Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(51)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(47)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(38)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(44)
Autor
Opolski Krzysztof (1948- )
(7)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gajewska Paulina
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Kieżel Małgorzata
(2)
Klimczok Monika
(2)
Kosiński Bohdan
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Seroka-Stolka Oksana
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Stolarska Agnieszka
(2)
Szewczyk Irena
(2)
Tomczyk Anna
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Wierzba Ryszard
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Balina Rafał
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Czyż Marek
(1)
Detyna Beata
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Francik Kamila
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Idasz-Balina Marta
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janusz Anna
(1)
Jędrzejczak Andrzej
(1)
Kajstura Maciej
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Knapik Alina
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kolasa Małgorzata
(1)
Konachowicz Jan
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kraczla Magdalena
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Kucęba Robert
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kurowska-Pysz Joanna
(1)
Lebioda Gabriel
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Lisiński Marek
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Michałek Janusz
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Młynarska-Jurczuk Agata
(1)
Niemczal Łukasz
(1)
Novotný Jan
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pachura Aneta
(1)
Piskořová Irena
(1)
Pluskota Przemysław
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Pochopeń Jolanta
(1)
Pochopień Jolanta
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Porvazník Ján
(1)
Proniewski Marek
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda (1948- )
(1)
Rosowska Agata
(1)
Roszkowski Zenon
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Sibińska Anna
(1)
Sobel Tomasz
(1)
Solarz Jan Krzysztof
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Sołoma Andrzej
(1)
Starostka-Patyk Marta
(1)
Stopczyński Andrzej (1962- )
(1)
Sulich Adam
(1)
Swoboda Uwe C
(1)
Szatan Małgorzata
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(51)
Rosja
(1)
Język
polski
(50)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Banki
(48)
Zarządzanie jakością
(8)
Marketing
(6)
Zarządzanie
(6)
Bankowe usługi detaliczne
(5)
Public relations
(5)
Jakość usług
(4)
Kredyt
(4)
Marketing partnerski
(4)
Banki internetowe
(3)
Marketing bankowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Jakość produktu
(2)
Konsumenci
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Ocena pracowników
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Reklama
(2)
Rynek finansowy
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Usługi finansowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Agencje muzyczne
(1)
Analiza finansowa
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Automatyzacja
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Bank centralny
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Banki uniwersalne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bilans księgowy
(1)
Budżetowanie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Faktura VAT
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Freelancer
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel
(1)
Holdingi
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komputery
(1)
Korporacjonizm
(1)
Koszty
(1)
Kryzys
(1)
Las
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odzież
(1)
Optymalizacja
(1)
Pośrednictwo
(1)
Praca biurowa
(1)
Prawo bankowe
(1)
Prawo handlowe
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Przegląd literatury
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
52 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie organizacją - budowa "domu jakości", 2. Pomiar jakości usług w bankach komercyjnych, 3. Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach, 4. Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku, 5. CRM - nowy wymiar jakości w banku, 6. Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości, 7. Total Quality Managment (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Charakterystyka rynku pieniężnego, System bankowy w Polsce, Tradycyjne rozliczenia pieniężne, Elektroniczne usługi bankowe, Zagraniczne operacje rozliczeniowe, Kredyty bankowe, Zasady rozrachunków międzybankowych, Podstawowe rodzaje ryzyka w działalności banku, Podstawowe zasady oceny sytuacji finansowej banku, marketing w działalności banku, Przykłady liczbowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kapitał relacji, wartość public relations; Symbole i wyróżniki w procesie kreowania wizerunku kraju; Wykorzystanie działań public relations przed uruchomieniem projektu; Kształtowanie i ocena wizerunku jednostki samorządu terytorialnego; Propaganda czy public relations? Dwa wybrane przypadki z USA i Polski; Komunikowanie polityczne w kampanii wyborczej - kierunki zmian w polskiej rzeczywistości politycznej; Metody działań PR w jednostkach samorządu terytorialnego; Skuteczność i efektywność PR; Marketing międzywyborczy w praktyce. Sto dni rządu Kazimierza Marcinkiewicza; Wizerunek mafii w literaturze Mario Puzo; Społeczna odpowiedzialność uczelni publicznej a public relations (na przykładzie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego); Public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową w banku; Samorządowe public relations w Polsce - doniesienie z badań; Uwarunkowania i instrumenty kształtowania wizerunku firmy w Internecie; Public relations rejonu Kaszub; Lobbying organizacji trzeciego sektora; Etyczne aspekty PR w Polsce w świetle wyników badań empirycznych; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji marketingowej; Public relations - gdzie jesteśmy i gdzie idziemy? Mity i fakty; Wykorzystanie telemarketingu w ubezpieczeniach; Zmiana wizerunku służby zdrowia w Polsce - konieczność i potrzeba społeczna; Niedyskretny urok grupy. Grupy studenckie a kształtowanie wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; Duży sukces małej Ani, czyli reklamowa kampania wizerunkowi na usługach PR; Marketingowe PR w zintegrowanej komunikacji; Marketingowa koncepcja kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa; Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w analizie i ocenie sytuacji wyjściowej firmy; Zjawiska społeczno-psychologiczne, wykorzystywane przez public relations w procesie pozyskiwania akceptacji konsumenta dla produktu odzieżowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w bankach wirtualnych / Michał Macierzyński. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 258 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Konkurencja na rynku usług bankowych: Istota konkurencji na rynku bankowym; Zmiany w otoczeniu rynkowym sektora bankowego; Przewaga konkurencyjna banku i jego pozycja na rynku; Komunikacja marketingowa w budowie przewagi konkurencyjnej w bankowości. 2. Bankowość wirtualna: Istota i pojęcie bankowości internetowej i wirtualnej; Fazy rozwoju bankowości internetowej; Bariery rozwoju bankowości internetowej; Dystrybucja elektronicznych usług bankowych; Najbardziej popularne elektroniczne kanały dystrybucji usług bakowych; Efektywność bankowości wirtualnej i internetowej; Przyszłość bankowości wirtualnej; Banki wirtualne w Polsce. 3. Public relations bankowości: Istota public relations; Funkcje i cele public relations bankowego; Zarządzanie procesem komunikacji w banku; Wizerunek banku jako przedmiot oddziaływania public relations; ePR w bankowości; Etyczne i prawne aspekty public relations w bankowości. 4. Public relations polskich banków wirtualnych: Zarządzanie działaniami public relations w bankach wirtualnych; Corporate identity w bankowości wirtualnej w Polsce; Najważniejsze techniki public relations w badanych bankach wirtualnych; Działalność sponsorska badanych banków wirtualnych; Zarządzanie kryzysowe w bankowości wirtualnej. 5. Banki wirtualne w Polsce w ocenie ich klientów w latach 2004-2006: Zakres badań i charakterystyka próby badawczej; wykorzystanie bankowości internetowej ze względu na czynniki zewnętrzne; Działania PR banków w opinii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Promocja sprzedaży - pojęcie i elementy: Promocja sprzedaży i jej czynniki; Specyfika i zadania promocji usługi bankowej; Etapy polityki promocji banku. R.2 Elementy promocji sprzedaży: Reklama usług banko wych i jej rodzaje; Etapy akcji reklamowej banku; Ak cje aktywizacji sprzedaży (popieranie sprzedaży); Sprzedaż osobista - forma promocji oferty banku; Pub lic relations banku. R.3 Praktyka działań promocyjnych banku: Organizacja działań promocyjnych; Przykłady akcji promocyjnych ban ków. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota ryzyka bankowego; Pojęcie ryzyka kredytowego; Ocena kondycji kredytobiorcy; Dywersyfikacja portfela kredytowego; Prawne zabezpieczenie kredytu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia jakości w nowoczesnym zarządzaniu bankiem / Krzysztof Opolski. - Warszawa : Olympus, 1998. - 138, [2] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza koncepcji zarządzania przez jakość; Budowanie strategii jakości w bankach; Normy jakościowe w zarządzaniu bankiem; Kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM) w banku; Główny weryfikator jakości - klient banku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz. I Promocja produktów bankowych na rynku detalicznym a orientacje i strategie rynkowe banków : 1.Istota i uwarunkowania działalności promocyjnej banków komercyjnych, 2.Orientacje strategiczne banków komercyjnych a istota i funkcje promocji, 3.Promocja produktów bankowych w systemie marketingu banków komercyjnych. II. Uwarunkowania środowiskowe strategii promocji banków komercyjnych : 1.Struktura otoczenia banków komercyjnych, 2.Składniki otoczenia dalszego banku komercyjnego i ich wpływ na działania promocyjne banków, 3.Czynniki otoczenia bliższego banku jako determinanty działalności promocyjnej banków. Cz. III Analiza działań promocyjnych banków w świetle kształtowania się ich orientacji marketingowej : 1.Charakterystyka przeprowadzonych badań i próby badawczej, 2.Orientacja rynkowa banków i jej przejawy w świetle badań bezpośrednich, 3.Działania promocyjne badanych banków i ich specyfika, 4.Zachowania nabywców na rynku produktów bankowych na podstawie badań empirycznych. Cz. IV Podstawy i kierunki rozwoju promocji banków detalicznych : 1.Przesłanki zmian w polityce promocyjnej banków, 2.Wzorce marketingowej strategii promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Studium bankowości T. 2 / pod red. Ryszard Wierzba. - Wyd.2 zakt. i popr. - Gdańsk : Gdańska Akademia Bankowa, 1998. - 353 s. : wykr., tab. ; 30 cm.
Temat
Analiza kredytowa i fundamentalna; Strategia i marketing bankowy; Rynek pieniężny i kapitałowy; Informacja i informatyka bankowa; Bezpieczeństwo prawne w działalności bankowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Analiza kredytowa i fundamentalna; Strategia i marketing bankowy; Rynek pieniężny i kapitałowy; Informacja i informatyka bankowa; Bezpieczeństwo prawne w działalności bankowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zachowania nabywców produktów bankowych i ich uwarunkowania: Wewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych; Zewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych; Specyfika procesu decyzyjnego konsumentów na rynku usług bankowych; 2. Internet jako czynnik zachowań nabywców na rynku usług bankowych: Etapy rozwoju Internetu w sektorze bankowym i zakres jego wykorzystania w strategii marketing-mix; Bankowość internetowa a zachowania klientów banków; Idealna strona internetowa banku- oczekiwania klientów on-line; Statysfakcja internetowych klientów banków z usług internetowych banków; 3. Proces działań marketingowych banków: Stosowanie metod portfelowych przez banki w badaniach marketingowych; Proces kreowania nowych produktów bankowych; Cykl życia produktów bankowych; Rodzaje krzywych cyklu życia produktu bankowego; 5. Badania efektywności działań marketingowych banku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 476)
R.I Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji:1.Istot a kanałów dystrybucji,2.Rodzaje kanałów dystrybucji,3. Tradycyjne kanały dystrybucji,4.Nowoczesne kanały dystrybucji produktów bankowych,5.Pojęcie bankowość elektroniczna. R.II Kanały dystrybucji w krajach wysoko rozwinętych:1.Kanały marketingowe stosowane w krajach wysoko rozwiniętych, 2.Strategie dystrybucji w wybranych bankach w Polsce, 3.Dystrybucja produktów bankowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. R.III Preferencje klientów wobec produktów bankowych w świetle ba dań ankietowych. R.IV Strategie dystrybucji w świetle szans i zagrożeń płynących z zastosowania nowoczesnych
kanałów dystrybucji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Zarządzanie strategiczne bankiem; R.2 Marketing bankowy; R.3 Zarządzanie kadrami w banku; R.4 Zarządzanie jakością w banku; R.5 Kontrola wewnętrzna w banku; R.6 Systemy informatyczne w zarządzaniu bankiem; R.7 Struktury organizacyjne banków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Uwarunkowania zarządzania finansowego 1.1. Banki jako pośrednicy finansowi i ich otoczenie 1.2. Wybrane uwarunkowania zewnętrzne 1.2.1. Sieć bezpieczeństwa finansowego i regulacje 1.2.2. Nowe technologie i ich znaczenie 1.2.3. Relacje z klientami 1.3. Wybrane uwarunkowania wewnętrzne 2. Sprawozdania finansowe banku 2.1. Ogólne zasady konstrukcji sprawozdań finansowych 2.2. Sprawozdania udostępniane szerokiej publiczności 2.3. Sprawozdania zarządcze 2.4. Raporty finansowe a cyfryzacja 3. Ocena efektywności 3.1. Zakres oceny efektywności 3.2. Wskaźniki finansowe 3.3. Model ROE 3.4. Metody wartości dodanej 3.5. Ocena efektywności transakcji 3.6. Zarządzanie efektywnością 4. Ocena ryzyka 4.1. Podstawowe definicje i klasyfikacja 4.2. Ramy regulacyjne 4.3. Metody pomiaru ryzyka bankowego 4.4. Modele wartości zagrożonej (VaR) 4.5. Zarządzanie ryzykiem 5. Kapitały i zintegrowane zarządzanie finansami banku 5.1. Kapitały własne banku 5.2. Kapitał regulacyjny 5.3. Kapitał ekonomiczny 5.4. Alokacja kapitału 5.5. Zarządzanie kapitałem 5.6. Zintegrowane zarządzanie efektywnością i ryzykiem Podsumowanie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
1. Instytucja kredytowa jako podmiot zarządzania: Elementy teorii zarządzania przedsiębiorstwem bankowym; Współczesna bankowość; Peryferie bankowości; Modele biznesowe współczesnej bankowości; 2. Zarządzanie finansowe: Elementy controllingu w instytucjach kredytowych; Narzędzia analityczne controllingu; Zarządzanie ryzykiem w banku; Ryzyko kredytowe; 3. Zarządzanie sprzedażą i marketingiem w banku: Elementy marketingu bankowego; Bankowe kanały dystrybucji; Zarządzanie siecią placówek bankowych; Zarządzanie placówkami instytucji kredytowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Przemiany w sektorze bankowym i powstawanie współczesnej bankowości. Bank i zarządzanie bankiem. Czynniki wewnętrzne w zarządzaniu bankiem. Uwarunkowania zewnętrzne w działalności banku. Organizowanie działalności jako składnik procesu zarządzania. Wytyczne polityki i planowanie działalności-główny etap procesu zarządzania bankiem. Analiza działalności w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Finansowe ; Nr 8)
Funkcja jakości; Jakość a rentowność; Wdrażanie strategii jakości w bankach; Doświadczenia banków zagranicznych; Klient - główny weryfikator jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF Finanse / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Zawiera: Wstęp. Część I. Zagadnienia teoretyczne zarządzania ryzykiem. Rozdział 1. Koncepcja ryzyka i proces zarządzania ryzykiem - wprowadzenie: 1.1. Pojęcie ryzyka i zarządzania ryzykiem; 1.2. Rozwój dziedziny zarządzania ryzykiem; 1.3. Rodzaje ryzyka finansowego; 1.4. Proces zarządzania ryzykiem. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy pomiaru ryzyka: 2.1. Miary ryzyka - wprowadzenie; 2.2. Miary ryzyka wynikające z rozkładu statystycznego zmiennej ryzyka; 2.3. Koncepcja miar wrażliwości; 2.4. Przypadek wielowymiarowy; 2.5. Funkcje kopuli w analizie rozkładu wielowymiarowego; 2.6. Pomiar ryzyka ekstremalnego; 2.7. Subiektywne ujęcie w analizie ryzyka i miary stosunku do ryzyka; 2.8. Kilka uwag praktycznych związanych z pomiarem ryzyka. Rozdział 3. Instrumenty pochodne: 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Podstawowe rodzaje instrumentów pochodnych; 3.3. Wycena opcji; 3.4. Wycena kontraktów terminowych futures i forward; 3.5. Wycena kontraktu swap; 3.6. Kredytowe instrumenty pochodne - kontrakt CDS. Rozdział 4. Zarządzanie ryzykiem rynkowym: 4.1. Pomiar ryzyka rynkowego - wartość zagrożona i oczekiwany niedobór; 4.2. Pomiar ryzyka rynkowego - miary wrażliwości; 4.3. Strategie sterowania ryzykiem rynkowym - wprowadzenie; 4.4. Strategie sterowania ryzykiem cen akcji; 4.5. Strategie sterowania ryzykiem cen akcji; 4.6. Strategie sterowania ryzykiem kursu walutowego. Rozdział 5. Zarządzanie ryzykiem kredytowym: 5.1. Pomiar ryzyka kredytowego - wprowadzenie; 5.2. Ryzyko portfela kredytowego; 5.3. Modele ryzyka kredytowego - ogólna systematyzacja; 5.4. Modele strukturalne ryzyka kredytowego; 5.5. Modele empiryczne ryzyka kredytowego; 5.6. Modele zredukowane ryzyka kredytowego; 5.7. Sterowanie ryzykiem kredytowym - kredytowe instrumenty pochodne. Część II. Zarządzanie ryzykiem w organizacji. Rozdział 6. Zarządzanie ryzykiem w banku: 6.1. Ryzyko w działalności banku; 6.2. Techniki oceny ryzyka; 6.3. Ryzyko operacyjne; 6.4. Ryzyko płynności; 6.5. Stress testy i ocena ryzyka „ekstremalnego”; 6.6. Proces FTP w zarządzaniu ryzykiem stopy procentowej i ryzykiem płynności; 6.7. Proces zarządzania ryzykiem w banku; 6.8. Nadzorcza ocena ryzyka; 6.9. Ryzyko systemowe. Rozdział 7. Zarządzanie ryzykiem w zakładzie ubezpieczeń: 7.1. Rodzaje i czynniki ryzyka w zakładzie ubezpieczeń; 7.2. Pomiar i modelowanie ryzyka ubezpieczeniowego; 7.3. Pomiar ryzyka zakładu ubezpieczeń; 7.4. Sterowanie ryzykiem zakładu ubezpieczeń; 7.5. Regulacje ustawowe polskiego i europejskiego rynku ubezpieczeniowego dotyczące monitorowania wypłacalności zakładu ubezpieczeń. Rozdział 8. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie: 8.1. Wprowadzenie do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie; 8.2. Pomiar ryzyka przedsiębiorstwa; 8.3. Sterowanie ryzykiem przedsiębiorstwa; 8.4. Potencjał wzrostu - opcje realne; 8.5. Ryzyko modelu. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem w jednostce sektora publicznego: 9.1. Zarządzanie finansami w jednostkach sektora publicznego; 9.2. Rodzaje ryzyka w sektorze publicznym; 9.3. Pomiar ryzyka w jednostkach sektora publicznego; 9.4. Sterowanie ryzykiem; 9.5. Regulacje i dobre praktyki. Rozdział 10. Zarządzanie ryzykiem w gospodarstwie domowym: 10.1. Wprowadzenie do zarządzania ryzykiem w gospodarstwie domowym; 10.2. Pomiar ryzyka gospodarstwa domowego; 10.3. Sterowanie ryzykiem w gospodarstwie domowym. Zakończenie. Pytania i zadania. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej