Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(19)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Barbour Rosaline
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Hague Paul
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kauf Sabina
(1)
Komorowska Barbara
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Olsztyńska Agnieszka
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pietraszewski Marian
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Stanimir Agnieszka
(1)
Stavkowa Jana
(1)
Stone Merlin
(1)
Turcinkova Jana
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Marketing
(17)
Rynek
(9)
Przedsiębiorstwo
(5)
Badania marketingowe
(3)
Metody badawcze
(3)
Promocja
(3)
Promocja handlowa
(3)
Ankieta
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Badania operacyjne
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Ceny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komputery
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Odzież
(1)
Opakowania
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Socjologia
(1)
Strony WWW
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Towar
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zarządzanie
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe jako podstawa decyzji rynkowych 2. Przygotowanie barań marketingowych 3. Metody gromadzenia danych i prowadzenia badań 4. Opracowanie kwestionariusza badawczego 5. Analiza i interpretacja danych 6. Prezentacja wyników badań 7. Obszary zastosowań badań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej