Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(12)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(24)
Autor
Denek Kazimierz (1932-2016)
(4)
Karpińska Anna
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Ledzińska Maria
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Rudkowska Grażyna
(3)
Wrona Leszek
(3)
Wróblewska Walentyna
(2)
Borowska Teresa
(1)
Bujnowska Anna
(1)
Błażejowski Henryk
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dziemianowicz Mirosława
(1)
Frąckiewicz Lucyna (1926-2009)
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gajdzica Zenon (1970- )
(1)
Gerlach Ryszard (1955- )
(1)
Gołębniak Bogusława Dorota
(1)
Guz Sabina
(1)
Hasińska Zofia
(1)
Hetmańczyk Hewilia
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Jarzombek-Ziemiańska Sonia
(1)
Jasiński Zenon
(1)
Jonkisz Julian
(1)
Kabaj Mieczysław
(1)
Kaleta Józef
(1)
Kalinowska Agata
(1)
Kantor Halina
(1)
Karcz Eugenia
(1)
Kic-Drgas Joanna
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimas-Kuchtowa Ewa
(1)
Kojs Wojciech (1940- )
(1)
Kornaszewska-Polak Monika (1972- )
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Kwaśnica Robert
(1)
Kędzierska Anna
(1)
Leppert Roman
(1)
Lewandowski Marek
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Matusek Beata (1975- )
(1)
Melosik Zbyszko
(1)
Musiał Agnieszka
(1)
Nitecka-Walerych Anna
(1)
Olszewska Agata
(1)
Orzeł-Żukowska Agata
(1)
Osik Danuta
(1)
Owsiak Stanisław (1946- )
(1)
Palak Zofia
(1)
Piotrowska-Marczak Krystyna
(1)
Plewka Czesław (1947- )
(1)
Przeciszewski Tadeusz
(1)
Rosocha Gabriela
(1)
Sadowski Zdzisław
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Sułkowska Wanda
(1)
Szczęsny Wiesław
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Szomburg Jan
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Tardoch Marta
(1)
Wiśniewski Jan
(1)
Wojnarska Anna
(1)
Wojtasik Bożena
(1)
Woźniak Joanna
(1)
Woźniak Michał G
(1)
Zadora Halina
(1)
Zbieranek Piotr
(1)
Łysakowska Jolanta
(1)
Światowska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Kształcenie
(18)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Nauczyciele
(6)
Szkolnictwo
(6)
Nauczanie
(5)
Pedagogika
(5)
Wychowanie
(5)
Kształcenie ustawiczne
(4)
Oświata
(4)
Pedagogika specjalna
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Wiatrowski, Zygmunt (1928- )
(3)
Dziecko
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Młodzież
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Rodzina
(2)
Szkolnictwo zawodowe
(2)
Administracja
(1)
Aspiracje
(1)
Bezrobocie
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekonomia
(1)
Harcerstwo
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języki obce
(1)
Językowy obraz świata
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komputery
(1)
Kultura masowa
(1)
Kupisiewicz, Czesław (1924-2015)
(1)
Metodologia
(1)
Metody nauczania
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież głucha
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele zawodu
(1)
Nauka
(1)
Nałóg
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika porównawcza
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przemoc
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Reforma oświaty
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sens życia
(1)
Stypendia
(1)
Szkolnictwo dla dorosłych
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Wsie
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wychowanie pozaszkolne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zapobieganie
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zwalczanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Życie
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(10)
Księga pamiątkowa
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Nauka i badania
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Psychologia wobec zagrożeń współczesnego świata, 2. Psychologia wobec problemów życiowych jednostki, 3. Psychologiczne badania nad rozwojem dziecka, 4. Psychologia w edukacji, 5. Psychologia w praktyce klinicznej, 6. Warsztat badawczy współczesnej psychologii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Referat wprowadzający: Rola i miejsce technologii informacyjnej w okresie reform edukacyjnych w Polsce. Kognitywistyka edukacyjna marzenia a rzeczywistość. Rozdział I - Problemy cywilizacji informacyjnej. Cywilizacja informacyjna i edukacja medialna; Technologia informacyjna w procesie globalizacji edukacji; Mass media, edukacja i przemiany kultury współczesnej; Tożsamość wirtualna, konteksty i paradoksy; Technologia informacyjna zmieniająca edukację; Sieciowa infrastruktura edukacyjna społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej; Program PIONIER - implikacje edukacyjne; Przygotowania studentów do wykorzystania Internetu; Tworzenie oscylacyjnych struktur wiedzy w procesie kształcenia w okresie cywilizacji informacyjnej; Inicjatywy na rzecz popularyzacji technologii informacyjnej w Polsce. Rozdział II - Kształcenie na odległość. Wybrane problemy przekazu informacji wykorzystywane w procesie kształcenia; Profesjonalne systemy wideokonferencyjne w projektach edukacyjnych; multimedialny moduł edukacyjny jako element systemu kształcenia na odległość; Zasady dydaktyki ogólnej w kształceniu na odległość; Sztuka ważenia słów w edukacji na dystans; Internet - pojęcie, narzędzie, obszary wykorzystania w kulturze, nauce i edukacji; Standaryzacja materiałów edukacyjnych; Nowe możliwości, potrzeby i zastosowania nauczania na odległość na podstawie praktycznego eksperymentu; Nowoczesne technologie informatyczne w edukacji dorosłych. Rozdział III - Kształcenie nauczycieli. Informatyka i pedagogika; Kilka refleksji z badań pilotażowych dotyczących wykorzystania szkolnej pracowni internetowej przez gminę; Technologia informacyjna a twórczy nauczyciele; Technologia informacyjna w kształceniu nauczycieli różnych specjalności; Internet w pracy pedagogicznej nauczyciela - na przykładzie Multimedialnej Witryny Nauczania Wczesnoszkolnego - www.edukacja.torun.pl; Wykorzystanie interakcyjnych właściwości edytora pisma nutowego w nauczaniu i uczeniu się muzyki w Wyższym Zawodowym Studium Pedagogicznym; Możliwości wykorzystania narzędzi technologii informacyjnej w edukacji. Rozdział IV: Studia podyplomowe. O Podyplomowym Studium w zakresie technologii informacyjnej w nauczaniu niestacjonarnym; Interakcja między uczestnikami kursu internetowego na przykładzie Studium Menedżerskiego Global MiniMBA; Pokolenie dorastające z komputerem wkracza na uniwersytety - nowe wyzwania edukacyjne; Słuchacze studiów podyplomowych prowadzonych przez Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej AP im. KEN w Krakowie jako propagatorzy technologii informacyjnej; Multimedialne prace dyplomowe. Rozdział V - Komputer (TI) w kształceniu. Jakie zmiany powoduje stosowanie nowych technologii w szkolnym nauczaniu matematyki?; Technologia informacyjna w szkole. Środki i narzędzia dydaktyczne w zreformowanej szkole; Systemy multimedialne w edukacji. Multimedia a gry dydaktyczne; Struktury informacyjne komunikatu multimedialnego w formie prezentacji; Analiza zastosowania multimedialnych programów komputerowych w procesie dydaktycznym; Multimedialny charakter symulacji lotniczej; Authorware Proffesional For Windows - uniwersalne narzędzie do tworzenia oprogramowania wspomagającego kształcenie; Wspomaganie komputerowe w kształceniu kulturowym na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej i gimnazjum; Wykorzystanie metody projektów do interdyscyplinarnego nauczania informatyki; Elektroniczne obrazy w katechezie, czyli e-ikony; Komputer we wspomaganiu pracy dydaktyczno-wychowawczej w przedszkolu; Propozycja zajęć plastycznych wykorzystujących komputer jako narzędzie plastyczne; Komputerowe wspomaganie nauki czytania u dzieci 6-letnich; Programowanie obiektowe w kształceniu przyrodników; Przegląd wybranych systemów oceniania wspomaganego komputerowo (CAA); Samoocena szkoły w dobie reformy oświaty. Rozdział VI - Technologia informacyjna w pedagogice specjalnej. Media w kształceniu specjalnym; Technologia informacyjna w kształceniu studentów pedagogiki rewalidacyjnej; Komputerowo wspomagany proces diagnostyczno-terapeutyczny trudności w nauce czytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Rozwój i edukacja dziecka w ujęciu wybranych koncepcji psychologicznych i pedagogicznych. Część II: Szanse i zagrożenia w edukacji dzieci i młodzieży. Część III: W poszukiwaniu innowacyjnych i alternatywnych rozwiązań edukacyjnych. Część IV: Rozwijanie językowych i poznawczych kompetencji dziecka. 5. Niektóre uwarunkowania kształtowania się społecznych cech osobowości dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom III)
Słowo wstępne; Wprowadzenie; Społeczne aspekty rozwoju Elementy programu przeciwdziałania ubóstwu i bezrobociu; Społeczne skutki transformacji administracyjnej; Dysonanse transformacji systemu ekonomicznego w Polsce Wybrane aspekty; Prospołeczna czy liberalna polityka gospodarcza dla Polski; Koncepcja społecznej gospodarki rynkowej (SGR): systemowa podstawa polityki gospodarczej i społecznej; Wnioski z doświadczenia wzrostu gospodarczego Polski w latach 90-tych; Płace w Polsce po 10 latach przekształceń własnościowych; Rynek w efektywnym kreowaniu dóbr publicznych; Perspektywy rozwoju samorządu lokalnego; Społeczne uwarunkowania rozwoju rynku ubezpieczeń w Polsce; Czy istnieje paradygmat wydatków publicznych; Współczesna polska kwestia edukacyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Studia i badania: Twórczość plastyczna dziecka- próba syntezy; Edukacyjny program zmierzający do wzbogacenia zasobów emocjonalnych uczniów i jego rezultaty; Program nauczania na miarę dziecka czy dzieci na miarę programu? Rozważania o miejscu programu w kształceniu zintegrowanym; Niekorzystny wpływ nieakceptacji ze strony grupy na rozwój uczuciowy i społeczny dziecka w młodszym wieku szkolnym; Komunikacja z uczniem trudnym; Jakie znaczenie mają Indywidualne Wzorce Myślenia w edukacji dziecka oraz w komunikacji nauczyciel-uczeń?; Stymulacja przedmiotu muzyka w szkolnictwie powszechnym a możliwości stymulacji zdolności muzycznych dzieci; Wychowanie fizyczne w kształceniu zintegrowanym. Sukces czy porażka?; Dziecko z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole ogólnodostępnej- możliwości ograniczania wielostronnego rozwoju; Program "The Geteway Award" jako propozycja do planowania procesu dydaktyczno-wychowawczego dla młodszych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym; Uczeń zdolny- kim jest, kim może być?; 2. Doświadczenia i propozycje: Zabawy fundamentalne jako propozycja pracy z dzieckiem u progu szkoły; Dziecko w szkole waldorfskiej; Usprawnianie funkcjonowania dzieci nieśmiałych w sytuacji szkolnej; "Szkoła diagnozująca"- wczesne wykrywanie symptomów zaburzeń w szkole- tworzenie systemów pomocy; Praca zespołów terapeutycznych w szkole z dzieckiem niepełnosprawnym o specjalnych potrzebach edukacyjnych; Dziecko z ADHD i zespołem Aspergera w szkole. Co pomaga we wspieraniu dziecka, a co stanowi przeszkodę (na podstawie doświadczeń własnych oraz rodziców uczestniczących w www.forum.adhd.org.pl; Dwa światy- wspólne metody pracy. O objawach i terapii dzieci z ADHD i Zespołem Aspergera; Pomóżmy sobie wzajemnie. O tym, jak trudno być rodzicem i nauczycielem dziecka z ADHD i Zespołem Aspergera. Sposoby wsparcia i możliwości współpracy; Tutaj jestem sobą. Metody pracy z dzieckiem z ADHD i Zespołem Aspergera umożliwiające integrację i wsparcie w świetlicy terapeutycznej; Uczeń z zespołem superkinetycznym z deficytem uwagi- opis i analiza przypadku. Budowanie systemu wsparcia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Specjalne trudności w uczeniu się i zaburzenia rozwojowe oraz sposoby ich przezwyciężania: Nasilenie zjawiska specyficznych i niespecyficznych trudności w uczniów wśród uczniów szkół masowych w świetle wyników ankiety. Formy pomocy uczniom z inteligencją niższą niż przeciętna w przezwyciężaniu trudności i niepowodzeń szkolnych. Charakterystyka procesów pamięciowych dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną. Spostrzeganie siebie i innych a decentracja interpersonalna u dzieci z problemami zdrowotnymi z młodszych klas szkolnych. Trudności przystosowawcze uczniów dyslektycznych ujawniające się w samoocenie. Neurolingwistyczne programowanie jako metoda wspomagania dziecka z trudnościami rozwojowymi i wychowawczymi w edukacji szkolnej. Wspomaganie uczniów szkoły podstawowej przejawiających trudności w nauce i zachowaniu(na przykładzie Szkoły Podstawowej im. B. Malinowskiego w Woli. Woj. katowickie). Rola pedagoga szkolnego w zasadniczej szkole zawodowej we wspomaganiu ucznia z trudnościami rozwojowymi i wychowawczymi. Nowe spojrzenie na rewalidację indywidualną uczniów słabo widzących z trudnościami w nauce. Dlaczego warto wykorzystywać komputery w rewalidacji dzieci o zaburzonym rozwoju? Wspieranie rodzin dzieci zdolnych-przykładowe doświadczenia angielskie. II. Stymulacja rozwoju osób upośledzonych umysłowo: Metody nauczania całościowego stosowane w kształceniu dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. Założone a rzeczywiste funkcje podręcznika dla ucznia lekko upośledzonego umysłowo. Organizacja pomocy upośledzonym dzieciom w wieku przedszkolnym w Rosji. Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych w procesie wspomagania rozwoju dzieci głębiej upośledzonych umysłowo. Wpływ nauczania dwupoziomowego na wspomaganie młodzieży z upośledzeniem umysłowym. Rola ćwiczeń logarytmicznych w terapii pedagogicznej dzieci głębiej upośledzonych umysłowo. III. Założenia i realizacja idei integracji dzieci niepełnosprawnych: Wiedza nauczycieli szkół publicznych o kształceniu dzieci niepełnosprawnych. Modyfikacja postaw przyszłych pedagogów wobec uczniów niepełnosprawnych i ich integracji z zespołami klasowymi. Wspomaganie rozwoju uczniów w zespołach integracyjnych w klasach początkowych. Integracja a uczenie "bycie człowiekiem". Podmiotowa rola rodziców w edukacji integracyjnej uczniów z wadą słuchu. Wychowanie słuchowe jako czynnik umożliwiający integrację społeczną osób niepełnosprawnych. Podyplomowe studium z zakresu wczesnej rehabilitacji dzieci słabo widzących i niewidomych. Kontakty rodziców z dzieckiem niewidomym w młodszym wieku szkolnym uczącym się w szkole specjalnej. Integracja uczniów niedostosowanych społecznie ze środowiskiem jako podstawa działalności profilaktyczno-rehabilitacyjnej szkoły. Dzieci z zespołem mózgowego porażenia dziecięcego w młodszym wieku szkolnym-próba charakterystyki. Potrzeby terapeutyczno - edukacyjne dziewczynek z zespołem Retta a polska rzeczywistość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa: Kształcenie i wychowanie między pierwszym a drugim etapem wdrażania reformy edukacji szkolnej. I.Wielowymiarowość integracji w procesie kształcenia i wychowania: Edukacja integracyjna w reformującej się szkole; Integracja procesów kształcenia i wychowania w gimnazjum; Wielowymiarowość współczesnych idei kształcenia zintegrowanego; O spójności procesu nauczania i wychowania; Szanse i zagrożenia edukacji fizycznej w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym; Blaski i cienie zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej; Indywidualizacja w doborze form i środków oddziaływania na ucznia niepełnosprawnego na lekcjach wychowania fizycznego w szkole integracyjnej; Wybrane formy aktywności artystycznej a percepcja muzyki (na polu integracji międzyprzedmiotowej na poziomie gimnazjum); Problemy edukacji zintegrowanej; Wykorzystanie piłek edukacyjnych Edubal w kształceniu zintegrowanym; Finanse i edukacja zintegrowana. II.Oczekiwanie i rzeczywiste efekty edukacji szkolnej: Pedagogika kultury fizycznej w szkole i pozaszkolnym obszarze wychowawczym; Edukacja jako wartość nadrzędna cywilizowanych społeczeństw; Edukacja estetyczna młodzieży upośledzonej - możliwości i sposoby organizacji zajęć (wstępna analiza wyników badań); Opinie uczniów klas VI o edukacji fizycznej - raport z badania w jednej szkole podstawowej; Źródła pozaszkolnej wiedzy o kulturze fizycznej oraz formy spędzania czasu wolnego przez gimnazjalistów; Wychowanie do rekreacji ruchowej w reformującej się szkole (wybrane zagadnienia); Aktywność ruchowa młodzieży gimnazjum i liceum małego miasta w czasie wolnym; Aktywność ruchowa w czasie wolnym uczniów z wybranych szkół wiejskich byłego województwa sieradzkiego; Przyczyny i niechęci do uczestnictwa w lekcjach wychowania fizycznego w opinii uczennic na różnych szczeblach edukacji (raport z badań); Stan świadomości prozdrowotnej rodziców z zakresu profilaktyki i korekcji wad postawy ciała; Wiek rozwojowy a ocena szkolna z wychowania fizycznego; Wielkość asymetrii dynamicznej a postępy edukacyjne uczniów klas pierwszych szkoły podstawowej; Rzeczywiste efekty reformy oświaty a nierówności edukacyjne w percepcji nauczycieli. III.Nauczyciel, uczeń i rodzice wobec perspektyw oraz zagrożeń edukacyjnych: Blaski i cienie rywalizacji. Orientacja społeczna a ustosunkowanie się do innych ludzi, czyli o dwóch typach egoizmu; Sytuacja interpersonalna uczniów sprawiających kłopoty wychowawcze; Kompetencje wychowawcy w rzeczywistości szkolnej po reformie; Oczekiwania uczniów, rodziców i nauczycieli wobec pedagoga szkolnego; Samorząd uczniowski w szkole, jego zadania i perspektywy rozwoju w ocenach nauczycieli; Reakcja uczniów i rodziców na podręcznik do wychowania fizycznego (studium dwóch przypadków); Współpraca przedszkolna z rodzicami wyzwaniem współczesnej edukacji (sprawozdanie z badań). IV.Nauczyciel i jego miejsce w reformowaniu systemu kształcenia i wychowania dzieci i młodzieży: Nauczyciel wychowania fizycznego w oczekiwaniach uczniów a potrzeby wychowania i socjalizacji w reformującej się szkole; Kilka krytycznych uwag na temat systemu kształcenia nauczycieli wychowania fizycznego; Nauczyciel wychowania fizycznego animatorem rekreacji ruchowej w reformowanej szkole; Nauczyciel wychowania fizycznego a współczesne postulaty pedeutologiczne; Opinie studentek wybranych uczelni na temat wartości i cech koniecznych u nauczyciela wychowania fizycznego; Nauczyciel wczesnej edukacji - autokrata, demokrata czy liberał?; Nauczyciel a kształtowanie się obrazu siebie ucznia; Autorytet nauczyciela wychowania fizycznego w opinii uczniów; Nauczycielskie przejawy zachowań empatycznych w procesie kontrolowania i oceniania osiągnięć uczniów z wychowania fizycznego; Nauczyciel i ocenianie z wychowania fizycznego w opinii uczniów; Zainteresowania społeczno-kulturalne i predyspozycje głosowe studentów I roku Wydziału Wychowania Fizycznego AWF we Wrocławiu. V.Kształcenie i wychowanie fizyczne oraz zdrowotne w edukacji człowieka: Partnerzy edukacyjnej interakcji wobec potrzeby promocji aktywności fizycznej i zdrowia w szkole i środowisku; Wielopodmiotowe gry z piłką środkiem aktywizacji procesu socjalizacji uczniów; Optymalizacja procesu kształtowania postawy ciała u dzieci w młodszym wieku szkolnym z wykorzystaniem technologii komputerowych; Sport szkolny i olimpizm szansą edukacyjną reformującej się szkoły; Sport jako dziedzina edukacyjna dostępna dla każdego; Edukacja zdrowotna w klasach młodszych - potrzeby i możliwości; Poziom wiedzy o zdrowiu i bezpieczeństwie wybranych uczniów szkół szczecińskich; Rozpoznanie właściwości poznawczych i motorycznych uczniów warunkiem modyfikowania procesu wychowania fizycznego; Modelowanie procesu nauczania a efektywność uczenia się motorycznego; Aktywność ruchowa z piłkami jako wartość wzbogacająca wiedzę o uczniu i środek w osiąganiu różnych celów dydaktycznych; Technologia komputerowa w różnicowaniu procesu wychowania fizycznego - multimedialny program „aquatrener”; Zainteresowania sportowe rodziców uczniów klas sportowych i szkół mistrzostwa sportowego; Sposób na bezpieczną przerwę śródlekcyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dylematy wyrównywania szans w dostępie do edukacji w świetle jej finansowania : Nierówności edukacyjne : selekcje szkolne i polityka wyrównywania szans, Wyrównywanie szans w dostępie do szkolnictwa wyższego w świetle koncepcji OECD. Instrumenty finansowe, Współpłatność za studia a wyrównywanie Sans edukacyjnych, Skutki zmian struktury finansowania edukacji w Polsce, Wpływ źródeł finansowania uczelni niepaństwowych na rozwój dostępności do wykształcenia wyższego mieszkańców małych miast i środowisk wiejskich. Doświadczenia i stosowane narzędzia wyrównywania szans dostępu do edukacji wyższej : Rola organizacji pozarządowych w procesie wyrównywania szans edukacyjnych, Konkurencja w szkolnictwie wyższym a wyrównywanie szans edukacyjnych, Stypendia jak element wyrównywania szans Funkcjonowanie stypendiów w Polsce - komunikat z badań, Analiza potencjału programów stypendialnych dla studentów i uczniów w zasobach serwisu www.mojestypendia.pl, Stypendia Pomostowe szansą dla młodych ludzi ze wsi i małych miast, Uznaniowość jako najbardziej efektywna forma wsparcia młodzieży dobrze zmotywowanej . Perspektywa organizacji lokalnej , Programy stypendialne organizacji pozarządowych i ich koordynatorzy , Wyrównywanie szans edukacyjnych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu , pomoc finansowa dla studentów w Stanach Zjednoczonych - narzędzia wyrównywania szans edukacyjnych .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej