Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(26)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(20)
Autor
Sokołowski Marek
(3)
Gajda Janusz
(2)
Hopfinger Maryla
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Baran Stanley J
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Buchowski Michał
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Davis Dennis K
(1)
Dudek Krystian
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Leach Edmund
(1)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Sadza Agata
(1)
Szopski Marek
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Zaporowski Andrzej
(1)
Żuk Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(23)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(26)
angielski
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(15)
Środki masowego przekazu
(13)
Kultura masowa
(9)
Kultura
(6)
Reklama
(5)
Internet
(4)
Społeczeństwo
(4)
Edukacja medialna
(3)
Globalizacja
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja społeczna -- a wychowanie
(2)
Kultura masowa -- a wychowanie
(2)
Organizacja
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Promocja handlowa
(2)
Technika a kultura
(2)
Wychowanie
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Elita władzy
(1)
Etyka biznesu
(1)
Innowacje
(1)
Język
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konflikt
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kultura organizacji
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Misteria (kulty)
(1)
Miłość
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mężczyzna
(1)
Naród
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauki społeczne
(1)
Ocena pracowników
(1)
Opinia publiczna
(1)
Osobowość
(1)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(1)
Praca
(1)
Prawo autorskie -- Polska
(1)
Prawo prasowe
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Propaganda
(1)
Psychologia
(1)
Public relations
(1)
Płeć
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Struktura spoeczna
(1)
Struktura społeczna
(1)
Symbole
(1)
Teatr
(1)
Telewizja
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Uprzedzenia
(1)
Wolność prasy
(1)
Władza
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawód
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 236 s. : 8 k il.kol. ; 24 cm.
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 234, [2] s., 8 k il. kol. ; 24 cm.
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako dyscyplina naukowa 2. Strategia w organizacji i zarządzanie strategiczne 3. Źródła innowacji i procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie 4. Podejmowanie decyzji w organizacji 5. Interpersonalny charakter organzacji 6. Kultura w kontekście organizacji 7. Eyka w kontekście organizacyjnym 8. Koncepcje teoretyczne organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej / Krystian Dudek. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praga : Verbum , 2015. - 316, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
1.Rzecznictwo prasowe jako działalność społeczno-komunikacyjna: ujęcie teoretyczne; 2. Metodologiczne założenia badań własnych; 3. Znaczenie i rola rzeczników prasowych- studium empiryczne w województwie śląskim; 4. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych w ocenie dziennikarzy- studium empiryczne w województwie śląskim; 5. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych- podsumowanie studium empirycznego w województwie śląskim. Wnioski kocowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Cz.I Wstęp do teorii komunikowania masowego, 2. Rozumienie i ocena teorii komunikowania masowego. Cz.II Era społeczeństwa masowego i kultury masowej: 3. Powstanie przemysłu medialnego i teorii społeczeństwa masowego, 4. Rozwój teorii mediów w okresie propagandy, 5. Normatywne teorie komunikowania masowego. Cz.III Powstanie i upadek teorii ograniczonych efektów: 6. Powstanie teorii ograniczonych efektów mediów, 7. Teoria średniego zasięgu i umocnienie paradygmatu ograniczonych efektów mediów, 8. Zakwestionowanie dominującego paradygmatu: dzieci, systemy, efekty. Cz.IV Współczesna teoria komunikowania masowego: poszukiwanie konsensusu i nowe wyzwania: 9. Rozwój krytycznych i kulturowych teorii komunikowania masowego, 10. Media i publiczność: teorie roli mediów w codziennym życiu, 11. Teorie mediów, kultury i społeczeństwa, 12. Obecne tendencje w teorii komunikowania masowego: konsensus i wyzwania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej