Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(36)
E-booki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(24)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(25)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(4)
Bauer Zbigniew
(2)
Chudziński Edward
(2)
Gontarz Beata
(2)
Grabias Stanisław
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Kempna-Pieniążek Magdalena
(2)
Küng Lucy
(2)
Maj Anna
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Zalewska-Turzyńska Magdalena
(2)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Bolesław
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bolten Jürgen
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Bugajski Marian
(1)
Burnecka Małgorzata
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dąbała Jacek
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Fiske John
(1)
Fleischer Michael
(1)
Flew Terry
(1)
Francuz Piotr
(1)
German Kathleen
(1)
Gierczak Aleksandra
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Goćkowski Janusz
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Lorek Marta
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Mattelart Armand
(1)
Mattelart Michele
(1)
McQuail Denis (1935-2017)
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mikułkowski Pomorski Jerzy
(1)
Monroe Alan H
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sikora Marek
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Tomaszkiewicz Teresa
(1)
Trybulec Marcin
(1)
Zwoliński Andrzej
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Temat
Komunikacja społeczna
(28)
Środki masowego przekazu
(18)
Teoria komunikacji i mediów
(9)
Dziennikarstwo
(4)
Internet
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Kultura masowa
(3)
Opinia publiczna
(3)
Film
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język polski
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Promocja handlowa
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Wartość
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dubbing
(1)
Dziennikarze
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Gatunki medialne
(1)
Globalizacja
(1)
Język
(1)
Językoznawstwo
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Konflikt
(1)
Konstruktywizm
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Marketing polityczny
(1)
Napisy do filmów
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Norma językowa
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polityka
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Przekłady
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Rozmowa
(1)
Scenariusz filmowy
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Teoria gier
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Współpraca naukowo-techniczna
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Monografia
(2)
Film
(1)
Literatura polska
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(9)
Zarządzanie i marketing
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Charakterystyka szkoły z Toronto; Rozdział 2. Problemy determinizmu technologicznego; Rozdział 3. Alternatywne modele podmiotowości Rozdział 4. Przyczynowość i media w perspektywie umysłu rozszerzonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media masowe : władza, rozrywka i biznes / Maciej Mrozowski. - Wyd.2 popr. i uzupeł. - Warszawa : Oficyna Wydaw. ASPRA-JR, 2001. - 422 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Komunikowanie - jego wyróżniki i uwarunkowania: Podstawowe ustalenia analityczne; Proces komunikowania Psychologiczne i społeczne uwarunkowania komunikowania 2. Komunikowanie masowe - cechy wyróżniające: Próba definicji; Instytucje nadawcze; Przekazy masowe; Zbiorowości odbiorcze; Kontakt komunikacyjny. 3. Rozwój i funkcje komunikowania masowego: Geneza i stymulatory rozwoju; Stadia procesów rozwojowych; Funkcje komunikowania masowego. 4. Komunikowanie masowe w systemie społecznym: Komunikowanie masowe jako (pod)system społeczny; Rola i zadania mediów w modelu demokracji liberalnej; Kampanie wyborcze; Media w sytuacjach kryzysowych. 5. Komunikowanie masowe w gospodarce rynkowej: Założenia modelu rynkowego; Rynek mediów; Struktura rynku mediów; Funkcjonowanie rynku mediów; Rynek konsumpcyjny - reklama i media. 6. Komunikowanie masowe a stosunki władzy: Normatywne teorie mediów (doktryny medialne); Krytyczne teorie mediów. 7. Nadawcy - warunki i zasady działania: Typy instytucji nadawczych; Uwarunkowania działalności nadawczej; Zasady działania instytucji nadawczych. 8. Przekazy - konstruowanie obrazów rzeczywistości: Znaki, znaczenia, interpretacje; Konstruowanie przekazów; Obraz świata - odbicie rzeczywistości- opowieść mityczna. 9. Świat przedstawiony w mediach: Dziennikarski dyskurs; Wymiary świata przedstawionego. 10. Odbiorcy - rozumienie i wpływ mediów: Media masowe a więzi społeczne; Odbiór, wykorzystanie i recepcja przekazu; Oddziaływanie i efekty mediów. Podsumowanie: media masowe w perspektywie społeczeństwa informacyjnego i kultury postmodernistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie. Zarys problematyki 2. Rozwój badań nad komunikowaniem masowym 3. Rola, cele i funkcje mass mediów 4. Wpływ mass mediów na życie społeczne 5. Wpływ mass mediów na tożsamość człowieka 6. Budowanie tożsamości w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2974)
1. Forma i wzór, 2. Emocje, 3. Społeczeństwo i komunikacja, 4. Rozsądny konstruktywizm, 5. Wszystko jest komunikacją, 6. Problem dualizmu i jego możliwe rozwiązanie, 7. Koncepcje trzeciej rzeczywistości, 8. Obraz świata, 9. Normatywika, 10. Definicje, 11. Aneks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji. Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania. Komunikacja odgrywa w nim rolę służebną wobec koordynacji, im lepsze jest narzędzie - komunikacja, tym lepszy efekt koordynacyjny. Model koordynacji organizacyjnej wraz z grupami wskaźników pozwala natomiast określić poziom sprawności organizacji oraz wskazuje obszary, w których wymaga ona poprawy. Oba modele zastosowane łącznie pozwalają na oznaczenie dynamiki zmian sprawności organizacji w czasie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji.

Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania. Komunikacja odgrywa w nim rolę służebną wobec koordynacji, im lepsze jest narzędzie - komunikacja, tym lepszy efekt koordynacyjny. Model koordynacji organizacyjnej wraz z grupami wskaźników pozwala natomiast określić poziom sprawności organizacji oraz wskazuje obszary, w których wymaga ona poprawy. Oba modele zastosowane łącznie pozwalają na oznaczenie dynamiki zmian sprawności organizacji w czasie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 236 s. : 8 k il.kol. ; 24 cm.
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 234, [2] s., 8 k il. kol. ; 24 cm.
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Rozważania o dyskursie. Spotkanie a prawda; O czterech rodzajach wiedzy ukrytej i komunikowaniu się; Rozum i rozumienie; Relatywizm i niewspółmierność czyli czy porozumienie jest w ogóle możliwe?; Metafora - konieczność czy pragmatyka. Część II: Wewnątrz świata uczonych. O normalności w nauce; Sytuacja poznawcza: analiza ontologiczna; Interpretacja jako obszar porozumiewania się i współpracy; Wielość rzeczywistości a mikroświat nauki w perspektywie fenomenologii Alfreda Schutza; Nauka a filozofia nauki; O twórczości w nauce teoretycznej; Zakłócenia w procesie komunikowania rezultatów badań naukowych w psychologii; Pięć kręgów porozumiewania się uczonych; Porozumienie i nieporozumienie w socjologii: zróżnicowanie audytoriów i kolizja dyskursów; Krąg socjologów w Columbia University (1929-1950): konflikt paradygmatów; Szybkobieżna metodologia; "Czwarta rewolucja" komunikowania w nauce? Część III: W innej perspektywie. Komunikowanie się w kręgach kultury artystycznej; Otwartość i udział - uwagi o komunikowaniu w literaturze pięknej; Wiedza instrumentalna czy zbawienna?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Podstawowe elementy procesy komunikacji – istota procesu; 2. Rola informacji a proces komunikacji; 3. Koncepcja komunikacji; 4. Teorie komunikacji; 5. Modele komunikacyjne; 6. Procesy komunikacyjne w kontekście jednostki – komunikacja interpersonalna; 7. Komunikacja międzykulturowa; 8. Komunikacja w organizacji; 9. Znaczenie komunikacji w zarządzaniu; 10. Technologie informacyjno-komunikacyjne; 11. Wpływ konfliktów na komunikację w organizacji; 12. Praktyczne aspekty komunikacji w organizacji – wybrane wyniki badań; Bibliografia; Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przekład : mity i rzeczywistość)
1. Komunikacja społeczna a komunikacja masowa 2. Rodzaje tłumaczenia 3. Techniki tłumaczenia audiowizualnego 4. Operacje językowe na tekście orginału
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 117)
Cz. I. Rozumienie przekazu audiowizualnego: Znaczenie oceny realizmu przekazu dla zrozumienia oraz efektów kontaktów z przekazem audiowizualnym; Rozumienie treści komunikatów medialnych w zależności od ich formy, spójności i czasu odtwarzania; Rozumienie przekazu audiowizualnego zawierającego "tekst taśmowy" (TV-ticker) przez osoby zależne od pola; Rozwój zdolności myślenia metaforycznego u dzieci w okresie średniego dzieciństwa a rozumienie treści obrazowych z okolicy cięć montażowych; Fluktuacja uwagi wzrokowej na ekranie telewizora a rozumienie filmu niemego przez dzieci przedszkolne; Cz. II. Z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii: W pętli zapomnienia. Analiza narracyjna filmu Memento Christophera Nolana; Poznawcze i emocjonalne zaangażowanie widza w film fabularny w zależności od typu bohatera; Aksjologiczne uwarunkowania telewizji regionalnych; Cz. III. Perswazja w mediach audiowizualnych: Strach i lęk w reklamie politycznej; Formy i funkcje humoru w telewizji; Istotne znaczenie nieistotnych "ozdobników": wpływ informacji kontekstowej na postawę wobec treści wiadomości telewizyjnej; Cechy strukturalne przekazu reklamowego a zaangażowanie konsumenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Procesy interpersonalne i międzygrupowe. 1. Współpraca i rywalizacja. 2. Sprawiedliwość i konflikt. 3. Konstruktywny spór: Wartość intelektualnej opozycji. 4. Zaufanie: istota, rozwój, przywracanie. 5. Konflikt a władza. 6. Konflikt a komunikacja. 7. Perswazja w negocjacjach i sytuacjach konfliktowych. 8. Konflikt międzygrupowy. 9. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji w rozwiązywaniu konfliktów. Część II: Procesy intrapsychiczne. 10. Tendencyjność sądów w rozwiązywaniu konfliktów. 11. Złość i odwet w konflikcie: znaczenie atrybucji. 12. Samoregulacja jako narzędzie w procesie rozwiązywania konfliktów. Część II: Indywidualne różnice. 13. Proces lub wynik. Orientacja na cel w sytuacjach konfliktowych. Znaczenie ram. 14. Osobowość a konflikt. 15. Rozwój umiejętności rozwiązywania konfliktów u dzieci: w okresie od wieku przedszkolnego po dorastanie. Część IV: Twórczość i zmiana. 16. Rozwiązywanie konfliktów a twórczość: rola punktu widzenia. 17. Kilka wskazówek, jak rozwijać twórcze podejście do konfliktu. 18. Konflikt i procesy zmiany. 19. Uczenie się przez refleksję. Część V: Trudne konflikty. 20. Agresja i przemoc. 21. Konflikt trudno rozwiązywalny. Część VI: Konflikt a kultura. 22. Konflikt a kultura. 23. Współpraca i rywalizacja w rozwiązywaniu konfliktów w Chinach. Część VII: Modele praktyki. 24. Uczenie umiejętności rozwiązywania konfliktu podczas szkoleń. 25. Mediacje. 26. Zarządzanie konfliktem w dużych grupach. Część VIII: Patrząc w przyszłość. 27. Ramy teoretyczne badań nad szkoleniami poświęconymi rozwiązywaniu konfliktów. Uwagi na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Intuicyjne i formalne definicje oraz właściwości wiedzy wspólnej; 2. Wiedza wspólna w teorii gier; 3. Wiedza wspólna w sytuacjach interakcji społecznej; 4. Ewolucyjnie ukształtowane podstawy poznawcze wiedzy wspólnej; 5. Rytuał jako mechanizm generowania wiedzy wspólnej; 6. Funkcje i znacznie opinii publicznej; 7. Sondaże elementem rytuału komunikacyjnego; 8. Media masowe kanałem rozprzestrzeniania rytuałów komunikacyjnych generujących wiedzę wspólną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kontekst strategiczny: Gałęzie przemysłu medialnego; Tendencje w otoczeniu strategicznym przemysłu medialnego; Konwergencja i jej przyczyny; 2. Od kontekstu do koncepcji: Strategia w branżach medialnych; Zarządzanie zmianami technologicznymi; Kreatywność i innowacyjność; Poznanie, kultura i strategia; Struktura przedsiębiorstwa; Przywództwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kontekst strategiczny: Gałęzie przemysłu medialnego; Tendencje w otoczeniu strategicznym przemysłu medialnego; Konwergencja i jej przyczyny; 2. Od kontekstu do koncepcji: Strategia w branżach medialnych; Zarządzanie zmianami technologicznymi; Kreatywność i innowacyjność; Poznanie, kultura i strategia; Struktura przedsiębiorstwa; Przywództwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Z teorii komunikowania masowego: Wybrane teorie komunikowania masowego i próby ich empirycznej weryfikacji; Komunikowanie międzykulturowe. Cz.2 Obszary komunikowania masowego: Kino jako medium masowe; Public relations jako forma komunikowania masowego; Reklama polityczna a komunikowanie masowe. Cz.3 Środki masowego przekazu: Przedsiębiorstwa medialne i prasa masowa w Hiszpanii w pierwszym trzydziestoleciu XX wieku; Systemy telewizyjne na świecie; Wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wobec współczesności)
1. Konwersacja, 2. Przekazywanie siebie, 3. Postrzeganie innych, 4. Publiczne place dialogu, 5. Zabawa słowem, 6. Chwyty estetyczne, 7. Prawidła dobrej rozmowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zagadnienia wstępne: 1. Wprowadzenie, 2. Narodziny mediów masowych. Cz.II Teorie: 3. Pojęcie i modele komunikowania masowego, 4. Teoria mediów a teoria społeczna,5. Komunikowanie masowe a kultura, 6. Nowe media - nowa teoria?, 7. Normatywna społeczna teoria mediów. Cz.III Struktury: 8. Struktura i produkt mediów - zasady i odpowiedzialność, 9. Ekonomia i zarządzanie mediami, 10. Globalne komunikowanie masowe. Cz.IV Organizacje: 11. Organizacja mediów - naciski i wyzwania, 12. Tworzenie kultury mediów. Cz.V Treść: 13. Treść przekazu masowego - zagadnienia, koncepcje i metody analizy, 14. Gatunki i teksty, Cz.VI Widownia: 15. Widownia - teoria i tradycje badawcze, 16. Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów. Cz.VII Oddziaływanie: 17. Oddziaływanie mediów - procesy i modele, 18. Oddziaływanie społeczno-kulturowe, 19. Informacje, opinia publiczna i komunikacja polityczna, 20. Epilog
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej