Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(128)
Forma i typ
Książki
(128)
Dostępność
tylko na miejscu
(116)
dostępne
(88)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(88)
Czytelnia
(117)
Autor
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Kozielski Robert
(3)
Rucińska Danuta
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Adamczyk Jan
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Domański Tomasz
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Niestrój Roman
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Otto Jacek
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Anholt Simon
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brady Regina
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cravens David W
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Davis Anthony
(1)
Day Derek
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Forrest Edward
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gordon Ian H
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Hartley Robert F
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jenkins Simms
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jeznach Maria
(1)
Johann Maria
(1)
Johnson Gerry
(1)
Jones John Philip
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kall Jacek
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kendefer Marcin
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kubuj Dariusz
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Kłodziński Ryszard
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipa Michał
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Mazur Kazimierz P
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mizerski Richard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Nowak Marta
(1)
Nowicki Adam
(1)
Nowotarska-Romaniak Beata
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Proniewski Marek
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(109)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(127)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(128)
Temat
Marketing
(67)
Przedsiębiorstwo
(25)
Marketing strategiczny
(17)
Marketing elektroniczny
(12)
Rynek
(12)
Promocja handlowa
(9)
Zarządzanie
(9)
Ceny
(8)
Firma (nazwa)
(8)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Reklama
(8)
Marketing międzynarodowy
(7)
Public relations
(7)
Turystyka
(7)
Usługi
(7)
Znaki towarowe
(7)
Analiza strategiczna
(6)
Banki
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Marketing partnerski
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Handel
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Kadry
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Marketing polityczny
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Informacja dla zarządzania
(3)
Internet
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Marka*
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Polityka
(3)
Promocja
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Sprzedaż
(3)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kredyt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Opakowania
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Polska
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Reklama internetowa
(2)
Sieć handlowa
(2)
Sponsoring
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Targi i wystawy
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Agrosturystka
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Baza danych
(1)
Biznes
(1)
Demokracja
(1)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
IKEA
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Integracja europejska
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konserwatyzm
(1)
Leki
(1)
Liberalizm
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lotnictwo
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing usług
(1)
Merchandising
(1)
128 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Relacyjne bazy danych; 2. Rodzina systemów operacyjnych Windows 2000/XP; 3. Witryna internetowa firmy; 4. Elementy bezpieczeństwa systemów komputerowych; 5. Zarządzanie przedsięwzięciem e-biznesowym; 6. E-biznes na platformie MS.Net; 7. Elementy marketingu internetowego; 8. Systemy informatyczne klasy MRPII/ERP; Zamiast podsumowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces; 2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku; 3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie; 4. E-wizerunek w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza ekonomiczna o przedsiębiorstwie, 2. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy, 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw w różnych obszarach działalności gospodarczej, 4. Organizacja i zarządzanie procesem produkcyjnym, 5. Planowanie działalności przedsiębiorstwa. Tworzenie i ocena biznesplanu, 6. Rozwój przedsiębiorstwa. Ocena projektu i zadania inwestycyjnego, 7. Zatrudnianie i wydajność pracy oraz wynagrodzenia, 8. Przedsiębiorstwa krajowego obrotu towarowego, 9. Przedsiębiorstwa zagranicznego obrotu towarowego, 10. Analiza czynników kształtujących wynik finansowy przedsiębiorstwa, 11. Marketing i strategie marketingowe w przedsiębiorstwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Internet jako narzędzie komunikacji, 2.Wykorzystanie stron www w działaniach marketingowych, 3.Promocja w sieci, 4.Badania w Internecie oraz ocena działań marketingowych, 5.Nowe media w marketingu, 6.Zastosowania Internetu w wybranych przykładach działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zastosowanie technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych, 2. Ewolucja zastosowania technologii informatycznych w systemach dystyrbucji usług turystycznych, 3. Internet a zachowania nabywcze konsumentów produktów turystycznych, 4. Wykorzystanie Internetu w dystrybucji produktu turystycznego przez producentów usług turystycznych, 5. Wykorzystanie internetowych systemów dystrybucji przez pośredników w turystyce, 6. Wpływ internetu na rynek turystyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp Cz. I Rynki i reklama: 2. Proces reklamowy, 3. Burzliwe otchłanie marketingu, 4. Rozwój marki. W przeszłości i obecnie, 5. Penetracja, lojalność wobec marki i premia penetracyjna, 6. Reklama przypominająca i konsument, 7. Czy reklama nadal jest sztuką pozyskiwania klientów?, 8. Reklama ukierunkowana na ekspansję. Cz. II Badania podejmowane przed rozpoczęciem kampanii reklamowej: 9. Badania rynku. Dlaczego mamy być ostrożni,10. Podobanie się. Dlaczego reklama, która bardziej się podoba, przyczynia się do zwiększania sprzedaży?, 11. Badania jakościowe w reklamie, 12. Mapy percepcyjne, 13. Aktywność EEG a odbiór mediów, 14. Preferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15. Ilościowe badania pretestowe reklamy telewizyjnej, 16. Robocza a ostateczna wersja przekazu reklamowego, 17. Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18. Kupowanie, Starcg i STAS. Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz. III badania następstw kampanii reklamowej: 19. Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20. Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21 badania ciągłe, 22. Reklama telewizyjna. Pomiar efektów krótko- długofalowych, 23. Czy reklamy zdobywające nagrody wspomagają sprzedaż, 24.Metoda danych z jednego źródła, 25. Czy STAS jest jednolita miara la wszystkich rodzajów nabywców? Cz. IV Oczekiwane i nieoczekiwane skutki reklamy: 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna?, 27. Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały w rynku w okresie recesji, 28. Marża a cena. Skutki reklamowania marki przez producenta, 29. Efekty makroekonomiczne. Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży.
się podoba,przyczynia się do zwiększania sprzedaży, 11.Badania jakościowe w reklamie, 12.Mapy percepcyjne,
13.Aktywność EEG a odbiór mediów, 14.Perferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15.Ilościowe badani a pretestowe reklamy telewizyjnej, 16.Robocza a ostate czna wersja przkazu reklamowego, 17.Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18.Kupowanie, Starch i STAS.Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz.III Badania następstw kampanii rekalmowej : 19.Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20.Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21.Badania ciągłe, 22.Reklama telewizyjna.Pomiar efektów krótko i długofalowych, 23.Czy reklamy zd obywające nagrody wspomagają sprzedaż?, 24.Metoda dany ch z jednego źródła, 25.Czy STAS jest jednolitą miarą dla wszystkich rodzajów nabywców?. Cz.IV Oczekiwane i nieoczekiewane skutki reklamy : 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna, 27.Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały
w rynku w okresie recesji, 28.Marża a cena.Skutki rek lamowania marki producenta, 29.Efekty makroekonomiczne .Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Handel we współczesnej gospodarce, 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku, 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu, 5. Marketing w handlu, 6. Merchandising, 7. Systemy informatyczne w handlu, 8. Zarządzanie jakością w handlu, 9. Handel elektorniczny, 10. Przestrzeganie aspekty funkcjonowania hadnlu, 11. Kooperacja w handlu, 12. Internacjonalizacja w handlu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teorie komunikacje marketingowej, Instrumenty komunikacji marketingowej, Reklama w mediach drukowa- nych, Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa, Reklama zewnętrzna, Public relations i wizerunek firmy, Public relations i wizerunek firmy, Marka, opakowanie merchandising wizualny, Wystawy i targi, Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych, Promocja sprzedaży, Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą, Przyszłość komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i podstawowe poglądy na reputację firmy, 2. Tworzenie wizerunku i reputacji firmy, 3. Zarządzanie reputacją firmy, 4. Marketing reputacji firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas transformacji - u wrót globalnie zintegrowanej gospodarki, 2. Pojęcie i istota marki narodowej, 3. Budowanie marki Atlas (studium przypadku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynek i jego funkcjonowanie, Istota i podstawowe załoz enia marketingu, Analiza mozliwości i zagrożeń działań , Postępowanie nabywców na rynku, Wybór rynku docelowe go, Podstawy badań marketingowych, Produkt jako elemen t marketingu, Działania związane z produktem, Cena ja ko element marketingu, Dystrybucja jako element market ingu, Mechanizm oddziaływania promocji, Instrumenty pr omocji, Marketing bezpośredni, Marketing dóbr i usług zaopatrzeniowych, Marketing usług
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 1)
1.Istota i pojęcie marketingu, 2.Geneza marketingu, 3.Definicja marketingu, 4.Instrumentarium marketingowego oddziaływania na rynek, 5.Najważniejsze różnice pomiędzy marketingiem klasycznym a nowoczesnym, 6.Koncepcja marketingu partnerskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski. - Warszawa : PLACET, 2006. - 221, [2] s. : il., tab. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing. 2. Zachowania nabywców. 3. Informacyjne podstawy strategii marketingowych. 4. Proces kształtowania strategii makretingowej w przedsiębiorstwie. 5. Produkt. 6. Dystrybucja. 7. Cena. 8. Promocja. 9. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing B2B w praktyce gospodarczej / Artur Olczak, Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 302 s., tabl. : il. ; 23 cm.
1. Relacje partnerskie na rynku B2B. 2. Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B. 3. Działania promocyjne na rynku B2B. 4. Zarządzanie produktem na rynku B2B. 5. Marka na rynku B2B. 6. Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B. 7. Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B. 8. Studia przypadków - przykłady działań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd.2 popr. - Białystok : Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku, 2002. - 205 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Temat
Koncepcja marketingu bankowego, warunki stosowania marketingu i struktury organizacyjne działalności marketingowej, Marketingowe otoczenie banków, Badania marketingowe, Strategie usług bankowych, Segmentacja rynku usług bankowych, Planowanie strate- giczne, Produkty bankowe i polityka dystrybucji, Polityka cenowa, Promocja usług bankowych, Reklama jako element promocji, Personel banku i jakość usługi, Zarządzanie bankiem przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2004. - 257 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1.Pojęcie marketingu bankowego, 2.Badania marketingowe i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku; 3. Strategie marketingowe banków; 4. Produkt bankowy - jego cechy i rodzaje; 5. Polityka produktu i jej elementy; 6. Cykl życia produktu bankowego; 7. Cena produktów bankowych; 8. Dystrybucja produktów bankowych; 9. Polityka promocji banków; 10. Organizacja działalności marketingowej banku; 11. Przykłady działań marketingowych polskich i zagranicznych banków; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej