Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
Forma i typ
Książki
(47)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(30)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(42)
Autor
Mitręga Maciej
(2)
Otto Jacek
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Anderson James C
(1)
Baran Radosław
(1)
Barlow Janelle
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Czyż Marek
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drapińska Anna
(1)
Duda Aneta
(1)
Dyche Jill
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gordon Ian H
(1)
Goryana Iryna
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Klich Jarosław
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kraczala Magdalena
(1)
Kuczyńska-Chałada Marzena
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kumar V
(1)
Leshchenko Marina
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Minochkina Olga
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Mokrzycka Ewa
(1)
Narus James A
(1)
Newell Frederick
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Olczak Artur
(1)
Olesiński Zbigniew (1947- )
(1)
Pachura Piotr
(1)
Palonna Tetyana
(1)
Pasenko Wladislav
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Petkova Lesia
(1)
Piontek Adam
(1)
Przybyś-Preiskorn Katarzyna
(1)
Płonka Michał
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rozpondek Rafał
(1)
Rożenek Paulina
(1)
Ryś Adam
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sorokina Natalya
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stanusch Maciej
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Szeliga Małgorzata
(1)
Tarasenko Tetiana
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Vasilchenko Lidiya
(1)
Wanciszewicz Katarzyna
(1)
Wiatrak Grzegorz
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witczak Olgierd
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Marketing partnerski
(48)
Obsługa klienta
(17)
Przedsiębiorstwo
(9)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Marketing
(7)
Konsumenci
(5)
Lojalność konsumentów
(5)
Banki
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Zarządzanie
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Negocjacje
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Znaki towarowe
(2)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki wirutalne
(1)
Biznes
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Community policing
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leasing
(1)
Marka*
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Policja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Public relations
(1)
Reengineering*
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprzedaż
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Upadłość
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Klasyczna koncepcja marketingu jako podstawa postmodernistycznych rozwiązań marketingowych, 2. Marketing partnerski jako przykłąd marketingowej orientacji postmodernistycznej, 3. Marketnig wirusowy jako przykład marketingowej orientacji postmodernistycznej, 4. Marketing wewnętrzny jako przykład marketingowej orientacji postmodernistycznej, 5. Marketing personlany jako przykąłd marketingowej orientacji postmodernistycznej, 6. Zakres prkatycznego stosowania nowoczesnych technologii w działalniach personalnych oraz ich outsourcingu, 7. Kształtowanie tożsamości i wizerunku przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo, 8. Koncepcja marketigu jako wypadkowa kluczowych wartości niematerialnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp Część I PUBLIC RELATIONS A WIZERUNEK, MARKA I REPUTACJA PRACODAWCY 1. Budowanie wizerunku pracodawcy - idea, metody i narzędzia; 2. Powrót kobiety na rynek pracy a employer branding; 3. Relacje między poczuciem bezpieczeństwa a wizerunkiem dzielnicowego w opinii osób starszych; 4. Employer branding jako potrzeba strategicznego zarządzania wartością i wizerunkiem przedsiębiorstwa w sektorze ekonomii społecznej. Część II PUBLIC RELATIONS A ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ 5. Sposoby komunikacji w podmiocie działalności leczniczej; 6. Wykorzystanie nowych mediów przez Kościół katolicki w Polsce; 7. Content w roli głównej - analiza porównawcza zawartości prasy samorządowej i komercyjnej; 8. Panika moralna jako determinanta public relations sił zbrojnych w kontekście zarządzania publicznego. Część III PUBLIC RELATIONS AND PUBLIC SPHERE 9. Corporate governance vs. public relations: Case of Volkswagen Dieselgate scandal; 10. Risk management in public hospitals in Poland - selected issues; 11. Stakeholders as a source of risk in public hospitals in Poland - selected problems.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umarł marketing - niech żyje marketing; Partnerstwo jako strategia; Obrona marketingu partnerskiego; Relacje z klientem; Partnerstwo na rynku detalicznym i rynku przedsiębiorstw; Planowanie rozwoju marke- tingu partnerskiego; Technologia informacyjna w marketingu partnerskim; Masowa indywidualizacja; Łańcuch partnerstwa; Z marketingiem partnerskim w przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
1. Co wiadomo o zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami; 2. Firma zorientowana na klienta; 3. Co wiado mo o klientach; 4. Budowa skutecznego systemu zarządza nia relacjami z kluczowymi klientami; 5. Planowanie działalności firmy; 6. Kluczowi klienci jako źródło zysków; 7. Jak stworzyć odpowiedni biznesplan dla każde go z kluczowych klientów; 8. Skuteczność porozumiewania się; 9. Zastosowanie technologii informacyjnej w zarządzaniu relacjami z klientami; 10. Tworzenie motywacji i budowanie skutecznie działających zespołów do spraw klientów; 11. Negocjacje z kluczowymi klientami; 12. "Już nie przynosisz mi kwiatów", czyli utrata klienta. Dodatki: Plan rozwoju relacji z klientem; Analiza wartości konkurencyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kieunki rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Instrumenty przedsiębiorczości małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Stymulanty i destymulanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w procesie transformowania polskiej gospodarki; 5.Rozwój drobnej przedsiębiorczości na bazie majątku kopalń węgla kamiennego ;6. Prawno - finansowe problemy działalności małych i średnich przedsiębiorstw; 7. Wybór formy organizacyjno-prawnej i formy opodatkowania przez małe i średnie firmy; 8. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy; 9. Leasing jako szczególna forma finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 10. Rynek pracy na Śląsku Opolskim do 2005 r. w świetle potrzeb rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 11. Rynek podwykonawstwa w aktywizacji małych i średnich przedsiębiorstw; 12. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 13. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w ekorozwoju regionu; 14. Rola małych i średnich przedsiębiorstw z udziałem kapitału niemieckiego na opolskim rynku pracy; 15. Wpływ struktury franchisingowej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 16. Małe przedsiębiorstwa na wsi - inicjatywy rolników w powiacie opolskim; 17. Marketing partnerski a średnia i mała firma - aspekt regionalny; 18. Wykorzystanie zasad marketingu w zarządzaniu regionem oraz stymulowaniu rozwoju małeś i średniej przedsiębiorczości; 19. Podpora maleho a stredniho podnikani v ceske republice; 20. Wybrane aspekty doskonalenia kadry kierowniczej; 21. Rola liderów opinii w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; 22. Ocena przedsiębiorstwa na podstawie kryteriów Polskiej Nagrody Jakości; 23. Proces tworzenia wartości w świetle teorii kluczowych kompetencji; 24. Inwestycje zagraniczne w budownictwie; 25. Pracownicze programy emerytalne w przedsiębiorstwach; 26. Bankowość - wybór, perspektywy, rozwój, zagrożenia; 27. R/3 jako zintegrowany system wspomagający zarządzanie w przedsiębiorstwach; 28. Optymalizacja obsługi transportowej rynku; 29. Integracja komputerowa technicznego przygotowania produkcji; 30. Źródła prawa gospodarczego; 31. Metoda dyskontowa jako kryterium wyboru projektów ekologicznych; 32. Pewne zastosowanie pól losowych w teorii zanieczyszczenia i ochrony środowiska naturalnego; 33. Zmiany systemowe w służbie zdrowia. Model finansowania usług zdrowotnych przez regionalną służbę zdrowia; 34. Przemiany społeczne, demograficzne i historyczne w Kujawach w powiecie krapkowickim; 35. Konstytucyjne gwarancje społeczeństwa obywatelskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 562.)
1. Efektywność działalności marketingowej przedsiębiorstwa; 2. Stosunki między przedsiębiorstwem a dostawcami i odbiorcami; 3. Siła przetargowa przedsiębiorstwa wobec dostawców i odbiorców; 4. Poziom i zmiany poziomu siły przetargowej przedsiębiorstwa a zmiany efektywności jego działalności marketingowej; 5. Sposoby zwiększania efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa związane z wykorzystaniem siły przetargowej wobec dostawców i odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Nowoczesna komunikacja w zmieniającym się otoczeniu społeczno-ekonomicznym 1.1. Istota komunikacji międzyludzkiej 1.2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku 1.3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy 1.3.1. Tożsamość firmy 1.3.2. Wizerunek 1.3.3. Reputacja 1.4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm 1.4.1. Duże przedsiębiorstwa 1.4.2. Małe i średnie przedsiębiorstwa 1.5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców 1.6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców Rozdział 2. Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym - B2B 2.1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B 2.1.1. Otwieranie rozmowy z klientem 2.1.2. Poznawanie potrzeb klienta 2.1.3. Przedstawianie korzyści 2.1.4. Asertywność 2.1.5. Współpraca w sytuacji konfliktowej 2.2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw 2.2.1. Podejście partnerskie w komunikacji B2B 2.2.2. Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) 2.2.3. Koncepcja marketingu relacji 2.2.4. Pracownicy organizacji jako part-time marketers 2.2.5. Doskonała obsługa klienta 2.2.6. Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation 2.2.7. Zarządzanie relacjami z klientem - CRM 2.2.8. Budowa lojalności 2.2.9. Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B Rozdział 3. Zintegrowana komunikacja marketingowa z odbiorcą końcowym - B2C 3.1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej 3.1.1. Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo 3.1.2. Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy 3.1.3. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami 3.1.4. Odbiorcy komunikacji B2C a B2B 3.2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej 3.2.1. Reklama 3.2.2. Marketingowe public relations 3.2.3. Promocja sprzedaży i POS 3.2.4. Sprzedaż osobista 3.2.5. Marketing bezpośredni 3.2.6. Marketing internetowy 3.2.7. Mobile marketing 3.2.8. Marketing szeptany 3.2.9. Sponsoring 3.2.10. Event marketing 3.3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym 3.3.1. Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji 3.3.2. Media Paid 3.3.3. Media Owned 3.3.4. Media Earned 3.3.5. Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów 3.4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej 3.4.1. Content marketing 3.4.2. Storytelling 3.4.3. Autentyczność i podkreślanie pochodzenia 3.4.4. Dostarczanie doświadczeń 3.4.5. Komunikacja wideo w internecie 3.4.6. Retrokomunikacja: sentyment konsumentów Rozdział 4. Komunikacja motywacyjna wewnątrz organizacji 4.1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników 4.1.1. Pochwała i wyrazy uznania 4.1.2. Dystrybucja opinii klienta 4.1.3. Wyrazy wdzięczności 4.1.4. Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę 4.1.5. Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne 4.1.6. Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji 4.2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem 4.2.1. Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących 4.2.2. Deklaracja zobowiązania 4.2.3. Efekt rozgrzeszenia 4.2.4. Organizacja zebrań 4.2.5. Plan realizacji celu 4.2.6. Słowa komunikujące sukces lub porażkę 4.2.7. Wizualizacja konsekwencji 4.2.8. Monitoring progresu 4.2.9. Udzielanie motywującej informacji zwrotnej Rozdział 5. CSR - zintegrowana komunikacja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie 5.2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa 5.4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu 5.5. CSR w komunikacji public relations 5.6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu 5.7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM); Bibliografia; Spis rysunków i tabel; Sylwetki autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sprzedawcy wartości. Transakcje oparte na wykazanej największej wartości; 2. Pojecie wartości. Skupianie się na tym, co ważne; 3. Formułowanie oferty wartości. Wyszukiwanie potencjalnie wartościowych punktów różnicowania; 4. Uzasadnienie oferty wartości. Wykazywanie i dokumentowanie największej wartości; 5. Dostosowanie ofert rynkowych do klienta. Tworzenie czystych rozwiązań a opcjami uzupełniającymi; 6. Przekształcanie sprzedawców w sprzedawców wartości. Sprzedawanie na podstawie wartości, a nie ceny; 7. Zyski z dostarczonej wartości. Osiąganie godziwego zysku; 8. Sukces na rynkach. Sprzedawanie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola zapewnienia jakości w zarządzaniu organizacjami; 2. Percepcja jakości w usługach medycznych; 3. Rola marketingu relacyjnego w kształtowaniu jakości usług medycznych; Integracja systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota zarządzania kluczowymi klientami; Spojrzenie z perspektywy klienta; Przygotowania do zarządzania kluczowymi klientami; Identyfikacja kluczowych klientów; Stratgie wyjścia; Zaspakajanie potrzeb klienta; W drodze do zarządzania kluczowymi klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie relacjami międzyorganizacyjnymi / Zbigniew Olesiński. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 294 s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Charakterystyka procesów globalnych; 2. Zarządzanie we współczesnym świecie; 3. Struktury sieci; 4. Funkcjonowanie sieci; 5. Procesy integracyjne w gospodarce globalnej; 6. Systemy wsparcia; 7. Analiza wybranych przypadków; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65,01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota usługi edukacyjnej i szkoły wyższej oraz jej modele; 2. Rynek usług edukacyjnych szkół wyższych; 3. Relacje rynkowe - podstawy teoretyczne; 4. Relacje szkoły wyższej z wybranymi podmiotami rynku usług edukacyjnych; 5. Teoretyczne problemy zarządzania relacjami w usługach edukacyjnych; 6. Elementy zarządzania relacjami w usługach edukacyjnych; 7. Zarządzanie relacjami ze studentami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpisanie relacji w marketingowy kontekst. 2. Etyczny i ekonomiczny wymiar lojalności w marketingu usług 3. Wprowadzenie do zarządzania relacjami usługowymi 4. Wspólnoty praktykantów jako przykład struktury relacyjnej 5. Relacje klient/klient 6. Relacje przedsiębiorstw usługowych z otoczeniem 7. Zarządzanie w usługach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategie informacyjne i strategie informatyzacji organizacji, 2. Wybrane trendy w ekonaomii i marketingu. Klient w centrum zainteresowania, 3. Customer Relationship Management (CRM). Koncepcje marketingowe, 5. Polskie rynek CRM
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Wprowadzenie: "Klient nasz pan"; 2. Maksymalizacja zyskowości; 3. Wskaźniki wyboru klienta; 4. Zarządzanie zyskowością klientów; 5. Maksymalizacja zyskowości klientów; 6. Jednoczesne zarządzanie lojalnością i zyskownościa; 7. Optymalna alokacja zasobów pomiędzy strategie marketingowe i strategie komunikacji; 8. Kierowanie właściwych produktów do właściwych klientów we właściwym czasie; 9. Zapobieganie odpływowi klientów; 10. Zarządzanie klientami wielokanałowymi; 11. Powiązanie inwestycji w budowę marki z zyskownością klientów; 12. Pozyskiwanie klientów przynoszących zyski; 13. Zarządzanie referencjami klientów; 14. Trudności organizacyjne i wdrożeniowe; 15. Przyszłość dyscypliny zarządzania klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejścia do pomiaru wartości klienta: Istota i pomiar wartości klienta; Zastosowanie rachunku kosztów działań do oceny rentowności klientów; Metody ilościowe w badaniach klientów firmy; Wartość a rentowność klienta; Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty; Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym; Pomiar rentowności w działania marketingowe przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie: Znaczenie informacji o kliencie; Modele zarządzania wiedzą o kliencie; Badanie wiarygodności klientów detalicznych; Satysfakcja i lojalność klienta- ujęcie modelowe i wyniki badań; Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług; 3. Tworzenie wartości dla klienta: Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa; Strategie innowacji w budowie kapitału klienta; Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością; Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych; Czas wolny jako źródło wartości dla klienta; Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw; Wartość dla klienta- nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym; 4. Społecznie odpowiedzialny marketing jako wartość dla klienta: Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta; Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem; Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej; 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji: Podwyższenie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów; Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu; Wartość dodana w marketingu relacji; Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta; Marka jako źródło wartości dla klienta; Władza i umiejętności klienta źródłem jego wartości; Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii; Wzrost i znaczenie wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu; Zarządzanie doświadczeniem klienta; Społeczności internetowe w budowie wartości klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 1/2016)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregualrnie, 200-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Odpowiedzialna innowacyjność przedsiębiorstwa oparta o synergię procesów: innowacyjnego i legitymizacji; Globalne aspekty społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Corporate social responsibility in a family business; Integration of region al marketing into innovative region al development in the Centex of globalization of the Word economy; Implementation of a Complex of Marketing Procing Strategies based on a System Approach; Planowane postarzanie produktów - wyniki badań pierwotnych; Marketing partnerski w przedsiębiorstwie i przesłanki jego sukcesu; Koncepcja policji środowiskowej (Community policing) jako rdzeń marketingu relacji w procesie świadczenia usług publicznych przez policję; Niefinansowo o kreowaniu wartości przedsiębiorstwa; The main features of national economies’ integration tot he global innovation space; Edukacja medialna jako kapitał społeczno-kulturowy na rynku oferenta i konsumenta; Organizacje pozarządowe a bezpieczeństwo ekologiczne firm i ich otoczenia; Bariery zaangażowania organizacyjnego pracowników ochrony zdrowia w ocenie kadry kierowniczej; Bezpieczeństwo w zrównoważonym łańcuchu dostaw na przykładzie zakupów zaopatrzeniowych; Management of the social and humanitarian sphere of the territorial communities within the context of the human development: foreign experience for Ukraine; Zaufanie wertykalne a zaangażowanie organizacyjne na przykładzie podmiotu leczniczego; Determinanty przywiązania afektywnego; Coaching jako nowoczesna metoda rozwoju kadry kierowniczej; New personel Technologies Osage in the family business management; Wybrane aspekty zarządzania kapitałem pracującym w polskim sektorze przedsiębiorstw; Menedżer w perspektywie analizy transakcyjnej E. Berne’a; Rola szkoleń w rozwoju kapitału ludzkiego Policji na przykładzie Komendy Powiatowej; Kodek etyczny jako narzędzie kreowania zachowań organizacyjnych na przykładzie Policji; Rola przywództwa w procesie kierowania organizacją Policji; Rola procesu współdziałania w zarządzaniu rodzinnym przedsiębiorstwem sektora turystyki; Promocja jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Miasta Racibórz; Zarządzanie ochroną środowiska na przykładzie analiz geostatystycznych osadów dennych; The system property as a shared resource: the problem of collective action (art. w jęz. ros.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej