Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(16)
Autor
Kieżel Ewa
(2)
Bylok Felicjan
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Golka Marian
(1)
Gruchoła Małgorzata
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Marecki Piotr
(1)
Małysa-Kaleta Agata
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Nowak Liliana
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Rudawska Iga
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Sowa Jan
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(19)
Spożycie
(7)
Gospodarstwo domowe
(3)
Reklama
(3)
Globalizacja
(2)
Jakość życia
(2)
Marketing
(2)
Młodzież
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Banki internetowe
(1)
Czasopisma
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Fundacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencja
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Nowy Sącz (woj. Małopolskie)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacja
(1)
Outsourcing
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębuiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama prasowa
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rzemiosło
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Stopa życiowa
(1)
Studenci
(1)
Telewizja
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wykształcenie
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota i znaczenie konsumpcji oraz zachowań konsumenckich w życiu gospodarczym, 2.Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych w okresie transformacji systemowej w Polsce, 3.Polskie gospodarstwa domowe, a nowa rzeczywistość ekonomiczna, 4.Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji, 5.Społeczeństwo informacyjne, 6.Proces globalizacji, 7.Rola technologii i systemów informacyjnych, 8.E-comerce, 9.Rynki elektroniczne, 10.Rynki elektroniczne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.zachowania konsumpcyjne a racjonalność - ujęcie teoretyczne, 2.Ocena racjonalności konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych (ujęcie koncepcyjno-metodyczne), 3.Polscy konsumenci wobec nowych trendów w konsumpcji, 4.Oszczędności polskich gospodarstw domowych w latach 1991-2001, 5.Znaczenie proekologicznych cech produktu przy zakupie sprzętu AGD-racjonlne przesłanki ekokonsumpcji, 6.Przejawy naśladownictwa w zachowaniach młodych konsumentów (na przykładzie młodzieży licealnej), 7.Rola edukacji konsumenckiej w kształtowaniu zachowań konsumpcyjnych młodzieży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej