Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(10)
Autor
Kozielski Robert
(3)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Drzazga Marek
(1)
Fereniec Jan
(1)
Górska Grażyna
(1)
Kall Jacek
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Stone Merlin
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(12)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(13)
Marketing
(8)
Przedsiębiorstwo
(3)
Public relations
(3)
Reklama
(3)
Sprzedaż
(3)
Promocja handlowa
(2)
Baza danych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Organizacja
(1)
Produkcja
(1)
Promocja
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sponsoring
(1)
Targi i wystawy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znaki towarowe
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej