Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(161)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(161)
Publikacje naukowe
(30)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(133)
dostępne
(102)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(105)
Czytelnia
(136)
Autor
Gołembska Elżbieta (1946- )
(12)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Ciesielski Marek
(6)
Blaik Piotr (1942- )
(5)
Krawczyk Stanisław
(5)
Rutkowski Krzysztof
(5)
Christopher Martin
(4)
Kauf Sabina
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Szołtysek Jacek
(4)
Szymczak Maciej
(4)
Abt Stefan (1937-2002)
(3)
Fechner Ireneusz
(3)
Kempny Danuta
(3)
Kisperska-Moroń Danuta
(3)
Koliński Adam
(3)
Krzyżaniak Stanisław
(3)
Kuriata Andrzej
(3)
Majewski Jerzy
(3)
Nowak Eugeniusz (1946- )
(3)
Witkowski Jarosław (1963- )
(3)
Andrzejczyk Paweł
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Fajfer Paweł
(2)
Fertsch Marek
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Konecka Sylwia
(2)
Kordel Zdzisław (1950- )
(2)
Kubka Janina
(2)
Matulewski Marek
(2)
Wojciechowski Adam
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Zając Paweł
(2)
Śliwczyński Bogusław
(2)
Bardi Edward J
(1)
Beier Frederick J
(1)
Bendkowski Józef
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brdulak Halina
(1)
Buzek Ludgarda (1935- )
(1)
Błaszczyk Artur
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Coyle John J
(1)
Cyplik Piotr
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dmytruszyńska Benita
(1)
Doński-Lesiuk Jakub
(1)
Duczmal Marian
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Dziedzic Dorota
(1)
Długosz Jan
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Filina Lydumyla
(1)
Foltyński Marcin
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Galińska Barbara
(1)
Grzybowska Katarzyna
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Głowacka Danuta
(1)
Hajdul Marcin
(1)
Handfield Robert B
(1)
Harrison Alan
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hoek Remko van
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Janyga Jerzy
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jeszka Anna Maria
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kautsch Adam
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kosakowski Dariusz
(1)
Kotowska Izabela
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kramer Matthias (1959- )
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Langley C. John
(1)
Laskowski Marek
(1)
Lipa Michał
(1)
Loska Magdalena
(1)
Lus Tomasz
(1)
Marszałek Stanisław
(1)
Milewska Beata
(1)
Milewski Dariusz
(1)
Mindur Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(103)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
Kraj wydania
Polska
(163)
Język
polski
(163)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Temat
Logistyka gospodarcza
(149)
Przedsiębiorstwo
(46)
Łańcuch dostaw
(38)
Transport
(36)
Logistyka
(23)
Gospodarka materiałowa
(19)
Obsługa klienta
(19)
Zarządzanie
(15)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(9)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(9)
Usługi logistyczne
(8)
Branża TSL
(7)
Marketing
(7)
Sieć dystrybucji
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Gospodarka
(5)
Handel międzynarodowy
(5)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Gospodarka magazynowa
(4)
Magazyn
(4)
Miasta
(4)
Spedycja
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel
(3)
Informatyka
(3)
Infrastruktura techniczna
(3)
Innowacje
(3)
Internet
(3)
Kadry
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Obrót towarowy
(3)
Odpady
(3)
Outsourcing
(3)
Polityka transportowa
(3)
Popyt -- prognozy
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(3)
Przedsiębiorstwo transportowe
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Rynek
(3)
Transport kolejowy
(3)
Transport międzynarodowy
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Ekologistyka
(2)
Ekonomika transportu
(2)
Gospodarka odpadami
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Integracja europejska
(2)
Klęski elementarne
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Konkurencyjność
(2)
Magazynowanie
(2)
Marketing partnerski
(2)
Opakowania
(2)
Organizacja
(2)
Polska
(2)
Popyt -- statystyka -- Polska
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
System transportowy
(2)
Towar
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Transport samochodowy
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie środowiskowe
(2)
Zwalczanie
(2)
Środki obrotowe
(2)
Abt, Stefan (1937-2002)
(1)
Administracja
(1)
Analiza Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP)
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
COVID-19
(1)
Controlling
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Europa
(2)
Japonia
(2)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Kazachstan
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(34)
Opracowanie
(11)
Monografia
(9)
Praca zbiorowa
(9)
Materiały pomocnicze
(5)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(42)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(38)
Zarządzanie i marketing
(36)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Psychologia
(1)
163 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 226, [2] s. : rys., tab., wykresy, wzory ; 24 cm.
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta 1.1. Pojęcie logistycznej obsługi klienta 1.2. Identyfikacja kluczowych elementów obsługi klienta 1.3. Logistyczna obsługa klienta a segmentacja rynku 1.4. Logistyczna obsługa klienta a jego zadowolenie ROZDZIAŁ 2. Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta 2.1. Jakość obsługi klienta jako warunek jego zadowolenia i lojalności 2.2. Mierniki i wskaźniki poziomu obsługi klienta 2.3. Analiza ABC/XYZ oraz krzywa Lorenza w określaniu optymalnego poziomu obsługi klienta 2.4. Tajemniczy klient w badaniach poziomu zadowolenia klienta z obsługi logistycznej ROZDZIAŁ 3. Pomiar zadowolenia klienta z poziomu obsługi logistycznej 3.1. Pomiar jako metoda gromadzenia danych 3.2. Wiarygodność pomiaru jako warunek użyteczności danych 3.3. Dobór próby badawczej w badaniach poziomu obsługi klienta ROZDZIAŁ 4. Badania ankietowe jako metoda pomiaru poziomu satysfakcji klienta 4.1. Cel, tezy, hipotezy i założenia w badaniach zadowolenia klienta z obsługi logistycznej 4.2. Zadania i formy ankietowego badania poziomu obsługi logistycznej 4.3. Rodzaje pytań kwestionariuszowych i zasady ich formułowania 4.4. Skalowanie jednowymiarowe i jego wykorzystanie w ocenie satysfakcji klienta ROZDZIAŁ 5. Wykorzystanie metod statystycznych w identyfikacji parametrów obsługi klienta 5.1. Miary oceny skali zjawiska i ich interpretacja 5.2. Miary rozproszenia i ich interpretacja 5.3. Analiza korelacji w ocenie zależności potrzeb klientów 5.4. Wybrane metody wnioskowania statystycznego ROZDZIAŁ 6. Wybrane metody analizy zależności w ocenie zadowolenia klienta 6.1. Tabele wielodzielcze jako podstawa grupowania klientów 6.2. Badanie zależności między jakościowymi charakterystykami obsługi klienta 6.3. Stosunki korelacyjne oraz korelacja krzywoliniowa ROZDZIAŁ 7. Podstawowe metody analizy preferencji klienta względem obsługi logistycznej 7.1. Wykorzystanie regresji logistycznej w interpretacji wyników z pomiaru ilościowego 7.2. Analiza czynnikowa i jej zastosowanie w badaniu zależności między elementami obsługi a zadowoleniem klienta 7.3. Skalowanie wielowymiarowe i analiza conjoint 7.4. Analiza PROFIT i jej wykorzystanie w budowie mapy percepcji parametrów obsługi klienta ROZDZIAŁ 8. Ilościowe instrumenty pomiaru poziomu logistycznej obsługi klienta 8.1. Wskaźnik CSI jako narzędzie pomiaru zadowolenia klienta 8.2. Wykorzystanie metody SERVQUAL do oceny jakości obsługi logistycznej 8.3. Metoda incydentów krytycznych i odchyleń jako źródło wiedzy o wymaganiach klienta względem obsługi logistycznej; Słownik pojęć; Spis rysunków; Spis tabel; Bibliografia; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka / Radosław Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus. - Wyd. 1 - dodruk 3. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2020. - 151, [1]1 s. : il. ; 21 cm.
(Casebook : studia przypadków prezentujące wybrane problemy z firm rozwiązane na podstawie rzeczywistych danych)
Wstęp; 1. Jak zredukować koszty dystrybucji poprzez zwiększenie wypełnienia pojazdów 2. Impuls do rozwoju, czyli jak usprawnić procesy magazynowe 3. Jak obniżyć poziom zapasów przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego poziomu obsługi klienta 4. Jak zapanować nad procesem prognozowania w firmie 5. Jak udrożnić przepływ i zmniejszyć ilość materiału w dziale produkcji oraz zwiększyć produktywność magazynu 6. Zwinna organizacja i zmotywowani pracownicy, czyli jak usprawnić procesy i opracować system premiowy w środowisku projektowym 7. Jak zbudować kulturę Lean Management w obszarze planowania wysyłek 8. Jak planować rozwój firmy na przykładzie uruchomienia nowego magazynu centralnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Uwarunkowania logistyki w łańcuchach dostaw, 2. Obsługa klienta jako podstawa konkurencyjności firm w łańcuchu dostaw, 3. Podstawowe obszary działań logistycznych, 4. Usługi logistyczne, 5. Tworzenie i funkcjonowanie sieci logistycznych, 6. Koordynacja i integracji procesów logistycznych w łańcuchach dostaw, 7. Współczesne wyzwania i kierunki rozwoju logistyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2017. - 400 s. : rys.; tab., wykresy ; 24 cm.
Od Autora; Rozdział 1. Istota i przewartościowania pojęcia logistyki 1.1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki 1.2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki 1.3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania 1.4. Teoretyczne koncepcje logistyki Rozdział 2. Trendy i determinanty rozwoju i zmian w logistyce 2.1. Geneza oraz fazy i kierunki rozwoju logistyki 2.2. Czynniki determinujące rozwój logistyki — próba klasyfikacji i hierarchizacji 2.3. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich 2.4. Megatrendy i determinanty określające popyt i możliwości podaży w sferze/zakresie logistyki i usług logistycznych w świetle badań w Europie Zachodniej 2.5. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój logistyki w Polsce 2.6. Wizja rozwoju logistyki Rozdział 3. Podstawowe wymiary nowoczesnej koncepcji logistyki 3.1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki 3.2. Podstawowe zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki 3.3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki Rozdział 4. Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych 4.1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki 4.2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych 4.3. Powiązania między systemami logistycznymi — wstępna identyfikacja 4.4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych 4.5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej Rozdział 5. Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania 5.1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu 5.2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu 5.3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów 5.4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości 5.5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie 5.6. Poziomy oraz sposoby analizy i oceny procesów logistycznych 5.7. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości 5.8. Proces cyrkulacji logistycznej Rozdział 6. Identyfikacja struktury i przejawów wdrażania procesu zarządzania logistycznego 6.1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego 6.2. Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych 6.3. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego — próba systematyki 6.4. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego 6.5. Koncepcja „nawigatora” zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach Rozdział 7. Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem 7.1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego 7.2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem 7.3. Zakres i możliwości oddziaływania koncepcji zarządzania logistycznego na podstawowe sfery zarządzania w przedsiębiorstwie 7.4. Opcje strategiczne logistyki 7.5. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego 7.6. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego Rozdział 8. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) jako przejaw integracji zarządzania logistycznego między przedsiębiorstwami 8.1. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) 8.2. Modele integracji zarządzania łańcuchem dostaw 8.3. Potencjały efektów związane z rozwojem koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw 8.4. Korzyści wdrażania koncepcji SCM w świetle badań w przedsiębiorstwach w krajach zachodnich 8.5. Przesłanki i przejawy integracji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) i zarządzania relacjami z klientami (CRM) Rozdział 9. Logistyka a inne przekrojowe koncepcje zarządzania 9.1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem 9.2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu 9.3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) 9.4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) 9.5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) 9.6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) 9.7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) 9.8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na oczekiwane efekty i sukces przedsiębiorstwa Rozdział 10. Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie 10.1. Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logistyki w przedsiębiorstwie 10.2. Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie 10.3. Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie 10.4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa w świetle badań i doświadczeń w krajach zachodnich Rozdział 11. Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki 11.1. Istota i kierunki racjonalizacji kosztów logistyki 11.2. Zagadnienie wyodrębnienia i identyfikacji kosztów logistyki 11.3. Zadania, zakres i przekroje rachunku kosztów logistyki 11.4. System rachunku kosztów procesów 11.5. Target costing jako instrument rynkowo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki 11.6. Tendencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świetle badań w krajach zachodnich Rozdział 12. Podstawy systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządczym oraz logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości 12.1. Założenia systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządzania 12.2. Efektywność potencjalna logistyki w aspekcie zarządczym 12.3. Identyfikacja logistycznych potencjałów oczekiwanych efektów 12.4. Zakres wdrożenia koncepcji logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach zachodnich; Bibliografia; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 476 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Istota i przewartościowania pojęcia logistyki; 2. Trendy i determinanty rozwoju i zmian w logistyce; 3. Podstawowe wymiary nowoczesnej koncepcji logistyki; 4. Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych; 5. Struktura procesów logistycznych i problem jej kształtowania; 6. Identyfikacja struktury i przejawów wdrażania procesu zarządzania logistycznego; 7. Koncepcja logistycznie zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem; 8. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) jako przejaw integracji zarządzania logistycznego między przedsiębiorstwami; 9. Logistyka a inne przekrojowe koncepcje zarządzania; 10. Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie; 11. Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki; 12. Podstawy systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządczym oraz logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Logistyka - pojęcie i przesłanki rozwoju: Ocena teoretycznych koncepcji logistyki; Podstawowe fazy i kierunki rozwoju logistyki; Determinanty rozwoju i wzrostu znaczenia logistyki. R.2 Nowoczesna koncepcja logistyki: Istota nowoczesnej koncepcji logistyki; Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki; Podstawowe zasady nowoczesnej koncepcji logistyki. R.3 Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych: Podejście systemowe jako podstawa interpretacji procesów logistycznych; Podstawowe kryteria klasyfikacji systemów logistycznych; Powiązania między systemami logistycznymi- wstępna identyfikacja; Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych. R.4 Proces zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem Istota i funkcje (zadania) procesu zarządzania logistycznego; Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych; Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego- próba systematyki; Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego; Zarządzanie łańcuchem dostaw. R.5 Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem: Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego; Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem; Opcje strategiczne logi styki; Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego; Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego. R.6 Logistyka a inne koncepcje zarządzania: Uwagi wstępne; Integracja logistyki i marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Logistyka a Lean Management; Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością; Logistyka a komputerowo zintegrowane wytwarzanie. R.7 Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie: Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logi styki w przedsiębiorstwie; Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie; Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie; Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw w świetle badań i doświadczeń krajów Europy Zachodniej i USA. R.8 Logistyka jako determinanta efektywności: Systemowa formuła efektywności logistyki; Efekty strategiczne logistyki i ich determinanty; Zakres wdrożenia logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach Europy Zachodniej. Uwagi: wydanie II obejmuje dodatkowo: R.1 Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania: 1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zarządzaniu zintegrowanym, 2. Pojęcie procesu i jego podstawowe elementy, 3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów - ujęcie ogólne, 4. Próba identyfikacji i klasyfikacji procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i działalności rynkowej, 5. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości, 6. Proces cyrkulacji logistycznej. R.2 logistyka i inne przekrojowe koncepcje zarządzania
: 1. Uwagi wstępne, 2 .Koncepcja zintegrowanego zarządzania logistyczno-marketingowego, 3. Logistyka z zarządzanie wyszczuplające (LM), 4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM), 5. Logistyka a zarządzanie czasem (TBM), 6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ERC), 7. Logistyka a komputerowo zintegrowane wytwarzanie (CIM), 8. Integracja i wdrażanie przekrojowo zorientowanych koncepcji i instrumentów zarządzania w aspekcie wpływu na sukcesy przedsiębiorstw R. 3 Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki : 1. Istota i kerunki racjonalizacji kosztów logistyki, 2. Zagadnienie wyodrębnienia i identyfikacji kosztów logistyki, 3.adania, zakres i przekroje rachunku kosztów logistyki, 4. System rachunku kosztów procesów, 5. Target costing jako instrument rynkowo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki, 6. Tendencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świetle badań w krajach zachodnich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Logistyka - pojęcie i przesłanki rozwoju: Ocena teoretycznych koncepcji logistyki; Podstawowe fazy i kierunki rozwoju logistyki; Determinanty rozwoju i wzrostu znaczenia logistyki. R.2 Nowoczesna koncepcja logistyki: Istota nowoczesnej koncepcji logistyki; Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki; Podstawowe zasady nowoczesnej koncepcji logistyki. R.3 Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych: Podejście systemowe jako podstawa interpretacji procesów logistycznych; Podstawowe kryteria klasyfikacji systemów logistycznych; Powiązania między systemami logistycznymi- wstępna identyfikacja; Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych. R.4 Proces zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem Istota i funkcje (zadania) procesu zarządzania logistycznego; Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych; Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego- próba systematyki; Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego; Zarządzanie łańcuchem dostaw. R.5 Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem: Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego; Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem; Opcje strategiczne logi styki; Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego; Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego. R.6 Logistyka a inne koncepcje zarządzania: Uwagi wstępne; Integracja logistyki i marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Logistyka a Lean Management; Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością; Logistyka a komputerowo zintegrowane wytwarzanie. R.7 Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie: Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logi styki w przedsiębiorstwie; Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie; Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie; Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw w świetle badań i doświadczeń krajów Europy Zachodniej i USA. R.8 Logistyka jako determinanta efektywności: Systemowa formuła efektywności logistyki; Efekty strategiczne logistyki i ich determinanty; Zakres wdrożenia logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach Europy Zachodniej. Uwagi: wydanie II obejmuje dodatkowo: R.1 Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania: 1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zarządzaniu zintegrowanym, 2. Pojęcie procesu i jego podstawowe elementy, 3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów - ujęcie ogólne, 4. Próba identyfikacji i klasyfikacji procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i działalności rynkowej, 5. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości, 6. Proces cyrkulacji logistycznej. R.2 logistyka i inne przekrojowe koncepcje zarządzania : 1.Uwagi wstępne, 2.Koncepcja zintegrowanego zarzą dzania logistyczno-marketingowego, 3.Logistyka z zarzą dzanie wyszczuplające (LM), 4.Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM), 5.Logistyka a zarządzanie czasem (TBM), 6.Logistyka a efektywna obsługa klienta (ERC), 7.Logistyka a komputerowo zintegrowane wytwarza nie (CIM), 8.Integracja i wdrażanie przekrojowo zorien towanych koncepcji i instrumentów zarządzania w aspe kcie wpływu na sukcesy przedsiębiorstw R.3 Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki : 1.Istota i kerunki racjonalizacji kosztów logistyki, 2.Zagadnienie wyodrębnienia i ident yfikacji kosztów logistyki, 3.Zadania, zakres i prze kroje rachunku kosztów logistyki, 4.System rachunku ko sztów procesów, 5.Target costing jako instrument rynko wo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki, 6.Te ndencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świe tle badań w krajach zachodnich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : teoria i praktyka. T.1 / red. nauk. Stanisław Krwaczyk. - Warszawa : Difin , 2011. - 528 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Przedsiębiorstwo; 2. Procesy; 3. Logistyka w przedsiębiorstwie; 4. Systemy transportowe; 5. Nowoczesny magazyn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : teoria i praktyka. T.2 / red. nauk. Stanisław Krwaczyk. - Warszawa : Difin , 2011. - 470, [2] s. : rys., tab. ; 23 cm.
6. Systemy informatyczne i telematyczne w logistyce; 7. Planowanie procesów logistycznych; 8. Planowanie obsługi produkcji; 9. Zaawansowane metody planowania w łańcuchu logistycznym; 10. Przykłady funkcjonowania logistyki w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Wprowadzenie do logistyki i menedżerskich decyzji. I. Logistyka. Koncepcja i rozwój. II. Obsługa klienta. III. Transport. IV. Utrzymywanie i kontrola zapasów. V. Składowanie. VI. Lokalizacja zakładów produkcyjnych i składów. Część II: Przypadki logistyczne. VII. Wprowadzenie do metody studiów przypadków. VIII. Przypadki logistyczne. Część III: Logistyczna gra decyzyjna. IX. Logistyczna gra decyzyjna. X. Uwagi pomocnicze do gry logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja poglądów na temat konkurencyjności przedsiębiorstwa w naukach ekonomicznych 1.1. Pojęcie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2. Elementy systemu konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.3. Uwarunkowania budowania i umacniania konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.4. Efektywność a konkurencyjność przedsiębiorstwa Rozdział 2. Implikacje logistyki dla budowania konkurencyjności przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych 2.1. Definicje logistyki, jej miejsce w naukach ekonomicznych i istota w zarządzaniu przedsiębiorstwem 2.2. Perspektywa zarządcza i badawcza systemów logistycznych przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych 2.3. Logistyczne elementy systemu konkurencyjności w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych – podstawy teoretyczne 2.4. Strategiczne i operacyjne zarządzanie procesami logistycznymi a konkurencyjność przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych Rozdział 3. Metodyka badań uwarunkowań i znaczenia logistyki w budowaniu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw 3.1. Logistyka jako determinanta konkurencyjności w polskich przedsiębiorstwach – przegląd badań empirycznych 3.2. Koncepcja przyjętego logistycznego modelu konkurencyjności przedsiębiorstwa 3.3. Metodyka badań empirycznych służących weryfikacji przyjętego logistycznego modelu konkurencyjności przedsiębiorstwa Rozdział 4. Logistyka a konkurencyjność polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych – wyniki badań empirycznych 4.1. Wybrane uwarunkowania logistyki w zarządzaniu badanymi polskimi przedsiębiorstwami produkcyjnymi i handlowymi w latach 2014–2016 4.2. Logistyczny potencjał konkurencyjności jako element potencjału konkurencyjności badanych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych w latach 2014–2016 4.3. Działania i rozwiązania logistyczne a źródła przewagi konkurencyjnej badanych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych w latach 2014–2016 4.4. Strategie i instrumenty logistyczne jako narzędzie budowania pozycji konkurencyjnej badanych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych w latach 2014–2016 4.5. Logistyka a konkurencyjność przedsiębiorstwa w świetle badań przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych; Podsumowanie; Bibliografia; Załącznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka dystrybucji / red. Krzysztof Rutkowski. - Warszawa : Difin, 2001. - 323 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Wprowadzenie do logistyki dystrybucji; Logistyczna obsługa klienta; Prognozowanie popytu; Systemy informacyjne wspomagające logistykę dystrybucji; Koncepcja efektywnej obsługi konsumenta (ERC); Dobre praktyki polskiej dystrubucji kontraktowej. Partnerstwo LOGPOL-u i McDonald'sa, Przypadek do samodzielnego rozwiązania - Wincanton.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie do dystrybucji towarów, 2.Zarządzanie logistyczne dystrybucją towarów, 3.Logistyczna obsługa klienta, 4.Prognozowanie popytu, 5.Logistyka dystrybucji w erzez Internetu, 6.Koncepcja efektywnej obsługi konsumenta (ERC), 7.CPFR - koncepcja pogłębionej współpracy w planowaniu biznesu, prognozowaniu popytu i zamówień oraz w uzupełnianiu zapasów, 8.Problemy do samodzielnego rozwiązania - przypadek Wincanton
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Logistyka humanitarna i zarządzanie kryzysowe - zarys wybranych aspektów: Aspekty prawne logistyki humanitarnej; Działalność dobroczynna przedsiębiorstwa jako składowa globalnego potencjału antykryzysowego; Organizacja przewozu ładunków niebezpiecznych transportem drogowym; Rola państwa w sytuacji globalnego kryzysu gospodarczego; Stan badań nad powodzią w 1997 r. na Śląsku; Produkt w tworzeniu wartości kulturowych w wymiarze etycznym zarządzania logistycznego. Cz. II Logistyka humanitarna - istota i przejawy: Logistyka humanitarna w świetle literatury angielskojęzycznej; Logistyka humanitarna w świetle literatury niemieckojęzycznej; Logistyka wojskowa w operacji pomocy humanitarnej na przykładzie misji w Pakistanie; Pomoc psychologiczna jako element wsparcia logistycznego w sytuacjach kryzysowych; Medycyna ratunkowa i katastrof; Zarządzanie kryzysowe w organizacjach pozarządowych (na przykładzie wybranych organizacji miasta Opola); Miejsce wolontariatu w niesieniu pomocy humanitarnej; Logistyka docierania do osób potrzebujących pomocy (na przykładzie Stowarzyszenia „Wigilia dla Samotnych i Bezdomnych”); Analiza statystyczna polskiej pomocy humanitarnej; Formalizm rozwiązań rachunkowo-finansowych zarządzania kryzysowego i pomocy humanitarnej; Świadomość występowania katastrof naturalnych w powiązaniu ze zmianami klimatycznymi w Polsce; Kształtowanie postawy humanitarnej młodzieży poprzez wspieranie działań charytatywnych na przykładzie PLO nr II w Opolu; Zarządzanie kryzysowe o logistyka humanitarna jako rola i zadania rządowe i samorządu terytorialnego - wybrane zagadnienia. Cz. III Wybrane narzędzia zarządzania kryzysowego i pomocy humanitarnej: Numer alarmowy 112 - koncepcja i stan na dzień dzisiejszy; Perspektywy rozwoju systemu TETRA w Polsce; Komputerowy system bazy wiedzy w planowaniu strategii działań logistycznych prowadzonych w sytuacjach kryzysowych; Regulacje prawne w zarządzaniu kryzysowym. Cz. IV Media a pomoc humanitarna i zarządzanie kryzysowe: Współczesna rola mediów w sytuacjach kryzysowych (polska perspektywa); Wybrane aspekty wykorzystania marketingu w zarządzaniu antykryzysowym; Rola lokalnego radia w sytuacji kryzysowej oraz znaczenie informacji w logistyce humanitarnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Część 1. Logistyka i spedycja w modelach rozgrywających i ujęciu teoriomnogościowym Rozdział 1. Model informacyjny operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu rozgrywającym 1.1. Pojęcie operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu holistycznym 1.2. Elementy pojęcia systemu rozgrywającego (SR) 1.3. Ujęcie rozgrywające procesów logistycznych (strony: operator (OP) - obiekt techniczny (OT)) 1.4. Ujęcie rozgrywające działalności podmiotów gospodarczych (strony: produkcyjny - operator) 1.4.1. Istota ujęcia rozgrywającego. Rozważania teoretyczne 1.4.2. Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego produkcyjnego oraz operatora logistycznego 1.4.3. Model gry logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym (uczestnicy: podmiot gospodarczy produkcyjny oraz operator logistyczny) 1.4.4. Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego oraz sytuacji konfliktowej Rozdział 2. Pojęcia spedycji oraz usług logistycznych w ujęciu teoriomnogościowym 2.1. Pojęcie spedycji w ujęciu teoriomnogościowym 2.2. Pojęcie usługi logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym Część 2. Usługi logistyczne w ujęciu pragmatycznym (transport i spedycja) Rozdział 3. Rynek transportu samochodowego w realizacji usług logistycznych 3.1. Potencjał infrastruktury drogowej w Polsce 3.2. Potencjał taborowy 3.3. Potencjał magazynowy 3.4. Potencjał przewozowy Rozdział 4. Ceny w transporcie samochodowym 4.1. Podstawowe zagadnienia związane z pojęciem ceny 4.2. Konkurencja na rynku transportu samochodowego w Polsce 4.3. Tendencje kształtowania się kosztów i cen w transporcie samochodowym 4.4. Problematyka konkurencji cenowej - dumping Rozdział 5. Warunki funkcjonowania transportu samochodowego w Polsce 5.1. Konwencja TIR 5.2. Znaczenie regulacji prawnych w transporcie samochodowym w Polsce; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka i transport w ujęciu systemowym / Zdzisław Kordel, Andrzej Kuriata. - Wyd. 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 181 s. : ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Ogólna teoria systemów. Logistyka oraz jako łańcuch informacyjny 1.1. Teoria systemów 1.2. Logistyka (pojęcie) 1.3. Transport (pojęcie) Rozdział 2. Systemowość pojęcia Międzynarodowego Transportu Multimodalnego (MTM) oraz jego bezpieczeństwa 2.1. Istota pojęcia MTM oraz jego bezpieczeństwa 2.2. Istota pojęcia MTM oraz jego bezpieczeństwa Rozdział 3. System logistyczny (SL) 3.1. Struktura elementowa i procesowa pojęcia systemu logistycznego (SL) 3.2. Algorytm struktury elementowej i procesowej pojęcia systemu logistycznego (SL) Rozdział 4. Ujęcie rozgrywające elementu D (dystrybucji) pojęcia systemu logistycznego (SL) (strony: producent - hurtownik) 4.1. Istota pojęcia systemu rozgrywającego (SR) 4.2. Model gry logistycznej (strony: producent - hurtownik) Rozdział 5. Instrumenty polityki transportowej 5.1. Liberalizacja w transporcie 5.2. Problematyka regulowania rynku 5.3. Bariery rozwoju rynku transportu samochodowego Rozdział 6. Funkcjonowanie rynku transportu samochodowego - Zdzisław Kordel 6.1. Polityka wspólnotowa w odniesieniu do transportu samochodowego 6.2. Ceny jako instrument polityki transportowej Rozdział 7. Ujęcie systemowe transportu samochodowego Polsce - Zdzisław Kordel; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 85)
1. Przeobrażenia łańcuchów dostaw wobec ekspansji korporacji międzynarodowych i współczesnych modeli tworzenia wartości opartych na kooperacji przedsiębiorstw, 2. Eurologistyka i funkcjonowanie łańcuchów dostaw w warunach europejskich, 3. Zarządzanie łańcuchem dostaw w globalnych strukturach kooperacyjnych branży motoryzacyjnej, 4. Decyzje logistyczne i ich uwarunkowania w międzynarodowych strukturach holdingowych na przykładzie przedsiębiorstwa Draexlmeier, 5. Logistyka w sklai globalnej na przykładzie firmy z branży lniarskiej, 6. Logistyka w obliczu działalności eksportowej, 7. Zarządzanie miedzynarodowym łańcuchem dostaw towarów projektowanych na zamówienie, 8. Wpływ internacjonalizacji na zarządzanie logistyką w przedsiębiorstwie Kuźnia Jawor S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie logistyki; 2. Procesy logistyczne; 3. Istota integracji procesów gospodarczych i podejścia systemowego do logistyki; 4. Podział funkcjonalny logistyki; 5. Podział fazowy logistyki- logistyka: zaopatrzenia, produkcji, dystrybucji; 6. Wewnątrzorganizacyjne i międzyorganizacyjne systemy logistyczne; 7. Przedsiębiorstwo w łańcuchu dostaw; 8. Definicja łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie łańcuchem dostaw- metody, narzedzia, wskaźniki, kryteria oceny; 2. Czynniki integrujące przedsiębiorstwa w łańcuchy dostaw; 3. Strategie zarządzania łańcuchem dostaw na świecie i w Polsce; 4. Technologie informatyczne wspierające i integrujące rpzepływ informacji w łańcuchu dostaw; 5. Analiza procesowa i fazowa łańcucha dostaw; 6. Model zintegrowanego łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Logistyka a strategia konkurencyjności; Zakres obsługi klienta; Pomiar kosztów oraz wyników logistyki; Pomiar efektywności łańcucha podaży przez punkty odniesienia; Zarządzanie globalną siecią zaopatrzenia; Zarządzanie strategicznym czasem realizacji zamówienia; Dostawa na czas i logistyka szybkiego reagowania; Zarządzanie łańcuchem zaopatrzenia; Logistyka wiodących firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej