Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Dostępność
dostępne
(43)
tylko na miejscu
(43)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(43)
Autor
Katner Wojciech Jan (1950- )
(6)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Olszewski Jan (1960- )
(4)
Begg David
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Dornbusch Rudiger
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Fischer Stanley
(2)
Gronkiewicz-Waltz Hanna (1952- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Miśko Tomasz (1982- )
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Sagan Beata
(2)
Skrzydło-Tefelska Ewa
(2)
Skubisz Ryszard (1950- )
(2)
Szydło Marek (1977- )
(2)
Uliasz Roman
(2)
Wierzbowski Marek (1946- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Aziewicz Dariusz
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Bielaszka Robert
(1)
Bielecki Adrian
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bossak Jan W
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(1)
Braksator Aleksander
(1)
Bróż Oskar (1991- )
(1)
Bychowska Monika
(1)
Byczko Szymon (1967- )
(1)
Christopher Martin
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Dudzik Sławomir
(1)
Dzierżanowski Włodzimierz
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elżanowski Fabian
(1)
Eucken Edith
(1)
Eucken Walter
(1)
Faulkner David
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Galster Jan
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Goik Magdalena
(1)
Gorynia Marian
(1)
Hakenberg Waltraud (1955- )
(1)
Hensel Paul K
(1)
Herdegen Matthias
(1)
Hoc Stanisław (1948- )
(1)
Jakubiec Andrzej
(1)
Janeta Jakub
(1)
Kappes Aleksander
(1)
Katner Przemysław
(1)
Kay John
(1)
Kałążny Jerzy
(1)
Kidyba Andrzej (1957- )
(1)
Krzyżewski Tomasz
(1)
Kucharski Bartosz
(1)
Kłoczko Aleksander
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Marks Stephen G
(1)
Meyer Ron
(1)
Mroczyński-Szmaj Łukasz
(1)
Mroczyński-Szmaj Łukasz (1986- )
(1)
Nestoruk Igor B
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Peck Helen
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Porter Michael E
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Prahalad C. K. (1941-2010)
(1)
Promińska Urszula
(1)
Prusak Feliks (1939- )
(1)
Prusinowski Piotr
(1)
Ramaswamy Venkat
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Runiewicz Małgorzata
(1)
Rzetelska Anna
(1)
Samuelson William F
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Stapiński Rajmund
(1)
Stefaniuk Marek
(1)
Steinach Peter
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Wiklański Bartłomiej
(1)
Węgierski Maciej
(1)
Yip George S. (1947- )
(1)
Zalega Tomasz
(1)
de Wit Bob
(1)
Łaźniewska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(67)
Język
polski
(67)
Temat
Konkurencja
(59)
Prawo gospodarcze
(14)
Przedsiębiorstwo
(14)
Przedsiębiorcy
(12)
Umowa
(11)
Gospodarka
(10)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Monopol
(8)
Prawo handlowe
(8)
Spółki handlowe
(8)
Mikroekonomia
(6)
Papiery wartościowe
(6)
Swobodny przepływ towarów
(6)
Zamówienia publiczne
(6)
Energetyka
(5)
Poczta
(5)
Prawo cywilne
(5)
Prawo rzeczowe
(5)
Rynek pracy
(5)
Spadek
(5)
Spółki kapitałowe
(5)
Swobodny przepływ kapitału
(5)
Swobodny przepływ osób
(5)
Swobodny przepływ usług
(5)
Upadłość
(5)
Instytucje europejskie
(4)
Nieuczciwa konkurencja
(4)
Prawo wspólnotowe europejskie
(4)
Prawo zobowiązaniowe
(4)
Produkcja
(4)
Spółki
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Ekonomia
(3)
Gospodarka narodowa
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing
(3)
Organizacja
(3)
Pieniądz
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Prawo antymonopolowe
(3)
Rynek (ekonomia)
(3)
Strategia
(3)
Telekomunikacja
(3)
Unia Europejska
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Własność przemysłowa
(3)
Zarządzanie
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Decyzje
(2)
Finanse międzynarodowe
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka komunalna
(2)
Handel
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Integracja europejska
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Obywatelstwo
(2)
Ochrona konkurencji
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Państwo
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Podatek
(2)
Popyt
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prawo konkurencji
(2)
Prognozy
(2)
Prywatyzacja
(2)
Rynek
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Samorzad zawodowy
(2)
Samorząd gospodarczy
(2)
Siła robocza
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Spółki osobowe
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Wolność ekonomiczna
(2)
Analiza SWOT
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bogactwo
(1)
Branża TSL
(1)
Ceny
(1)
Dochód narodowy
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka centralnie sterowana
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Informatyka
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Internet
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kapitał
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(20)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(12)
Zarządzanie i marketing
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
67 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publiczne prawo gospodarcze : zarys wykładu / red. nauk. Rafał Blicharz. - Stan prawny na 1.01.2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska SA , 2015. - 396 s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej; 2. Publiczne prawo konkurencji; 3. Zwalczanie nieuczciwej konkurencji i przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym; 4. Prawo zamówień publicznych; 5. Partnerstwo publiczno-prywatne. Koncesja na roboty budowlane lub usługi; 5. Prawo rynku kapitałowego; 7. Podstawy prawne systemu ochrony zdrowia; 8. Podstawy prawne radiofonii i telewizji w Polsce; 9. Prawo lotnicze; 10. Prawo własności przemysłowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawne formy ochrony konkurencji, 2. Pojęcie rynku i konkurencji w publicznoprawnych regułach konkurencji, 3. Organizacja ochrony publicznoprawnych reguł konkurencji, 4. Cel publicznoprawnych reguł ochrony konkurencji, 5. Zakres podmiotowy, przedmiotowy i terytorialny publicznoprawnych reguł konkurencji, 6. Instytucje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcje państwa wobec gospodarki, 2. Możliwe konotacje znaczeniowe terminu regulacja. Pojęcie regulacji sektorów infrastrukturalnych, 3. Cele regulacyjnych działań podejmowanych przez państwo w sektorach infrastrukturalnych, 4. Rodzaje regulacyjnych działań podejmowanych przez państwo w sektorach infrastrukturalnych, 5. Krajowe organy regulacyjne w sektorach infrastrukturalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia organizacji / Krzysztof Obłój. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 414, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Teorie strategii: Istota strategii organizacyjnej; Strategia: teoria planistyczna; Strategia: teoria ewolucyjna; Strategia: teoria pozycyjna; Strategia: teoria zasobów i kompetencji; Strategia: teoria prostych reguł; Strategia: teoria opcji realnych; 2. Strategiczna diagnoza otoczenia organizacji: Analiza środowiska formy; Modele analizy konkurencji w branży; Analiza grup strategicznych; 3. Strategiczna diagnoza organizacji: Analiza konkurencji przez pryzmat teorii gier; Analiza sił i słabości firmy: budowanie profilu konkurencyjnego; Firma jako łańcuch wartości- analiza aktywności i procesów; 4. Tworzenie strategii firmy: Misja firmy; Domena i przewaga konkurencyjna; Cele i funkcjonalne programy działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ. I Szkoły strategii: Istota strategii organizacyjnej; Strategia-szkoła planistyczna; Strategia-szkoła ewolucyjna; Strategia-szkoła pozycyjna; Strategia-szkoła zasobów, umiejętności i uczenia się, Strategia-szkoła prostych reguł, Strategia-szkoła realnych opcji. CZ. II Strategiczna diagnoza otoczenia organizacji: Analiza środowiska firmy; Model analizy konkurencji w branży; Analiza grup strategicznych. CZ. III Strategiczna diagnoza organizacji: Analiza konkurencji przez pryzmat teorii gier, Analiza sił i słabości firmy - budowanie profilu konkurencyjnego (Analiza SWOT; Analiza TOWS/SWOT; Przykłady analizy TOWS/SWOT dla instytutu badań rynku i opinii społecznej); Firma jako system działań - analiza aktywności i procesów; CZ. IV Tworzenie strategii firmy: Misja firmy; Domena - wybory rynków i produktów; Metody portfelowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Szkoły strategii: Rola strategii organizacyjnej; Strategia-szkoła planistyczna; Strategia-szkoła ewolucyjna; Strategia-szkoła pozycyjna; Strategia-szkoła zasobów, umiejętności i uczenia się. CZ.II Strategiczna diagnoza otoczenia organizacji: Analiza środowiska firmy; Model analizy konkurencji w branży; Analiza grup strategicznych. CZ.III Strategiczna diagnoza organizacji: Analiza sił i słabości firmy - budowanie profilu konkurencyjnego (Analiza SWOT; Analiza TOWS/SWOT; Przykłady analizy TOWS/SWOT dla instytutu badań rynku i opinii społecznej); Firma jako system działań - analiza aktywności i procesów; Analiza strategiczna zasobów firmy. CZ.IV Tworzenie strategii firmy: Misja firmy; Domena - wybory rynków i produktów; Metody portfelowe. CZ.V Architektura organizacji: Konfiguracja techniczno-ekonomiczna; Konfiguracja społeczna; Konfiguracja organizacyjna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Podstawy Zarządzania / Adrian Buckley ; red. nauk. wyd. pol. Grażyna Gierszewska)
1. Wprowadzenie: Poziomy strategii; Proces strategii; Struktura książki. 2. Macierz klienta: Obniżka ceny; Podnoszenie postrzeganej wartości użytkowej; Co dalej?; Inne posunięcia na macierzy klienta; Konstruowanie macierzy klienta; Podsumowanie. 3. Macierz producenta: Charakterystyka macierzy producenta; Określenie podstawowych cech konkurencyjnych; Trwała prze waga konkurencyjna; Wypełnianie luk w zasobach i umiejętnościach; Konstruowanie macierzy producenta; Podsumowanie 4. Otoczenie konkurencyjne: Rywalizacja w sektorze; Bariery wejścia do sektora; Siła przetargowa nabywców; Siła przetargowa dostawców; Zagrożenie ze strony substytutów; Zalety modelu pięciu sił; Analiza konkurentów; Grupy strategiczne; Charakterystyka analizy konkurentów; Posumowanie 5. Przyszłość: Zmiany na macierzy klienta; Zmiany na macierzy producenta; Analiza PEST; Scenariusze rozwoju trendów; Proponowana metoda budowania scenariuszy; Podsumowanie 6. Warianty strategiczne: Kombinacje macierzy klienta i producenta; Kostka ryzyka; Ocena strategii; Analiza przypadku; Podsumowanie 7. Przedsięwzięcie partnerskie oraz nabycie innej firmy: Strategia współpracy; Dlaczego firmy współpracują ze sobą?; Dobór partnera; Tworzenie aliansów strategicznych; Kierowanie przedsięwzięciem partnerskim; Ewolucja aliansu strategicznego; Nabycie (przejęcie) innej firmy; Podsumowanie 8. Realizacja strategii poprzez rozwój wewnętrzny: Realizacja; Identyfikowanie barier na drodze zmian; Priorytety i podział obowiązków; Budowanie konta burzenie; Podsumowanie 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologiczne zagadnienia konkurencyjności, 2. Rola polityki państwa w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, 3. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 4. Kapitał ludzki czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 5. Poprawa konkurencyjności przedsiębiorstw w świetle doświadczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna firmy, Analiza makrootoczenia, Analiza otoczenie konkurencyjnego przedsiębiorstwa, Analiza potencjału strategicznego firmy, Analiza SWOT; Strategie rozwoju firmy, Pojecie i rodzaje strategii, Model strategii rozwoju, Strategia rozwoju rynku czyli od firmy lokalnej do globalnej, Sposoby rozwoju firmy; Strategie konkurencji, Wybór przewagi konkurencyjnej, Wybór obszaru konkurencji, Strategie wobec dostawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynek wewnętrzny Wspólnoty Europejskiej w świetle zachodzących na nim procesów konwergencyjnych i dywergencyjnych. 2. Cele traktatowych przepisów o swobodach rynku wewnętrznego oraz przepisów dotyczących konkurencji. 3. Charakter prawny oraz przesłanki zastosowania przepisów o swobodach rynku wewnętrznego oraz przepisów dotyczących konkurencji. 4. Adresaci przepisów Traktatu dotyczących konkurencji oraz przepisów o swobodach rynku wewnętrznego. 5. Wyjątki od ogólnych zakazów zawartych w przepisach TWE dotyczących konkurencji oraz w przepisach o swobodach rynku wewnętrznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Strategia: 1. Wprowadznie, Cz.II Proces tworzenia strategii: 2. Myślenie strategiczne, 3. Formowanie strategii, 4. Zmiana strategiczna, Cz.III Treść strategii: 5. Strategia na poziomie obszaru działalności, 6. Strategia na poziomie korporacji, 7. Strategia na poziomie sieci, Cz.IV Konstekst strategiczny: 8. Kontekst branżowy, 9. Kontekst organizacyjny, 10. Kontekst międzynarodowy. Cz.V Cel: 11. Cel istnienia organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Systemy gospodarcze państwa. II. Globalizacja a systemy gospodarcze.III. Porównania i analizy systemów gospodarczych. IV. Systemy gospodarcze a własność, wolność i konkurencja. V. Systemy finansowe we współczesnym świecie. VI. Systemy fiskalne i finansów publicznych w perspektywie międzynarodowej. VII. Stosunki między kapitałem a pracą. Rynki pracy. VIII. Systemy a podział dochodu, ubezpieczenia społeczne i rozwój kapitału ludzkiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 612)
1. Rynek usług transportowych. 2. Uregulowania współczesnych rynków usług transportowych. 3. Teoretyczne aspekty konkurencji. 4. Konkurencja na rynku usług transportowych. 5. Marketing na rynku usług transportowych. 6. Marketing jako sposób poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku usług transportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Zarządzanie strategiczne - podstawowe pojęcia i koncepcje; R.2 Zewnętrzne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw; R.3 Ocena możliwości firmy na tle konkurentów oraz wybór strategii; R.4 Innowacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.5 Rozwiązywanie problemów strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Geneza i ewolucja mechanizmu rynkowego, R.II Przedsiębiorca na współczesnym rynku konkurencyjnym, R.III Otoczenie firmy i metody jego analizy: 1. Wprowadzenie, 2. Makrootoczenie i jego główne elementy, 3. Mikrootoczenie i jego główne elementy. R.IV Strategie konkurencji, R.V Współczesne odmiany strategii firmy, R.VI Współzależność pomiędzy zmianami w otoczeniu a strategią firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomia jako nauka o gospodarowaniu, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Powstanie pieniądza i jego funkcje, 4. Gospodarka rynkowa - istota i determinanty, 5. Elastyczność popytu i podaży, 6. Podstawy decyzji ekonomicznych konsumenta, 7. Popyt konsumenta, 8. Podstawy decyzji ekonomicznych producenta, 9. Koszty produkcji, 10. Rodzaje konkurencji, 11. Równowaga przedsiębiorstwa, 12. Rynek kapitałowy, 13. Rynek pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Ekonomia jako dyscyplina naukowa, 2.Zarys historii i ogólne założenia ustroju liberalnego, 3.Gospodarka rynkowa, 4.Teoria wyboru konsumenta, 5.Przedsiębiorstwo i koszty produkcji, 6.Konkurencja w gospodarce rynkowej, 7.Pieniądz i system bankowy, 8.Rynek finansowy i rynek papierów wartościowych, 9.Rynek pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakaz konkurencji w prawie pracy / Piotr Prusinowski. - Stan prawny na 31.03.2014 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2014. - 256, [8] s. ; 25 cm.
(Biblioteka Prawa Pracy)
1. Ograniczenia działalności konkurencyjnej; 2. Charakter prawny umów o zakazie konkurencji; 3. Zawarcie umowy o zakazie konkurencji; 4. Treść umowy o zakazie konkurencji; 5. Ustanie umowy o zakazie konkurencji; 6. Skutki naruszenia przez pracownika umowy o zakazie konkurencji zawartej na czas trwania stosunku pracy; 7. Niewykonanie lub nienależyte wykonanie klauzuli konkurencyjnej; 8. Umowy o zakazie konkurencji w aspekcie procesowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo w sytuacji kryzysowej: 1. Sytuacja kryzysowa, 2. Rozpoznawanie sytuacji kryzysowej, 3. Systemy wczesnego ostrzegania przed kryzysem. R.2 Przedsiębiorstwo konkurencyjne: 1.Rozwój jako cel zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa, 3. Ocena konkurencyjności przedsiębiorstwa w kryzysie. R.3. Sukces w zarządzaniu kryzysem: 1. Przykłady udanych transformacji, 2. Przejście przedsiębiorstwa z sytuacji kryzysowej do rozwoju, 3. Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem w kryzysie.
zarządzania przedsiębiorstwem, 2.Konkurencyjność przedsiębiorstwa, 3.Ocena konkurencyjności przedsię biorstwa w kryzysie. R.3 Sukces w zarządzaniu kryzysem : 1.Przykłady uda nych transformacji, 2.Przejście przedsiębiorstwa z sy tuacji kryzysowej do rozwoju, 3.Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem w kryzysie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej