipulatorzy emocjonalni oraz psychiczne szkody, jakie wyrządzają; Sabotażysta; Narcyz; Cierpiętnicy; Uwodziciel; Stalker; Psychologiczne konsekwencje działania Manipulatorów Emocjonalnych; I co teraz? Rozdział ósmy. Jak skombinować działkę Facebooka: Uzależnienie w erze mediów społecznościowych; Efekt automatu do gier; FOMO; Na krok za nowym „polubieniem” lub „obserwującym”; Każdy jest fotografem; Sfejsowani; Prawo a uzależnienie; Sprytny rozpraszacz; Co ma z tym wspólnego mózg; Psychologia uzależnienia; Klatka Skinnera; Co robić, jeśli jesteś sfejsowany; To nie Facebook jest problemem; dowiedz się, co nim jest; Chwila wytchnienia od Facebooka. Rozdział dziewiąty. Lubisz mnie… naprawdę mnie lubisz!: Poszukiwanie aprobaty i potwierdzenia na Facebooku; Porcja mocy dla ego; Zdrowe dowartościowanie na Facebooku; Czy dowartościowanie na Facebooku się liczy; Niezdrowe dowartościowywanie się na Facebooku; I co teraz? Rozdział dziesiąty. Zameldować się bez wymeldowania: Korzystaj z Facebooka tak, by on Cię nie wykorzystał; Domowe szczęście: pewien dobry uczynek, który stał się viralem w Stanach Zjednoczonych; Wiedza to połowa walki; Inwazja porywaczy ciał; Prywatność: mój dom jest twoim domem; To co, jestem czy nie jestem na moim zdjęciu profilowym; I co teraz? Nie istnieje żaden haczyk. Aneks. Studia przypadków. Podziękowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Social media jako narzędzie komunikacji: Pojawienie się i rozwój mediów społecznościowych; Social media w biznesie; Krajobraz social media; Wybrane serwisy/aplikacje społecznościowe; Komunikacja w social media; Użytkownicy Internetu i mediów społecznościowych; Warto doczytać; Przykład 1. Promocja wydarzenia – trzy sztuki w Antarktyce; Przykład 2. Pozyskiwanie klientów przez social media – pixel pr; Przykład 3. Herbatnikiem przez Polskę – jutrzenka petit beurre. Rozdział 2. Organizacja w social media: Social media w różnych obszarach działalności organizacji; Czy organizacje są gotowe na korzystanie z mediów społecznościowych? Przygotowanie do obecności w social media; Czy rozmiar ma znaczenie? Social media – tylko dla firm? Czy social media są dla wszystkich? Warto doczytać; Lista linków: Przykład 4. Regularna komunikacja w social media – coffeedesk; Przykład 5. Promocja bloga – rysuję fejsbuki; Przykład 6. Kampania społeczna - #liniaprosta. Rozdział 3. Bez planu nie ma pomiaru: Planowanie w biznesie; Strategia działań w social media; Kilka warunków mierzenia skuteczności działań; Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 7. Pozyskiwanie klientów – let me show you!; Przykład 8. Kampania społeczna – karmimy psiaki; Przykład 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #pączkowanie. Rozdział 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy?: Lejek marketingowy; Model Dona Bartholomewa; Model Kami Huyse; Model Jima Sterne’a; Model Johna Lovetta; Model Powella, Grovesa i Dimosa; Model ZMOT; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 10. Promocja produktu – Arystokrata polskich szos; Przykład 11. Marketing miejsc – małopolska – tu mieszka szczęście. Poczuj ducha świąt!; Przykład 12. Kampania społeczna – zdecydowałem, #niezabieram!. Rozdział 5. W tym szaleństwie jest metoda: Jajko czy kura? Badania w strategii social media; Metody badania social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 13. Kampania społeczna - #oddajserce; Przykład 14. Promocja wydarzenia – ogłoszenie wyników rejestracji na bfg 2015; Przykład 15. Promocja konkursu - Škoda auto muzyka. Rozdział 6. Narzędzia: Narzędzia pomocnicze; Jak wybrać narzędzia i współpracować z dostawcą?; Przykładowe programy mierzenia social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 16. Zakręcone – komedia dla kobiet bez hamulców -Škoda polska; Przykład 17. Dziki sad – profil marki na facebooku – grupa żywiec; Przykład 18. Dziki sad – sprzymjeżeńcy. Rozdział 7. Obszar niejasności: Aspekty etyczne; Brak standardów i pierwsze próby regulacji; Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować?; Problemy; Mity pomiaru social media; Kwestie sporne; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 19. Promocja działań charytatywnych – blogerzy i youtuberzy dla akademii przyszłości; Przykład 20. Nowe obserwowane na allegro – konsultacje z użytkownikami. Rozdział 8. Trendy w mierzeniu social media: Zmiany na rynku mediów społecznościowych; Nowe funkcje dla biznesu; Rozwój analityki; Badanie różnych typów treści; Standaryzacja; Nauka; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 21. Wdrożenie sztucznej inteligencji do obsługi wiadomości na Facebooku; Przykład 22. #cyberstrażnik pko banku polskiego. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Introduction: How This Book Works Section 1. Strategic Writing: 1A. Introduction; 1B. The Importance of Good Writing; 1C. research, Planning and the Writing Process; 1D. Writing for the Web; 1E. Writing for Social Media; 1F. Broadcast/Podcast Writing; 1G. Strategic Design; 1H. Integrated Marketing Communications; 1I. Ethics and Strategic Writing; 1J. Diversity and Strategic Writing; 1K. Persuasion and Strategic Writing; 1L. The Law and Strategic Writing. Section 2. Strategic Writing in Public Relations: 2A. Introduction; 2B. Social Media in Public Relations; 2C. Microblogs and Status Updates; 2D. Blogs; 2E. Podcast; 2F. Websites; 2G. News Release Guidelines; 2H. Annoucement News Releases; 2I. Feature News Releases; 2J. Hybrid News Release; 2K. Social Media News Release; 2L. Media Advisories; 2M. Pitches; 2N. Video News Releases and Organizational Storytelling; 2O. Digital Newsrooms and Media Kits; 2P. Backgrounders; 2Q. Fact Sheets; 2R. Photo Opportunity Advisories; 2S. Newsletter and Magazine Stories; 2T. Annual Reports; 2U. Speeches. Section 3. Strategic Writing in Advertising: 3A. Introduction; 3B. Social Media in Advertising; 3C. Strategic Message Planners; 3D. Print Advertisements; 3E. Radio Advertisements; 3F. Television Advertisements; 3G. Web and Mobile Advertisements; 3H. Radio and TV Promotions; 3I. Radio and TV Public Service Annoucements. Section 4. Strategic in Sales and Marketing: 4A. Introduction; 4B. Social Media in Sales and Marketing; 4C. Content Marketing; 4D. Proposals and Marketing Communications Plans; 4E. Mobile Messages; 4F. Sales Letters and E-Blats; 4G. Fundraising Letters and E-Blasts; 4H. Brochures. Section 5. Strategic Writing in Business Communication: 5A. Introduction; 5B. Social Media in Business Communication; 5C. Business Correspondence; 5D. Good-News Correspondence; 5E. Bad-News Correspondence; 5F. Request Correspondence; 5G. Job-Request Correspondence; 5H. Resumes; 5I. Memoranda; 5J. Business Reports. Appendices: A. A Concise Guide to Punctuation; B. A Concise Guide to Grammar; C. A Concise Guide to Style; D. Tips for Oral Presentations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Strategie (sieciowego) komunikowania politycznego a mediatyzacja polityki: 1.1. Istota, definicje i typologie strategii (sieciowego) komunikowania politycznego; 1.2. Profesjonalizacja i marketyzacja komunikowania politycznego; 1.3. Mediatyzacja i hybrydyzacja komunikowania politycznego – logika mediów społecznościowych. Rozdział 2. Media społecznościowe przestrzenią komunikowania politycznego: 2.1. Istota, definicje i klasyfikacje mediów społecznościowych; 2.2. Media społecznościowe w politycznych strategiach komunikacyjnych na poziomie marketingu 2.0 i 3.0; 2.3. Media społecznościowe a partycypacja polityczna – potencjalni wyborcy generacji Y i Z; 2.3.1. E-społeczność marki politycznej; 2.4. Kluczowe media społecznościowe jako platformy komunikowania politycznego: 2.4.1. YouTube; 2.4.2. Facebook; 2.4.3. Twitter. Rozdział 3. Strategie komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych: 3.1. Profesjonalizacja i modernizacja komunikowania wyborczego w kontekście wykorzystania mediów społecznościowych; 3.2. Media społecznościowe w strategiach komunikowania wyborczego na przykładzie polskich elekcji w 2015 roku; 3.2.1. Kampania prezydencka; 3.2.2. Kampania parlamentarna; 3.2.3. Konkluzje – typologia strategii komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych. Rozdział 4. Media społecznościowe narzędziem politycznej kampanii permanentnej w świetle badań empirycznych: 4.1. Polityczna kampania permanentna; 4.1.1. Polityczna kampania permanentna w mediach społecznościowych; 4.2. Wydarzenia i pseudowydarzenia medialne w mediach społecznościowych z perspektywy podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym – studia przypadków; 4.2.1. Bilanse rządów; 4.2.2. Grudniowy kryzys parlamentarny; 4.2.3. „Wakacje parlamentarne”. Zakończenie. Bibliografia. Aneks 1-3. Spis tabel, wykresów, rysunków i ilustracji. Indeks osobowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział I. Transformacja cyfrowa – istota i charakterystyka; 1.1. Transformacja i cyfryzacja; 1.2. Technologie informacyjno-komunikacyjne – fundament cyfrowej transformacji; 1.3. Internet – od Web 1.0 do Web 4.0 – podbudowa procesów transformacyjnych; 1.4. Transformacja cyfrowa – perspektywy rozważań; 1.5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej – perspektywa przedsiębiorstwa; 1.6. Strategia transformacji cyfrowej; 1.7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji. Rozdział II. Technologie informacyjne i ich wpływ na marketing: 2.1. Media społecznościowe; 2.2. Wirtualna rzeczywistość; 2.3. Rozszerzona rzeczywistość; 2.4. Big data i chmura obliczeniowa; 2.5. Internet rzeczy; 2.6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe; 2.7. Technologie mobilne i technologie noszone. Rozdział III. Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu; 3.1. Ewolucja marketingu – imperatyw technologiczny; 3.2. Technologie marketingowe (MarTech) – konsekwencje zarządcze; 3.3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych; 3.4. Współczesna rola marketingu w organizacji; 3.5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową; 3.6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej; 3.7. Nowe wyzwania dla marketingu. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki. Kwestionariusz ankiety wykorzystanej do badania ilościowego; Programy kształcenia dot. Transformacji cyfrowej na świecie; Narzędzie do pomiaru dojrzałości cyfrowej organizacji – Forrester Research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych: Dziki Zachód; Social jest stary!; 1, 2, 3, internet; Człowiek jest najważniejszy; Nowe media dla nowego człowieka; Nowe media (nie) są bezpłatne!; Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci; Social media - co jest czym?. Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing: Marketing pod strzechy!; Najtrudniejszy1; Komputer czy jabłko?; Naszą siłą będzie treść; Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?; Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?; Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?. Rozdział 3. Przegląd narzędzi: Facebook; Facebook Messenger; Twitter; YouTube; Blogosfera; Mikroinfluencerzy; Visual content; LinkedIn; Przydatne narzędzia socialowca; Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?: So-lo-mo; Hipsteryzacja; Internet rzeczy; Social biznes; Social selling; Społeczna odpowiedzialność. Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później?: Mniej stocka, więcej życia; Mniejszość też ma znaczenie?; Treść - klucz do serc i umysłów; Długi ogon nadaje ton; Każdy z nas jest medium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pomiędzy wpływam, manipulacją a poznaniem, 2. Medialne ośrodki perswazji, 3. Elementarne figury perswazji na przykładzie filmu reklamowego, 4. Uwiedź mnie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 2.)
Media : Lubelskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku; Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny. Wizerunek : Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy; „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci; Biznes : Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych; praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym - wyniki badania; Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca; Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami; Biznes, wizerunek, Nowe media - triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 1.)
Erving Goffman, kontrola widzialności i kłopoty z publicznością w mediach społecznościowych; Od gatunku przedstawiającego rzeczywistość do bezkształtnych opowieści. O zawartości telewizyjnych serwisów informacyjnych wczoraj i dziś: Rozwój medialnej kultury uczestnictwa a historia idei sztucznej inteligencji; Grupy pewnych Osób jako przykład nieformalnego lokalnego ruchu społecznego internautów; Przetwarzanie fotografii prasowej w kulturze memów ( internetowych ); Koncepcja governance a tożsamość narodowa w sieci i mediach społecznościowych; Przestrzenie blogowania. Blog a wybrane serwisy nowych mediów; Afordancje i struktury innowacyjności mediów - w kierunku integracji technologii w codziennych aktywnościach użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej