Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(10)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(12)
Autor
Birch Ann
(2)
Olejnik Marian
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Wrona Leszek
(2)
Łuczyński Jan
(2)
Bilikiewicz Adam
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Butcher James N
(1)
Carson Robert C
(1)
Dietrich Włodzimierz
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Helms Donald B
(1)
Huget Patrycja
(1)
Kazdin Alan E
(1)
Lis Stanisława
(1)
Mańk-Kowalska Jadwiga
(1)
Mineka Susan
(1)
Myers David G
(1)
Młynarz Miłosz
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Pawlik Rafał
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(1)
Radomska Anna
(1)
Trempała Janusz (1953- )
(1)
Turner Jeffrey S
(1)
Tyszkowa Maria
(1)
Urban Bronisław
(1)
Weisz John R
(1)
Wojciechowska Ludwika
(1)
Zagórska Wanda
(1)
Zawadzka dorota
(1)
Łuczak Mateusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Młodzież
(12)
Dziecko
(9)
Osobowość
(8)
Psychologia rozwojowa
(6)
Psychologia
(5)
Rozwój społeczny
(5)
Psychoterapia
(4)
Choroby psychiczne
(3)
Motywacja
(3)
Uczniowie
(3)
Uczucia
(3)
Agresywność
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Lęk
(2)
Mowa
(2)
Myślenie
(2)
Młodzież trudna
(2)
Paranoja
(2)
Poznanie
(2)
Psychopatologia
(2)
Rodzina
(2)
Schizofrenia
(2)
Stres
(2)
Uczenie się
(2)
Zaburzenia i dewiacje seksualne
(2)
Zachowanie
(2)
Anoreksja
(1)
Autyzm
(1)
Bulimia
(1)
Choroby afektywne
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dorosłość
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Gniew
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gwałt
(1)
Kazirodztwo
(1)
Komputery
(1)
Lecznictwo
(1)
Ludzie starzy
(1)
Metodologia
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nerwice
(1)
Neuropsychologia
(1)
Niemowlę
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Pamięć
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pedofilia
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przestępczość
(1)
Psychiatria
(1)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(1)
Psychiatria sądowa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Psychoterapia grupowa
(1)
Psychozy
(1)
Religijność
(1)
Samobójstwo
(1)
Sen
(1)
Spostrzeganie
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Substancje uzależniające
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna
(1)
Tożsamość płciowa
(1)
Urojenia
(1)
Wrażenia
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zmysły
(1)
Śmierć
(1)
Świadomość
(1)
Żałoba
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1. Wstęp do psychologii rozwoju w ciągu życia: Co o tym sądzisz?; Przegląd psychologii rozwoju w ciągu życia; Zagadnienia i tematy psychologii rozwoju w ciągu życia; Metody badawcze psychologii rozwoju w ciągu życia. R. 2. Teorie rozwoju w ciągu życia: Co o tym sądzisz?; Co sprawia, iż teoria rozwoju w ciągu życia jest uznawana za dobrą?; Psychologiczne teorie rozwoju w ciągu życia; Socjologiczne teorie rozwoju w ciągu życia; Biologiczne teorie rozwoju w ciągu życia. R. 3. Genetyka, dziedziczność a środowisko: Co o tym sądzisz?; Genetyka życia; Genetyka biochemiczna: podstawowe pojęcia; Behawioralna genetyka; Aberracje i mutacje genetyczne; Poradnictwo genetyczne. R. 4. Rozwój prenatalny, narodziny i przystosowanie w okresie noworodkowym: Co o tym sądzisz?; Moment zapłodnienia; Rozwój prenatalny; Środowiska prenatalne; Zaburzenia w przebiegu ciąży; Proces narodzin; Poporodowa adaptacja noworodka; Bezpłodność. R. 5. Okres niemowlęcy i poniemowlęcy: Co o tym sądzisz?; Rozwój fizyczny; Rozwój umysłowy; Osobowość i rozwój społeczny; Teorie rozwoju osobowości. R. 6. Wczesne dzieciństwo: Co o tym sądzisz?; Rozwój fizyczny; Rozwój umysłowy; Osobowość i rozwój społeczny; Teorie rozwoju osobowości. R. 7. Średnie dzieciństwo: Co o tym sądzisz?; Rozwój fizyczny; Rozwój umysłowy; Osobowość i rozwój społeczny; Teorie rozwoju osobowości. R. 8. Okres dorastania: Co o tym sądzisz?; Rozwój fizyczny; Rozwój umysłowy; Osobowość i rozwój społeczny; Teorie rozwoju osobowości. R. 9. Wczesna dorosłość: Co o tym sądzisz?; Rozwój i umysłowy; Osobowość i rozwój społeczny; Możliwości wyboru stylu życia; Kariera. R. 10. Średnia dorosłość: Co o tym sądzisz?; Rozwój i umysłowy; Osobowość i rozwój społeczny; Rodzina; Rozwój zawodowy. R. 11. Późna dorosłość: Co o tym sądzisz?; Rozwój i umysłowy; Osobowość i rozwój społeczny; Rodzina; Emerytura. R. 12. Śmierć i żałoba: Co o tym sądzisz?; Śmierć i umieranie z perspektywy współczesnego społeczeństwa; teorie psychologicznych aspektów procesu umierania; Umierać z godnością; W chwili śmierci; Definicje komponenty śmierci; Czy istnieje życie pośmiertne?; Żałoba.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2889)
I. Pojęcie sytuacji trudnej. Radzenie sobie człowieka w sytuacjach trudnych: 1. Pojęcie sytuacji trudnej. stres psychologiczny. 2. Rodzaje sytuacji trudnych. 3. Sytuacje społecznej interakcji jako sytuacje trudne. 4. Pojęcie i kategorie radzenia sobie w sytuacjach trudnych. 5. Strategie radzenia sobie w kontekście sytuacji trudnych. II. Osobowościowe uwarunkowania strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych: 1. Samoocena jako czynnik determinujący strategie radzenia sobie w sytuacjach trudnych. 2. Rola poczucia umiejscowienia kontroli w wyznaczaniu strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych. 3. Lęk jako predykator strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych. III. Rodzinne uwarunkowania strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych: 1. Rola postaw rodzicielskich w generowaniu strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych. 2. Modelujący wpływ rodziców w kształtowaniu strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych. IV. Metodologia badań własnych: 1. Teoretyczne podstawy badań. 2. Problemy i hipotezy badawcze. 3. Metody badań własnych. 4. Charakterystyka osób badanych i przebieg badań. V. Wyniki badań. Osobowościowe uwarunkowania stosowanych przez młodzież strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych: 1. Poziom samooceny badanej młodzieży a ich strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych. 2. Porównanie strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych pod względem poziomu samooceny młodzieży. 3. Poczucie umiejscowienia kontroli młodzieży a ich strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych. 4. Porównanie strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych pod względem poczucia umiejscowienia kontroli młodzieży. 5. Poziom leku dorastającej młodzieży a ich strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach. 6. Porównanie strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych pod względem poziomu lęku młodzieży. 7. Zmienne osobowościowe jako determinanty strategii radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych. 8. Zmienne osobowościowe jako wskaźnik prognozy strategii radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych. VI. Wyniki badań. Rodzinne uwarunkowania stosowanych przez młodzież strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych: 1. Percepcja postaw rodzicielskich a strategie radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych. 2. Porównanie strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych pod względem postaw rodzicielskich percypowanych przez młodzież. 3. Strategie radzenia sobie rodziców w trudnych sytuacjach społecznych w percepcji młodzieży a przejawiane przez nią strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych. 4. Zmienne rodzinne jako determinanty strategii radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych. 5. Zmienne rodzinne jako wskaźnik prognozy strategii radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Refleksja pedagogiczna jako droga rozwoju zawodowego nauczyciela; Osobowościowe uwarunkowania nauki języka obcego; Czynniki modyfikujące przebieg okresu dorastania (poczucie alienacji i wsparcie społeczne); Problemy agresji uczniów w szkole; O autonomii tekstu literackiego w edukacji zintegrowanej; Aktualizacja treści literackich i artystycznej formy w teatrze dziecięcym (na przykładzie autorskiego opracowania musicalowej wersji bajki "Jaś i Małgosia" J. Brzechwy); Komputery, a nauczanie matematyki; Czynna ochrona płazów jako forma edukacji ekologicznej; Wyobraźnia plastyczna dzieci (twórcze relacje nauczyciel - uczeń w nauczaniu początkowym); Zastosowanie różnorodnych technik plastycznych w nauczaniu początkowym; Rola przedmiotu "technika z metodyką" w przygotowaniu do nauczania początkowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej