Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1894)
IBUK Libra
(29)
ebookpoint BIBLIO
(18)
Forma i typ
Książki
(1847)
Publikacje naukowe
(409)
Publikacje fachowe
(312)
Poradniki i przewodniki
(49)
E-booki
(47)
Czasopisma
(38)
Publikacje dydaktyczne
(36)
Audiobooki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Publikacje informacyjne
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(1373)
dostępne
(1283)
wypożyczone
(46)
nieokreślona
(22)
Placówka
Wypożyczalnia
(1328)
Czytelnia
(1396)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Chodyński Andrzej
(25)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(24)
Grabiec Olimpia (1975- )
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Juchnowicz Marta (1948- )
(18)
Dzieńdziora Joanna
(16)
Garbarski Lechosław
(15)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(14)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Kożuch Barbara (1950- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Marek
(11)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(10)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Jabłoński Adam
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(9)
Rosa Grażyna (1968- )
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Bugdol Marek (1966- )
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Łuczkiewicz Grzegorz
(8)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Domański Tomasz
(7)
Grzegorczyk Wojciech
(7)
Marciniak Jarosław
(7)
Rostkowski Tomasz
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Widera Zbigniew
(7)
Wiktor Jan W
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Klisiński Janusz
(6)
Knecht Zdzisław
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Nowacki Robert
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Sitek Marcin
(6)
Staszewska Jolanta (1960- )
(6)
Sznajder Andrzej
(6)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(6)
Adamiec Sabina
(5)
Berliński Lechosław (1944- )
(5)
Borkowski Stanisław
(5)
Borkowski Stanisław (1945- )
(5)
Budzyński Wojciech
(5)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(5)
Florek Magdalena
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Huczek Antoni
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Kauf Sabina
(5)
Kochmańska Magdalena
(5)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Kłeczek Ryszard
(5)
Limański Andrzej
(5)
Rok wydania
2020 - 2024
(154)
2010 - 2019
(553)
2000 - 2009
(989)
1990 - 1999
(240)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(344)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1914)
Rosja
(9)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
Czechy
(3)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Słowacja
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(1911)
angielski
(19)
rosyjski
(11)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Marketing
(414)
Przedsiębiorstwo
(359)
Zarządzanie
(239)
Kadry
(160)
Organizacja
(120)
Zarządzanie strategiczne
(115)
Marketing strategiczny
(114)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(113)
Public relations
(90)
Reklama
(90)
Zarządzanie jakością
(85)
Kultura organizacyjna
(81)
Innowacje
(69)
Menedżerowie
(69)
Motywacja pracy
(67)
Marketing elektroniczny
(65)
Marketing polityczny
(55)
Usługi
(55)
Zatrudnienie
(52)
Przywództwo
(51)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(51)
Środki masowego przekazu
(51)
Internet
(50)
Obsługa klienta
(50)
Komunikacja marketingowa
(49)
Promocja handlowa
(49)
Banki
(48)
Konsumenci (ekon.)
(48)
Marketing partnerski
(48)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(47)
Logistyka gospodarcza
(46)
Planowanie strategiczne
(45)
Decyzje
(44)
Praca
(44)
Zarządzanie wiedzą
(43)
Badania marketingowe
(42)
Ocena pracowników
(42)
Turystyka
(42)
Zarządzanie projektami
(40)
Polityka zatrudnienia
(38)
Płaca
(38)
Rynek
(37)
Szkolnictwo wyższe
(35)
Konkurencja
(34)
Marketing cyfrowy
(32)
Firma (nazwa)
(31)
Komunikacja społeczna
(31)
Konsumenci
(30)
Zachowanie organizacyjne
(30)
Analiza strategiczna
(29)
Otoczenie firmy
(29)
Handel elektroniczny
(28)
Konkurencyjność
(28)
Globalizacja
(27)
Instytucje nonprofit
(27)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(27)
Komunikowanie marketingowe
(26)
Samorząd terytorialny
(26)
Motywacja
(25)
Zarządzanie ryzykiem
(25)
Marketing terytorialny
(24)
Media społecznościowe
(24)
Reklama internetowa
(24)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(24)
Jakość produktu
(23)
Służba zdrowia
(23)
Finanse przedsiębiorstwa
(22)
Kampania wyborcza
(22)
Kapitał ludzki
(22)
Marketing międzynarodowy
(22)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(22)
Rekrutacja pracowników
(22)
Segmentacja rynku
(22)
Strategia marketingowa
(22)
Zarządzanie kryzysowe
(22)
Znaki towarowe
(22)
Ceny
(21)
Controlling
(21)
Handel
(21)
Psychologia pracy
(21)
Rynek pracy
(21)
Jakość usług
(20)
Polityka
(20)
Systemy informatyczne zarządzania
(20)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(20)
Marketing społecznościowy
(19)
Organizacja ucząca się
(19)
Przedsiębiorczość (postawa)
(19)
Relacje międzyludzkie
(19)
Zarządzanie finansami
(19)
Lojalność konsumentów
(18)
Organizacja pracy
(18)
Siła robocza
(18)
Strony WWW
(18)
Etyka biznesu
(17)
Gospodarka oparta na wiedzy
(17)
Informacja gospodarcza
(17)
Komunikacja polityczna
(17)
Mentoring
(17)
Miasta
(17)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(257)
1989-2000
(63)
1901-2000
(41)
1989-
(16)
1945-1989
(10)
2001-0
(4)
1801-1900
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(235)
Kraje Unii Europejskiej
(28)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Czechy
(5)
Europa
(5)
Niemcy
(4)
Japonia
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Irlandia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kazachstan
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Maków Mazowiecki (woj. mazowieckie ; okręg)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Portugalia
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(476)
Opracowanie
(273)
Praca zbiorowa
(183)
Poradnik
(126)
Monografia
(110)
Czasopismo naukowe
(41)
Materiały pomocnicze
(35)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Raport z badań
(27)
Case study (studium przypadku)
(26)
Materiały konferencyjne
(15)
Encyklopedia
(10)
Ćwiczenia i zadania
(10)
Wydawnictwa popularne
(8)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Wzory dokumentów
(4)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Słownik angielsko-polski
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1202)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(511)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(58)
Media i komunikacja społeczna
(51)
Psychologia
(42)
Informatyka i technologie informacyjne
(40)
Socjologia i społeczeństwo
(38)
Transport i logistyka
(34)
Medycyna i zdrowie
(15)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(15)
Nauka i badania
(12)
Edukacja i pedagogika
(11)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(10)
Podróże i turystyka
(8)
Filozofia i etyka
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Matematyka
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Językoznawstwo
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
1941 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesna organizacja, 2. Zmiana - aspekty teoretyczne, 3. Metodyka przeprowadzania zmian, 4. Zmiany struktury organizacyjnej, 5. Zmiana kultury organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zmniejszenie kosztów zatrudnienia z wykorzystaniem środków publicznych / Marek Rotkiewicz. - Stan prawny kwiecień 2009 r. - Warszawa : C.H.Beck, 2009. - XIV, 76, [6] s. : tab. ; 21 cm.
1. Zatrudnianie osób niepełnosprawnych; 2. Zatrudnianie bezrobotnych; 3. Zatrudnianie wolontariuszy; 4. Zatrudnianie młodocianych; 5. Zatrudnianie uczniów i studentów; 6. Korzystanie z pracy pracowników tymczasowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 6/1999)
1. Przemiany strukturalne w polskim rolnictwie, 2. Decyzje konsumenta na rynku w świetle współczesnej mikroekonomii i teoria podejmowania decyzji, 3. Przedsiębiorstwo wobec niepewności gospodarowania, 4. Teoria systemowa i analiza systemowa podstawą badań i oceny zarządzania przedsiębiorstwem, 5. Logistyka i marketing - obszary wspólnych działań (część I), 6. Drogi transmisji impulsów pieniężnych, 7. Europejska jednostka walutowa, 8. Ubezpieczenia kredytów eksportowych w polskim handlu zagranicznym z Rosją w I połowie lat dziewięćdziesiątych (część I)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 17/2004)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny 1. Modele finansowania przedsiębiorstw, 2. Ocena procesów logistycznych w relacji koszt-efekt (dobór narzędzi), 3. Marketing społeczny-istota i determinanty, 4. Konkurencyjność polskiej gospodarki w ocenie zagranicznych ośrodków badawczych, 5. Analiza struktury źródeł finansowania MSP w Polsce, 6. Sieci neuronowe w zarządzaniu informacją, 7. System bankowy w Rosji, 8. Tendencje w teorii i praktyce języków informacyjno-wyszukiwawczych, 9. Zarządzanie w procesie zmian (na podstawie doświadczeń w zarządzaniu Biblioteką Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej), 10. Układ księgozbioru podręcznego w WSE-I, 11. Strony internetowe ekonomiczne-pomoc zasadnicza czy marginalna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 18/2005)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 19/2005)
1. Zarządzanie jakością- strategiczna cecha współczesnego marketingu; 2. Polityka proekologiczna w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3. Automatyzacja- wyzwanie organizacyjne w XXI wieku; 4. Wprowadzenie do marketingu bankowego; 5. Rosnąca rola funduszy inwestycyjnych w gospodarce światowej; 6. Leasing jako forma finansowania inwestycji w Polsce i w Rosji; 7. Leasing jako forma dofinansowania przedsiębiorstwa; 8. Zarządzanie ryzykiem w działalności ubezpieczeniowej banków; 9. Public relations jako narzedzie komunikacji z otoczeniem; E-rektutacja- istota, zalety i wady; 11. Język haseł przedmiotowych KABA; Język haseł BN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy stosowania płacy minimalnej, 2. Płaca minimalna w dokumentach międzynarodowych oraz prawodawstwie Polskie, innych krajów Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych, 3. Wyniki badań nad wysokością i częstotliwością stosowania płacy minimalnej w Polsce na tle innych krajów Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych, 4. Wpływ płacy minimalnej na rynek pracy w Stanach Zjednoczonych w Polsce i w innych krajach Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sprawiedliwość i jej rodzaje; 2. Związki i zależności sprawiedliwości z innymi wartościami organizacyjnymi; 3. Sprawiedliwość w wybranych procesach zarządzania ludźmi ; 4. Wybrane przyczyny, dowody i konsekwencje nisprawiedliwości; 5. Wybrane zadania kierownictwa w kształtowaniu i utrzymaniu sprawiedliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest zogniskowany wywiad grupowy; Zasadnicze etapy zogniskowanych wywiadów grupowych; Zasady prowa- dzenia wywiadu; Zastosowanie technik projekcyjnych i technik wspomagających.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Kulisy Sukcesu: GDY KOMORNIK PUKA DO DRZWI - JAK POZBYĆ SIĘ DŁUGU? 2 MLN, 10 miesięcy, by spłacić DŁUG. Opowiada Marek Piasek

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:

  • Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
  • Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
  • Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
  • Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

Rosnijwsile.pl: Zrozum marketing. Kto jest Twoim klientem?

Forcemedia.pl: Jak efektywnie prowadzić działania marketingowe?

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta : 1.Wyzwanie marketingowe, 2.Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku, 3.Potrzeby i motywacje, 4.Ryzyko w zakupach konsumentów. Cz.II Decyzje nabywców : 5.Anatomia decyzji konsumentów, 6.Rodzaje decyzji zakupu, 7.Zakup nowegp produktu, 8.Przedsiębiorstwo i instytucjie jako nabywcy. Cz.III wybór rynku docelowego : 9.Analiza możliwości i zagrożeń działania, 10.Segmentacja rynku, 11.Wybór pozycji i sposobu działania na rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoria polityki, 2.Przekształcenia współczesnej myśli politycznej, 3.Relacje między religią a zjawiskami politycznymi, 4.Procesy rozszerzenia funkcji i zakresu działalnia marketingu politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Zrównoważony rozwój 1. Istota zrównoważonego rozwoju 1.1. Dlaczego zrównoważony rozwój? 1.2. Ewolucja modeli zrównoważonego rozwoju 1.3. Dlaczego organizacje podejmują się stosowania zrównoważonych praktyk? 1.4. Cele zrównoważonego rozwoju 1.5. United Nations Global Compact 1.6. Zrównoważony rozwój jako czynnik wpływu 2. Zrównoważony rozwój a projekty 2.1. Zrównoważone projekty 2.2. Zrównoważone zarządzanie projektami 2.3. Standard GPM P5TM dotyczący zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu projektami 2.4. Kierownicy projektów zrównoważonych 3. Etyka, zasady i wartości 3.1. Podstawowe koncepcje 3.2. Zapewnienie etycznego łańcucha dostaw 3.3. Etyka i zrównoważony rozwój 3.4. Zasady i zrównoważony rozwój 3.5. Wartości i zrównoważony rozwój Część II. Metodyka PRiSM 4. Podstawy PRiSM 4.1. Koncepcje zarządzania projektami 4.2. Cykl życia projektu PRiSM 4.3. Kluczowe produkty PRiSM 5. Zarządzanie fazą cyklu życia projektu PRiSM 5.1. Planowanie podstawowe 5.2. Personel 5.3. Produkty projektu 5.4. Ryzyko i szanse 5.5. Koszty i finanse 5.6. Czas i harmonogram 5.7. Plany zarządzania 6. Procesy wspierające 6.1. Zaangażowanie interesariuszy 6.2. Szacowanie 6.3. Tworzenie zespołu 6.4. Monitorowanie i kontrola skuteczności 6.5. Kontrola zmian 6.6. Zarządzanie konfiguracją 6.7. Zrównoważone zamówienia 6.8. Zarządzanie kwestiami problematycznymi Część III. Pełne wykorzystanie PRiSM 7. Ład 7.1. Co to jest ład? 7.2. Poziomy ładu mające wpływ na projekty 7.3. Charakterystyka dobrego ładu 7.4. Dlaczego ład projektowy jest ważny? 7.5. Wpływa braku ładu 7.6. Ład w zakresie ról w zarządzaniu projektami 7.7. Ustalanie zasad ładu 8. Zarządzanie korzyściami 8.1. Definicje 8.2. Proces zarządzania korzyściami 8.3. Zarządzanie zrównoważonym rozwojem i korzyściami 8.4. Wartość dodana z zarządzania korzyściami 9. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi 9.1. Proces zarządzania zmianami organizacyjnymi 9.2. zrównoważony rozwój a OCM 9.3. Modele zmian 9.4. OCM a zarządzanie projektami 10. Zarządzanie wartością 10.1. Definicje 10.2. Korzyści z zarządzania wartością 10.3. Zarządzanie wartością wymaga kompromisów 10.4. Proces zarządzania wartością 10.5. Zaangażowanie interesariuszy 10.6. Określanie nośników wartości 10.7. Profil wartości 11. Myślenie systemowe 11.1. Podstawowe koncepcje 11.2. Przyjmowanie myślenia systemowego 11.3. Zastosowanie myślenia systemowego Część IV. Normy 12. Normy wspierające zrównoważone projekty 12.1. Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna 12.2. Systemy zarządzania środowiskowego 12.3. Systemy zarządzania energią 12.4. Odpowiedzialność społeczna 12.5. Systemy zarządzania działaniami antykorupcyjnymi 12.6. Zrównoważony rozwój w społecznościach 12.7. Zrównoważone zamówienia 12.8. Systemy zarządzania jakością 12.9. Systemy zarządzania aktywami 12.10. Zarządzanie ryzykiem i szansami 13. Standardy ładu zarządzania projektami 13.1. Standardy ładu 13.2. Standardy zarządzania projektami 13.3. Standardy zarządzania programami 13.4. Standardy zarządzania portfelami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część pierwsza - Teoretyczne aspekty zrównoważenia rozwoju regionalnego: istota kategorii zintegrowanej efektywności trwałego i zrównoważonegorozwoju; koncepcja marketingu jako podstawa formułowania strategii rozwoju regionalnego; przedsiębiorcza samorządność w kontekście wzmacniania konkurencyjności regionów - społeczności lokalne w świecie poopiekuńczym; samorządowe województwo jako podmiot polityki regionalnej; wykorzystanie koncepcji wirtualnej organizacji we współpracy regionalnejfirm; internetowy serwis regionalny jako nowy system komunikacji społecznej; turystyka wiejska, w tym agroturystyka - nowe możliwości rozwoju wsi; edukacja jako element rozwoju regionalnego; przyszłość regionów w Europie.Część druga - teoretyczne aspekty zrównoważenia rozwoju regionalnego: regiony wobec integracji europejskiej; budowa programów zrównoważonego rozwoju regionu w warunkach gospodarki polskiej; transgraniczność - forma nowego zbliżenia Polski z sąsiadami? - prawnospołeczne aspekty zbliżenia; programowanie funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w Polsce; zasady wspierania rozwoju regionalnego w polsce w kontekście dostosowań do polityki regionalnej w Unii Europejskiej; instrumenty rozwoju zatrudnienia w regionie wobec wymogów integracji europejskiej; europejskie prawo pracy a prawo polskie; wybrane aspekty funkcjonowania systemu zamówień publicznych w polsce i we Wspólnotach Europejskich; zrównoważony rozwój systemu transportowego, jako kierunek kształtowania regionalnej polityki transportrowej w warunkach integracji z Unią Europejską. Część trzecia - teoretyczne aspekty zrównoważenia rozwoju regionalnego: sektor MSP w rozwoju tradycyjnych regionów przemysłowych; rozwój małych i średnich przedsiębiorstw jako składowa rozwoju regionalnego w Polsce; Śląsk Opolski - główne problemy konkurencyjności regionalnej; demograficzne uwarunkowania rozwoju społeczno-gospodarczego powiatów Śląska Opolskiego do 2020 r. w świetle prognozy demograficznej; aktywność opolskich przedsiębiorstw na polskim rynku regulowanym; zmiany w rolnictwie województwa opolskiego a perspektywa integracji z Unią Europejską; koncepcja wielofunkcyjnego zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich - efekty programu odnowy wsi w województwie opolskim; samorząd terytorialny i kasy chorych a narodowy program zdrowia na opolszczyźnie; sytuacja społeczno-gospodarcza a formy aktywizacji społeczności powiatu chorzowskiego w perspektywie integracji Polski z Unią Europejską; inwestor zagraniczny w kraju i regionie - droga do normalności; proces prywatyzacji małych firm w polsce - ujęcie regionalne; rola inicjatyw samorządowych w społeczno-ekonomicznym rozwoju gmin; jakość w zarządzaniu urzędem administracji terenowej - nowe wyzwanie dla funkcjonowania samorządów; promocja transportu ekologicznego w kontekście zrównoważonego rozwoju regionu; polityka zrównoważonego rozwoju regionu a lokalne wykorzystanie odnawialnych źródeł energii; problems of Czech stell - industry restructuringin european integration context; struktura i zakres marketingowo - logistycznych procesów oraz łańcucha tworzenia wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zwolnienia pracowników a polityka personalna organizacji / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 3 uaktual. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2020. - 230, [2] s. : il., tabel. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorce; Wstęp; CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE PROCESEM ODCHODZENIA PRACOWNIKÓW Z ORGANIZACJI SPRAWDZIANEM KULTURY ORGANIZACYJNEJ FIRMY Rozdział 1. Zwalnianie pracowników a wizerunek przedsiębiorstwa: Firma w oczach byłych pracowników - rys historyczny; Trwała (?) zmiana podejścia do redukcji personelu; Jaka będzie "nowa normalność"? Pandemia COVID-19 a problem zwalniania pracowników; Rozdział 2. Przegląd najczęściej występujących przyczyn odchodzenia pracowników z organizacji: Zwolnienia spowodowane przyczynami organizacyjnymi; Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy; Zwolnienia z inicjatywy pracownika; CZĘŚĆ II. GDY DECYZJĘ PODEJMUJE PRACODAWCA Rozdział 3. Restrukturyzacja organizacji a redukcja zatrudnienia: Pojęcie restrukturyzacji; Restrukturyzacja zatrudnienia jako nieodzowny element restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Przebieg procesu restrukturyzacji zatrudnienia; Znaczenie komunikacji; Pojęcie planu społecznego; Próba podsumowania; Rozdział 4. Redukcja zatrudnienia a dalsze funkcjonowanie organizacji: Syndrom "tych, co przeżyli"; Sposoby przeciwdziałania negatywnym skutkom redukcji; Rozdział 5. Sposoby przeciwdziałania przerostowi zatrudnienia: Planowanie zatrudnienia; Wprowadzanie elastycznych form zatrudnienia; Praca zdalna - pojęcie i podstawowe warunki efektywności; Rozdział 6. Rozwiązania alternatywne wobec redukcji zatrudnienia: Zachęcanie do dobrowolnego odejścia z organizacji połączone z systemem odpraw; Zaproponowanie pracownikom urlopów bezpłatnych (lub częściowo płatnych); Obniżka wynagrodzeń osób zatrudnionych w firmie; Rozdział 7. Podejmowanie decyzji dotyczących wyboru osób przeznaczonych do zwolnienia w ratnach redukcji: Kryterium stażu pracy (LIFO i FIFO); Kryterium społeczne; Kryterium efektywnościowe; Rozdział 8. Przekazywanie pracownikom informacji o podjętych decyzjach: Utrata zatrudnienia jako poważny problem psychologiczny; Kto powinien przekazywać informację o zwolnieniu?; Zasady prowadzenia rozmów ze zwalnianymi pracownikami; Rozdział 9. Outplacement: Czym jest outplacement?; Rodzaje outplacementu; Dlaczego organizacje decydują się na zastosowanie outplacementu? Trudności związane z prowadzeniem programów outplacementu w Polsce; Jak mierzyć efektywność outplacementu?; Rozdział 10. Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy: Najczęstsze przyczyny niewłaściwego wykonywania zadań; Zagadnienia, które należy rozważyć przed podjęciem ostatecznej decyzji; Informowanie pracownika o zwolnieniu spowodowanym negatywną oceną pracy; CZĘŚĆ III. GDY DECYZJĘ PODEJMUJE PRACOWNIK Rozdział 11. Powody odchodzenia dobrych pracowników z organizacji: Brak realistycznego obrazu przyszłej pracy; Zatrudnianie osób ze zbyt wysokimi kwalifikacjami; Niewłaściwy przebieg okresu adaptacyjnego; Niesatysfakcjonujący poziom wynagrodzeń; Rozdział 12. Jak zatrzymać wartościowych pracowników w organizacji? Program działań długofalowych; Przestrzeganie najważniejszych zasad efektywnego kształtowania systemów motywacyjnych; Właściwe kształtowanie polityki szkoleniowej; Stwarzanie pracownikom możliwości awansu; Programy zarządzania talentami; Rozdział 13. Rozmowa z odchodzącym pracownikiem źródłem informacji o polityce personalnej organizacji: Sygnały świadczące o zamiarze odejścia; Czy warto nakłaniać pracownika do pozostania?; Exit intewiew - wywiad z odchodzącym pracownikiem; Zasady prowadzenia rozmów z odchodzącymi pracownikami; Exit interuiew jako element standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej; Rozdział 14. Odejść z klasą. Kilka słów do rozstających się z firmą pracowników: Rozstanie z pracodawcą jako naturalny etap życia zawodowego; Jak przewidzieć zwolnienie?; Wskazówki dla odchodzących; Aneks. Kontynuacja czy przełom? Praktyki restrukturyzacji zatrudnienia w opinii Pawia Gniazdowskiego, dyrektora polskiego oddziału; Lee Hecht Harrison DBM; Trendy dotyczące restrukturyzacji zatrudnienia przed pandemią; Wyzwania okresu pandemii; Bibliografia; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Team Spirit)
1. Dowództwo 2. Regaty 3. Inspiracja 4. Przygotowania 5. Team Spirit 6. Trening 7. Wreszcie płyniemy 8. Wyrok 9. Nastawienie 10. Wytrwałość 11. Niebezpieczeństwo 12. Zamknięcie pętli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej