Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(15)
Autor
Adamczyk Jan
(1)
Allen Judy
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Hajdas Monika
(1)
Harasim Janina
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Kall Jacek
(1)
Kay Frances
(1)
Kornak Aleksander S
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Ociepka Beata
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rzemieniak Magdalena L
(1)
Stone Merlin
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Szybińska Maria
(1)
Witek Lucyna
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(13)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Marketing strategiczny
(13)
Marketing
(7)
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Ceny
(2)
Internet
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing polityczny
(2)
Rynek
(2)
Znaki towarowe
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
Kanada
(1)
Konferencje
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Outsourcing
(1)
Państwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Protekcjonizm
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorzą terytorialny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Turystyka
(1)
Uzdrowiska
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej