Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(51)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(47)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(35)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(44)
Autor
Opolski Krzysztof (1948- )
(7)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gajewska Paulina
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Kieżel Małgorzata
(2)
Klimczok Monika
(2)
Kosiński Bohdan
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Seroka-Stolka Oksana
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Stolarska Agnieszka
(2)
Szewczyk Irena
(2)
Tomczyk Anna
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Wierzba Ryszard
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Balina Rafał
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Czyż Marek
(1)
Detyna Beata
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Francik Kamila
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Idasz-Balina Marta
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janusz Anna
(1)
Jędrzejczak Andrzej
(1)
Kajstura Maciej
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Knapik Alina
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kolasa Małgorzata
(1)
Konachowicz Jan
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kraczla Magdalena
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Kucęba Robert
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kurowska-Pysz Joanna
(1)
Lebioda Gabriel
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Lisiński Marek
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Michałek Janusz
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Młynarska-Jurczuk Agata
(1)
Niemczal Łukasz
(1)
Novotný Jan
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pachura Aneta
(1)
Piskořová Irena
(1)
Pluskota Przemysław
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Pochopeń Jolanta
(1)
Pochopień Jolanta
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Porvazník Ján
(1)
Proniewski Marek
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda (1948- )
(1)
Rosowska Agata
(1)
Roszkowski Zenon
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Sibińska Anna
(1)
Sobel Tomasz
(1)
Solarz Jan Krzysztof
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Sołoma Andrzej
(1)
Starostka-Patyk Marta
(1)
Stopczyński Andrzej (1962- )
(1)
Sulich Adam
(1)
Swoboda Uwe C
(1)
Szatan Małgorzata
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(51)
Rosja
(1)
Język
polski
(50)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Banki
(48)
Zarządzanie jakością
(8)
Marketing
(6)
Zarządzanie
(6)
Bankowe usługi detaliczne
(5)
Public relations
(5)
Jakość usług
(4)
Kredyt
(4)
Marketing bankowy
(4)
Marketing partnerski
(4)
Banki internetowe
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Jakość produktu
(2)
Konsumenci
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Ocena pracowników
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Reklama
(2)
Rynek finansowy
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Usługi finansowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Agencje muzyczne
(1)
Analiza finansowa
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Automatyzacja
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Bank centralny
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Banki uniwersalne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bilans księgowy
(1)
Budżetowanie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Faktura VAT
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Freelancer
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel
(1)
Holdingi
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komputery
(1)
Korporacjonizm
(1)
Koszty
(1)
Kryzys
(1)
Las
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odzież
(1)
Optymalizacja
(1)
Pośrednictwo
(1)
Praca biurowa
(1)
Prawo bankowe
(1)
Prawo handlowe
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Przegląd literatury
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Zarządzanie i marketing
(18)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
52 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pieniądz - ewolucja form i funkcji; Bankowość i uwarunkowania jej rozwoju; Elementy prawa bankowego; Zarządzanie bankiem komercyjnym; Operacje bankowe - krajowe i zagraniczne; Rachunkowość bankowa; Kredyty bankowe; Zabezpieczenia kredytowe; Podstawy bankowego marketingu; System finansowy w gospodarce; Informatyka bankowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(PLATINIUM)
1. Bankowość detaliczna w Polsce; 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej; 3. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej; 4. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego; 5. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1. System bankowy, 2. Bank i jego cechy charakterystyczne, 3. Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4. Operacje depozytowe, 5. Operacje płatnicze, 6. Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7. eracje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8. Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9. Otoczenie banku, 10. Marketing bankowy, 11. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12. Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13. Ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14. Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15. Organizowanie działalności banku, 16. Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17. Polityka banku i planowanie działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 System bankowy w Polsce; R.2 Polityka pieniężna banku centralnego; R.3 Organizacja i zarządzanie bankiem komercyjnym; R.4 Działalność kredytowa banku komercyjnego; R.5 Działalność depozytowa i rozliczeniowa banku; R.6 Zarządzanie aktywami i pasywami bilansu banku komercyjnego; R.7 Marketing bankowy; R.8 Konsolidacja w sektorze bankowym; R.9 Fundusze inwestycyjne; Zadania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Aktualne trendy rozwojowe na rynku usług finansowych; Tendencje rozwojowe podaży usług finansowych; Tendencje rozwojowe popytu na usługi finansowe; Badania rynkowe w bankowości detalicznej; Marketing bankowy jako proces zarządzania; Segmentacja rynku; Polityka cenowa; Polityka produktu; Polityka dystrybucji; Polityka promocji i komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Doskonalenie jakości w bankach / red. Krzysztof Opolski. - Warszawa : CeDeWu, 2002. - 163 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Jakość jako podstawa reorganizacji firmy; Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne; Zarządzanie jakością; Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości; Procesowe zarządzanie organizacją; Statystyczne metody kontroli procesu; Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 3 (45)/2004)
1.Globalizacja a internacjonalizacja. Kontrowersje definicyjne, podstawowe wymiary i cechy, 2.Orientacja na globalizację jako kompetencja menedżerska, 3.Nadzór korporacyjny a działalność innowacyjna, 4.Rynek pracy w epoce cywilizacji informacyjnej i procesów globalizacji gospodarki światowej, 5.Bank wirtualny jako przykład organizacji działającej w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne - zastosowanie Internetu w strategii mBanku, 6.Zastosowanie Internetu w nauczaniu zdalnym na poziomie akademickim, 7.Wybrane aspekty promocji polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 8.Działania produktowo-cenowe polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 9.Polityka rolna a procesy globalizacji, 10.Szanse polskiego rolnictwa ekologicznego na rynkach Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jakość w zarządzaniu bankiem; Normy ISO w banku detalicznym; Metoda target costing w analizie jakości w banku; Jakość w procesach finansowych banku; Marketing w zarządzaniu przez jakość; Total Quality Management (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie współczesnych narzędzi marketingowych w instytucjach finansowych: Uwagi ogólne; Współczesne uwarunkowania rozwoju podmiotów gospodarczych; Marketing w ujęciu tradycyjnym; Marketing bankowy jako jedna z dziedzin marketingu usług. II. Bankowość korporacyjna jako podstawowy obszar działalności banków: Dotychczasowy rozwój bankowości korporacyjnej; Produkty bankowe ľ specyfika, rodzaje; Źródła przewagi konkurencyjnej w bankach; Kierunku rozwoju współczesnych instytucji finansowych. III. Ocena działań marketingowych w bankowości korporacyjnej; Prezentacja wyników badań przedsiębiorstw; Wnioski z przeprowadzonych badań marketingowych. IV. Koncepcja wykorzystania marketingu partnerskiego w bankowości korporacyjnej: Założenia i uwarunkowania proponowanej koncepcji; Model docelowy marketingu na potrzeby bankowości korporacyjnej; Przewidywany harmonogram wdrażania proponowanego modelu (na przykładzie banku X); Wnioski. V. Wpływ nowej koncepcji marketingu partnerskiego na poprawę jakości usług oferowanych przez wybrany bank: Jakość pożądana a jakość oferowana w banku X; Zagraniczne wzorce jakości usług bankowych; Sposoby i narzędzia doskonalenia marketingu partnerskiego w bankowości korporacyjnej; Szacunek nakładów i efektów z wdrożenia koncepcji marketingu partnerskiego w banku äXö
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd.2 popr. - Białystok : Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku, 2002. - 205 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Temat
Koncepcja marketingu bankowego, warunki stosowania marketingu i struktury organizacyjne działalności marketingowej, Marketingowe otoczenie banków, Badania marketingowe, Strategie usług bankowych, Segmentacja rynku usług bankowych, Planowanie strate- giczne, Produkty bankowe i polityka dystrybucji, Polityka cenowa, Promocja usług bankowych, Reklama jako element promocji, Personel banku i jakość usługi, Zarządzanie bankiem przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2004. - 257 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1.Pojęcie marketingu bankowego, 2.Badania marketingowe i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku; 3. Strategie marketingowe banków; 4. Produkt bankowy - jego cechy i rodzaje; 5. Polityka produktu i jej elementy; 6. Cykl życia produktu bankowego; 7. Cena produktów bankowych; 8. Dystrybucja produktów bankowych; 9. Polityka promocji banków; 10. Organizacja działalności marketingowej banku; 11. Przykłady działań marketingowych polskich i zagranicznych banków; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Małgorzata Kolasa. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 155, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Teoria marketingu bankowego: Istota marketingu bankowego a klasyczne ujęcie marketingu; Rola marketingu bankowego a jego zakres pojęciowy. 2.Produkt i jego cena: Produkty i usługi bankowe i ich cena; Trendy w systemie bankowym. 3. Dystrybucja produktów usług banku: Istota dystrybucji produktów usług bankowych a rola segmentacji klientów; Rodzaje kanałów dystrybucji; Bezpośrednie kanały dystrybucji produktów usług bankowych. 4. Promocja i Public Relations w działalności banku: Promocja, Public Relations, Reklama jako najbardziej popularne narzędzie promocji. 5. "Piąty element": Idea, modele i funkcje bankowego marketingu wewnętrznego; Idea jakości w polskich bankach; Customer Relationship Management jako nowa jakość w banku; Kapitał intelektualny a kapitał ludzki w polskiej bankowości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy : podręcznik / Wojciech Grzegorczyk. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse, 1999. - 199 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Pojęcie marketingu bankowego, Badania marketingowe i i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku, Produkt jako element strategii marketing-mix banku, Cena produktów banku, Dystrybucja produktów banku, Polityka promocji banków, Marketingowe strategie banków, Organizacja działalności marketingowej banku, Studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
I. Istota i funkcje marketingu bankowego na tle marketingu usług : 1.Specyfika usługi jako produktu, 2.Marketing usług-marketing bankowy, 3.Jakość usług podstawą przewagi konkurencyjnej banku, 4.Konsument a usługa-od pierwszego kontaktu do lojalności, 5.Pojęcie równoważenia popytu i podaży usług bankowych w czasie. II. Analiza stopnia i skutków niedopasowania popytu i podaży usług bankowych : 1.Rozwój bankowości detalicznej w Polsce, 2.Analiza zapotrzebowania na usługi bank owe w czasie-studia przypadków, 3.Przyczyny zmienności natężenia popytu na usługi bankowe, 4.Skutki niedopasowania popytu i podaży usług, 5.Analiza procesu świadczenia wybranych usług bankowych klientom indywidualnym, III. Instrumenty równoważące popyt z podażą usług bankowych : 1.Optimum możliwości dostarczania usług, 2.Instrumenty oddziaływania na konsumentów usług bankowych, 3.Instrumenty różnicujące zdolność banku w dostarczani u usług, 4.Zarządzanie czasem oczekiwania klienta na u sługę. IV Ekonomiczne i organizacyjne aspekty równoważenia popytu i podaży usług : 1.Realia opieki nad klientem indywidualnym w polskich bankach, 2.Model rozwiązań równo ważących popyt i podaż usług w banku, 3.Wpływ rozwiązań równoważących popyt i podaż usług na wzrost efektywności banku, 4.Bariery wdrażania proponowanych rozwiązań w bankach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing relacyjny w bankowości komercyjnej - pod stawy teoretyczne; 2. Kształtowanie relacji banku z klientami; 3. Polityka produktowa służąca do ustanowienia i wzmacniania relacji; 4. Polityka cenowa banków jako istotny element marketingu relacyjnego; 5. W poszukiwaniu optymalnego modelu dystrybucji produktów bankowych; 6. System komunikacji w marketingu relacyjnym; 7. Wyniki banków - marketingowe źródła sukcesu; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Marketing relacyjny jako nowa orientacja strategiczna, 2.Lojalność i satysfakcja klientów banku a utrwalanie relacji, 3.zarzadzanie jakością w marketingu relacyjnym istota i rola w utrwalaniu związków z klientami banku, 4.zasady wdrażania marketingu relacyjnego, 5.Marketing relacyjny w praktyce sektora banków detalicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bank a marketing, Placówki operacyjne banków i ich otoczenie, Klient w centrum uwagi banku, Usługi bankowe - trudny produkt marketingowy, Sprzedaż usług bankowych i obsługa klienta, Pracownicy banku - ważny atut marketingowy, Sztuka promocji usług bankowych, Badania rynku usług bankowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej