Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(85)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(50)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Czytelnia
(60)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(6)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Bednarski Lech
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Duraj Jan
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jarczewski Wojciech
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowal Witold
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bień Magdalena
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajka Kamil
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Depa Jakub
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Filar Ewa
(1)
Florek Magdalena
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Glińska Ewa
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Górka Anna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hague Paul
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jawień Robert
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kozielski Robert
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik K
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Rosja
(1)
Język
polski
(84)
rosyjski
(1)
Temat
Planowanie strategiczne
(46)
Przedsiębiorstwo
(38)
Zarządzanie strategiczne
(27)
Marketing
(20)
Analiza strategiczna
(16)
Planowanie
(10)
Marketing strategiczny
(9)
Analiza SWOT
(7)
Kadry
(7)
Zarządzanie
(7)
Organizacja
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Biznesplan
(4)
Controlling
(4)
Decyzje
(4)
Diagnostyka przemysłowa
(4)
Konkurencja
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przywództwo
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Audyt wewnętrzny
(3)
Ceny
(3)
Innowacje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Promocja handlowa
(3)
Rynek
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Kapitał
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Planowanie gospodarcze
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Planowanie terenowe
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Turystyka
(2)
Wybory
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Środki obrotowe
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agrosturystka
(1)
Alokacja
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Budżetowanie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Geografia społeczna
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Holdingi
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria przemysłowa
(1)
Jakość
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(53)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(30)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
85 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 16)
Cz.I Wybrane problemy teorii turystyki: Problemy turystyki w gospodarce opartej na wiedzy; Wyzwania marketingowe w usługach turystycznych; Wizerunek firmy turystycznej; Franchising na tle wybranych polskich sieci hotelarskich; Jakość produktu turystycznego regionu; Zarządzanie turystyką; Psychologiczne aspekty osobowości menedżera turystyki; Prognozy ruchu przyjazdowego cudzoziemców do Polski; Rola nauczania języków obcych na przykładzie studentów kierunku turystyka i rekreacja; Marketing wirtualny w turystyce; Tworzenie marki dla jednostki terytorialnej. Cz.II Doświadczenia i praktyka rozwoju i promocji działalności turystycznej: Polityka turystyczna gminy; Promocja usług turystycznych na przykładzie doświadczeń firmy "Globtroter"; Rola kultury w rozwoju i promocji turystyka na przykładzie programów samorządowych Wrocławia i województwa dolnośląskiego; Globalne determinanty rozwoju turystyki i rekreacji w Polsce, z koncentracją na Ziemi Kłodzkiej; Turystyka w aglomeracji wrocławskiej; Stan środowiska naturalnego i jego wpływ na rozwój turystyki Ziemi Kłodzkiej; Rozwój turystyki w pasie przygranicznym miast i gmin należących do Euroregionu Glacensis; Możliwości rozwoju turystyki wiejskiej na Ziemi Kłodzkiej; Niektóre aspekty prawa turystycznego a rozwój oraz funkcjonowanie turystyki i hotelarstwa; Kredyt bankowy jako źródło finansowania przedsiębiorstwa turystycznego; Strategia Rozwoju Powiatu Kłodzkiego i Strategia Rozwoju Gminy Bystrzyca Kłodzka - przygotowanie samorządu do wspierania małej i średniej przedsiębiorczości w dziedzinie turystyki; Analiza i ocena możliwości rozwoju turystyki prowadzona na potrzeby tworzenia strategii na przykładzie :Strategii Rozwoju Turystyki w Mieście Jelenia Góra i Powiecie Jeleniogórskim"; Rola liderów społeczności lokalnych w Euroregionie Neisse-Nisa-Nysy; Profesjonalna turystyka zdrowotna - szansą rozwoju regionu Kotliny Kłodzkiej czy wyzwaniem, ktróemu nie potrafimy sprostać? Cz.III Przyszłość turystyki w rozwoju regionu: Warunki rozwoju turystyka na Ziemi Kłodzkiej ze szczególnym uwzględnieniem promocji i przykładowych przedsięwzięć rozwojowych; Forteczny Park Kultury - Twierdza Kłodzka - turystyczną przepustką do Europy; Inwestycje szansą rozwoju turystyki lokalnej w świetle literatury naukowej; Strategiczne uwarunkowania rozwoju Ziemi Kłodzkiej; Odnowa wsi szansą rozwoju turystyki wiejskiej; Perspektywy rozwoju turystyki wyjazdowej Polaków do Hiszpanii w ujęciu marketingowym; Znaczenie turystyki w rozwoju regionu; Nowe formy organizacji i promocji aktywnego wypoczynku jako alternatywa rozwoju regionu; Czynniki wpływające na wartość nieruchomości rekreacyjnych; Rozwój turystyki biznesowej w Polsce; Turystyka przyjazdowa w Polsce; Problemy gospodarki turystycznej w Polsce. Wybrane aspekty regionalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nie ma prostych recept, Nowe reguły konkurencji - triada, grecka tragedia i Internet, Przechwytywanie i ochrona wartości, Przewaga konkurencyjna firmy, Doskonalenie modeli biznesu: ewolucja przez stałe usprawnienia, Innowacje i tworzenie nowych modeli biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do koncepcji marketingu terytorialnego. 2. Wizerunek a tożsamość miasta. 3. Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku miasta. 4. Identyfikacja aktualnego wizerunku miasta. 5. Potencjalni adresaci działań z zakresu kształtowania wizerunku miasta. 6. Wizerunek docelowy. 7. Instrumenty kształtowania wizerunku miasta. 8. Monitoring efektów działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. ISTOTA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO; Andrzej K. Koźmiński: W poszukiwaniu nowego paradygmatu ekonomicznych strategii; Jerzy Niemczyk: Uniwersalne archetypy zarządzania strategicznego; Jerzy Rokita, Agnieszka Dziubińska: Dwa spojrzenia na strategię w złożonych systemach organizacyjnych; Ewa Stańczyk-Hugiet: Implementacja strategii. Idea i uwarunkowania; Jan Lichtarski: O rozwoju systemu zarządzania przedsiębiorstwem w perspektywie strategicznej; Wojciech Dyduch, Mariusz Bratnicki: Współczesne kierunki badań w zarządzaniu strategicznym na świecie; Elżbieta Urbanowska-Sojkin: Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach - fundamentalne wyzwanie badawcze; Andrzej Kaleta, Anna Witek-Crabb: Paradoksy współczesnego zarządzania strategicznego; Jan Skalik: Meandry strategicznego podejścia do zarządzania zmianami w organizacjach gospodarczych nastawionych na rozwój. CZĘŚĆ II. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO; Wojciech Czakon: Tworzenie teorii w naukach o zarządzaniu; Dorota Jelonek: Wyzwania dla zarządzania strategicznego w dobie Big Data; Agnieszka Zakrzewska-Bielawska: Ambidexterity w obliczu paradygmatu relacyjnego - wyzwaniem współczesnego zarządzania strategicznego; Ryszard Borowiecki, Tomasz Kusio: Zarządzanie wiedzą w sieci - kontekst strategiczny; Kazimierz Krzakiewicz, Szymon Cyfert: Strategie imitacji w procesie budowy przewagi konkurencyjnej; Grażyna Gierszewska: Zarządzanie strategiczne - wyzwania dla administracji; Krystyna Poznańska: Strategiczne zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie; Maria Nowicka-Skowron, Izabela Krawczyk-Sokołowska, Agata Mesjasz-Lech: Strategie innowacji w warunkach konkurencyjności; Stanisław Sudoł: Innowacyjność technologiczna jako jedna z podstawowych przesłanek strategii przedsiębiorstwa przemysłowego; Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski, Agnieszka A. Szpitter: Bariery umiędzynaradawiania działalności zaopatrzeniowej w opinii polskich wytwórców - rekomendacje w kierunku elastycznej organizacji; Elżbieta Marciszewska, Karolina Więcek: Terroryzm jako jedno ze współczesnych wyzwań zarządzania strategicznego w sektorze lotniczym; Elżbieta Adamowicz: Makroekonomiczne uwarunkowania aktywności gospodarczej w Polsce; Adam Budnikowski: Korzyści Polski i Europy Zachodniej z handlu międzynarodowego w ujęciu historycznym. CZĘŚĆ III. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE INSPIRACJĄ DLA INNYCH OBSZARÓW ZARZĄDZANIA; Arnold Pabian: Zrównoważone przedsiębiorstwo jako rezultat zarządzania strategicznego; Marian Strużycki: Strategiczne aspekty konkurencji i kooperacji w zarządzaniu regionalnym; Czesław Zając: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi - problemy, wyzwania, perspektywy; Piotr Buła, Agnieszka Żak: Dyfuzja wspólnych działań w kierunku idei społecznej odpowiedzialności biznesu - CSR 3.0+; Anna Wójcik-Karpacz, Jarosław Karpacz: Strategiczna rola społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu w kształtowaniu wyników finansowych przedsiębiorstw. Wyzwania w zakresie ewaluacji; Ryszard Rutka, Małgorzata Czerska: Kultura organizacyjna a innowacyjność organizacji - kontekst strategiczny i operacyjny; Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska: Strategie wynagrodzeń w różnych strategiach biznesowych; Anna Karmańska: Wrażliwość systemu pomiaru dokonań na imperatyw kreowania wartości. Wyzwanie dla strategicznej rachunkowości zarządczej; Stanisław Macioł: O strategicznych celach rozwoju polskich publicznych uczelni ekonomicznych w obszarze kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie doskonałe : poszukiwanie przenikliwości / Bolesław Rafał Kuc. - Wyd. 3 rozszerz. i uaktual. - Warszawa : PTM. Wydawnictwo Menedżerskie, 2008. - [4], 538 s. ; 24 cm.
1. Organizacje, 2. Zarządzanie, 3. Współczesny menedżer, 4. Planowanie w organizacji, 5. Planowanie strategiczne, 6. Podejmowanie decyzji, 7. Organizowanie - strukturotwórcza dziedzina zarządzanie, 8. Zatrudnienie: umiejętne gospodarowanie zasobami ludzkimi, 9. Motywowanie, 10. Kultura i etyka w zarządzaniu, 11. Konflikt w organizacji, 12. Kontrola i kontrolling w organizacji, 13. Zarządzanie jakością, 14. Międzykulturowe zarządzanie, 15. Fenomen przywództwa, 16. Doskonałość w zarządzanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wyd. 5. - Warszawa : Difin, 2001. - 337, [7] s. : tab., rys. ; 24 cm.
Zawiera: Wprowadzenie; Wartość pieniądza w czasie; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa; Planowanie finansowe; Kształtowanie struktury kapitałów; Zarządzanie majątkiem obrotowym; Preliminowanie inwestycji; Leasing; Finansowanie obrotów z zagranicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wyd. 6 uzupeł. i zaktual. - Warszawa : Difin, 2002. - 367 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wprowadzenie; Wartość pieniądza w czasie; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa; Planowanie finansowe; Kształtowanie struktury kapitałów; Zarządzanie majątkiem obrotowym; Preliminowanie inwestycji; Leasing; Finansowanie obrotów z zagranicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 197 s. : tab. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego, R.2 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, R.3 Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa, R.4 Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa, R.5 Cele marketingowe a strategiczny profil przesiębiorstwa, R.6 Planowanie stra tegii marketingowej przedsiebiorstwa, R.7 Strategic na i operatywna kontrola marketingu, R.8 Problemy motywowania w marketingu, R.9 Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa, R.10 Refleksje na temat barier i przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Wyd.2 popr. i rozsz. - Warszawa : C.H.Beck, 2005. - 211 s. : tab. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego, R.2 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, R.3 Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa, R.4 Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa, R.5 Cele marketingowe a strategiczny profil przesiębiorstwa, R.6 Planowanie stra tegii marketingowej przedsiebiorstwa, R.7 Strategic na i operatywna kontrola marketingu, R.8 Problemy motywowania w marketingu, R.9 Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa, R.10 Refleksje na temat barier i przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / red. nauk. Grażyna Rosa. - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - 321, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Podstawy zarządzania marketingowego: Miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu; Koncepcja zarządzania marketingowego; 2. Marketing w przedsiębiorstwie: Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa; Misja przedsiębiorstwa i planowanie marketingowe; Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku; System informacji marketingowej; 3. Strategie marketingowe: Strategie przedsiębiorstw; Strategia marketingowa; Strategie marketingowe- klasyfikacje; Strategie konkurencyjne; Strategie zarządzania zasobami ludzkimi; Wdrażanie strategii i kontrola strategiczna; 4. Zarządzanie marketingowe w perspektywie: Nowoczesne Trandy w zarządzaniu marketingowym; Strategie na rynkach globalnych; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zorientowanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingowej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne : koncepcje, metody / pod red. Rafał Krupski. - Wyd. 3 uzup. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 426 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Strategie i zarządzanie strategiczne; Planowanie strategiczne; Strategie funkcjonalne; Implementacja strategii. Controlling strategiczny; Współczesne koncepcje zarządzania a zarządzanie strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - [5 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2011]. - 377, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
R.1 Koncepcje zarządzania strategicznego: Pojęcie zarządzania strategicznego; Determinanty systemu zarządzania strategicznego; Geneza zarządzania strategicznego; Szkoły i nury w zarządzaniu strategicznym; Zasady zarządzania strategicznego. R.2 Typologia strategii zarządzania: Pojecie strategii zarządzania; Cele firmy; Wizja i misja firmy; Podział strategii zarządzania; Opcja strategiczna; Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP). R.3 Kierunki wykorzystania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym: Istota analizy preferencji; Zasady analizy preferencji; Strefa przygotowawcza analizy preferencji; Metoda rangowania; Metoda punktacji. R.4 Analiza strategiczna: Istota i zakres analizy strategicznej; Przegląd metod analizy makrootoczenia; Przegląd metod analizy sektorowej; Przegląd metod analizy strategicznej firmy; Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy. R.5 Planowanie strategiczne: Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy; Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego; Analiza zdolności rozwojowej firmy; Restrukturyzacja firmy; Programowanie strategiczne; Plan biznesowy firmy. R.6 Implementacja strategii i kontrola strategiczna: Ch-ka procesu implementacji; Kontrola strategiczna w praktyce firmy; Analiza produktywności; Instrumenty analizy działalności operacyjnej; Analiza dziedziny zasobów ludzkich; Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kontekst terminologiczno-histor, 2. Zarządzanie kompetencjami, 3. Obszary zadaniowe zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Kariera zawodowa, 5. Marketing kadrowy, 6. Nowe trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 7. Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi, 8. Praca i zatrudnienie w organizacjach przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podziękowania; Zamiast wstępu; Rozdział 1. Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Rozdział 2. Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Rozdział 3. Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Rozdział 4. Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Rozdział 5. Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości; Wnioski; Przykładowe pytania do diagnozy; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część pierwsza - Teoretyczne aspekty zrównoważenia rozwoju regionalnego: istota kategorii zintegrowanej efektywności trwałego i zrównoważonegorozwoju; koncepcja marketingu jako podstawa formułowania strategii rozwoju regionalnego; przedsiębiorcza samorządność w kontekście wzmacniania konkurencyjności regionów - społeczności lokalne w świecie poopiekuńczym; samorządowe województwo jako podmiot polityki regionalnej; wykorzystanie koncepcji wirtualnej organizacji we współpracy regionalnejfirm; internetowy serwis regionalny jako nowy system komunikacji społecznej; turystyka wiejska, w tym agroturystyka - nowe możliwości rozwoju wsi; edukacja jako element rozwoju regionalnego; przyszłość regionów w Europie.Część druga - teoretyczne aspekty zrównoważenia rozwoju regionalnego: regiony wobec integracji europejskiej; budowa programów zrównoważonego rozwoju regionu w warunkach gospodarki polskiej; transgraniczność - forma nowego zbliżenia Polski z sąsiadami? - prawnospołeczne aspekty zbliżenia; programowanie funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w Polsce; zasady wspierania rozwoju regionalnego w polsce w kontekście dostosowań do polityki regionalnej w Unii Europejskiej; instrumenty rozwoju zatrudnienia w regionie wobec wymogów integracji europejskiej; europejskie prawo pracy a prawo polskie; wybrane aspekty funkcjonowania systemu zamówień publicznych w polsce i we Wspólnotach Europejskich; zrównoważony rozwój systemu transportowego, jako kierunek kształtowania regionalnej polityki transportrowej w warunkach integracji z Unią Europejską. Część trzecia - teoretyczne aspekty zrównoważenia rozwoju regionalnego: sektor MSP w rozwoju tradycyjnych regionów przemysłowych; rozwój małych i średnich przedsiębiorstw jako składowa rozwoju regionalnego w Polsce; Śląsk Opolski - główne problemy konkurencyjności regionalnej; demograficzne uwarunkowania rozwoju społeczno-gospodarczego powiatów Śląska Opolskiego do 2020 r. w świetle prognozy demograficznej; aktywność opolskich przedsiębiorstw na polskim rynku regulowanym; zmiany w rolnictwie województwa opolskiego a perspektywa integracji z Unią Europejską; koncepcja wielofunkcyjnego zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich - efekty programu odnowy wsi w województwie opolskim; samorząd terytorialny i kasy chorych a narodowy program zdrowia na opolszczyźnie; sytuacja społeczno-gospodarcza a formy aktywizacji społeczności powiatu chorzowskiego w perspektywie integracji Polski z Unią Europejską; inwestor zagraniczny w kraju i regionie - droga do normalności; proces prywatyzacji małych firm w polsce - ujęcie regionalne; rola inicjatyw samorządowych w społeczno-ekonomicznym rozwoju gmin; jakość w zarządzaniu urzędem administracji terenowej - nowe wyzwanie dla funkcjonowania samorządów; promocja transportu ekologicznego w kontekście zrównoważonego rozwoju regionu; polityka zrównoważonego rozwoju regionu a lokalne wykorzystanie odnawialnych źródeł energii; problems of Czech stell - industry restructuringin european integration context; struktura i zakres marketingowo - logistycznych procesów oraz łańcucha tworzenia wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej