Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(25)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(32)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Kowal Witold
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Hague Paul
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaplan Robert S. (1940- )
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Malûk Vladimir Ivanovič
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Norton David P
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piasta Jacek
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Plawgo Bogusław
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Polakowski Mariusz
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Roth Gérard (1955- )
(1)
Rusiński Michał
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Styś Aniela
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Wilson Hugh
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wożniczka Jarosław
(1)
Zawisza Wojciech
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(45)
Rosja
(1)
Język
polski
(45)
rosyjski
(1)
Temat
Planowanie strategiczne
(31)
Zarządzanie strategiczne
(21)
Przedsiębiorstwo
(20)
Analiza strategiczna
(13)
Marketing
(12)
Analiza SWOT
(7)
Planowanie
(6)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Kadry
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Decyzje
(4)
Organizacja
(4)
Zarządzanie
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Kanały marketingowe
(3)
Kontrola zarządcza
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przywództwo
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Biznesplan
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kapitał
(2)
Konkurencja
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Środki obrotowe
(2)
Agrosturystka
(1)
Audyt
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Globalizacja
(1)
Holdingi
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inżynieria przemysłowa
(1)
Jakość
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Nowy produkt
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkt*
(1)
Promocja
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Strategia rozwoju
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Teoria organizacji
(1)
Towar
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Władza
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(33)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zorientowanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingowej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - [5 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2011]. - 377, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
R.1 Koncepcje zarządzania strategicznego: Pojęcie zarządzania strategicznego; Determinanty systemu zarządzania strategicznego; Geneza zarządzania strategicznego; Szkoły i nury w zarządzaniu strategicznym; Zasady zarządzania strategicznego. R.2 Typologia strategii zarządzania: Pojecie strategii zarządzania; Cele firmy; Wizja i misja firmy; Podział strategii zarządzania; Opcja strategiczna; Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP). R.3 Kierunki wykorzystania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym: Istota analizy preferencji; Zasady analizy preferencji; Strefa przygotowawcza analizy preferencji; Metoda rangowania; Metoda punktacji. R.4 Analiza strategiczna: Istota i zakres analizy strategicznej; Przegląd metod analizy makrootoczenia; Przegląd metod analizy sektorowej; Przegląd metod analizy strategicznej firmy; Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy. R.5 Planowanie strategiczne: Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy; Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego; Analiza zdolności rozwojowej firmy; Restrukturyzacja firmy; Programowanie strategiczne; Plan biznesowy firmy. R.6 Implementacja strategii i kontrola strategiczna: Ch-ka procesu implementacji; Kontrola strategiczna w praktyce firmy; Analiza produktywności; Instrumenty analizy działalności operacyjnej; Analiza dziedziny zasobów ludzkich; Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kontekst terminologiczno-histor, 2. Zarządzanie kompetencjami, 3. Obszary zadaniowe zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Kariera zawodowa, 5. Marketing kadrowy, 6. Nowe trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 7. Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi, 8. Praca i zatrudnienie w organizacjach przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podziękowania; Zamiast wstępu; Rozdział 1. Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Rozdział 2. Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Rozdział 3. Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Rozdział 4. Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Rozdział 5. Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości; Wnioski; Przykładowe pytania do diagnozy; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej