Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(37)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Anuszewska Izabella
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Cheverton Peter
(1)
Cravens David W
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Gejmo Beder
(1)
Hague Paul
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Patten Dave
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Pałasz Lech
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Sielska Alicja
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stanimir Agnieszka
(1)
Stavkowa Jana
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Stone Merlin
(1)
Styś Aniela
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Turcinkova Jana
(1)
Walkosz Anna
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Żabiński Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(43)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(44)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marketing
(32)
Rynek
(20)
Badania marketingowe
(10)
Badania rynku
(10)
Segmentacja rynku
(9)
Marketing strategiczny
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Reklama
(5)
Promocja
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Handel międzynarodowy
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Ceny
(2)
Internet
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka*
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Rynek pracy
(2)
Transport
(2)
Usługi
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Analiza rynku
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Ankieta
(1)
Badania internetowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Decyzje
(1)
Gospodarka
(1)
Gry kierownicze
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing-mix
(1)
Metodologia
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nowy produkt
(1)
Opiekunowie klienta
(1)
Organizacja
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Produkcja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rosja
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Seksizm
(1)
Siła robocza
(1)
Sprzedaż
(1)
Strony WWW
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Targi i wystawy
(1)
Technicy organizacji reklamy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Towary
(1)
Upadłość
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Raport z badań
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Matematyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Nabywcy i ich postępowanie na rynku. Segmentacja i wybór rynku docelowego, 3.Badania marketingowe i marketingowy system informacji, 4.Polityka produktu, , 5.Polityka cen, 6.Polityka dystrybucji, 7.Polityka promocji, 8.Strategie marketingowe, 9.Planowanie strategiczne, 10.Podstawowe elemety planu marketingowego, 11.Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, 12/Leksykon wybranych tradycyjnych i współczesnych pojęć marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Prikladnoj kurs)
Zawiera: Глава 1. Основные понятия маркетинговых исследований; Глава 2. Виды маркетингового исследования и процесс его проведения; Глава 3. Информация в маркетинговых исследованиях; Глава 4. Организация маркетинговых исследований на предприятии; Глава 5. Качественные методы сбора информации; Глава 6. Разработка анкет при проведении маркетинговых исследований; Глава 7. Количественные методы опроса; Глава 8. Наблюдение и эксперимент; Глава 9. Методы анализа маркетинговой информации; Глава 10. Ситуационный анализ; Глава 11. Оценка емкости рынка; Глава 12. Анализ конкуренции на рынке; Глава 13. Сегментирование потребительского рынка; Глава 14. Экспертные оценки; Глава 15. Маркетинговые исследования в интернете.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Metodologia i organizacja badań marketingowych: R.1 Uwagi na temat zakresu badań marketingowych. R.2 Ogólna charakterystyka systemów informacji w badaniach marketingowych. R.3 Pozycja badań ilościowych w bada niach marketingowych. R.4 Uwagi o metodach pierwotnych (terenowych) badań marketingowych. Cz.II Organizacja badania ilościowego: R.5 Organizacja wywiadu z kwestio nariuszem ankietowym. R.6 Organizacja eksperymentu. Cz.III Metody ilościowe analizy danych marketingowych. R.7 Wstępna analiza ilościowa danych marketingowych. R.8 Metody oceny pozycji marki na rynku. R.9 Metody se gmentacji rynku. R.10 Metody konstruowania funkcji sprzedaży. R.11 Ocena skuteczności projektowanych dzia łań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Задачи исследования рынка в информационной системе и в системе принятия решений в организации: Что такое “исследование рынка”? Задачи исследования рынка; Этапы процесса исследования рынка. 2. Формулирование проблемы и выбор дизайна исследования: Формулирование и оценка проблемы исследования рынка; Выбор дизайна исследования. 3. Источники инфтрмации и иетоды сбора данных: Вторичное исследование; Службы стандартизованной рыночной информации; Методы сбора данных при первичном исследовании. 4.Операционализация и измерение исследуемых качеств: Операциональное определение и измерение; Виды шкал; Надежность и валидность измерений; Измерение установок. 5. Отбор единиц наблюдения и проведение: Основы и базовые понятия частичного сбора данных; Методы отбора, основанные не на принципе случайности; Методы отбора, основанные на «принципе случайности»; Проведение и контроль первичного сбора данных. 6.Подготовка к оценке дaнных: Отбор не поддающихся обработке анкет; Редактирование анкет; Кодирование; Ввод и проверка данных; Добавление новых переменных; Оценка (взвешивание); Матрица данных. 7. Анализ данных: Обзор методов анализа данных; Однофакторный анализ данных; Двух- и многофакторный анализ взаимосвязей. 8.Составление отчета об исследовании и презентация результатов: Статистические таблицы; Список литературы.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Stowarzyszenie Naukowe Instytut Gospodarki i Rynku ; 3)
1.Rynek - jego pojęcie i istota, 2.Podstawowe rodzaje i elementy rynku, 3.Zakres i segmenty rynku, 4.Rola i funkcjonowanie rynku, 5.Podmiot i przedmiot rynku, 6.Miejsce rynku w gospodarce i mechanizmy jego funkcjonowania, 7.Procesy negocjacyjne i konkurencyjne, 8.Strategie i instrumenty konkurencji, 9.Funkcje i formy intensywności konkurencji, 10.Intensywność konkurencji, 11.Monopol w funkcjonowaniu rynku, 12.Marketing rynkowy, 13.Marka oraz opakowanie i oznakowanie produktu na rynku, 14.Popyt na dobra i usługi, 15.Podaż dóbr i usług na rynku, 16.Równowaga rynkowa, 17.Interwencjonizm państwa na rynku, 18.Ceny w analizie gospodarki rynkowej, 19.Funkcje pieniądza i inflacja, 20.Podstawy analizy rynku, 21.Analiza rynku, 22.Obrót towarowy, 23.Przebiegi towarowe na rynku, 24.Normalizacja towarów, 25.Rynki giełdowe, 26.Rynki terminowe, 27.Promocja oraz reklama, 28.Rynek wobec integracji z unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: CZĘŚĆ PIERWSZA: FORMUŁOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ: Systemy informacji marketingowej, Marketingowa baza danych, Analiza otoczenia, Analiza konkurencji, Otoczenie międzynarodowe, Marketing bez- pośredni; CZĘŚĆ DRUGA: ORGANIZACJA EFEKTYWNEGO MARKETINGU: Funkcja marketingu i jego organizacja, Rekrutacja - kwalifikacje i źródła, Selekcja - środki i metody, Kształcenie personelu, Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie marką, Finansowe aspekty marketingu; CZĘŚĆ III: ROZWÓJ PRODUKTU: Zachowania konsumentów na rynku, Znaczenie badań w marketingu międzynarodowym, Planowa- nie produktu, Projektowanie produktu, Opakowanie jako narzędzie marketingu, Kalkulacja cen, Rozwój i wprowa- dzanie na rynek dóbr konsumpcyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek dóbr inwestycyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek nowych usług; CZĘŚĆ IV: DYSTRYBUCJA: Fizyczna dystrybucja i zarządzanie logistyką, Handel zagraniczny, Sprzedaż bezpośrednia, Agenci, Działalność na rynkach zagranicznych; CZĘŚĆ V: PRAKTYKI MARKETINGOWE: Segmentacja rynku, Reklama, Promocja sprzedaży, Reklama pocztowa, Telemarketing, Franchising, stawy,Troska o klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Produkt i jego nabywca; R.2 Ceny w działalności marketingowej przedsiębiorstw; R.3 Kanały sprzedaży; R.4 Promocja marketingowa (oddziaływanie na rynek); R.5 Otoczenie marketingowe; R.6 Badania marketingowe; R.7 Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Nemezjusz M. Pazio. - Warszawa : Politechnika Warszawska, 2007. - 353 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Marketingowa orietnacja przedsiębiorstwa, 2. Rynek i jego podmioty, 3. Marketingowe badania rynku, 4. Segmenty rynku, 5. Produkt jako element marketingu mix, 6. Cena jako element marketingu mix, 7. Dystrybucja jako element marketingu mix, 8. Komunikacja marketingowa jako element marketinfu mix, 9. Zarządzanie satysfakcją klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Raport IPiSS / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych ; Zeszyt nr 24)
Cz. I Zatrudnienie i bezrobocie w okresie przedakcesyjnym: A. Szczebel ogólnokrajowy: Wskaźniki zatrudnienia Polska - Unia Europejska - kraje aspirujące; Elastyczność i stopień regulacji rynku pracy; Bezrobocie; Rynek pracy - wieś i rolnictwo. B. Zatrudnienie a zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach gospodarczych: Modele zarządzania zasobami ludzkimi; Europejskie podejście do zarządzania zasobami ludzkimi; główne cechy; Zarządzanie zasobami ludzki mi w organizacjach gospodarczych w Polsce. Cz. II Polski rynek pracy a integracja: Wpływ swobody przepływu dóbr i usług na rynek pracy; Wpływ swobody przepływu kapitału na polski rynek pracy; Przekształcenia struktury gospodarczej; System edukacji wobec nowych wyzwań; Wyzwania akcesji - dialog społeczny w stosunkach pracy; Polityka rynku pracy w perspektywie integracji europejskiej. Cz. III Bilans szans i zagrożeń. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. 1. Teoria komunikacji i jej wykorzystanie w praktyce przedsiębiorstwa: Istota i proces komunikacji; Komunikacja versus marketing; Wpływ komunikacji na zmiany zachowania zakupowego uczestników rynku; Budowanie rynków i ich odmienności. Cz. 2. Składniki komunikacji wielowymiarowej i specyfika ich stosowania: Komunikacja zintegrowana; Strategiczna pozycja public relations; Produkt w kontekście strategii komunikacyjnej; Marka jako specyficzny środek komunikacji i unikatowa tożsamość; Reklama – przekaz o przedsiębiorstwie i jego produktach; Ustalanie i prezentacja ceny produktu; Sprzedaż i dystrybucja w warunkach rynku rozwiniętego; Nowe podejście do dystrybucji i promocji sprzedaży. Cz. 3. Wybrane metody badania rynku i konsumentów: Metody badania przestrzeni rynkowej; Wybrane metody GFK; Metody badawcze TNS; Metody badawcze IPSOS; Wybrane metody Synovate. Cz. 4. Opieka nad klientem: Wpływ komunikacji na klienta w środowisku rosnącej konkurencji globalnej; Zarządzanie procesami obsługi klienta w kontekście innowacji systemów CRM; Przyszłość CRM w środowisku nowej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarow, Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiebiorstwie handlowym, Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiebiorstwie handlowym, Zachowania nabywców i segmentacja rynku, Kompozycja elementow marketingu-mix w handlu, Staregie działania przedsiębiorstw hurtowych, Staregie marketingowe przedsiebiorstw detalicznych, Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiebiorstwa handlowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1. Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2. Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3. Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4. Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5. Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2. Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3. Cechy nowego konsumenta 1.4. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1. Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2. Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1. Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2. Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3. Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1. Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2. Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3. Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1. Wybór marki przez konsumenta 2.3.2. Lojalność wobec marki 2.3.3. Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1. Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2. Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1. Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3. Przesłanki realizowania zakupów w rożnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4. Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2. Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1. Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3. Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4. Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji . ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1. Podział rynku na segmenty 4.1.1. Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2. Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3. Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1. Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2. Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3. Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4. Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1. Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2. Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1. Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2. Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3. Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4. Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1. Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2. Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3. Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1. Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1. Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2. Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management . 7.2. Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1. Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2. Efekty Customer Engagement Management 7.3. Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1. Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2. Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3. Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5. Programy kształtowania lojalności klientów 7.6. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej