Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(24)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(37)
Autor
Kędzior Zofia
(3)
Karcz Kornelia
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Anuszewska Izabella
(1)
Barbour Rosaline
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Hague Paul
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kauf Sabina
(1)
Komorowska Barbara
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Mazur Jolanta
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Olsztyńska Agnieszka
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Patten Dave
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Stanimir Agnieszka
(1)
Stavkowa Jana
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Stobiecka Jadwiga
(1)
Stone Merlin
(1)
Turcinkova Jana
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Temat
Marketing
(36)
Rynek
(17)
Przedsiębiorstwo
(8)
Marketing strategiczny
(5)
Promocja
(4)
Usługi
(4)
Ankieta
(3)
Badania marketingowe
(3)
Internet
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Metody badawcze
(3)
Promocja handlowa
(3)
Reklama
(3)
Banki
(2)
Ceny
(2)
Informacja
(2)
Jakość produktu
(2)
Komputery
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Socjologia
(2)
Targi i wystawy
(2)
Zarządzanie
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Badania operacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Controlling
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kanada
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka*
(1)
Nauki społeczne
(1)
Odzież
(1)
Opakowania
(1)
Opinia publiczna
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Polityka
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Polska
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rolnictwo
(1)
Rosja
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Społeczeństwo
(1)
Statystyka
(1)
Strony WWW
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Towar
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Upadłość
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Znaki towarowe
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
40 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 533)
1.Struktury rynkowe - problemy identyfikacji, 2.Struktury rynkowe - problemy modelowania i symulacji, 3.Struktury rynkowe - pomiar
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja marketingowa / Robert Pieczykolan. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 163 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
1.Informacja marketingowa, 2.System informacji marketingowej (SIM), 3.Zakres i rodzaje gromadzonej informacji, 4.Źródła informacji, 5.Badania marketingowe, 6.Analiza informacji, 7.Dystrybucja informacji w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Definicje, cel i proces. 1. Czym jest marketing? 2. Model marketingu. 3. Co wynika z modelu marketingu?. 4. Dobry marketing. 5. Proces marketingu. 6. Pisanie planu marketingowego. Część II: Audyt strategiczny rynku. 7. Badanie rynku. 8. Fortepian Chakravatiego, czyli dlaczego badanie rynku jest potrzebne... 9. Audyt strategiczny. 10. Studium przypadku - firma Connect Inc. Część III: Pozycjonowanie strategiczne. 11. Wizja i cele. 12. Jak zapewnisz firmie wzrost? 13. Jak będziesz konkurować? 14. Czym będziesz się kierować? 15. Do kogo skierujesz ofertę? 16. Branding - budowanie świadomości marki. Część IV: Dostarczanie wartości. 17. Audyt segmentu. 18. Subiektywny model wartości. 19. Zarządzanie relacjami. 20. Zarządzanie marką. 21. Przystosowanie firmy do strategii marketingowej. 22. Zarządzanie portfelem. Część V: Mix taktyczny. 23. Audyt taktyczny. 24. Cztery "p" marketingu... a może cztery "c"? 25. Produkt. 26. punkt sprzedaży. 27. Promocja. 28. Polityka cenowa. 29. Studium przypadku - firma Ambient Ltd. Część VI: Wykorzystaj zdobytą wiedzę. 30. Marketing - pytania sprawdzające. 31. Źródła informacji i rekomendacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktów, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : zeszyt ćwiczeń / Marian Pietraszewski. - Poznań : eMPi 2, 2004. - 56 s. : tab. ; 23 cm.
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktu, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Nabywcy i ich postępowanie na rynku. Segmentacja i wybór rynku docelowego, 3.Badania marketingowe i marketingowy system informacji, 4.Polityka produktu, , 5.Polityka cen, 6.Polityka dystrybucji, 7.Polityka promocji, 8.Strategie marketingowe, 9.Planowanie strategiczne, 10.Podstawowe elemety planu marketingowego, 11.Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, 12/Leksykon wybranych tradycyjnych i współczesnych pojęć marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota, definicje i modele marketingu wewnętrznego, 2.Narzędzia wykorzystywane przez narketing wewnętrzny, 3.Zastosowanie instrumentów integrujących działania wewnętrzne przedsiębiorstw w Polsce w świetle badań empirycznych, 4.Model wykorzystania integracyjnej funkcji marketingu wewnętrznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Metodologia i organizacja badań marketingowych: R.1 Uwagi na temat zakresu badań marketingowych. R.2 Ogólna charakterystyka systemów informacji w badaniach marketingowych. R.3 Pozycja badań ilościowych w bada niach marketingowych. R.4 Uwagi o metodach pierwotnych (terenowych) badań marketingowych. Cz.II Organizacja badania ilościowego: R.5 Organizacja wywiadu z kwestio nariuszem ankietowym. R.6 Organizacja eksperymentu. Cz.III Metody ilościowe analizy danych marketingowych. R.7 Wstępna analiza ilościowa danych marketingowych. R.8 Metody oceny pozycji marki na rynku. R.9 Metody se gmentacji rynku. R.10 Metody konstruowania funkcji sprzedaży. R.11 Ocena skuteczności projektowanych dzia łań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 194)
1. Jakość produktu jako przedmiot pomiaru; 2. Metodologiczne aspekty pomiaru w badaniach sondażowych; 3. Prezentacja i ocena wybranych modeli pomiaru jakości produktów; 4. Propozycja nowych rozwiązań w modelowaniu jakości marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe jako podstawa decyzji rynkowych 2. Przygotowanie barań marketingowych 3. Metody gromadzenia danych i prowadzenia badań 4. Opracowanie kwestionariusza badawczego 5. Analiza i interpretacja danych 6. Prezentacja wyników badań 7. Obszary zastosowań badań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pomiar w naukach społecznych. Słowo wstępne, 2. Problemy pomiaru w socjologii polityki, 3. Pomiar cech ukrytych w badaniach społecznych, 4. Stabilność opinii konsumentów w badaniach marketingowych. Możliwości i ograniczenia, 5. O pewnych problemach oceny błędów pomiaru, 6. O braku odporności współczynnika korelacji liniowej na błędy pierwotnych informacji, 7 .Rzetelność metod pozyskiwania i generowania informacji binarnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
R.1 Proces i procedura badań; R.2 Dobór próby do badań; R.3 Określenie liczebności próby; R.4 Błędy losowe i nielosowe; R.5 Pomiar danych empirycznych; R.6 Analiza niezależności; R.7 Analiza zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Pojęcie, geneza i specyfika marketingu usług, 2.Instrumenty marketingu w usługach, 3.Podstawy informacyjne marketingu. Badnaia marketingowe, 4.Planowanie marketingowe w firmie usługowej, 5.Wybrane strategie marketingowe firm usługowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej