Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(244)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(241)
Publikacje naukowe
(52)
Publikacje fachowe
(37)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(180)
dostępne
(172)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(177)
Czytelnia
(182)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(12)
Romanowska Maria (1947- )
(10)
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(6)
Gierszewska Grażyna
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Kożuch Barbara (1950- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Bartołd Robert
(3)
Baruk Agnieszka
(3)
Domański Tomasz
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Kassay Stefan
(3)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Johnston Robert
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kowal Witold
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Żelazko Beata
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk Jan
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Allen Judy
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Armstrong Gary
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Barletta Martha
(1)
Barrow Colin
(1)
Beckwith Harry
(1)
Belka Marek
(1)
Betts Alan
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Bodo Monika
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Marta
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bryła Paweł
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Caslione Johna A
(1)
Chernev Alexander
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clark Graham
(1)
Cravens David W
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapla Karolina (1981- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dan’ko Tamara Petrovna
(1)
Day Derek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(151)
1990 - 1999
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(36)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(237)
Wielka Brytania
(4)
Rosja
(3)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(238)
rosyjski
(4)
angielski
(3)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(116)
Marketing strategiczny
(114)
Przedsiębiorstwo
(84)
Marketing
(60)
Planowanie strategiczne
(46)
Analiza strategiczna
(29)
Organizacja
(24)
Zarządzanie
(20)
Zarządzanie jakością
(13)
Strategia marketingowa
(12)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(12)
Innowacje
(11)
Analiza SWOT
(10)
Decyzje
(10)
Konkurencja
(10)
Strategia organizacyjna
(10)
Kadry
(9)
Kultura organizacyjna
(9)
Rynek
(9)
Firma (nazwa)
(8)
Otoczenie firmy
(8)
Usługi
(8)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(7)
Marketing międzynarodowy
(7)
Znaki towarowe
(7)
Ceny
(6)
Kanały marketingowe
(6)
Konkurencyjność
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Przywództwo
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Controlling
(5)
Globalizacja
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Kontrola zarządcza
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Menedżerowie
(5)
Plan marketingowy
(5)
Promocja handlowa
(5)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(5)
Public relations
(5)
Rynek (ekonomia)
(5)
Teoria dystrybucji
(5)
Badania marketingowe
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Internet
(4)
Marka*
(4)
Planowanie
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Teoria organizacji
(4)
Turystyka
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Audyt wewnętrzny
(3)
Banki
(3)
Biznesplan
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Holdingi
(3)
Informacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Jakość usług
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Motywacja
(3)
Obsługa klienta
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Reklama
(3)
Służba zdrowia
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Ekorozwój
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Komunikacja
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nieruchomości
(2)
Organizacja pracy
(2)
Temat: czas
2001-
(23)
1989-2000
(10)
1901-2000
(6)
1989-
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(87)
Opracowanie
(25)
Praca zbiorowa
(22)
Poradnik
(6)
Case study (studium przypadku)
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Wydawnictwa popularne
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(148)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(74)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
245 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 8 Zeszyt 1(16))
1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Marketing przedsiębiorcy, 3. Strategia źródłem przewagi przedsiębiorstwa, 4. Istota i przesłanki stosowania marketingu zindywidualizowanego, 5. Rozwój marek prywatnych, 6. Zarządzanie opakowaniem, 7.Z arządzanie sprzedażą na rynku business to business, 8. Targi jako instrument marketingu bezpośredniego, 9. Pozapłacowe instrumenty motywowania pracowników, 10. Kontrolling marketingowy jako przesłanka podejmowania decyzji, 11. Eurokonsumenci - zachowania konsumenckie na tle procesów integracyjnych, 12. Outsourcing w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa, 13. Styl życia jako substytut rynku farmaceutycznego, 14. Zmiany na polskim rynku pracy w latach 1990-2000, 15. Metodyczne aspekty zastosowania zdyskontowanych przepływów pieniężnych do długookresowego zwiększania wartości firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - [5 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2011]. - 377, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
R.1 Koncepcje zarządzania strategicznego: Pojęcie zarządzania strategicznego; Determinanty systemu zarządzania strategicznego; Geneza zarządzania strategicznego; Szkoły i nury w zarządzaniu strategicznym; Zasady zarządzania strategicznego. R.2 Typologia strategii zarządzania: Pojecie strategii zarządzania; Cele firmy; Wizja i misja firmy; Podział strategii zarządzania; Opcja strategiczna; Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP). R.3 Kierunki wykorzystania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym: Istota analizy preferencji; Zasady analizy preferencji; Strefa przygotowawcza analizy preferencji; Metoda rangowania; Metoda punktacji. R.4 Analiza strategiczna: Istota i zakres analizy strategicznej; Przegląd metod analizy makrootoczenia; Przegląd metod analizy sektorowej; Przegląd metod analizy strategicznej firmy; Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy. R.5 Planowanie strategiczne: Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy; Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego; Analiza zdolności rozwojowej firmy; Restrukturyzacja firmy; Programowanie strategiczne; Plan biznesowy firmy. R.6 Implementacja strategii i kontrola strategiczna: Ch-ka procesu implementacji; Kontrola strategiczna w praktyce firmy; Analiza produktywności; Instrumenty analizy działalności operacyjnej; Analiza dziedziny zasobów ludzkich; Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne : koncepcje, metody / pod red. Rafał Krupski. - Wyd. 3 uzup. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 426 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Strategie i zarządzanie strategiczne; Planowanie strategiczne; Strategie funkcjonalne; Implementacja strategii. Controlling strategiczny; Współczesne koncepcje zarządzania a zarządzanie strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Planowanie strategiczne, 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu, 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej, 5. Strategia integracji pionowej, 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw, 7. Strategie konkurencji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
8. Instrumenty marketingu mix. 8.1. Marketingi mix. 8.2. Strategia produktu. 8.3. Strategia rozwoju nowych produktów. 8.4. Strategia cenowa. 8.5. Strategia kanałów dystrybucji. 8.6. Strategia komunikacje marketingowej. 9. Wdrażanie i weryfikacja strategii marektingowej korporacji. 9.1. Systemy informacji dla wdrazania strategii marketingowej. 9.2. Planowanie marketingowe. 9.3. Zarządzanie wdrażaniem i jego ocena. 9.4. Kontroling korporacyjny, firmowy i marketingowy. 9.5. Projekt efektywnej struktury organizacyjnej marketingu korporacji. 9.6. Wybór struktury organizacyjnej. 9.7. Możliwości organizacji globalnych firm marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Informacja i komunikowanie się warunkami promocji, 2. Elementy strategii zbytu, 3. Cena w turystyce, 4. Instrumenty samodzielnej działalności promocyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.1 Promocja w działalności przedsiębiorstw: Ch-ka działalności marketingowej; Planowanie marketingowe; Rola promocji w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Formy promocji; Etyka promocji. R.2 Public relations jako forma promocji mix: Cele i funkcje public relations; Planowanie public relations; Metody, techniki i środki public relations; Bariery i trudności - efekt bumerangowy; Skuteczność public relations. R.3 Organizowanie public relations: Wyznaczanie zadań w zakresie public relations; Specjalista do spraw public relations; Informacje i komentarz; Wizerunek przedsiębiorstwa i produktu; Public relatins w sytuacjach kryzysowych; Finansowanie public relations. R.4 Studia przypadków public relations: Policja; Wojsko; Gmina; Toyota Tsusho Corporation; Kombinat "PZLhydral" S.A.; ABB Instal LTD; Fabryka samochodów; Elektrociepłownia "Opole"; Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia "Jurex"; Szkoła średnia. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Orientacja rynkowa jako koncepcja integrujaca procesy w przedsiębiorstwie, 2. Struktura i efektywność zarządzania logistyczno-marketingowego, 3. Procesy i systemy planistyczne w zarządzaniu logistyczno-marketingowym, 4. System operacyjnego zarządzania logistyczno-marketingowego, 5. Zarządzanie łańcuchem dostaw w aspekcie integracji logistyki i marketingu, 6. Kluczowe procesy logistyczno-marketingowe determinujące rozwój wiedzy przedsiębiorstwa o rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne aspekty marketingu produktów żywnościowych; 2. Rozwój eksportu polskiej żywności po akcesji do Unii Europejskiej; 3. Konkurencyjność polskich produktów żywnościowych na jednolitym rynku europejskim; 4. Analiza wyników badania polskich producentów żywności; 5. Strategie wiodących producentów artykułów mleczarskich na polskim rynku- studia przypadków; 6. Strategie wiodących producentów mięsa i wędlin na rynku polskim; 7. Strategie wiodących producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych na rynku polskim- studia przypadków; 8. Strategie wybranych dystrybutorów produktów żywnościowych na rynku polskim- studia przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie i modelowanie strategiczne; 2. Biznesowa koncepcja strategii; 3. Modelowanie strategii; 4. Domenowe modelowanie strategii; 5. Bezpieczeństwo biznesowe strategii i jego modele; 6. Jakość zarządzania strategią i jej modelowanie; 7. Empiryczne przykłady modeli strategicznych- studia wybranych przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.1 Strategie: Zasady analizy strategicznej; Analiza konkurencji; Przewaga konkurencyjna a pozycja konkurencyjna; Strategie kosztowe; Strategie wyróżniania się (dyferencji); Segmentacja strategiczna; Portfel strategiczny; Dwie drogi rozwoju- specjalizacja i dywersyfikacja; Strategie globalizacji; Strategie akwizycji; Alianse strategiczne; Strategie relacyjne; Konkluzje: Zawód (specjalność). CZ.2 Struktury: Teoria struktur- elementy podstawowe; Trzy podstawowe typy struktur; Struktury złożone, międzynarodowe i projektowe; Zmiana organizacji i nowe podejście do problematyki struktur; Konkluzje. CZ.3 Decyzje: Planowanie przedsiębiorstwa a zarządzanie strategiczne; Podstawowe modele procesów decyzyjnych; Procesy decyzyjne a opanowywanie strategii; Formowanie strategii; Konkluzje-Kierownik i formowanie strategii. CZ.4 Tożsamość: Kultura przedsiębiorstwa; W samym sercu tożsamości - przywództwo i kontrakt psychologiczny; Zarządzanie tożsamością; Konkluzje; Konkluzje ogólne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.1 Strategie: Zasady analizy strategicznej; Analiza konkurencji; Przewaga konkurencyjna a pozycja konkurencyjna; Strategie kosztowe; Strategie wyróżniania się (dyferencji); Segmentacja strategiczna; Portfel strategiczny; Dwie drogi rozwoju- specjalizacja i dywersyfikacja; Strategie globalizacji; Strategie akwizycji; Alianse strategiczne; Strategie relacyjne; Konkluzje: Zawód (specjalność). CZ.2 Struktury: Teoria struktur- elementy podstawowe; Trzy podstawowe typy struktur; Struktury złożone, międzynarodowe i projektowe; Zmiana organizacji i nowe podejście do problematyki struktur; Konkluzje. CZ.3 Decyzje: Planowanie przedsiębiorstwa a zarządzanie strategiczne; Podstawowe modele procesów decyzyjnych; Procesy decyzyjne a opanowywanie strategii; Formowanie strategii; Konkluzje-Kierownik i formowanie strategii. CZ.4 Tożsamość: Kultura przedsiębiorstwa; W samym sercu tożsamości - przywództwo i kontrakt psychologiczny; Zarządzanie tożsamością; Konkluzje; Konkluzje ogólne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
Zarządzanie rozwojem organizacji jako proces zmian i doskonalenia, Podejmowanie decyzji w zarządzaniu procesem innowacyjnym a rozwój organizacji, Strategiczne cele rozwoju organizacji, Nowoczesność środków pracy jako czynnik wzrostu wartości przedsiębiorstwa, Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firmy, Audit w procesie poprawy i doskonalenia systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza i ocena procesu kształtowania jakości wyrobu metalowego, Racjonalizacja zużycia ciepła w Polsce, Czynniki warunkujące rozwój przedsiębiorstwa turystycznego, Kategoryzacja miarą jakości usług hotelowych, Humanizacja pracy na stanowiskach robotniczych, Aspekt ludzki w doskonaleni u jakości wyrobów hutniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mierzenie efektywności i zarządzanie w wieku informacji 2. Dlaczego firmie jest potrzebna strategiczna karta wyników? I. Jak mierzyć realizację strategii 3. Perspektywa finansowa; 4. Perspektywa klienta 5. Perspektywa procesów wewnętrznych; 6. Perspektywa rozwoju; 7. Powiązanie mierników ze strategią firmy 8. Struktura i strategia II. Zarządzanie wdrażaniem strategii 9. Osiągnięcie strategicznej zbieżności celów: od najniższego szczebla organizacji 10. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety 11. Monitorowanie realizacji strategii i uczenie się 12. Wdrażanie systemu zarządzania opartego na strategicznej karcie wyników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podziękowania; Zamiast wstępu; Rozdział 1. Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Rozdział 2. Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Rozdział 3. Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Rozdział 4. Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Rozdział 5. Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości; Wnioski; Przykładowe pytania do diagnozy; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
1. Planowanie strategiczne, 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu, 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej, 5. Strategia integracji pionowej, 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw, 7. Strategie konkurencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej