Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(20)
Autor
Bartoszewicz Paweł
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Albigowski Marek
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Chovancovă M
(1)
Durand Barbara
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Furtak Robert
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kudła Janusz
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moulinier René
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Piercy Nigel
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Stosio Andrzej
(1)
Wanninayake Bandara W.M.C
(1)
Ławicki Jacek Stanisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(19)
Obsługa klienta
(17)
Marketing
(8)
Satysfakcja konsumentów
(4)
Usługi
(4)
Kupno i sprzedaż
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie
(2)
Banki
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Handel
(1)
Internet
(1)
Jakość usług
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kultura
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Reklama
(1)
Reklamacja
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Przeglądu Prawa Handlowego)
R.1 Pojęcie Internetu i jego istota: Pojęcie; Historia i obecny rozwój; Gł. cechy; Sposoby korzystania; Pod mioty w sieci; Znaczenie Internetu w gospodarce. Handel elektroniczny. R.2 Internet a prawo prywatne: Płaszczyzna prawnomiędzynarodowa możliwy zakres ingerencji prawa; Ustawa modelowa UNICTRAL o handlu elektronicznym; Dyrektywa UE w sprawie handlu elektronicznego; Internet a prawo cywilne. R.3 Oświadczenia woli składane przez Internet: Pojęcie oświadczenia woli; Składanie oświadczeń woli; Internet jako narzędzie nadające się do składania oświadczeń woli; Wady oświadczeń woli składanych za pomocą Internetu ze szczególnym uwzględnieniem błędu; Tworzone i przesyłane automatycznie oświadczenia woli; Czas założenia internetowego oświadczenia woli; Odwołanie złożonego oświadczenia woli. R.4 Zawarcie umowy przez Internet: Wprowadzenie; Oferta i jej przyjęcie; Rokowania; Przetargi organizowane w sieci; Internet a zawarcie umowy na giełdzie; Chwila zawarcia umowy za pośrednictwem Internetu; Miejsce zawarcia umowy za pośrednictwem Internetu. R.5 Internet a forma czynności prawnych: Zagadnienia ogólne; Forma czynności prawnych a Internet; Forma pisemna a prawo prywatne międzynarodowe; Podpis elektroniczny; Regulacje dot. podpisów elektronicznych; Pierwotne uregulowania niemieckie (podpis cyfrowy); Dyrektywa UE o podpisach elektronicznych; Zachowanie formy pisemnej i dokumenty wg Ustawy modelowej UNCITRAL; Ustawa modelowa UNCITRAL o podpisach elektronicznych; Polska Ustawa o podpisie elektronicznym; Elektroniczna postać formy pisemnej w prawie bankowym i inne przepisy szczególne. R.6 Wykonanie umów zawartych przez Internet: Podział umów internetowych ze względu na sposób ich wykonania; Dokonywanie rozliczeń w związku z umowami zawieranymi przez Internet. R.7 Umowy internetowe a ochrona praw konsumentów: Wprowadzenie; Prawodawstwo UE; Polskie uregulowania mające na celu zastosowanie do internetowych umów konsumenckich. R.8 Problem prawa właściwego: Wprowadzenie; Niedokonanie wyboru prawa przez strony; Wybór prawa właściwego; Unifikacja prawa. R.9 Uwagi i wnioski końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoria powstawania satysfakcji klienta: Klient - źródło jego satysfakcji; Satysfakcja klienta - teoria i modele satysfakcji; Proces kształtowania satysfakcji klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako główny czynnik sukcesu organizacji; Warunki skutecznego zarządzania satysfakcją klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako miernik orientacji klienta i poprawy jakości; Satysfakcja klienta a tworzenie koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji. 2. Zarządzanie satysfakcją klienta w organizacji w świetle badań empirycznych: Analiza i oceny sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości produktu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego - kontekst analizy empirycznej; Podstawy i warunki budowania skutecznego Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie - koncepcja modelu PZSK w przedsiębiorstwie; Ocena satysfakcji klientów towarzystw ubezpieczeń; Wpływ satysfakcji klientów na rozwój kanałów dystrybucji - kierunki zmian ;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w gospodarce opartej na usługach: Rozwój i tendencje zmian na rynku usług; Innowacje w usługach; Działalność przedsiębiorstw usługowych; Usługi sektora non profit; 2. Klient w gospodarce opartej na usługach: Klient na rynku usług; Kształtowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi; Jakość usług; Zachowania klienta na rynku usług
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej