Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(26)
Autor
Szydło Marek (1977- )
(2)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Brdulak Halina
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Goik Magdalena
(1)
Harasim Janina
(1)
Jeżak Jan
(1)
Kowalak Broinisława
(1)
Koźmiński Andrzej
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Krupski Rafał
(1)
Limański Andrzej
(1)
Malawski Marcin
(1)
Nehring Anna
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Plawgo Bogusław
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Runiewicz Małgorzata
(1)
Ryć Kazimierz
(1)
Skrzypczak Zofia
(1)
Sosnowska Honorata
(1)
Suknarowska-Drzewiecka Ewa
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szewc Andrzej
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Wieczorek Andrzej
(1)
Zborowska Władysława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Konkurencja
(26)
Przedsiębiorstwo
(10)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Zarządzanie
(5)
Gospodarka
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Innowacje
(3)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Benchmarking
(2)
Ekonomia
(2)
Globalizacja
(2)
Internet
(2)
Logistyka
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Państwo
(2)
Polska
(2)
Prawo pracy
(2)
Rynek
(2)
Upadłość
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Ekorozwój
(1)
Energetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnictwo
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Kanada
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kultura
(1)
Mikroekonomia
(1)
Międzynarodowy Bank Odbudowy i Rozwoju
(1)
Monopol
(1)
Nadużycie prawa
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Outsourcing
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Popyt
(1)
Poradnictwo
(1)
Postęp techniczny
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek finansowy
(1)
Samorealizacja
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spożycie
(1)
Swobodny przepływ kapitału
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Teoria gier
(1)
Unia Europejska
(1)
Urzędnicy
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czynniki konkurencyjności regionów w dobie globalizacji i integracji regionalnej. Kluczowe znaczenie technologii informacyjnych. 2. Znaczenie e-administracji, e-zdrowia oraz e-edukacji dla konkurencyjności regionów. 3. Rola technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w rozwoju przedsiębiorczości regionalnej oraz międzynarodowej. 4. Czynniki wzrostu oraz źródła przewag konkurencyjnych regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomia jako nauka o gospodarowaniu, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Powstanie pieniądza i jego funkcje, 4. Gospodarka rynkowa - istota i determinanty, 5. Elastyczność popytu i podaży, 6. Podstawy decyzji ekonomicznych konsumenta, 7. Popyt konsumenta, 8. Podstawy decyzji ekonomicznych producenta, 9. Koszty produkcji, 10. Rodzaje konkurencji, 11. Równowaga przedsiębiorstwa, 12. Rynek kapitałowy, 13. Rynek pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Stan badań nad innowacyjnością jako czynnikiem poprawy konkurencyjności gospodarki: Główne pojęcia konkurenycjności. Dostosowanie do zmian strukturalnych - trwała cecha konkurencyjności. Innowacje- czynnik wzrostu konkurencyjności. Instytucjonalna teoria polityki przemysłowej. Metody pomiaru oparta na klastrach. 2.Wzrost znaczenia innowacji w polityce zwiększania konkurencyjności. Parki przemysłowe, naukowo-technologiczne i klastry. 3.Polityka zwiększania konkurencyjności w Polsce: Założenia polityki przemysłowej. Polityka wobec małych i średnich przedsiebiortsw. Polityka proinnowacyjna. Programy restrukturyzacji przemysłu - przykłady. Ocena Komisjii Europejskiej i OECD. Sektorowy program operacyjny - wzrost konkurencyjności przedsiebiorstw, lata 2004-2006 (SPO-WKP). 4.Innowacyjność jako czynnik poprawy konkurencyjności polskiej gospodarki: Reformy strukturalne lat 90. POmoc publiczna jako czynnik zmian konkurencyjności polskiej gospodarki. Pozycja konkurencyjna Polski na przełomie XX i XXI w. Uwarunkowania wzrostu innowacyjności w pOlsce. Stan przygotowania Polski do rozwoju gospdarki opartej na wiedzy (GOW). Szanse zwiększenia konkurencyjności gospodarki w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcje państwa wobec gospodarki, 2. Możliwe konotacje znaczeniowe terminu regulacja. Pojęcie regulacji sektorów infrastrukturalnych, 3. Cele regulacyjnych działań podejmowanych przez państwo w sektorach infrastrukturalnych, 4. Rodzaje regulacyjnych działań podejmowanych przez państwo w sektorach infrastrukturalnych, 5. Krajowe organy regulacyjne w sektorach infrastrukturalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoria firmy a zmiany wynikające z procesu globalizacji i integracji, 2.Rola przedsiębiorstw w dostosowywaniu się gospodarki do warunków globalizacji i integracji, 3.Dostosowanie instytucjonalnych uwarunkowań konkurencji na polskim rynku do wyzwań integracji, 4.Wpływ globalizacji na finansowanie przedsiębiorstw. Konkurencyjność przedsiębiorstw, 5.Wpływ funduszy inwestycyjnych na zarządzanie polskich przedsiębiorstw i ich możliwość dostosowywanie się do standardów Unii Europejskiej, 6.Dostosowanie polskich przedsiębiorstw w zakresie ochrony środowiska do wymogów Unii europejskiej, 7.Niezbędne zmiany polskiego rynku rolno-spożywaczego w procesie dostosowywania się do integracji z Unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej