Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(26)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(31)
Autor
Berkley Holly
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bird Drayton
(1)
Bishop Bill
(1)
Brady Regina
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Eager Bill
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Feldy Marzena
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Forrest Edward
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Guziur Piotr
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Jenkins Simms
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kendefer Marcin
(1)
Korona Błażej
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krupowicz Beniamin
(1)
Lipa Michał
(1)
Machowski Michał
(1)
Majewski Piotr
(1)
McCall Cathy
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Mizerski Richard
(1)
Musz Anna
(1)
Newell Frederick
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Olszak Celina M
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tadeusz Walczak
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Trofimov Valerij Vladimirovič
(1)
Trojanowski Mariusz
(1)
Unold Jacek
(1)
Wieczorek Tadeusz
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łukjanowicz Błażej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(29)
Kraj wydania
Polska
(34)
Rosja
(1)
Język
polski
(34)
rosyjski
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(30)
Handel elektroniczny
(11)
Internet
(9)
Reklama internetowa
(8)
Strony WWW
(7)
Marketing
(6)
Usługi elektroniczne
(4)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Promocja
(3)
Aukcja internetowa
(2)
Banki
(2)
Biznes
(2)
Ekonomika
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Handel
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Public relations
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Usługi
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Administracja
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
E-konsumenci
(1)
Google
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Karty płatnicze
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kredyt
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo handlowe
(1)
Product placement
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł
(1)
Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Systemy operacyjne
(1)
Telemarketing
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Usługi pocztowe
(1)
Usługi telekomunikacyjne
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wierzytelność
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny; 2. Budżet i zwrot z inwestycji; 3. Organizowanie działu e-mailowego; 4. Strategia e-mailowa zorientowana na klienta; 5. Tworzenie i wzbogacanie list adresowych; 6. Najlepsze metody postępowania; 7. Doręczanie i optymalizowanie wiadomości; 8. Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych; 9. Prywatność i przepisy antyspamowe; 10. Wiadomości automatyczne; 11. Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie międzynarodowej; 12. Przyszłość poczty elektronicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Przedmowa - Druga era odkrywania świata. Cz.I Wprowadzenie do globalnego marketingy ery cyfro wej: Twoja globalne odyseja; Strategiczny marketing cy frowy; Osiem reguł marketingu globalnego; Model global nego marketingu cyfrowego. CZ.II Twój program globalnego marketingu cyfrowego: Twoja globalna wizja cyfrowa; Twój globalny rynek cyf rowy; Twoja globalna promocja cyfrowa; Globalna techni ka cyfrowa i online; Zintegrowany globalny marketing cyfrowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm.
Cz. 1. czym jest Internet dla marketingu? 1. Ogólne informacje o sieci internet - dlaczego warto się tym zająć? 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce 3. Strategie marketingowe w internecie Cz. 2. Obszary wykorzystania internetu w marketingu firmy 4. Promocja w sieci 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci 6. Badania marketingowe a Internet cz. 3. Internet w marketingu firm o różnym profilu działalności i uwagi podsumowujące 7. Marketing internetowy a profil działalności 8. To, czego unikać i to, na co należy zwrócić uwagę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Dlaczego powinieneś się zdecydować na marketing online. 1. Złoty interes. Internet nie jest chwilowym szaleństwem i powienieneś zwrócić na niego uwagę. 2. Kim są i czym się zajmują, czyli profile użytkowników Internetu. 3. ABC marketingu internetowego. 4. Marketing w cyberprzestrzeni, czyli wyjątkowość marketingu internetowego. Część II: Marketing internetowy od podszewki. 5. Korelacja między marketingiem tradycyjnym a internetowym. 6. Jak i gdzie się reklamować. 7. Tworzenie reklamy, czyli jakiej reklamy potrzebujesz. 8. Rola wyszukiwarek i katalogów stron. Część III: Jak wprowadzić plan w życie. 9. Jak mierzyć skuteczność strategii internetowej. 10. Jak używać (ale nie nadużywać) poczty elektronicznej. 11. Marketing z wykorzystaniem grup dyskusyjnych. 12. Witryna internetowa jako narzędzie marketingowe. Część IV: Dostrajanie aparatury, czyli co jeszcze można zrobić, by osiągnąć sukces. 13. Marketingowe porady, które pozwolą zaoszczędzić pieniądze. 14. Trafiać w dziesiątkę, czyli marketing jeden na jeden. 15. Wartość wirtualnej społeczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.I Marketing w erze interkatywnej: R.1 Media w relacji 1:1 w przyszłości interaktywnej; R.2 Orientacja na klienta w erze interaktywnej; R.3 Strategie i taktyki zorientowane na klienta; R.4 Wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing; R.5 Marketing w Internecie; R.6 Reklama interaktywna; R.7 Marketing bezpośredni XXI wieku. Cz.II Wykorzystanie medió w erze interaktywnej: R.8 Public relations w Internecie; R.9 Opracowywanie teksótw reklamowych dla mediów interaktywnych; R.10 Kioski interaktywne na rynku detalicznym; R.11 Nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków; R.12 Komputeryzacja procesu sprzedaży; R.13 Telefon interaktywny jako narzędzie promocji; R.14 Telewizja interaktywna; R.15 Reklama w Internecie. Cz.III Badania marketingowe: R.16 Efektywność mediów interaktywnych; R.17 Wskaźniki oglądalności witryn WWW; R.18 Badania zachowań konsumentów online oraz nowa rola agencji reklamowych; R.19 Marketingowe bazy danych a interaktywne sieci informacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w Internecie: strategie dla małych i dużych firm / Piotr Guziur. - Gliwice : HELION, 2001. - 150 s. : rys., wykresy, tabele ; 23 cm.
Wstęp; Rozwój i charakterystyka Internetu; Planowanie marketingu online; Promocja witryny w systemach wyszu kujących; Reklama; Środki promocji produktu w Internecie; E-commerce; Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet; Za kończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder. - Kraków : Dom Wydawniczy ABC, 2000. - 238 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Ch-ka Internetu i jego rozwój; 2. Prawne uwarunkowa nia funkcjonowania Internetu; 3. Zastosowanie sieci WWW w działąniach marketingowych; 4. Badania marketin gowe; 5. Zastosowanie Internetu w procesie tworzenia produktu; 6. Promocja w Internecie; 7. Dystrybucja na handel w sieci - cybersklepy; 8. Najowsze tendencje za stosowania Internetu w biznesie i powstawanie organiza cji ewirtualnych; 9. Analizy przypadków; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing / Dominik Kaznowski. - Warszawa : VFP Communications, 2008. - 176 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Środowisko internetu. 2. Strategie i modele biznesu w sieci. 3. Przyszłość mediów. 4. Badania marketingowe w internecie. 5. Zachowania i motywacje konsumentów w sieci. 6. Web 2.0. 7. Treści multimedialne w internecie. 8. Działania promocyjne w internecie. 9. Public relations w internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Spójrz na handel elektroniczny całościowo; 2. Zdobądź informacje o konkurencji; 3. Znajdź własną niszę na rynku e-commerce; 4. Poznaj swoich klientów; 5. Zobacz w e-konsumencie kobietę i mężczyznę; 6. Zbadaj wizerunek swojego sklepu internetowego; 7. Zapoznaj się ze specyfika procesu zakupowego online; 8. Dowiedz się, jak przebiega proces zakupowy w sklepie internetowym u kobiet i mężczyzn; 9. Dostosuj swój sklep internetowy do preferencji klientów obu płci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Systemy gospdoarki elektonicznej: 1. Wyzwania ery wiedzy, 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektornicznej, 3. Marketing elektroniczny, 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie, 5. Systemy handlu elektronicznego, 6. Elektoniczne systemy logistyczne, 7. Finanse w gospodarce elektonicznej, 8. Administracja w gospodarce elektonicznej, 9. Szkolenia elektroniczne, 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. Cz.II Inżynieria systemów gospodarki elektonicznej: 11. Systemy Business Intelligence, 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe, 13. Ekspozycja danych, 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, 15. Systemy zarządzania treścią, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami, 17. Portale korporacyjne, 18. Personalizacja portali internetowych, 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektornicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : Difin, 2007. - 320 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego. 2. Transakcje w elektronicznym biznesie. 3. Marketing w sieci. 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej. 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznych w wybranych sektorach w Polsce. 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpływ rewolucji informacyjnej na najnowsze koncep cje marketingu: Technologiczne przesłanki rewolucji informacyjnej; Istota, funkcje i ewolucja marketingu; Narodziny marketingu elektronicznego. 2. Miejsce systemu informacyjnego marketingu w organi zacji: Ch-ka informacji marketingowej; System informa cyjny w zarządzaniu organizacją; Ogólna ch-ka systemu informacyjnego marketingu. 3. Technologiczne aspekty funkcjonowania systemu informacyjnego marketingu: Rola baz danych w systemie informacyjnym marketingu; Multimedia i Internet jako komponenty globalnego systemu informacyjnego marketin gu; Zastosowanie technologii informatycznej w nowocze snej kompozycji marketingowej. 4. Analiza procesów zachodzących w systemie informacyj nym marketingu: Badania marketingowe jako podstawowa kategoria procesów informacyjnych marketingu; Ch-ka konsumenckiego procesu informacyjno-decyzyjnego; Sposoby wpływania na konsumenckie procesy informacyjno -decyzyjne. 5. Wybrane przykłady rozwiązań praktycznych w obszarze systemów informacyjnych marketingu: Oprogramowanie firmy Sawtooth Software (USA) na potrzeby nowoczesnej analizy rynkowej; System Remote Order Entry (ROE) giełdowej spółki Computer-Land SA dla firm o rozproszo nej strukturze; System klasy Customer Relatioship Management (CRM) firmy TETA SA wspomagający zarządza nie relacjami z klientami; System Scala.Solutions firmy Scala Polska jako praktyczne rozwiązanie dla e-commerce. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. - Wyd. 4 zm. - Warszwa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 604, [4] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1.Pomiar marketingu- filozofia, systemy i najważniejsze pytania; 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym; 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów; 4. Komunikacja marketingowa; 5. E-commerce; 6. Studia przypadków- wskaźniki marketingowe w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Początki, 2. Trzy gracje marketingu bezpośredniego, 3. Możliwości marketingu bezpośredniego są większe, niż można by sądzieć, 4. Od czego zacząć?, 6. Właściwe planowanie, 7. Media - inne, bezrdziej elastyczne podejście, 8. Marketing interaktywny - internet i e-mail, 9. Twój największy atut, 10. Skad biorą się pomysły i jak wyrazić je przekonująco?, 11. Co zrobić by nasza kreatywna praca była praktycznie bezbłędna?, 12. Jak testować - i oceniać uzyskane rezultaty?, 13. Testowanie a badania - oraz inne kwestie, 14. Jak wybrać agencję - i kiedy można poradzić sobie bez niej?, 15. Klient i agencja - nierówne partnerstwo, 16. Przyszłosć marketingu - dziesięć prognoz i ostrzeżenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej