Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(42)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(38)
Autor
Kozielski Robert
(3)
Andrzejewski Piotr
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Davis Anthony
(1)
Drzazga Marek
(1)
Duda Aneta
(1)
Fereniec Jan
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gregory Anne
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Guth David W
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Henslowe Philip
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kall Jacek
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kassay Štefan
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marsh Charles
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Murdoch Anna
(1)
Musz Anna
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Poovey Short Bonnie
(1)
Robson Kinga
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stone Merlin
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Szymura-Tyc Maja
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Ucherek Marzena
(1)
Uździcki Roman
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wright Jeremy
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(35)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(43)
Marketing
(17)
Przedsiębiorstwo
(12)
Public relations
(12)
Reklama
(9)
Rynek
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Ceny
(3)
Internet
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Sponsoring
(3)
Sprzedaż
(3)
Controlling
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Produkt*
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Znaki towarowe
(2)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blogi
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Digitalizacja
(1)
Ekologia
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Holdingi
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kino
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konkurencja
(1)
Kryzys
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Logistyka
(1)
Marka*
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Negocjajce
(1)
Nieruchomości
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka
(1)
Poradnictwo
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Private equity
(1)
Product placement
(1)
Produkcja
(1)
Promocja
(1)
Przestępstwo przeciw mieniu
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rezerwy (finanse)
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spółka europejska
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Targi i wystawy
(1)
Telewizja
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Turystyka
(1)
Venture capital
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Co to jest kryzys?, 2. Komunikowanie w firmie - klient wewnętrzny, 3. Skandal w mediach, 4. Studia przypadków, 5. Megakryzysy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy blogowania, 2. Jak myśleć na blogu?, 3. Potęga blogów w biznesie, 4. Jak Twoja firma moze wykorzystać blogi?, 5. Jak rodzaj blogów jak najlepszy dla twojej firmy, 6. Wykorzystanie blogów do komunikacji wewnętrznej w firmie, 9. Czy wiesz, co mówi o Twojej firmie i twoich produktach?, 10. Jak radzić sobie z nieprzychylnymi opiniami i negatywnym nastawieniem?, 11. Jak odnieść sukces blogowy?, 11. Przyszłość bloga biznesowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wizerunek bibliotekarza: 1. Wizerunek bibliotekarki - czy się zmienia?, 2. Kształtowanie wizerunku bibliotkarza i jego ocena w oczach studentów bibliotekoznawstwa, 3. Wpływ wykształcenia kadry bibliotecznej na wizerunek biblioteki. Cz.II Wizerunek biblioteki: 1. Wizerunek biblioteki a przewaga konkurencyjna szkół wyższych, 2. Znaczenie biblioteki w kształceniu akademickim na tle wyzwań społeczeństwa wiedzy, 3. Wizerunek biblioteki jako instytucji dydaktycznej na przykładzie bibliotek uczelni technicznych, 4. Dobra biblioteka wizytówką uczelni (na przykładzie WSEiA w Bytomiu), 5. Wizerunek biblioteki w literaturze pięknej., 6. Komunikacja w bibliotece,7. Jakość usług w kształtowaniu wizerunku współczesnej biblioteki, 8. Edukacja biblioteczna a kształtowanie wizerunku biblioteki, 9. Działalność informacyjna a wizerunek Biblioteki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w lubelskim środowisku akademickim, 10. Wizerunek Biblioteki Głównej Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku po komputeryzacji w opinii studentów i pracowników uczelni, 11. Działaność Sekcji Biblioteka Naukowych, 12. Podlaskie Forum Bibliotekarzy i działalność promocyjna Biblioteki Uniwersyteckiej im. J. Giedroycia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zakres nauki o zarządzaniu, 2. Rozwój nauki o zarządzaniu, 3. Planowanie jako funkcja zarządzania, 4. Organizowanie, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 5. Organizacja jako struktura, 6. Problem wzrostu gospodarczego, 7. Układ władzy w organizacji, 8. Motywowanie pracowników jako funkcja zarządzania, 10. Zarządzanie zasobami, 11. Zarządzanie produkcją, 12. Zarządzanie jakością, 13. Kontrola w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
1. Współdziałanie interpersonalne: Współdziałanie interpersonalne; Otwartość na "drugiego" człowieka jako podstawa komunikacji wzajemnej; Współdziałanie interpersonalne warunkiem rozwoju organizacyjnego instytucji oświatowych; 2. Konflikty i negocjacje: Negocjacje i komunikowanie- problematyka wzajemnie splątana; Komunikacja w grupie- konflikty i negocjacje w środowisku szkolnym; O znaczeniu cielesnej komunikacji, czyli jak być idolem; Komunikacja interpersonalna w kontekście lobbingu w miejscu pracy; Style postępowania w sytuacji konfliktowej u nauczycieli i studentów- analiza empiryczna; 3. Komunikacja w sytuacjach szkolnych: Język w komunikacji. Rozważania na przykładzie socjolektu studenckiego Uniwersytetu Zielonogórskiego; Komunikacja "w grupie" i "z grupą"- ujęcie dydaktyczne; Rola komunikacji w procesie zarządzania współczesną szkołą; Przedsiębiorczość i innowacyjność jako sygnały w komunikacji mistrz- uczeń na przykładzie WSEI w Krakowie; 4. Trudności komunikacyjne w sytuacjach szkolnych: Trudności komunikacyjne w relacjach nauczyciel- rodzic; Deprywacja kompetencji komunikacyjnych jako imperatyw sytuacji granicznych młodzieży; Komunikacyjne (Kon)teksty nieoficjalnej leksyki uczniowskiej; Potoczności w komunikacji i dialogu edukacyjnym; Przezwiska jako forma nieoficjalnej rówieśniczej komunikacji w grupie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola procesów informacyjnych w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, 2. Potrzeby informacyjne przedsiębiorstw a potrzeby informacyjne nabywców, 3. Budowa systemu kształtowania więzi informacyjnych przedsiębiorstwa z rynkiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Akademia samorządowego wizerunku : praca zbiorowa / pod red. Dariusz Tworzydło. - Warszawa : INFOR, 2005. - 174 s. : fot. kolor., rys. ; 21 cm.
(Poradniki, Poradniki ; 5)
1. Strategia public relations. 2. Badania jako podstawa komunikacji. 3. Komunikacja wewnętrzna. 4. Komunikacja zewnętrzna. 5. Wizerunek lidera lokalnego. 6. Komunikowanie w kryzysie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem: Pojęcie "public relations"; Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations; Relacje między public relations a marketingiem. 2. Zarządzanie public relations: Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie; Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie; Odbiorcy działań public relations; Organizacja public relations w firmach międzynarodowych. 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne: Wprowadzenie; Współpraca marketingiem mediami; Sponsoring; Targi i wystawy; Wydarzenia specjalne. 4.Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem: Komunikacja ze społecznością lokalną; Relacje z inwestorami; Lobbing; Wewnętrzne public relations; Rola public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Public relations na tle procesów komunikacji społecznej - podstawowe pojęcia i zależności, 2. Rynkowe zachowania konsumentów - istota i uwarunkowania, 3. Metodyka badań nad podatnością konsumentów na oddziaływania komunikacyjne występujące w public relations., 4. Narzędzia PR i wrażliwość komunikacyjna jako czynniki kształtujące zachowania rynkowe polskich konsumentów, 5. Ocena komunikacyjnej wrażliwości konsumentów w świetle zaprojektowanej skali pomiarowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja w marketingu, 2. Komunikacja wewnętrzna, 3. Współpraca ze społecznością lokalną, 4. PR w zakresie finansów, 5. Współpraca z rządem i samorządem terytorialnym, 6. Komunikacja pomiędzy firmami, 7. PR w organizacjach niekomercyjnych, 8. Sponsoring, 9. Public realtions w ekologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Introduction: How This Book Works Section 1. Strategic Writing: 1A. Introduction; 1B. The Importance of Good Writing; 1C. research, Planning and the Writing Process; 1D. Writing for the Web; 1E. Writing for Social Media; 1F. Broadcast/Podcast Writing; 1G. Strategic Design; 1H. Integrated Marketing Communications; 1I. Ethics and Strategic Writing; 1J. Diversity and Strategic Writing; 1K. Persuasion and Strategic Writing; 1L. The Law and Strategic Writing. Section 2. Strategic Writing in Public Relations: 2A. Introduction; 2B. Social Media in Public Relations; 2C. Microblogs and Status Updates; 2D. Blogs; 2E. Podcast; 2F. Websites; 2G. News Release Guidelines; 2H. Annoucement News Releases; 2I. Feature News Releases; 2J. Hybrid News Release; 2K. Social Media News Release; 2L. Media Advisories; 2M. Pitches; 2N. Video News Releases and Organizational Storytelling; 2O. Digital Newsrooms and Media Kits; 2P. Backgrounders; 2Q. Fact Sheets; 2R. Photo Opportunity Advisories; 2S. Newsletter and Magazine Stories; 2T. Annual Reports; 2U. Speeches. Section 3. Strategic Writing in Advertising: 3A. Introduction; 3B. Social Media in Advertising; 3C. Strategic Message Planners; 3D. Print Advertisements; 3E. Radio Advertisements; 3F. Television Advertisements; 3G. Web and Mobile Advertisements; 3H. Radio and TV Promotions; 3I. Radio and TV Public Service Annoucements. Section 4. Strategic in Sales and Marketing: 4A. Introduction; 4B. Social Media in Sales and Marketing; 4C. Content Marketing; 4D. Proposals and Marketing Communications Plans; 4E. Mobile Messages; 4F. Sales Letters and E-Blats; 4G. Fundraising Letters and E-Blasts; 4H. Brochures. Section 5. Strategic Writing in Business Communication: 5A. Introduction; 5B. Social Media in Business Communication; 5C. Business Correspondence; 5D. Good-News Correspondence; 5E. Bad-News Correspondence; 5F. Request Correspondence; 5G. Job-Request Correspondence; 5H. Resumes; 5I. Memoranda; 5J. Business Reports. Appendices: A. A Concise Guide to Punctuation; B. A Concise Guide to Grammar; C. A Concise Guide to Style; D. Tips for Oral Presentations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Charakterystyka mediów: 1. Telewizja, 2. Radio, 3. Prasa, 4. Reklama zewnętrzna, 5. Kino, 6. Internet, 7. Reklama bezpośrednia. CZ.II Procedury planowania mediów: 1. Definicja media planningu, 2. Media plan - narzędzie prognozowania inwestycyjnego, 3. Cele kampanii, 4. Strategiczne planowanie mediów, 5. Podstawowe parametry, 6. Wybór mediów, 7. Wybór nośników, 8. Zakup mediów, 9. Efektywność metody. Cz. III Rola reklamy w komunikacji z klientem: 1. Podstawowe założenia teorii reklamy, 2. Charakterystyka procesu zakupowego, 3. Kształtowanie postawy klienta, 4. Schematy modyfikacji postaw, 5. Teoria komunikacji, 6. Reklama jako narzędzie komunikacji rynkowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola opakowań w komunikacji rynkowej. 2. Konsumeryzm i polityka wobec konsumentów. 3. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia konsumentów. 4. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w realizacji prawa konsumentów do rzetelnej informacji. 5. Wymagania stawiane opakowaniom w zakresie ochrony środowiska naturalnego. 6. Rola opakowań w procesie doskonalenia edukacji konsumentów. 7. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. 8. Kierunki działań w polityce konsumenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Europejskie determinanty procesów integracji przepływu informacji. 1. Osobowy charakter europejskiego zgrupowania interesów gospodarczych jako formy międzynarodowej współpracy przedsiębiorców. 2. Spółka europejska jako forma działalności gospodarczej Unii. 3. Modelowe reguły informowania i konsultacji pracowników spółki europejskiej ważnym narzędziem zarządzania w UE. 4. Systemy informatyczne w zarządzaniu a pozyskiwanie wiedzy w warunkach procesu globalizacji i integracji europejskiej. 5. Foresight i benchmarking jako narzędzia wywiadowcze wykorzystywane w kreowaniu polityki rozwoju regionów europejskich. 6. Wykorzystanie technologii informacji i komunikacji w samorządach. 7. Komunikacja w systemie nadzoru właścicielskiego. Część II: Bezpieczeństwo jako fundamentalny komponent współczesnego biznesu. 8. Społeczno-polityczne uwarunkowania współpracy subregionalnej na rzecz bezpieczeństwa. Przykład Polski. 9. Bezpieczeństwo informacji w handlu elektronicznym. 10 System wczesnego ostrzegania jako informacyjne wsparcie decyzji strategicznych. 11. Rezerwy jako narzędzie obrony przedsiębiorstwa przed zagrożeniem. 12. Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie napadu rabunkowego na bank. Część III: Rola informacji w wybranych dziedzinach praktyki gospodarczej. 13. Szczegółowe wymagania informacyjne w procesie strategic turnaround management. 14. Udział stanowisk pracy w procesach wiedzy - analiza, opis, źródła informacji. 15. Informacyjna funkcja kreowania wartości w procesie motywowania i oceny organów zarządzania przedsiębiorstwem. 16. Informacja księgowa i rynkowa w ocenie efektywności i kreowania wartości przedsiębiorstwa. 17. Problemy zarządzania informacją w sferze rynkowo zorientowanych działań logistycznych. 18. Systemy informatyczne w zarządzaniu logistycznym. 19. Rola informacji w budowie bazy planistyczno-normatywnej controllingu strategicznego. 20. Rozciąganie łańcuchów wartości Biur Informacji Gospodarczej (BIG). 21. Gromadzenie informacji o kliencie warunkiem osiągnięcia sukcesu przedsiębiorstwa usługowego. 22. System rezerwacyjny "Bookings" jako narzędzie zarządzania przepływem informacji w przedsiębiorstwie hotelarskim (na przykładzie Hotelu Elektor w Krakowie). 23. Przegląd koncepcji kapitału intelektualnego i jego wpływ na konkurencyjność. 24. Informacji w identyfikacji ryzyka działalności jednostki konsultingowej. 25. Księgi wieczyste w systemie informacji o nieruchomościach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej