Form of Work
Książki
(185)
Status
only on-site
(164)
available
(123)
unavailable
(3)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(126)
Czytelnia
(166)
Author
Grzegorczyk Wojciech
(5)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Rydzkowski Włodzimierz
(4)
Wiktor Jan W
(4)
Wojewódzka-Król Krystyna
(4)
Duliniec Elżbieta
(3)
Górska Grażyna
(3)
Kaczmarczyk Stanisław
(3)
Kozielski Robert
(3)
Mruk Henryk
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Rucińska Danuta
(3)
Śliwińska Krystyna
(3)
Adamczyk Jan
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(2)
Domański Tomasz
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Kowal Witold
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Limański Andrzej
(2)
Niestrój Roman
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Otto Jacek
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Perenc Józef
(2)
Rosa Grażyna
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Styś Aniela
(2)
Sudoł Stanisław
(2)
Szymczak Jadwiga
(2)
Sławińska Maria
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Wożniczka Jarosław
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Abt Stefan
(1)
Altkorn Jerzy
(1)
Anholt Simon
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Białecki Klemens
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brady Regina
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Clark Graham
(1)
Cravens David W
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Davis Anthony
(1)
Day Derek
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dietl Jerzy
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Feldy Marzena
(1)
Forrest Edward
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gordon Ian H
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Haffer Mirosława
(1)
Hartley Robert F
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huczek Marian
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jenkins Simms
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jeznach Maria
(1)
Johann Maria
(1)
Johnson Gerry
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Jones John Philip
(1)
Kaden Robert J
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(153)
1990 - 1999
(11)
Country
Poland
(184)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(185)
Subject
Marketing
(99)
Przedsiębiorstwo
(45)
Marketing strategiczny
(21)
Rynek
(15)
Konsumenci (ekon.)
(13)
Komunikowanie marketingowe
(12)
Marketing elektroniczny
(12)
Promocja handlowa
(12)
Ceny
(11)
Reklama
(11)
Firma (nazwa)
(10)
Marketing międzynarodowy
(10)
Usługi
(10)
Zarządzanie
(10)
Public relations
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Marketing partnerski
(8)
Turystyka
(8)
Znaki towarowe
(8)
Analiza strategiczna
(7)
Banki
(7)
Marketing polityczny
(7)
Badania marketingowe
(6)
Handel
(6)
Handel elektroniczny
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Polska
(6)
Teoria dystrybucji
(6)
Transport
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Gospodarka narodowa
(5)
Handel międzynarodowy
(5)
Instytucje nonprofit
(5)
Kadry
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Unia Europejska
(5)
Handel zagraniczny
(4)
Internet
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Polityka
(4)
Promocja
(4)
Przedsiębiorstwo handlowe
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Sprzedaż
(4)
Towar
(4)
Transport kolejowy
(4)
Transport morski
(4)
Transport powietrzny
(4)
Transport samochodowy
(4)
Transport wodny śródlądowy
(4)
Decyzje
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marka*
(3)
Obsługa klienta
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Analiza SWOT
(2)
Controlling
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kredyt
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing usług
(2)
Nowy produkt
(2)
Opakowania
(2)
Organizacja
(2)
Outsourcing
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Sieć handlowa
(2)
Sponsoring
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Targi i wystawy
(2)
Wybory
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Agrosturystka
(1)
Ankieta
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania operacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Biznes
(1)
Demokracja
(1)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
185 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2185-9
1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces; 2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku; 3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie; 4. E-wizerunek w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1563-0
1.Podstawy efektywności marketingu, 2.Efektywność marketingu-mix, 3.Wpływ orientacji rynkowej na efektywność marketingu, 4.Wpływ pozyskiwania i utrzymywania nabywców na efektywność marketingu, 5.Wpływ zjawiska niepewności na efektywność marketingu, 6.Wpływ przepływów informacji na efektywność marketingu, 7.Wpływ zasobów i umiejętności na efektywność marketingu, 8.Wpływ konkurentów na efektywność marketingu, 9.Wpływ dostawców i pośredników na efektywność marketingu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89423-66-9
1. Wiedza ekonomiczna o przedsiębiorstwie, 2. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy, 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw w różnych obszarach działalności gospodarczej, 4. Organizacja i zarządzanie procesem produkcyjnym, 5. Planowanie działalności przedsiębiorstwa. Tworzenie i ocena biznesplanu, 6. Rozwój przedsiębiorstwa. Ocena projektu i zadania inwestycyjnego, 7. Zatrudnianie i wydajność pracy oraz wynagrodzenia, 8. Przedsiębiorstwa krajowego obrotu towarowego, 9. Przedsiębiorstwa zagranicznego obrotu towarowego, 10. Analiza czynników kształtujących wynik finansowy przedsiębiorstwa, 11. Marketing i strategie marketingowe w przedsiębiorstwie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2003. - 134 s. : tab., rys. ; 20 cm.
ISBN: 83-89073-32-3
Wstęp; 1. Finansowanie strategii przedsiębiorstwa; 2. Finansowanie działań marketingowych z własnych źródeł przedsiębiorstwa; 3. Finansowanie działań marketingo wych przedsiębiorstwa z obcyhc źródeł; 4. Budżet dzia łań marketingowych; Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz, Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 382 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-60186-41-3
1.Geneza, rozwój, pojęcie i zakres zastosowania marketingu. 2.Produkt i jego nabywca. 3.Ceny w działalności marketigowej przedsiębiorstw. 4.Kanały dystrybucji. 5. Promocja marketingowa. 6.Otoczenie marketingowe. 7.Badania marketingowe. 8.Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7199-296-3
1.Internet jako narzędzie komunikacji, 2.Wykorzystanie stron www w działaniach marketingowych, 3.Promocja w sieci, 4.Badania w Internecie oraz ocena działań marketingowych, 5.Nowe media w marketingu, 6.Zastosowania Internetu w wybranych przykładach działalności marketingowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-171-2
1. Zastosowanie technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych, 2. Ewolucja zastosowania technologii informatycznych w systemach dystyrbucji usług turystycznych, 3. Internet a zachowania nabywcze konsumentów produktów turystycznych, 4. Wykorzystanie Internetu w dystrybucji produktu turystycznego przez producentów usług turystycznych, 5. Wykorzystanie internetowych systemów dystrybucji przez pośredników w turystyce, 6. Wpływ internetu na rynek turystyczny
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89120-12-7
1. Wstęp Cz. I Rynki i reklama: 2. Proces reklamowy, 3. Burzliwe otchłanie marketingu, 4. Rozwój marki. W przeszłości i obecnie, 5. Penetracja, lojalność wobec marki i premia penetracyjna, 6. Reklama przypominająca i konsument, 7. Czy reklama nadal jest sztuką pozyskiwania klientów?, 8. Reklama ukierunkowana na ekspansję. Cz. II Badania podejmowane przed rozpoczęciem kampanii reklamowej: 9. Badania rynku. Dlaczego mamy być ostrożni,10. Podobanie się. Dlaczego reklama, która bardziej się podoba, przyczynia się do zwiększania sprzedaży?, 11. Badania jakościowe w reklamie, 12. Mapy percepcyjne, 13. Aktywność EEG a odbiór mediów, 14. Preferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15. Ilościowe badania pretestowe reklamy telewizyjnej, 16. Robocza a ostateczna wersja przekazu reklamowego, 17. Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18. Kupowanie, Starcg i STAS. Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz. III badania następstw kampanii reklamowej: 19. Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20. Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21 badania ciągłe, 22. Reklama telewizyjna. Pomiar efektów krótko- długofalowych, 23. Czy reklamy zdobywające nagrody wspomagają sprzedaż, 24.Metoda danych z jednego źródła, 25. Czy STAS jest jednolita miara la wszystkich rodzajów nabywców? Cz. IV Oczekiwane i nieoczekiwane skutki reklamy: 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna?, 27. Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały w rynku w okresie recesji, 28. Marża a cena. Skutki reklamowania marki przez producenta, 29. Efekty makroekonomiczne. Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży.
się podoba,przyczynia się do zwiększania sprzedaży, 11.Badania jakościowe w reklamie, 12.Mapy percepcyjne,
13.Aktywność EEG a odbiór mediów, 14.Perferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15.Ilościowe badani a pretestowe reklamy telewizyjnej, 16.Robocza a ostate czna wersja przkazu reklamowego, 17.Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18.Kupowanie, Starch i STAS.Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz.III Badania następstw kampanii rekalmowej : 19.Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20.Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21.Badania ciągłe, 22.Reklama telewizyjna.Pomiar efektów krótko i długofalowych, 23.Czy reklamy zd obywające nagrody wspomagają sprzedaż?, 24.Metoda dany ch z jednego źródła, 25.Czy STAS jest jednolitą miarą dla wszystkich rodzajów nabywców?. Cz.IV Oczekiwane i nieoczekiewane skutki reklamy : 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna, 27.Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały
w rynku w okresie recesji, 28.Marża a cena.Skutki rek lamowania marki producenta, 29.Efekty makroekonomiczne .Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-912800-4-7
R.I CRM i MSP : 1.Co to jest CRM?, 2.Kierowanie organi zjacjami, 3.Charakterystyka MSP. R.II Systemy informatyczne w praktyce : 1.Opracowanie, 2.Integracja, 3.Problemy integracji baz danych, 4.Ska lowalność systemu, 5.Wiarygodność i ochrona danych, 6. Aspekty prawne. R.III Wdrażanie systemów informatycznych : 1.Metodyka wdrażania CRM, 2.Pięć kroków udanego wdrożenia, 3.Pou czający przykład, 4.Zalecany tok postępowania. R.IV Wybrane segmenty CRM : 1.Contact Center, 2.Praca grupowa, 3.Rozwiązania mobilne, 4.Marketing, 5.Sprze daż, 6.Serwis, 7.Sekretariat, 8.CRM analityczny. R.V Serwis internetowy jako narzędzie kontaktów z kli entami : 1.Co, po co, dla kogo?, 2.Tworzenie serwisu internetowego, 3.Narzędzia wykorzystywane w serwisach, 4.Zarządzanie zawartością, 5.Sklepy internetowe, 6.Wła sny serwis internetowy - przykład. R.VI MADAR : "Decyzja podjęta - wdrażamy CRM" : 1.Na sze pięć kroków do udanego wdrożenia, 2.Centrum Obsłu gi Klienta, 3.Baza danych klientów, 4.Planowanie i pra ca grupowa, 5.Założenia mobilności, 6.Obsługa zgłoszeń serwisowych, 7.Sprzedaż, 8.Marketing bezpośredni, 9.Se kretariat, 10.Integracja systemów, 11.Gromadzenie "na miarów". CRM a sprawa polska
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
ISBN: 83-229-2590-5
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-33-0
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-33-0
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15446-2
1. Handel we współczesnej gospodarce, 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku, 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu, 5. Marketing w handlu, 6. Merchandising, 7. Systemy informatyczne w handlu, 8. Zarządzanie jakością w handlu, 9. Handel elektorniczny, 10. Przestrzeganie aspekty funkcjonowania hadnlu, 11. Kooperacja w handlu, 12. Internacjonalizacja w handlu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1409-X
Teorie komunikacje marketingowej, Instrumenty komunikacji marketingowej, Reklama w mediach drukowa- nych, Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa, Reklama zewnętrzna, Public relations i wizerunek firmy, Public relations i wizerunek firmy, Marka, opakowanie merchandising wizualny, Wystawy i targi, Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych, Promocja sprzedaży, Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą, Przyszłość komunikacji marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
Komunikacja marketingowa / Grażyna Rosa. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2005. - 184 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-7241-492-0
1. Komunikacja w biznesie. 2. Konsument jako odbiorca komunikatów na rynku. 3. Płaszczyzny komunikacji marketingowej. 4. Negocjacje w procesie komunikacji. 5. Komunikacja przez autoprezentację.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-921255-2-5
Zawiera: I.Marketing wyborczy: Manipulacja – wpływ czy perswazja?; Typy i style przywództwa w polskiej komunikacji politycznej; Rola PR w kształtowaniu wizerunku politycznego. Doświadczenia krajów Wspólnoty Niepodległych Państw; Kształtowanie wizerunku partii politycznych i polityków – podstawowe zadania public relations w polityce; Media jako element gry politycznej w kreowaniu wizerunku. II.II. Public relations, reklama, lobbing: Etyka public relations i reklamy jako etyka komunikacji; Granice wolności słowa w prawie polskim i orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka; Public relations. Świadomość oraz znaczenie działań z punktu widzenia menedżerów i organizacji; Zarządzanie relacjami z klientem w kontekście komunikacji marketingowej; Jak to się je, czyli wstęp do teorii lobbingu; Jak zmierzyć efekty komunikacji marketingowej?; Między reklama a public relations; Public relations jako funkcja zarządzania w polskich przedsiębiorstwach w warunkach rozwoju technologii informacyjnej. III.Marketing w globalnym rynku: Czy promocja marketingowa prowadzi do dyfuzji kultury?; Język demokracji: o uzasadnieniu przez konsensus w etyce biznesu i etyce polityki; Stosowanie marketingu w dychotomicznych warunkach rynkowych; Problemy wykorzystania promocji marketingowej w warunkach działań na skalę globalną; Komunikacja marketingowa a sukces rynkowy firmy w dobie globalizacji; Pisma polonijne jako narzędzie komunikacji na rynku londyńskim; Kreowanie wizerunku kraju – szansa czy pobożne życzenie?; Kształtowanie wizerunku w społeczeństwie konsumpcyjnym; Kulturowy proces „Due Diligence” warunkiem sukcesu międzynarodowych korporacji; Konsumenci wszystkich krajów łączcie się. Reklama narzędziem globalizacji. IV.Dialog czy manipulacja?: Od 3 M do #R, czyli od mediów masowych, marketingu, manipulacji do relacji, rynku i rozmowy; Merchandising – narzędzie komunikacji marketingowej czy manipulacja? Marketing inwazyjny. Czy kreowanie nowych potrzeb jest społecznie odpowiedzialne?; Świat wartości przedstawiony w reklamie – analiza zawartości reklam prasowych z 2004 r.; Informacja w przekazie reklamowym; Fikcja i manipulacja w przekazie reklamowym; Rozumienie przekazu, przyczyny nieporozumień a anatomia informacji; Dziecko jako odbiorca przekazu marketingowego. V.Narzędzia komunikacji marketingowej: Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa w Internecie – nadzieje a rzeczywistość; Wybrane techniki wywierania wpływu na klienta i ich wykorzystanie w sprzedaży osobistej; Serwis internetowy banku jako kanał komunikacji marketingowej; Targi jako narzędzie komunikacji marketingowej w opinii wystawców; Targi i wystawy jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa jako instrument marketingu usług edukacyjnych; Konsumpcja usług kulturalnych na przykładzie teatru; Czy polskie muzea mogą nadal funkcjonować w oderwaniu od potrzeb publiczności?; Komunikacja nieformalna jako determinanta decyzji nabywców usług bankowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83255-1530-0
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-979-5
1. Koncepcja i podstawowe poglądy na reputację firmy, 2. Tworzenie wizerunku i reputacji firmy, 3. Zarządzanie reputacją firmy, 4. Marketing reputacji firmy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-021-8
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 978-83-7246-553-5
1. Lojalność konsumentów na rynku; 2. Zachowania klientów na rynku usług ubezpieczeniowych jako podstawa działalności lojalnościowej firm; 3. Lojalność na rynku usług bankowych; 4. Marketing w kształtowaniu lojalności klientów przedsiębiorstw handlowych; 5. Marka w kreowaniu lojalności konsumentów na rynku produktów żywnościowym; 6. Wizerunek organizacji non profit w kształtowaniu lojalności donatorów i wolontariuszy; 7. Lojalność na rynku usług artystycznych; 8. Lojalność na rynku politycznym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again