Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(237)
IBUK Libra
(11)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(235)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje naukowe
(18)
E-booki
(15)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(180)
dostępne
(139)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(140)
Czytelnia
(181)
Autor
Skoczny Tadeusz
(8)
Jurkowska Agata
(6)
Katner Wojciech Jan (1950- )
(6)
Kosikowski Cezary (1942- )
(6)
Nowińska Ewa (1948- )
(6)
Olszewski Jan (1960- )
(6)
Vall Michał du (1952-2012)
(6)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Powałowski Andrzej (1951- )
(4)
Szpringer Włodzimierz
(4)
Szydło Marek (1977- )
(4)
Łazowski Adam
(4)
Begg David
(3)
Blicharz Rafał
(3)
Bossak Jan W
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Skubisz Ryszard (1950- )
(3)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(3)
Wawrzyńczak-Jędryka Beata
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Dornbusch Rudiger
(2)
Duraj Jan
(2)
Fischer Stanley
(2)
Flejszar Radosław
(2)
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Gorynia Marian
(2)
Gorzelak Grzegorz
(2)
Grabowski Jan
(2)
Gronkiewicz-Waltz Hanna (1952- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Gwarda-Gruszczyńska Edyta
(2)
Jasińska Katarzyna
(2)
Konieczny Marcin
(2)
Koroluk Sławomir
(2)
Kępiński Jakub
(2)
Limański Andrzej
(2)
Majchrowska Elżbieta
(2)
Mering Leszek
(2)
Miśko Tomasz (1982- )
(2)
Nowacki Robert
(2)
Piontek Eugeniusz
(2)
Pęczalska Barbara
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sagan Beata
(2)
Sajnóg Artur
(2)
Skrzydło-Tefelska Ewa
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Stankiewicz Marek Jacek
(2)
Uliasz Roman
(2)
Wierzbowski Marek (1946- )
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Adamus Rafał
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Anusz Jan
(1)
Aziewicz Dariusz
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bartes Frantisek
(1)
Barut Arkadiusz (1974- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielaszka Robert
(1)
Bielecki Adrian
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bieńkowski Wojciech
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowska Bożena
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(1)
Braksator Aleksander
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Brzezińska-Rawa Anna
(1)
Bróż Oskar (1991- )
(1)
Budzyńska Małgorzata
(1)
Bychowska Monika
(1)
Byczko Szymon (1967- )
(1)
Byrt Agnieszka
(1)
Całka Edyta
(1)
Christopher Martin
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Ciosk Kinga
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czechowska Iwona Dorota (1962- )
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(170)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(252)
Język
polski
(252)
Temat
Konkurencja
(193)
Przedsiębiorstwo
(58)
Prawo gospodarcze
(30)
Konsumenci (ekon.)
(26)
Gospodarka
(21)
Nieuczciwa konkurencja
(21)
Monopol
(20)
Prawo antymonopolowe
(18)
Zamówienia publiczne
(18)
Zarządzanie strategiczne
(18)
Marketing
(14)
Rynek
(14)
Umowa
(14)
Unia Europejska
(14)
Przedsiębiorcy
(13)
Zarządzanie
(13)
Swobodny przepływ usług
(12)
Globalizacja
(11)
Innowacje
(11)
Prawo autorskie
(11)
Prawo wspólnotowe europejskie
(11)
Swobodny przepływ osób
(11)
Swobodny przepływ towarów
(11)
Prawo handlowe
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Swobodny przepływ kapitału
(10)
Upadłość
(10)
Pomoc publiczna
(9)
Własność przemysłowa
(9)
Energetyka
(8)
Poczta
(8)
Prawo konkurencji
(8)
Spółki handlowe
(8)
Handel
(7)
Handel międzynarodowy
(7)
Instytucje europejskie
(7)
Prawo cywilne
(7)
Prawo pracy
(7)
Rynek pracy
(7)
Współpraca gospodarcza
(7)
Analiza strategiczna
(6)
Banki
(6)
Mikroekonomia
(6)
Papiery wartościowe
(6)
Spółki kapitałowe
(6)
Telekomunikacja
(6)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(6)
Ekonomia
(5)
Integracja europejska
(5)
Internet
(5)
Konsumenci
(5)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Polska
(5)
Prawo rzeczowe
(5)
Produkcja
(5)
Rynek (ekonomia)
(5)
Rynek finansowy
(5)
Spadek
(5)
Spółki
(5)
Ceny
(4)
Decyzje
(4)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(4)
Gospodarka narodowa
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Obywatelstwo
(4)
Ochrona konkurencji
(4)
Ochrona konsumenta
(4)
Organizacja
(4)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(4)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(4)
Prawo zobowiązaniowe
(4)
Prywatyzacja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Unia Europejska (UE)
(4)
Wolność ekonomiczna
(4)
Banki internetowe
(3)
Etyka biznesu
(3)
Gospodarka komunalna
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Konkurencja międzynarodowa
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Państwo
(3)
Pieniądz
(3)
Podatek
(3)
Polska a Unia Europejska
(3)
Popyt
(3)
Postępowanie cywilne
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo zwalczania nieuczciwej konkurencji
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwo państwowe
(3)
Reklama
(3)
Rolnictwo
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Ryzyko
(3)
Temat: czas
2001-
(17)
1989-2000
(5)
1901-
(2)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(27)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Francja
(2)
Wielka Brytania
(2)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Białoruś
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Grecja
(1)
Niemcy
(1)
Obwód ługański (Ukraina)
(1)
Region bałtycki
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Praca zbiorowa
(13)
Opracowanie
(12)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(39)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(21)
Zarządzanie i marketing
(20)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
252 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie i Studia Ekonomiczna / Oficyna Ekonomiczna)
Wprowadzenie; R.1 Rozszerzenie Unii Europejskiej na wschód; R.2 Specyfika rozszerzenia Unii Europejskiej na wschód; R.3 Procedura akcesji do Unii Europejskiej; R.4 Wyniki negocjacji akcesyjnych w poszczególnych obszarach; R.5 Ocena procesu akcesyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konkurencyjność i polityka konkurencyjności UE: Między narodowa konkurencyjność i wzrost gospodarczy; Konkurencyjność a poziom rozwoju gospodarczego; Strategia Lizbońska jako polityka poprawy konkurencyjności UE. Polska i inny kandydaci - podstawowe wyzwania: Pozycja gospodarcza kandydatów- wyzwania konwergencji; Zasoby ludzkie; Zasoby kapitału; Postęp technologiczny i innowacje; Instytucje, regulacje i zaangażowanie państw w gospodarkę. Konwergencja i Strategia Lizbońska w poszerzonej Unii: Punkt wyjścia; Podstawy konwergencji - teoria i praktyka; Wyzwania konwergencji a Strategia Lizbońska; Konkluzje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 89)
1. Tajemnica przedsiębiorstwa i jej cywilnoprawna ochrona na podstawie przepisów prawa nieuczciwej konkurencji, 2. Europejskie prawo o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji? (prezentacja projektu dyrektywy o nieuczciwych praktykach handlowych), 3. Ochrona odmian roślin w świetle nowych regulacji prawnych, 4. Wybrane problemy intertemporalne prawa autorskiego, 5. Right of publicity w orzecznictwie amerykańskim, 6. Prawo do wizerunku w Republice Federalnej Niemiec, 7. Normy bezwzględnie obowiązujące w międzynarodowych umowach autorskoprawnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Międzynarodowa konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw a procesy internacjonalizacji, 2. Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, 3. Zachowania eksportowe małych i średnich przedsiębiorstw, 4. Rozwój kooperacji jako kluczowa determinanta internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Podstawy teoretyczne-teorie przedsiębiorstwa: 1. Neoklasyczna teoria firmy, 2. Menedżerskie teorie firmy, 3. Behawioralna teoria firmy, 4. Teoria agencji, 5. Teoria praw własności, 6. Teoria kosztów transakcyjnych, 7. Współczesne teoria firmy a transformacja gospodarek postsocjalistycznych. R.II Konkurencyjność i strategia konkurencyjna przedsiębiorstwa: 1. Definicja konkurencyjności, 2. Proces osiągania i podtrzymania konkurencyjności-strategia konkurencyjna, 3. Konceptualizacja i operacjonalizacja pojęcia konkurencyjności-pomiar zmiennych. R.III Strategie przedsiębiorstw poznańskich: 1. Koncepcja programu badawczego " Zachowanie się przedsiębiorstw poznańskich w okresie przejścia do gospodarki rynkowej, 2. Strategie przedsiębiorstw poznańskich, 3. Percepcja polityki gospodarczej przez kierownictwa przedsiębiorstw, 4. Struktura władzy i konflikt w przedsiębiorstwach poznańskich R.IV Wnioski dla polityki gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem polityki handlu zagranicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwagi ogólne. Pojęcie działalności konkurencyjnej. 1. Zakaz konkurencji w kodeksie pracy. Zakaz konkurencjia w czasie trwania stosunku pracy. 2. Zakaz konkurencji po ustaniu zatrudnienia. 3. Odszkodowanie dla pracodawcy w razie naruszenia przez pracownika umowy o zakazie konkurencji po ustaniu zatrudnienia. 4. Zakaz konkurencji członków władz spółek kapitałowych. 5. Pracownicze czyny nieuczciwej konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradniki / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
1. Podstawy zakazu konkurencji; 2. Umowa o zakazie konkurencji w czasie trwania stosunku pracy; 3. Umowa o zakazie konkurencji po ustaniu stosunku pracy; 4. Naruszenie zakazu konkurencji; 5. Koniec obowiązywania umowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakaz konkurencji w prawie pracy / Piotr Prusinowski. - Stan prawny na 31.03.2014 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2014. - 256, [8] s. ; 25 cm.
(Biblioteka Prawa Pracy)
1. Ograniczenia działalności konkurencyjnej; 2. Charakter prawny umów o zakazie konkurencji; 3. Zawarcie umowy o zakazie konkurencji; 4. Treść umowy o zakazie konkurencji; 5. Ustanie umowy o zakazie konkurencji; 6. Skutki naruszenia przez pracownika umowy o zakazie konkurencji zawartej na czas trwania stosunku pracy; 7. Niewykonanie lub nienależyte wykonanie klauzuli konkurencyjnej; 8. Umowy o zakazie konkurencji w aspekcie procesowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Monitora Prawa Pracy)
1. Ochrona interesu pracodawcy niezależna od zakazu konkurencji, 2. Umowa o zakazie konkurencji, 3. Przedmiotowy i terytorialny zakres umowy o zakazie konkurencji, 4. Zasady zawierania umowy o zakazie konkurencji, 5. Odpłatnośc za ustanowienie zakazu konkurencji, 6. Kara umowna, 7. Zmiany w umowie o zakazie konkurencji, 8. Zasięg czasowy zakazu konkurencji, 9. Naruszenie zakazu konkurencji, 10. Zakaz konkurencji w umowie cywilnoprawnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz najczęściej stosowanych skrótów, Wstęp, 1. Zagadnienia wprowadzające, 1.1. Kształtowanie się prawa antymonopolowego, 1.2. Uwagi terminologiczne, 1.3. Prawo antymonopolowe a polityka konkurencji, 1.4. Interes publiczny, 2. Przedsiębiorca na rynku relewantnym, 2.1. Pojęcie przedsiębiorcy dla potrzeb wspólnotowego prawa antymonopolowego, 2.2. Pojęcie przedsiębiorcy w prawie polskim. 2.3. Charakterystyka pojęcia rynku relewantnego, 2.4. Rynek relewantny pod względem asortymentowym, 2.5. Rynek relewantny geograficznie, 2.6. Czasowe granice rynku relewantnego. 3. Pojęcie i kryteria oceny pozycji dominującej na rynku, 3.1. Definicja pozycji dominującej, 3.2. Istota pozycji dominującej, 3.3. Kryteria wyznaczania pozycji dominującej dla celów art. 82 TWE 3.4. Kryteria wyznaczania pozycji dominującej dla celów art. 9 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, 3.5. Wyznaczanie pozycji dominującej w praktyce organów antymonopolowych, 3.6. Kolektywna pozycja dominująca, 3.7. Super dominacja, 3.8. Pozycja monopolistyczna jako kwalifikowana forma pozycji dominującej, 4. Istota nadużycia pozycji dominującej, 4.1. Uwagi ogólne, 4.2. Prawna regulacja zakazu nadużycia pozycji dominującej, 4.3. Problemy związane z brakiem ogólnej definicji nadużycia, 4.4. Interpretacja pojęcia nadużycia pozycji dominującej, 4.5. Obiektywne uzasadnienie jako podstawa wykluczająca odpowiedzialność z tytułu nadużycia pozycji dominującej, 4.6. Charakter prawny praktyk zawartych w art. 82 TWE oraz art. 9 ust. 2 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, 4.7. Kategorie praktyk ograniczających konkurencję, 4.8. Relacja między praktykami nazwanymi a klauzulą generalną, 5. Praktyki stanowiące przejaw nadużycia pozycji dominującej, 5.1. Narzucenie nieuczciwych warunków kontraktu, 5.2. Ograniczenie produkcji, zbytu lub postępu technicznego oraz odmowa kontraktowania (dostawy lub dostępu), 5.3. Dyskryminacja partnerów handlowych, 5.4. Transakcje wiązane, 5.5. Przeciwdziałanie ukształtowaniu się warunków niezbędnych po powstania lub rozwoju konkurencji, 5.6. Narzucanie uciążliwych warunków umów, przynoszących nieuzasadnione korzyści, 5.7. Podział rynku według kryteriów terytorialnych, asortymentowych lub podmiotowych, 5.8. Inne formy nadużycia pozycji dominującej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo w sytuacji kryzysowej: 1. Sytuacja kryzysowa, 2. Rozpoznawanie sytuacji kryzysowej, 3. Systemy wczesnego ostrzegania przed kryzysem. R.2 Przedsiębiorstwo konkurencyjne: 1.Rozwój jako cel zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa, 3. Ocena konkurencyjności przedsiębiorstwa w kryzysie. R.3. Sukces w zarządzaniu kryzysem: 1. Przykłady udanych transformacji, 2. Przejście przedsiębiorstwa z sytuacji kryzysowej do rozwoju, 3. Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem w kryzysie.
zarządzania przedsiębiorstwem, 2.Konkurencyjność przedsiębiorstwa, 3.Ocena konkurencyjności przedsię biorstwa w kryzysie. R.3 Sukces w zarządzaniu kryzysem : 1.Przykłady uda nych transformacji, 2.Przejście przedsiębiorstwa z sy tuacji kryzysowej do rozwoju, 3.Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem w kryzysie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiędzynarodowienie i globalizacja, Nowe źródła przewagi konkurencyjnej, Strategie i struktury w zarządzaniu międzynarodowym, Umiędzynarodowienie podstawowych elementów łańcucha wartości przedsiębiorstw, Integracja i koordynacja łańcucha wartości przedsiębiorstw międzynarodowych, Umiędzyna- rodowienie polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości; Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie; Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami - typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw; Lean management w przedsiębiorstwie; Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości; Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku; Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce; Zarządzanie projektami - perspektywa sukcesu; Zarządzanie projektami europejskimi - perspektywa interesariuszy; Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Podstawowe kategorie zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa; Metody zintegrowanej analizy strategicznej; Strategie produktoworynkowe; Strategie konkurencji; Strategie przedsiębiorstw w warunkach globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest strategia i zarządzanie strategiczne, 2. Przewaga konkurencyjna, 3. Wpływ otoczenia na konkurowanie przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo uczące się, 5. Zasoby jako źródło przewagi konkurencyjnej, 6. Tworzenie wartości dodanej, 7. Strategie biznesów, 8. Strategie konkurencji, 9. Kontekst wewnętrzny tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej - kultura organizacyjna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Wprowadzenie do zarządzania strategicznego: Pojęcie i istota zarządzania strategicznego; Ewolucja zarządzania strategicznego. R.2 Model zarządzania strategicznego: Podstawowe typy decyzji w przedsiębiorstwie; Etapy zarządzania strategicznego; Pojęcie, rodzaje i poziomy strategii firmy; Misja przedsiębiorstwa; Wizja przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Analiza zew. (otoczenia) przedsiębiorstwa; Analiza wew. przedsiębiorstwa; Alternatywy strategiczne; Wybór strategiczny; Programy strategiczne; Kontrola strategiczna. R.3 Strategie konkurencyjne przedsiębiorstwa: Rodzaje strategii przedsiębiorstwa; Strategie konkurencyjne Portera. R.4 Podstawowe strategie rozwoju przedsiębiorstwa: Strategia integracji poziomej; Strategia integracji pionowej; Strategia dywersyfikacji; Strategia zawężania pola działalności 9divestment); Strategia likwidacji; strategia restrukturyzacji; Strategia rozwoju rynku; Strategia rozwoju produktu. R.5 Analiza strategiczna przedsiębiorstwa: Metoda analizy strategicznej; Analiza otoczenia przedsiębiorstwa Metody analizy makrootoczenia; Metody analizy mikrootoczenia. R.6 Metody portfelowe jako narzędzie badania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa: Cykl życia; Metoda Boston Consulting Group (BCG); Macierz McKinseya; Macierz ADL Macierz Hofera i Schendla. R.7 Kompleksowe metody analizy strategicznej: Metoda SWOT; Metoda SPACE; Metoda Credit Commerciale de France (CCF). R.8 Rola analizy finansowej w kompleksowej diagnozie strategicznej przedsiębiorstwa: Wykorzystanie analizy finansowej w zarządzaniu strategicznym; Mierniki standingu finansowego przedsiębiorstwa; Generalna sytuacja strategiczna przedsiębiorstwa. R.9 Przykład diagnozy i wyboru strategii przedsiębiorstwa: Ogólna ch-ka przedsiębiorstwa; Prezentacja firmy Analiza otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza strategiczna browaru X; Ocena ekonomicznej kondycji browaru X; Wybór strategii rozwoju browaru X. R.10 Pakiet "Zarządzanie Strategiczne Przedsiębiorstwem"(ZSP): Informacje ogólne oraz instalacja pakietu ZSP; Uruchomienie pakietu ZSP; Opis menu wyboru; Praca w trybie "Przykładowy" lub "Roboczy"; Praca w trybie "Kreator".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Uwarunkowania oraz podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym: 1. Zarządzanie w warunkach globalnego otoczenia, 2. Przedsiębiorstwo w o toczeniu globalnym, 3. Podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym. Cz. II Budowanie przewagi konkurencyjnej w biznesie międzynarodowym: 4. Przewaga konkurencyjna i metody jej budowy w zarządzaniu strategicznym, 5. Rola kluczowych kompetencji w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, 6. Konfiguracje strategiczne, 7. Budowanie wartości ekonomicznej przedsiębiorstwa, 8. Koncepcja łańcucha wartości
w budowaniu przewagi konkurencyjnej, 9.Rozwijanie po tencjału społecznego i innowacyjnego przesiębiorstwa. CZ.III Strategie w biznesie międzynarodowym : 10.Pod stawy strategii przedsiębiorstw w biznesie międzynaro dowym, 11.Wybrane strategie stosowane w biznesie mię dzynarodowym, 12.System kontroli i oceny realizacji strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fundusze Strukturalne UE)
1.Zasady funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw na Jednolitym Rynku Europejskim, 2.Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 3.Rodzaje kwalifikujących się projektów, 5.Zasady kwalifikowania kosztów, 6.Zakres stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, 7.Skwantyfikowane wnioski realizacji celów projektu, 8.Zgodność projektu z założeniami polityki horyzontalnej Uniii Europejskiej, 9.Powiązanie projektu Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjnośći Przedsiębiorstw z innymi projektami realizowanymi z Funduszy Strukturalnych i Krajowych, 10.Wymogi formalne i merytoryczne sporządzania wniosku, 11.Kryteria formalne i merytoryczne oceny wniosku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Prawnicze Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; Z. 12)
1. Odpowiedzialność pracownicza osób zatrudnionych w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowiskach kierowniczych (cz. II); 2. Cywilna i finansowa odpowiedzialność członków korpusu służby cywilnej; 3. Ochrona baz danych; 4. Przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym; 5. Charakter prawny propozycji układowych i układu w postępowaniu upadłościowym; 6. Rozwój programów oszczędzania energii na poziomie lokalnym- realna droga wyjścia Ukrainy z kryzysu energetycznego; 7. Autonomia prawa unijnego; 8. Racjonalizacja zatrudnienia w administracji publicznej i jej cele; 9. Europejskie Zgrupowanie Interesów Gospodarczych- specyfika i funkcjonowanie; 10. Transformacja ekonomiczna górnictwa węgla kamiennego w Polsce, jej efekty i perspektywy na przyszłość; 11. Księgi wieczyste w Polsce od XVI do XIX wieku; 12. O potrzebie i kierunkach doskonalenia prawa samorządu terytorialnego; 13. Aspekty prawo-organizacyjne kształtowania etycznych zachowań urzędników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej