Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(117)
Forma i typ
Książki
(111)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje fachowe
(13)
Czasopisma
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(80)
dostępne
(79)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(83)
Czytelnia
(85)
Autor
Chodyński Andrzej
(5)
Huczek Marian (1939-2023)
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(5)
Budzyński Wojciech
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Knecht Zdzisław
(3)
Armstrong Gary
(2)
Czarnowski Piotr
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gorzeń-Mitka Iwona
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Jupowicz-Ginalska Anna
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Lupa Iwona
(2)
Mazur Marek
(2)
Murdoch Anna
(2)
Sipa Monika
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Socha Irena (1946- )
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Ali Moi
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Black Sam
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Danylenko Olena
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Datko Marek
(1)
Davis Anthony
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Drong Leszek
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fleischer Michael
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Frołow Kuba
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- ). Public relations czyli Promocja reputacji (pol.)
(1)
Golewska-Stafiej Agata M
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Andrzej W
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jagodzińska Katarzyna
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jeziński Marek
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kadragic Alma
(1)
Kall Jacek
(1)
Kanczak Agnieszka
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(116)
Rosja
(1)
Język
polski
(116)
rosyjski
(1)
Temat
Public relations
(91)
Marketing
(25)
Reklama
(24)
Przedsiębiorstwo
(20)
Środki masowego przekazu
(16)
Marketing polityczny
(15)
Komunikacja społeczna
(12)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(9)
Internet
(8)
Instytucje nonprofit
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Media społecznościowe
(7)
Polityka
(7)
Public relations w internecie
(7)
Sponsoring
(7)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Promocja handlowa
(6)
Wybory
(6)
Banki
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Komunikacja polityczna
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Autoprezentacja
(4)
Konsumenci
(4)
Organizacja
(4)
Reklama internetowa
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Targi i wystawy
(4)
Zarządzanie
(4)
Administracja
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Biblioteki
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarze
(3)
Hotelarstwo
(3)
Innowacje
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Kryzys
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Menedżerowie
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Promocja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Public relations*
(3)
Strony WWW
(3)
Wizerunek uczelni
(3)
Biblioteka
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Handel
(2)
Image
(2)
Instytucje użyteczności publicznej
(2)
Jakość usług
(2)
Kadry
(2)
Logistyka
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Marketing partnerski
(2)
Miasta
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Towary
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Wizerunek biblioteki
(2)
Wizerunek medialny
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Automatyzacja
(1)
BHP
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki wirutalne
(1)
Blogi
(1)
Branding (marketing)
(1)
Czas pracy
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Grunig, James E. (1942- )
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Historia literatury
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Opracowanie
(12)
Praca zbiorowa
(7)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Monografia
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Media i komunikacja społeczna
(21)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
117 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Czas rewolucji: Czas na rozwój twojej firmy; Szybkość kontra ospałość- meldunki z frontu; Czas rzeczywisty rządzi się swoimi prawami; Nastawienie na czas rzeczywisty; Za duże, żeby odnieść sukces?; Współpracuj z mediami na ich zasady; Komunikacja kryzysowa i media; Co w tej chwili mówią inni?; Szukaj inspiracji w tłumie; 2. Połącz się ze swoim rynkiem: Kontakt z klientami w czasie rzeczywistym; W urządzeniach mobilnych czas rzeczywisty trwa cały czas; Chcę tego natychmiast; 3. Czas na rozwój twojej firmy: Pozwól im komunikować się teraz; W jaki sposób twoja strona internetowa staje się machina czasu rzeczywistego; Dokonaj sprzedaży; Biznes w tempie teraźniejszości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zasady : 1.Od podstaw : definicje, 2.Wyjdź im na przeciw : dobrze poznaj swoich klientów, 3.Produkty : trzeźwe spojrzenie, 3.Jak walczyć z konkurencją - i wygrać!, 5.Kreowanie wizerunku, 6.Dobra ocena : w poszukiwaniu zysku, 7.Jak tworzyć PR i strategię marketingową. Cz.II Praktyka : 8.Jak korzystać z mediów, 9.Pamiętny dzień : jak zorganizować uroczystość, 10.Pieniądze : sukces sprzedaży, 11.Jak pisać : planowanie i oparcowywanie przekonujących publikacji, 12.Zrób to sam : jak zaprojektować atrakcyjny materiał promocyjny własnymi siłami, 13.Wznieś transparent : planowanie kampanii, 14.Zorganizuj stoisko : podbijaj targi i wystawy, 15.Reklama i sponsoring, 16.Skrzynak pocztowa : usuwanie śmieci z poczty, 17.Promocja firmy : jak wybrać najlepsze narzędzia, 18.Zbieranie informacji : badnie marketingowe, 19.Klient nasz pan : jak troszczyć się o klienta, 20.Komunikacja w firmie : jak ją usprawnić. Cz.III Profesjonaliści : 21.Jak rozmawiać z fotografem, 22.Jak przygotować promocyjny film video, 23.Absolutnie przebojowy : jak wybrać konsultanta PR, 24.Dobry projektant, najlepszy projekt, 25.Jak zawrzeć z drukarnią korzystą umowę, 26.Jak korzystać z usług konsultanta ds. badań rynku, 27.Jak korzystać z usług agencji reklamowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2356)
Działania polityczne. Teoria i praktyka, Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego, Marketing polityczny w USA: koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezydenckich, Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego, Wyborca na rynku politycznym, Strategie partii politycznych, Public relations w polityce, Promocja i reklama polityczna, Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 56)
1. Uwarunkowania rozwoju marketingu terytorialnego: Regionalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw opartego na współpracy z otoczeniem okołobiznesowym; Rola administracji publicznej w zakresie wsparcia regionalnych procesów proinnowacyjnych; Zachowania podmiotów funkcjonujących w układach regionalnych w funkcji regionów kraju; Atrakcyjność turystyczna Olsztyna; Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym; Innowacyjne wykorzystanie obiektów poprzemysłowych elementem konkurencyjności obszarów recepcji (na przykładzie Łodzi); Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich; Marka i wizerunek regionu: Wizerunek kraju i przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych - wzajemne relacje; Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecina; Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa w świetle badań marketingowych; Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu; Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna; Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego; Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu (na przykładzie woj. podkarpackiego); Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships'Races w Szczecinie; Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego; Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina; Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań; 3. Partnerstwo w kreowaniu produktu regionu: Kapitał partnerski jako determinanta rozwoju klastra Dolina Lotnicza; Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa; Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej - cechy i znaczenie; Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów; Partnerstwo gospodarcze w regionie jako metoda podnoszenia konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury; Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów; Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim; Narzędzia i formy komunikacji w marketingu terytorialnym: Wpływ narzędzi marketingu terytorialnego na wybrane jednostki terytorialne; Znaczenie personelu w obsłudze interesantów w jednostkach samorządu terytorialnego; Sport jako element działań promocyjnych polskich miast; Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu; Obszary wykorzystania events marketingu w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego; Idea good governance i jej wpływ na obsługę obywatela w urzędzie; Przesłanki promocji miast i regionów; Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regiony; E-urząd jako nowoczesne podejście marketingowe na lokalnym rynku pracy; Wydarzenia sportowe jako element promocji miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota i znaczenie marketingu w szkole wyższej, 2.Otoczenie marketingowe szkoły wyższej, 3.Zachowania nabywców usług edukacyjnych, 4.Budowanie pozycji konkurencyjnej szkoły wyższej, 5.Zarządzanie jakością usługi edukacyjnej, 6.Polityka cen w szkole wyższej, 7.Komunikacja marketingowa szkoły wyższej, 7.Czynnik ludzki w marketingu szkoły wyższej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w działalności banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, 2006. - 208 s. ; 24 cm.
I. Istota marketingu bankowego. II. Instrumenty marketingu. III. Segmentacja klientów. IV. Badania marketingowe. V. Subtelna sztuka reklamy. VI. Elementy kształtujące wizerunek banku. VII. Relacja bank - klient w budowaniu trwałych więzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w sporcie / Robert Misiołowski. - Warszawa : Promotor, 2005. - 79 s. ; 24 cm.
1.Formy komunikacji rynkowej, 2.Specyfika komunikacji marketingowej w sporcie, 3.Rynek mediów, 4.Sponsoring w sporcie - rynek w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja koncepcji funkcjonowania uczelni wyższych; 2. Zmiany w mediach i zmiany kulturowe; 3. Oblicze nowych mediów; 4. Instrumentarium mediów społecznościowych; 5. Komunikacja jako podstawa kształtowania wizerunku uczelni i tworzenia relacji z otoczeniem; 6. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji na uczelniach w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Media społecznościowe w przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Content marketing w mediach społecznościowych; 3. Reklama w mediach społecznościowych. Pomiar efektywności i skuteczności działań w tych mediach; 4. Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych; 5. Marketing szeptany w mediach społecznościowych; 6. Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych; 7. Media społecznościowe jako źródło danych, informacji i wiedzy o otoczeniu przedsiębiorstwa; 8. Media społecznościowe w employer brandingu oraz rekrutacji i selekcji pracowników; 9. Media społecznościowe a zaangażowanie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing / Dominik Kaznowski. - Warszawa : VFP Communications, 2008. - 176 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Środowisko internetu. 2. Strategie i modele biznesu w sieci. 3. Przyszłość mediów. 4. Badania marketingowe w internecie. 5. Zachowania i motywacje konsumentów w sieci. 6. Web 2.0. 7. Treści multimedialne w internecie. 8. Działania promocyjne w internecie. 9. Public relations w internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie ochroną zdrowia)
1. Wizerunek ochrony zdrowia - wymiar makroekonomiczny. 2.Wizerunek placówek medycznych - wymiar mikroekonomiczny. 3.Kształtowanie wizerunku placówek medycznych a marketing relacji. 4.Instrumenty kształtowania wizerunku placówek ochrony zdrowia. Jakość a wizerunek placówki medycznej. Wizerunek placówki medycznej - aspekt praktyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing partnerski w usługach bibliotek: Partnerzy biblioteki a kreowanie jej wizerunku; Otoczenie bibliotek akademickich i jego wpływ na funkcjonowanie; Marketing partnerski w kreowaniu wizerunku biblioteki; Realizacja idei partnerstwa w bibliotece szkoły wyższej; Biblioteka wydziałowa: między wydziałem a biblioteką główna; Elementy koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w procesie konstruowania misji i wizji biblioteki; Związki partnerskie bibliotek; Marketing partnerski w usługach bibliotek; Miejsce biblioteki w strukturze uczelni na przykładzie biblioteki w Wyższej Szkole Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu; Czytelnik czy konsument wiedzy? Nowe podejście do użytkowników bibliotek; 2. Public relations bibliotek- kreowanie związków partnerskich: Współpraca biblioteki uniwersyteckiej z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi jako zasadnicza część kreacji wizerunku; Rozwój biblioteki jako element rozwoju w kontekście społecznej odpowiedzialności uczelni; Działania biblioteki w zakresie public relations jako czynnik motywujący jej pracowników; Ocena satysfakcji użytkowników biblioteki jako podstawa kształtowania relacji partnerskich; Blogi w public relations organizacji niedochodowych; Nowe formy społecznościowej współpracy bibliotekarzy; Kształtowanie relacji biblioteki z mediami; Jak pozyskać sponsora, czyli o praktycznej stronie sponsoringu bibliotecznego; Public relations biblioteki wyższego szkoły niepublicznej; 3. Biblioteki cyfrowe- partnerzy przyszłości: Perspektywa współpracy bibliotek szkół wyższych i placówek naukowych w tworzeniu systemu informacyjnego nauk o turystyce; Śląska Biblioteka Cyfrowa jako partner Wyższej Szkoły Humanista; Rozwój bibliotek cyfrowych w Polsce; Współpraca sieci bibliotek Uniwersytetu Śląskiego z Narodowym Uniwersalnym Katalogiem Centralnym NUKAT; System biblioteczny SOWA2?MARC21 w szkołach wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
1. Partyzanci : Tanie P.R. w dwudziestym pierwszym wieku, 2. O sieci i o tym jak ją rozwikłać, 3. Czym jest internetowe public relations, 4. Zawężanie pola, 5. Gotów, cel, 6 ...Pal!, 7. Jeśli zbudujesz, przyjdą, 8. Poznaj swoją zwierzynę, czyli myśl jak media, 9. Żółte strony w układzie scalonym, 10. Partyzant na medal, 11. Poznaj media, 12. Ograniczanie strat, 13. Wszystko idzie jak należy - co teraz?, 14. Jaki ten Internet mały, 15. Rozwiń skrzydła, 16. Partyzancki quiz
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations, z którego możecie być dumni; Zarządzanie społecznie skuteczne; 1. Radio Zet- Pogotowie Św. Mikołaja- ilustracja skuteczności usługi poprzez sukces działania prospołecznego; 2. Sheraton Hotel- pielęgnowanie jakości usług poprzez wolontariat pracowniczy; 3. Piekarnia Paraczyński- Bank Chleba- darowizna rzeczowa, jjako początek ruchu społecznego- etos profesji piekarza; 4. AVON- Wielka Kampania Życia- AVON kontra rak piersi- wspólna sprawa, jako forma budowy zaufania pomiędzy sprzedawcą a klientem; 5. Biuro Reklamy Telewizji Polskiej S.A.- Reklama dzieciom- budowanie wizerunku firmy poprzez udostępnianie usługi na rzecz działań charytatywnych; 6. Hawlett-Packard- promocja zachowań użytecznych społecznie, jako sposób tworzenia popytu na produkt; 7. Gospodarczy bank spółdzielczy w Barlinku- siła koncentracji- działanie na rzecz społeczności lokalnej jako element budowania relacji z klientem; 8. BP- Akcja Pajacyk- wspólne działania charytatywne, jako forma budowania lojalności konsumenckiej; 9. Raiffeisen Bank- inwestycja w edukację klientów jako forma promocji produktu; 10. Plus GSM- Przywrócić uśmiech SMS-em- odświeżenie produktu poprzez udostępnienie go do działań społecznie użytecznych; 11. Związek pracodawców przemysłu piwowarskiego i państwowa agencja rozwiązywania problemów alkoholowych- Alkohol- nieletnim dostęp wzbroniony- kampania społeczna, jako element budowania wiarygodnego wizerunku branży; 12. IKEA- kultura korporacyjna, przykład spójności pomiędzy różnorodnymi aspektami działalności firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej