Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(257)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(253)
Publikacje dydaktyczne
(103)
Publikacje fachowe
(71)
Publikacje naukowe
(51)
Druki ulotne
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(166)
dostępne
(138)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(148)
Czytelnia
(168)
Autor
Sałamacha Przemysław
(13)
Głuchowska Hanna
(12)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(12)
Dudziec Kamila
(9)
Pelc Maria
(9)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(8)
Dudek Sandra
(8)
Krukowska Małgorzata
(8)
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(8)
Górska Milena
(7)
Howard-Williams Deirdre
(7)
Spychał Krzysztof
(7)
Białobrzeska Joanna
(6)
Czarnik Barbara
(6)
Staszkiewicz Ewa
(6)
Gawrońska Beata
(5)
Gubała Magdalena
(5)
Raczek Emilia
(5)
Jarosz Magdalena
(4)
Miętkiewicz Jaśmina
(4)
Rutkowski Janusz
(4)
Żabiński Dawid
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Case Doug
(3)
Dawidowicz Maria
(3)
Granger Colin
(3)
Kolanko Agnieszka
(3)
Kozak Katarzyna
(3)
Remus-Duda Joanna
(3)
Tomalin Mary
(3)
Tomczak Anna
(3)
Watcyn-Jones Peter
(3)
Woods Edward
(3)
Biela Agnieszka
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Cieślak Małgorzata
(2)
Crowther-Alwyn John
(2)
Greenall Simon
(2)
Grossmann Tomasz
(2)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Jeruszka Urszula (1952- )
(2)
Kludacz-Alessandri Magdalena
(2)
Kłodnicka Olga
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Moreau Jacques
(2)
Nadolna Bożena
(2)
Nys Filip de
(2)
Plumb John (1943- )
(2)
Raths Angelika
(2)
Scheibner Kurt
(2)
Seiffarth Achim
(2)
Swan Michael
(2)
Sweeney Simon
(2)
Szatur-Jaworska Barbara (1955- )
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Trocka Małgorzata
(2)
Wildenbeest May
(2)
Zeidler Paweł
(2)
Łastowski Krzysztof
(2)
Adamczyk Andrzej
(1)
Ambroziak Adam A
(1)
Antonów Dobrosława (1981- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bagan-Kurluta Katarzyna
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Binnebeset Józef
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borszowski Paweł (1972- )
(1)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(1)
Brieger Nick (1948- )
(1)
Brudnik Ewa
(1)
Burakowska Małgorzata
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bąk Aleksandra
(1)
Błoński Michał
(1)
Carby-Hall Joseph Roger (1933- )
(1)
Całka Edyta
(1)
Cempura Aleksandra
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chełchowski Wojciech
(1)
Chlipała Monika
(1)
Chmielewski Mariusz
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Cisek Marek
(1)
Colander David C
(1)
Colina Donatella
(1)
Comfort Jeremy (1953- )
(1)
Cordell Jane
(1)
Czajor Przemysław
(1)
Czaplicki Kamil
(1)
Czekalski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(90)
2010 - 2019
(65)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(24)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(127)
Kraj wydania
Polska
(216)
Wielka Brytania
(29)
Niemcy
(9)
Włochy
(2)
nieznany (us)
(2)
Język
polski
(217)
angielski
(30)
niemiecki
(11)
Odbiorca
Dziecko z zaburzeniami mowy
(21)
6-8 lat
(17)
Szkoły podstawowe
(17)
Przedszkola
(15)
Dzieci
(12)
0-5 lat
(11)
9-13 lat
(11)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(11)
Szkoły specjalne
(6)
Nauczanie początkowe
(3)
Chorzy z afazją
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Szkoły wyższe
(2)
14-17 lat
(1)
Klasa 0.
(1)
Komornicy sądowi
(1)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Prawnicy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(40)
Język angielski
(38)
Korekcja mowy
(23)
Nauczanie początkowe
(22)
Język polski
(21)
Spółgłoski
(16)
Wymowa
(15)
Przedsiębiorstwo
(13)
Terapia logopedyczna
(12)
Zaburzenia mowy
(12)
Język dziecka
(11)
Język niemiecki
(11)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(8)
Nauczanie zintegrowane
(8)
Nauka mówienia
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Prawo administracyjne
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Gramatyka
(6)
Język handlu i biznesu
(6)
Matematyka
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(5)
Filozofia
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Nauczanie
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Globalizacja
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Model biznesowy
(4)
Pomoce dydaktyczne
(4)
Prawo pracy
(4)
Rachunkowość finansowa
(4)
Rynek pracy
(4)
Sprawozdawczość finansowa
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Administracja publiczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Edukacja europejska
(3)
Finanse publiczne
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Mediacja (prawo)
(3)
Metody nauczania
(3)
Motywacja pracy
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Pisanie
(3)
Polityka społeczna
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Postępowanie celne
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Prawo celne
(3)
Prawo karne
(3)
Prawo konstytucyjne
(3)
Prawo podatkowe
(3)
Prawo rodzinne
(3)
Prawo wspólnotowe europejskie
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Uczucia
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Administracja rządowa
(2)
Afazja
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Bliskie związki międzyludzkie
(2)
Budżety terenowe
(2)
COVID-19
(2)
Chorzy z afazją
(2)
Czytanie
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(2)
Diagnoza społeczna
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Innowacje
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Księgowość
(2)
Likwidacja przedsiębiorstwa
(2)
Makroekonomia
(2)
Metodologia
(2)
Najwyższa Izba Kontroli (NIK)
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Obsługa klienta
(2)
Orzecznictwo
(2)
Orzecznictwo administracyjne
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Pedagogika
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Temat: czas
2001-
(70)
1989-2000
(11)
1901-2000
(10)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(64)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Europa
(2)
Niemcy
(2)
Będzin (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(211)
Ćwiczenia i zadania
(43)
Opracowanie
(30)
Karty pracy ucznia
(28)
Monografia
(26)
Praca zbiorowa
(22)
Podręcznik
(14)
Ćwiczenia logopedyczne
(12)
Wzory dokumentów
(8)
Scenariusz zajęć
(7)
Komentarz do ustawy
(6)
Książka do wypełniania
(6)
Raport z badań
(4)
Kazusy
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(2)
Poradnik
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Sprawdziany i testy
(2)
Encyklopedia
(1)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura polska
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Pisma procesowe
(1)
Poezja polska
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść polska
(1)
Raport
(1)
Szkic
(1)
Wzory umów
(1)
Śpiewnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(75)
Językoznawstwo
(67)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(47)
Zarządzanie i marketing
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Psychologia
(6)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Nauka i badania
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
258 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Percepcja ciała; 2. Koordynacja dynamiczna i równowaga; 3. Sprawność manualna kończyn górnych; Aneks. Materiały do kopiowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychoedukacyjne elementy wsparcia społecznego: Najlepszy uczeń też potrzebuje wsparcia- sprawozdanie z badań własnych; Postrzegane Sparcie społeczne ze strony osób znaczących a wyniki w nauce młodzieży gimnazjalnej; Uwarunkowania społecznego wsparcia młodzieży z trudnościami w uczeniu się; Wsparcie społeczne młodzieży z uszkodzonym wzrokiem a odczuwanie trudności związanych z niepełnosprawnością; Uwarunkowania partycypacji w kulturze osób z dysfunkcją narządu wzroku a potrzeba wsparcia społecznego; Wsparcie techniczne studentów niewidomych i słabo widzących w uczelniach wyższych; 2. Komponenty wsparcia społecznego rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym: Wieloaspektowość wsparcia społecznego rodzin wychowujących dziecko niepełnosprawne; Potrzeba wsparcia psychospołecznego dzieci nadpobudliwych i ich rodzin; Wspomaganie społeczne rodziny w zaspokajaniu potrzeb rehabilitacyjnych uczniów z wadą słuchu; Postawy rodziców dzieci pełnosprawnych wobec osób z niepełnosprawnością; Edukacja integracyjna w opinii rodziców dzieci niepełnosprawnych; Wyrównywanie szans dziecka z lekkim upośledzeniem umysłowym w świetle zmian społecznych i edukacyjnych; Opinie rodziców młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie w stopniu lekkim na temat pomocy dzielnej rodzinie; Korelaty społecznego wsparcia młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim; Poczucie wsparcia społecznego a poziom kompetencji społecznych u osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną; Wsparcie matek dzieci z upośledzeniem umysłowym przez członków rodziny; Pomoc rodzinie dziecka niepełnosprawnego- wybrane kierunki oddziaływań; 3. Medyczne i psychospołeczne aspekty wsparcia w chorobie: Przekonania zdrowotne jako uwarunkowanie wsparcia w chorobie; Jakość pomocy udzielanej rodzinie dziecka niepełnosprawnego w procesie informacyjno-terapeutycznym; Działania ortopedyczno-rehabilitacyjne jako ważny element terapii w systemie wsparcia społecznego rodziny dziecka niepełnosprawnego; Wsparcie społeczne rodzin pacjentów z chorobą Alzheimera ze strony organizacji alzheimerowskich; Zmiany poziomu kompetencji komunikacyjnych małych dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym pod wpływem terapii Peto oraz usprawnianych tradycyjnie; Zaangażowanie rodziców w procesie rehabilitacji medycznej dzieci z astmą oskrzelową; Formalne i nieformalne systemy wsparcia rodzin dziecka z chorobą nowotworową; Społeczne aspekty umierania dzieci z choroba nowotworową; Wsparcie chorego i jego rodziny przez personel medyczny; Grupa samopomocy jako źródło wsparcia społecznego (na przykładzie Klubu Kobiet po Mastektomii „Amazonki”); Rola książki w procesie wsparcia dziecka niepełnosprawnego w zakładzie leczniczym; Wolontariat- pozainstytucjonalna forma wsparcia społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu; Co oznacza rysunek w świecie dziecka? Co to znaczy, że rysunek jest drogą do poznania przez dziecko własnych zasobów? Jaka powinna być postawa osoby prowadzącej? Jaka jest odpowiedzialność prowadzącego przy tego typu ćwiczeniach? Jak stosować ćwiczenia plastyczne z elementami arteterapii zawarte w książce? Ćwiczenie uważności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych / red. nauk. Joanna Przybylska. - Dodruk - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 180 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Audyt wewnętrzny w świetle teorii agencji i behawioralnej teorii przedsiębiorstwa 1.2. Teoria agencji a audyt wewnętrzny 1.3. Audyt wewnętrzny w świetle teorii behawioralnej Rozdział 2. Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych - zagadnienia wprowadzające 2.1. Definicja audytu wewnętrznego - zmiana podejścia 2.2. Kwalifikacje zawodowe oraz cechy osobowe audytora wewnętrznego Rozdział 3. Komunikacyjne aspekty pracy audytora 3.1. Komunikowanie w pracy audytora 3.2. Komunikowanie niewerbalne w pracy audytora 3.3. Komunikowanie werbalne w pracy audytora 3.4. Agresja i konflikt w pracy audytora Rozdział 4. Audyt wewnętrzny a ochrona zaufania i reputacji organizacji w sytuacjach kryzysowych 4.2. Znaczenie reputacji 4.3. Podatność sektorów i branż na powstawanie sytuacji kryzysowych i utratę reputacji 4.4. Znaczenie obszaru ryzyka utraty reputacji w pracy audytora 4.5. Informacja i jej percepcja 4.6. Zachowania interesariuszy w sytuacjach kryzysowych 4.7. Sytuacja kryzysowa i strategie informacyjne organizacji 4.8. Działania informacyjne i odbudowa zaufania w fazie sanacji Rozdział 5. Metodyka audytu w zakresie występowania pomocy publicznej w projektach dofinansowanych z funduszów Unii Europejskiej 5.2. Pojęcie i rodzaje pomocy publicznej 5.3. Wyłączenia blokowe 5.4. Schemat oceny występowania pomocy publicznej Rozdział 6. Wybrane zagadnienia audytu wewnętrznego obszaru zamówień publicznych 6.2. Warunki udziału w postępowaniu, ich zakres oraz zasady konstruowania, naruszenia zasady proporcjonalności 6.3. Kryteria oceny ofert oraz metodologia ich oceny, kryteria podmiotowe i kontrowersje związane z ich stosowaniem 6.4. Żądanie dokumentów nieuprawnionych, naruszenia zasady uczciwej konkurencji 6.5. Błędy w procedurach natury formalnej organizacyjnej 6.6. Wadium - formy i zasady wnoszenia, błędy dotyczące jego zwrotu Rozdział 7. Wykorzystanie narzędzi informatycznych w badaniu audytowym na przykładzie MS Excel, pakietu SAS i języka programowania R 7.1. Techniki audytu wewnętrznego 7.2. Metody statystyczne wykorzystywane w badaniu audytowym 7.3. Dobór próby i estymacja 7.4. Narzędzia informatyczne wspierające statystyczny obszar pracy audytora 7.5. Zastosowanie wybranych narzędzi informatycznych w badaniu audytowym Rozdział 8. Zadanie audytowe jako narzędzie oceny działalności jednostki i doradztwa dla jej kierownika (na przykładzie Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu) 8.1. Zadania zapewniające jako narzędzie oceny działalności jednostki 8.2. Czynności doradcze jako narzędzie doradztwa kierownika jednostki 8.3. Charakterystyka Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu 8.4. Komórka audytu wewnętrznego w strukturze organizacyjnej poznańskiej Izby Administracji Skarbowej 8.5. Zadania zapewniające a czynności doradcze w badanej jednostce; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Benefity – źródło przewagi konkurencyjnej pracodawcy: 1. Uwagi ogólne; 2. Świadczenia jako integralna część Total Reward; 3. Rosnąca rola Total Reward w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy; 4. Projekt systemu benefitowego, czyli never ending story; 5. Podsumowanie; Rozdział II. Persona, czyli odbiorca naszej oferty: 1. Uwagi ogólne; 2. Persona; 3. Doświadczenia i zachowania; 4. Employee Value Proposition (EVP); 5. Total Rewards; 6. Podsumowanie; Rozdział III. Przegląd rynku i wybór dostawców: 1. Uwagi ogólne; 2. Przygotowanie się do przeglądu rynku – poznanie potrzeb i możliwości organizacji; 3. Sposób oferowania benefitów – pakiet benefitów czy kafeteria?; 4. Przegląd benefitów oferowanych i praktykowanych w Polsce; 5. Ważne elementy z punktu widzenia pracodawcy, na które należy zwracać uwagę przy wyborze benefitu i dostawcy; 6. Checklista: Jak się przygotować i przeprowadzić przegląd oferty rynkowej?; Rozdział IV. Dopasowanie programu benefitowego do potrzeb organizacji – współpraca z dostawcą świadczenia: 1. Uwagi ogólne; 2. Analiza zapytania ofertowego pracodawcy, czyli początek wspólnej podróży; 3. Omówienie oferty, badanie potrzeb firmy i jej pracowników; 4. Wybór dostawcy, negocjacje ostatecznego kształtu oferty i ceny świadczeń; 5. Wsparcie wdrożenia programu benefitowego przez dostawcę; 6. Wspólny cel, wspólna podróż; Rozdział V. Komunikacja polityki benefitowej: 1. Uwagi ogólne; 2. Co się dzieje, gdy nie komunikujemy oferty benefitowej?; 3. Dokumenty, w których informujemy o benefitach; 4. Kanały komunikacji wewnątrz organizacji; 5. Kanały komunikacji polityki benefitowej poza organizacją; 6. Jak pisać angażujące treści?; 7. Podsumowanie; Rozdział VI. Badanie efektywności benefitów: 1. Uwagi ogólne; 2. Przegląd aktualnej polityki benefitowej; 3. Badanie rynku; 4. Badanie atrakcyjności świadczeń pozapłacowych; 5. Określenie strategii zarządzania benefitami; 6. Podsumowanie; Rozdział VII. Benefity – aspekt podatkowy i ubezpieczeniowy: 1. Uwagi ogólne; 2. Przychód ze stosunku pracy; 3. Nieodpłatne świadczenia; 4. Wartość świadczeń dla celów podatkowych; 5. Wartość świadczeń dla celów ubezpieczeń społecznych; 6. Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; 7. Wybrane benefity; 8. Świadczenia przy współpracy z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą; 9. Podsumowanie; Rozdział VIII. Koronawirus szansą na nowe otwarcie dla HR: 1. Uwagi ogólne; 2. Fazy zarządzania sytuacją kryzysową; 3. Model D. Ulricha – role HR i ich ewolucja; 4. HR a zarządzanie kryzysowe na przykładzie pandemii COVID-19; 5. Szansa na nowe otwarcie – kierunki doskonalenia oferty dla pracowników; 6. Zakończenie; Rozdział IX. #zostań w domu. Badanie trendów zmian w pakietach benefitowych firm w związku z COVID-19. Pulse check: 1. Uwagi ogólne; 2. Cel badania; 3. Czas i miejsce badania; 4. Metodyka badania; 5. Charakterystyka próby badawczej; 6. Wyniki ankiety; 7. Wnioski z badania i retrospektywa; Rozdział X. Jakie benefity oferują pracodawcy, a po jakie najchętniej sięgaliby pracownicy? Badanie i analiza: 1. Uwagi ogólne; 2. Metodologia badania; 3. Świadczenia socjalne – ocena dostępności i atrakcyjności 2020/2018; 4. Benefity – ocena dostępności i atrakcyjności 2020 vs 2018; 5. Podsumowanie; Rozdział XI. Benefity – przykłady praktyk rynkowych: A. Czy praca zdalna to benefit? Badanie: Wpływ COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej; 1. Uwagi ogólne; 2. Elastyczne zatrudnienie jako trend na rynku pracy; 3. Praca zdalna jako jeden z elementów łącznych korzyści z pracy; 4. Historia i znaczenie pracy zdalnej; 5. Praca zdalna a pandemia COVID-19; 6. Wyniki badania ankietowego „Wpływ pandemii COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej”; B. Wdrożenie systemu kafeteryjnego zarządzania benefitami w jednej ze spółek z branży TSL; 1. Cel projektu; 2. Zakres i harmonogram; 3. Narzędzia; 4. Zespół; 5. Korzyści i rezultaty; C. Wprowadzenie aplikacji do doceniania Nais w celu zwiększenia poczucia satysfakcji i docenienia pracowników; 1. Praktyka rynkowa; 2. Cele projektu; 3. Zakres projektu; 4. Harmonogram projektu; 5. Narzędzia, metodyki, praktyki; 6. Rezultaty; 7. Korzyści dla organizacji; D. Czy za wszystkie benefity musi płacić pracodawca?; 1. Uwagi ogólne; 2. Koszty współpracy; 3. O czym warto pamiętać, decydując się na współpracę tego typu?; 4. Przykłady benefitów „bezkosztowych”; 5. Benefity „ukryte”; E. Samochód służbowy jako pomysł na benefit partycypacyjny; 1. Uwagi ogólne; 2. Case study; 3. Analiza praktyk rynkowych w zakresie samochodów służbowych; 4. Analiza podatkowa benefitu; 5. Analiza kosztowa dla pracownika i pracodawcy; 6. Korzyści dla pracownika z tytułu benefitu w postaci auta służbowego; F. Pracownicze programy emerytalne jako wartościowy benefit; 1. Definicja; 2. Pracownicze programy emerytalne w Polsce; 3. Rola składników pozapłacowych; 4. Pracowniczy program emerytalny w Firmie X; 5. Cel projektu; 6. Narzędzia; 7. Korzyści z pracowniczego programu emerytalnego; 8. Harmonogram; 9. Rezultaty; G. Pracownicze plany kapitałowe – obowiązek czy benefit; 1. Definicja pracowniczych planów kapitałowych; 2. Historia pracowniczych planów kapitałowych; 3. Case study; H. Employee Assistance Program; 1. Definicja; 2. Historia EAP; 3. Case study; Zakończenie; O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business Roles 2 / John Crowther-Alwyn. - Cambridge : Cambridge University Press, cop. 1999. - IV, 100 s. : for., rys., mapy, wykresy ; 30 cm.
(Cambridge Copy Collection)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
Wykaz skrótów Wykaz tabel i rysunków Wstęp Podziękowania Rozdział I Chmura obliczeniowa - opis zjawiska, geneza, definicje, rodzaje usług i ich kwalifikacje, modele świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Geneza terminu "chmura obliczeniowa" 2.1. Cloud computing a utility computing 2.2. Cloud computing a grid computing 2.3. Cloud computing a outsourcing zasobów i usług teleinformatycznych 3. Definicja chmury obliczeniowej 4. Cechy chmury obliczeniowej 5. Klasyfikacja usług oferowanych w chmurze obliczeniowej 5.1. Uwagi wstępne 5.2. Infrastruktura jako usługa w chmurze obliczeniowej (model IaaS) 5.3. Platforma jako usługa w chmurze obliczeniowej (model PaaS) 5.4. Oprogramowanie jako usługa (ang. Software as a Service, w skrócie SaaS) 5.5. Pozostałe usługi oferowane w chmurze obliczeniowej (XaaS - Everything as a Service) 6. Zasięg usług oferowanych w chmurze obliczeniowej 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Chmura publiczna (ang. public cloud) 6.3. Chmura prywatna (ang. private cloud) 6.4. Chmura wewnętrzna (ang. internal cloud) 6.5. Chmura hybrydowa (ang. hybride cloud) 6.6. Chmura społecznościowa (ang. community cloud) 6.7. Wirtualna chmura prywatna 7. Inicjatywy administracji publicznej na rzecz rozwoju chmury obliczeniowej 7.1. Tworzenie scentralizowanych projektów rozwoju chmury obliczeniowej z udziałem administracji publicznej 7.2. Jednolity rynek cyfrowy a rozwój chmury obliczeniowej 7.3. Inicjatywy państw członkowskich Unii Europejskiej w zakresie rozwoju chmury obliczeniowej 7.3.1. Projekt "Trusted Cloud" w Niemczech 7.3.2. Projekt "G-Cloud" w Wielkiej Brytanii 7.3.3. Projekt "Andromede" we Francji 7.4. Inicjatywy rządowe na rzecz rozwoju chmury obliczeniowej w Stanach Zjednoczonych 8. Chmura obliczeniowa - podsumowanie analizy zjawiska, rodzaju usług oraz modeli ich świadczenia Rozdział II Ramy prawne prowadzenia działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej 1. Rozproszony charakter przepisów mających zastosowanie do chmury obliczeniowej 2. Model przedstawiający źródła prawa odnoszące się do chmury obliczeniowej z perspektywy zasobów niezbędnych do świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 3. Model przedstawiający źródła prawa odnoszące się do chmury obliczeniowej z perspektywy stron umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 4. Wnioski z analizy modelu źródeł prawa odnoszących się do dostawcy usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 5. Wnioski z analizy modelu źródeł prawa dotyczących użytkownika (klienta) usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 6. Międzynarodowy aspekt usług świadczonych w chmurze obliczeniowej a wybór prawa właściwego 7. Miejsce wykonania zobowiązania w chmurze obliczeniowej Rozdział III Normy techniczne i ich zastosowanie do świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Ramy prawne normalizacji w Unii Europejskiej i w Polsce 3. Norma - znaczenie terminu 3.1. Norma - definicja 3.2. Jednostki normalizacyjne 3.3. Norma, norma prawna a standard - różnice pojęciowe 4. Charakter prawny norm dotyczących chmury obliczeniowej 4.1. Uwagi wstępne 4.2. Normy dotyczące chmury obliczeniowej a prawo publiczne 4.2.1. Bezpośrednie odwołanie do norm w aktach prawa unijnego 4.2.2. Pośrednie odwołanie do norm w aktach prawa unijnego 4.3. Normy dotyczące chmury obliczeniowej a prawo prywatne 5. Rodzaje norm dotyczących chmury obliczeniowej 6. Zastosowanie norm do chmury obliczeniowej 6.1. Interoperacyjność chmury obliczeniowej a normalizacja 6.2. Przenoszalność oraz odwracalność danych w chmurze obliczeniowej 6.3. Normy dotyczące bezpieczeństwa w chmurze obliczeniowej 6.4. Normy dotyczące ochrony danych osobowych 6.5. Normalizacja dotycząca umów o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 6.6. Znaczenie prawne certyfikacji Rozdział IV Model regulacji prawnej odnoszącej się do stosunków prawnych dotyczących świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Dodatkowa regulacja prawna odnosząca się do stosunków prawnych dotyczących świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 3. Przedmiot przyszłej regulacji dotyczącej stosunków prawnych związanych ze świadczeniem usług w chmurze obliczeniowej 3.1. Model reglamentacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej 3.2. Model reglamentacji w zakresie wykonywania działalności gospodarczej 4. Rodzaj źródła prawa dotyczącego stosunków prawnych związanych ze świadczeniem usług w chmurze obliczeniowej Rozdział V Informacja jako przedmiot usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Informacja jako przedmiot regulacji 3. Informacja jako dane osobowe i ich wpływ na usługi świadczone w chmurze obliczeniowej 3.1. Uwagi wstępne 3.2. Informacje jako dane osobowe 3.2.1. Informacje jako dane osobowe w świetle ustawy o ochronie danych osobowych 3.2.2. Informacja jako dane osobowe w świetle rozporządzenia 2016/679 3.3. Granice zastosowania przepisów o ochronie danych osobowych 3.3.1. Uwagi wstępne 3.3.2. Anonimizacja - przedmiot regulacji 3.3.3. Techniki anonimizacji 3.3.3.1. Randomizacja 3.3.3.2. Pseudonimizacja 4. Problem interoperacyjności chmur obliczeniowych a rozporządzenie 2016/679 5. Informacja jako tajemnica telekomunikacyjna 6. Zabezpieczenie informacji w systemie teleinformatycznym 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Bezpieczeństwo teleinformatyczne w zakresie przetwarzania danych osobowych 6.3. Wymogi dotyczące systemów informatycznych określone w ustawie o informatyzacji oraz w przepisach wykonawczych 6.4. Wymogi systemu teleinformatycznego w zakresie uwierzytelniania 6.5. Wymogi bezpieczeństwa określone w rozporządzeniu 2016/679 6.6. Wymogi bezpieczeństwa określone w dyrektywie NIS 6.7. Mechanizm certyfikacji w projektach aktów prawnych w Polsce 6.8. Bezpieczeństwo sieci telekomunikacyjnych Rozdział VI Charakter prawny umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umowami określonymi w Kodeksie cywilnym 2.1. Umowa o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej a nazwane umowy o świadczenie usług - uwagi wstępne 2.2. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową o dzieło 2.3. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową agencyjną 2.4. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową przechowania i umową składu 2.5. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową komisu 2.6. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z pozostałymi umowami nazwanymi w Kodeksie cywilnym 3. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych 4. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową licencyjną 5. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umową o przetwarzanie danych osobowych 6. Porównanie umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z innymi umowami uregulowanymi poza Kodeksem cywilnym 6.1. Umowa o świadczenie usługi konta poczty elektronicznej i umowa przekazywania poczty elektronicznej 6.2. Umowa o świadczenie usługi medialnej 6.3. Umowa o usługi przesyłowe oraz umowa o świadczenie usług turystycznych 7. Wnioski z analizy porównawczej umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej z umowami nazwanymi w Kodeksie cywilnym oraz w innych aktach prawnych 8. Cechy umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 8.1. Charakter konsensualny 8.2. Charakter odpłatny (wzajemny) 8.3. Inne cechy umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 9. Treść umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 9.1. Uwagi wstępne 9.2. Zasada swobody umów w odniesieniu do umów o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 9.3. Zagadnienia uregulowane w umowie o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 10. Forma umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej 11. Charakter prawny umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej - podsumowanie analizy Rozdział VII Rola i charakter prawny podmiotów uczestniczących w świadczeniu usług w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Dostawca usług w chmurze obliczeniowej 2.1. Definicja 2.2. Prawne problemy w zakresie dynamicznego wykorzystania zasobów teleinformatycznych do świadczenia usług w chmurze obliczeniowej 2.2.1. Uwagi wstępne 2.2.2. Prawne kryteria ustalenia statusu administratora danych i przetwarzającego w chmurze obliczeniowej 2.2.3. Powierzenie przetwarzania danych osobowych 2.2.4. Zakres terytorialny przepisów o ochronie danych osobowych 2.2.5. Dostawca usług w chmurze obliczeniowej jako podmiot publiczny 3. Klient usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 4. Broker w chmurze obliczeniowej 4.1. Geneza 4.2. Definicja brokera w chmurze obliczeniowej 4.3. Broker w chmurze obliczeniowej a enabler usług brokera w chmurze obliczeniowej 4.4. Zakres podejmowanych przez brokera czynności faktycznych i prawnych 4.5. Działalność brokera w chmurze obliczeniowej jako działalność gospodarcza 4.6. Rola brokera w chmurze obliczeniowej w procesie przetwarzania danych osobowych 4.7. Broker w chmurze obliczeniowej jako zawód zaufania publicznego - wnioski de lege ferenda 4.7.1. Zawód zaufania publicznego - definicja 4.7.2. Cechy brokera w chmurze obliczeniowej jako zawodu zaufania publicznego 4.7.3. Konsekwencje uznania brokera w chmurze obliczeniowej za zawód zaufania publicznego 4.7.3.1. Uwagi wstępne 4.7.3.2. Określenie wymogów prawnych związanych z podejmowaniem działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.1. Definicja legalna "brokera w chmurze obliczeniowej" 4.7.3.2.2. Obowiązek wpisu brokera do rejestru publicznego jako podstawa prowadzenia działalności gospodarczej 4.7.3.2.3. Budowa modelowego rejestru publicznego 4.7.3.2.3.1. Uwagi wstępne 4.7.3.2.3.2. Księga I Rejestru - Podmioty objęte wymogiem wpisu do rejestru 4.7.3.2.3.2.1. Budowa Księgi I Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.3.3. Księga II Rejestru - Rodzaj świadczonych usług przez brokera w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.3.3.1. Usługi pośrednictwa przy zawarciu umowy o świadczenie usług w chmurze obliczeniowej jak również zawierania takich umów w imieniu i na rzecz zleceniodawcy 4.7.3.2.3.3.2. Usługi dodatkowe 4.7.3.2.3.3.3. Budowa Księgi II Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.3.4. Księga III Rejestru - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 4.7.3.2.3.4.1. Budowa Księgi III Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.3.5. Docelowa struktura Rejestru Brokerów w Chmurze Obliczeniowej 4.7.3.2.4. Opis postępowania w sprawach rejestrowych 4.7.3.2.5. Bezczynność a przewlekłość ministra właściwego do spraw informatyzacji jako organu rejestrowego 4.7.3.2.6. Przesłanki odmowy wpisu do rejestru 4.7.3.2.7. Postępowanie w przypadku decyzji odmownej 4.7.3.2.8. Skutki prawne wpisu do rejestru brokerów w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.9. Przesłanki wykreślenia z rejestru brokerów w chmurze obliczeniowej 4.7.3.2.10. Opłaty w postępowaniu w sprawach rejestrowych 4.7.3.2.11. Sposoby uwierzytelniania osób korzystających z rejestru prowadzonego w formie elektronicznej 4.7.3.2.12. Analiza wymagań prawnych dotyczących publikacji formularzy rejestrowych jako formularzy elektronicznych 4.7.3.2.12.1. Obowiązki ministra właściwego do spraw informatyzacji w zakresie tworzenia i udostępniania formularzy 4.7.3.2.12.2. Lokalne Repozytorium 4.7.4. Określenie wymogów prawnych związanych z wykonywaniem działalności gospodarczej przez brokera w chmurze obliczeniowej 4.7.4.1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej brokera w chmurze obliczeniowej 4.7.4.2. Niezależność od dostawców usług w chmurze obliczeniowej 4.7.4.3. Zachowanie informacji w poufności 4.7.4.4. Przepisy karne 5. Audytor chmury obliczeniowej 6. Dostawca usługi dostępu do internetu Rozdział VIII Audyt chmury obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Przyczyny prowadzenia audytu w chmurze obliczeniowej 3. Przedmiot audytu w chmurze obliczeniowej 4. Podmioty wymagające audytowania 4.1. Uwagi wstępne 4.2. Wskazanie podmiotów zobowiązanych do poddania się audytowi - analiza na podstawie zobowiązań użytkownika usług w chmurze obliczeniowej 4.3. Wskazanie podmiotów zobowiązanych do poddania się audytowi na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów 5. Sposób prowadzenia audytu 5.1. Uwagi wstępne 5.2. Audyt w chmurze obliczeniowej oparty na analizie ryzyka 5.3. Metody oceny ryzyka w trakcie audytu zgodności 6. Bariery prowadzenia audytu 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Bariery funkcjonalne 6.3. Bariery prawne 6.4. Bariery techniczne 6.5. Bariery edukacyjne Rozdział IX Nadzór nad działalnością w chmurze obliczeniowej 1. Wskazanie właściwego organ nadzoru nad działalnością w chmurze obliczenioweJ 2. Status prawny ministra właściwego do spraw informatyzacji 3. Cele polityki regulacyjnej ministra właściwego do spraw informatyzacji w obowiązujących przepisach prawa 4. Określenie zadań ministra właściwego do spraw informatyzacji w przyszłej ustawie dotyczącej prowadzenia działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej 5. Współdziałanie ministra właściwego do spraw informatyzacji z innymi organami administracji publicznej 6. Dostęp do informacji publicznej będącej w dyspozycji organu nadzoru nad działalnością w chmurze obliczeniowej 6.1. Uwagi wstępne 6.2. Charakter prawny udostępnianej informacji publicznej 6.3. Zakres udostępnianej informacji publicznej 6.4. Zakres prawa strony wglądu do akt 6.5. Ograniczenia dostępu do informacji publicznej 6.6. Podmioty zobowiązane do zapewnienia dostępu do informacji publicznej 6.7. Podmiot uprawniony do uzyskania informacji publicznej 6.8. Forma prawna udostępniania informacji publicznej 6.9. Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego Rozdział X Portal rejestrowo-informacyjny dotyczący usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 1. Wprowadzenie 2. Zakres przedmiotowy portalu 2.1. Dostarczanie informacji dla obecnego i przyszłego klienta usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 2.2. Wspomaganie działań obecnych i przyszłych dostawców usług świadczonych w chmurze obliczeniowej 2.3. Zbieranie i udostępnianie danych o brokerach w chmurze obliczeniowej 2.4. Funkcje informacyjno-edukacyjne 3. Sposoby uwierzytelniania osób korzystających z portalu Podsumowanie Bibliografia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej