Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(20)
Autor
Bartoszewicz Paweł
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Albigowski Marek
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Chovancovă M
(1)
Durand Barbara
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Furtak Robert
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kudła Janusz
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moulinier René
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Piercy Nigel
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Stosio Andrzej
(1)
Wanninayake Bandara W.M.C
(1)
Ławicki Jacek Stanisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(19)
Obsługa klienta
(17)
Marketing
(8)
Satysfakcja konsumentów
(4)
Usługi
(4)
Kupno i sprzedaż
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie
(2)
Banki
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Handel
(1)
Internet
(1)
Jakość usług
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kultura
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Reklama
(1)
Reklamacja
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Przeglądu Prawa Handlowego)
R.1 Pojęcie Internetu i jego istota: Pojęcie; Historia i obecny rozwój; Gł. cechy; Sposoby korzystania; Pod mioty w sieci; Znaczenie Internetu w gospodarce. Handel elektroniczny. R.2 Internet a prawo prywatne: Płaszczyzna prawnomiędzynarodowa możliwy zakres ingerencji prawa; Ustawa modelowa UNICTRAL o handlu elektronicznym; Dyrektywa UE w sprawie handlu elektronicznego; Internet a prawo cywilne. R.3 Oświadczenia woli składane przez Internet: Pojęcie oświadczenia woli; Składanie oświadczeń woli; Internet jako narzędzie nadające się do składania oświadczeń woli; Wady oświadczeń woli składanych za pomocą Internetu ze szczególnym uwzględnieniem błędu; Tworzone i przesyłane automatycznie oświadczenia woli; Czas założenia internetowego oświadczenia woli; Odwołanie złożonego oświadczenia woli. R.4 Zawarcie umowy przez Internet: Wprowadzenie; Oferta i jej przyjęcie; Rokowania; Przetargi organizowane w sieci; Internet a zawarcie umowy na giełdzie; Chwila zawarcia umowy za pośrednictwem Internetu; Miejsce zawarcia umowy za pośrednictwem Internetu. R.5 Internet a forma czynności prawnych: Zagadnienia ogólne; Forma czynności prawnych a Internet; Forma pisemna a prawo prywatne międzynarodowe; Podpis elektroniczny; Regulacje dot. podpisów elektronicznych; Pierwotne uregulowania niemieckie (podpis cyfrowy); Dyrektywa UE o podpisach elektronicznych; Zachowanie formy pisemnej i dokumenty wg Ustawy modelowej UNCITRAL; Ustawa modelowa UNCITRAL o podpisach elektronicznych; Polska Ustawa o podpisie elektronicznym; Elektroniczna postać formy pisemnej w prawie bankowym i inne przepisy szczególne. R.6 Wykonanie umów zawartych przez Internet: Podział umów internetowych ze względu na sposób ich wykonania; Dokonywanie rozliczeń w związku z umowami zawieranymi przez Internet. R.7 Umowy internetowe a ochrona praw konsumentów: Wprowadzenie; Prawodawstwo UE; Polskie uregulowania mające na celu zastosowanie do internetowych umów konsumenckich. R.8 Problem prawa właściwego: Wprowadzenie; Niedokonanie wyboru prawa przez strony; Wybór prawa właściwego; Unifikacja prawa. R.9 Uwagi i wnioski końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumenckie / pod red. Wanda Patrzałek. - Wrocław : Oficyna Wydaw. Arboretum, 2002. - 238 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
I. Teorie konsumpcji : 1. Nowoczesne teorie konsumpcji, 2. Zachowania konsumenckie w procesie urynkowienia gospodarki, 3. Wpływ mediów na kształtowanie się postaw konsumenckich. II. Zachowania konsumenckie na różnych rodzajach rynku : 4. Zachowania konsumenckie na rynku prasowym, 5. Zachowania konsumentów na rynku walutowym na przykładzie klientów dealing-roomu baku komercyjnego, 6. Zachowania konsumenckie na rynku kapitałowym, 7. Wpływ podatków na zachowania konsumenckie. III. Prawne podstawy zachowań konsumenckich : 8. Niektóre aspekty ochrony konsumenta w działalności marketingowej, 9. Ochrona praw konsumenta i produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta : 1.Wyzwanie marketingowe, 2.Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku, 3.Potrzeby i motywacje, 4.Ryzyko w zakupach konsumentów. Cz.II Decyzje nabywców : 5.Anatomia decyzji konsumentów, 6.Rodzaje decyzji zakupu, 7.Zakup nowegp produktu, 8.Przedsiębiorstwo i instytucjie jako nabywcy. Cz.III wybór rynku docelowego : 9.Analiza możliwości i zagrożeń działania, 10.Segmentacja rynku, 11.Wybór pozycji i sposobu działania na rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej