Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(17)
Forma i typ
Książki
(16)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(14)
Autor
Kamińska-Szmaj Irena
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Piekot Tomasz
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Zaśko-Zielińska Monika
(2)
Bartz Brunon
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Fras Janina
(1)
Gierula Marian
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Próchnicka Maria
(1)
Rajewski Maciej
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Sitarski Piotr
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Stępnik Krzysztof
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Zaporowski Andrzej
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(17)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Komunikacja społeczna
(16)
Środki masowego przekazu
(8)
Dziennikarstwo
(4)
Kultura
(3)
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Dyskurs (filoz.)
(2)
Dziennikarze
(2)
Internet
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Public relations
(2)
Tekst
(2)
Telewizja
(2)
Blogi
(1)
Czasopisma
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing polityczny
(1)
Migracje
(1)
Organizacje
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Prasa
(1)
Reklama
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Socjologia kultury
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
rzeczywistość wirtualna
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Szkic
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Życiodajny impuls, 2. śmierć odległości, 3. Język i społeczeństwo, 4.Świt społeczeństwa sieciowego, 5. Imperium sieciowe, 6. Mały świat kolesiów, 7. Niebezpieczne wirusy, 8. Tragedia wspólnego pastwiska, 9. Państwo nadzoru, 10. Na początku był algorytm, 11. sieciowa wojna, 12. Adaptuj albo giń, 13. I stała się ciemność, 14. Biologia systemów, 15. Nowa nauka sieci, 16. Koniec człowieka?, 17. Niezapowiedziane rewolucje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej / pod red. Maria Kocójowa ; Zeszyt 7[9] 2004)
1. Modele wyszukiwania informacji 2. Koncepcje interfejsu użytkownika 3. Interfejsy dialogowe 4. Modelowanie dialogu wyszukiwawczego 5. Wiedza systemu o użytkowniku jako podstawa prowadzenia dialogu wyszukiwawczego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Kulturoznawswto ; Nr 8)
1. Konstrukcja strategii: między kulturą a komunikacją. 2. Malinowski o kontakcie kulturowym. 3. Davidson o komunikacji międzyludzkiej. 4. Kontakt Malinowskiego a komunikacja Davidsona. 5. Co to jest komunikacja międzykulturowa? 6. Konsekwencje strategii dopuszczającej komunikację międzykulturową. 7. Człowiek w kontekście relacji między kulturą a komunikacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
I. Komunikacja społeczna w świecie realnym: Wyzwania komunikacji społecznej w świecie globalnym; Kategoria prawdy w społeczeństwach stechnologizowanych; Was Deutsche uber Polen, Tschechen und sich selbst denken. Erste Ergebnisse des Forschungsprojektes Tschechische, polnische und deutsche Selbst - und Fremdbilder In der Euroregion Nei?e; Psychologia dyskursywna - dyskurs i analiza dyskursu na podstawie analizy narracji studentów wyjeżdżających na zagraniczne uczelnie; Emigracja - zderzenie - komunikacja. Problem wejścia w nowe środowisko kulturowe; Komunikacja społeczna w administracji publicznej; Komunikacja audytora systemów zarządzania na podstawie badań - zadawanie pytań; Zasada komunikacji jako jeden z elementów skuteczności pracy socjalnej; Mediacja jako forma komunikowania się w konflikcie; Obraz singli na podstawie artykułów opublikowanych w "Gazecie Wyborczej"; Rola pracy regionalnej w kształtowaniu środowiska lokalnego w Wielkopolsce w Drugiej Rzeczypospolitej (wybrane przykłady); Komunikowanie płci: konteksty i interpretacje; Bariery komunikacyjne pomiędzy niesłyszącymi a słyszącymi; Zerwany dialog; Język ojczysty - przestrzeń oddziaływania wychowawczego; Mity oświatowe jako przykład komunikacji społecznej; Międzynarodowe Centrum spotkań w ST. Marienthal jako miejsce integracji różnych narodów i kultur. II. Komunikacja społeczna w rodzinie i szkole: Małżeńskie dialogi o komunikacji; Bariery skutecznej komunikacji między małżonkami; Dylematy wychowawcze współczesnych rodziców; Wymiary komunikacji w rodzinie w aspekcie choroby nowotworowej dziecka; Komunikacja międzypokoleniowa między dziadkami a wnukami w okresie późnej adolescencji; Analiza wybranych aspektów komunikacji nauczycie - uczeń; Konflikty interpersonalne dzieci młodszych; Asertywna komunikacja w relacji nauczyciel-uczeń; Komunikacja w relacji nauczyciel - rodzic jako jeden z czynników warunkujących poziom wypalenia zawodowego nauczycieli; Komunikacja interpersonalna na wyższej uczelni (w relacjach nauczyciel akademicki - student) widziana z perspektywy studentów. Wskazówki dla nauczycieli akademickich; Trening interpersonalny w edukacji akademickiej pedagogów i nauczycieli; Komunikacja pozawerbalna studentów wyższej uczelni na przykładzie studentów PWSZ im. Witelona w Legnicy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Komunikowanie się w Internecie- narzędzia, specyfika i właściwości; Słowo to potęga?- komunikacja w edukacji na przestrzeni dziejów; Sposoby porozumiewania się w Internecie; Komunikacja wirtualna- możliwości i ograniczenia; Nowa gramatyka porozumiewania. Blisko monitora, daleko obrazu; Sieć 2.0 i Kultura 2.0- specyfika nowego podejścia do komunikacji w Internecie; Początek rewolucji w komunikacji lokalnej? Realne a wirtualne media lokalne; Wirtualna komunikacja z własnym narodem, czyli rola Internetu w podtrzymywaniu tożsamości narodowej emigrantów; Wykorzystanie Internetu w procesach komunikacji politycznej; Nowe obszary komunikacyjne- nowe wyzwania dla edukacji; Rola środków masowego przekazu w kształtowaniu świadomości ekologicznej studentów wyższych uczelni; Internet jako narzędzie w komunikowaniu się studentów Fizjoterapii Akademii Medycznej w Warszawie; Wirtualna komunikacja- realne efekty. Nowe trendy w komunikacji marketingowej; Reklama a komunikowanie się młodzieży; Blogi jako forma komunikacji w Internecie; Tożsamość sieciowa; Komunikowanie płci: konteksty i interpretacje; Związki uczuciowe w świecie wirtualnym- próba charakterystyki zjawiska; Obraz singli na podstawie artykułów opublikowanych w "Gazecie Wyborczej"; Plotka zawsze realna (i zawsze wirtualna)- o różnicach i podobieństwach w plotkowaniu w świecie realnym i wirtualnym; Flaming i rolling- kulturotwórcza rola konfliktu we wspólnocie wirtualnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
1. Media XXI wieku. Ciągłość i zmiana: Digitariusze wszystkich sieci łączcie się! Widmo hiperkapitalizmu krąży nad światem; Poprawianie wizerunków w popkulturze i tego konsekwencje; Telewizyjne programy informacyjne w badaniach problemów społecznych; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Obecność prawosławia w Internecie- skala i rola; Społeczny i medialny wizerunek skrajnych feministek; E-prasa, e-książka. Gutenberg w notebooku?; Kod konotacyjny w reklamie. Aspekty antropologiczne; Badanie wpływu mediów na przykładzie analizy skuteczności oddziaływania reklamy twórczej; Teoria autorska a kino amerykański w latach 70-tych XX wieku; Uwarunkowania kulturowe wizerunków Indian w kinie amerykańskim; Kompetencje medialne młodzieży: status quo, perspektywy rozwoju; Walory i ograniczenia komunikacji sieciowej; Od telewizora do monitora- zmiana preferencji odbiorczych; 2. Sztuka jako komunikacja. Autor i jego dzieło: Dzieło muzyczne jako komunikat; Miasto jako przestrzeń komunikacyjna w programowych wypowiedziach awangardy literackiej XX wieku; Wolność twórczości artystycznej a ochrona dóbr kultury w świetle prawa; Sztuka interaktywna jako forma psychoterapii; Aktor i widz- relacja intersubiektywności (na przykładzie teatru ruchu); Komunikacja jako sztuka początku XXI wieku- taniec słowa z obrazem; "Taniec z gwiazdami"- próba analizy programu telewizyjnego; Dziennikarz jako twórca; 'Ja jestem bohaterem moich książek". Autor i jego dzieło na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego; Wizerunek starszej kobiety w polskiej sztuce współczesnej; Kształcenie komunikacji interkulturowej z wykorzystaniem materiałów prasowych z punktu widzenia dydaktyka i taphofila; Uwagi o młodych pojęciach- na przykładzie autorytetu; Czytelnik we wspomnieniach Marii Znamierowskiej-Prufferowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji. 2. Dziennikarstwo w społeczeństwie informacyjnym (krótkie wprowadzenie do problemu). 3. Publiczna rola mediów. Teoria Waltera Lippmana. 4. Międzynarodowa aktywność koncernów medialnych. 5. Media relations czyli relacje między public relations a mass mediami. 6. Dziennikarze współczesnej prasy lokalnej. 7. Dziennikarze śląscy w świetle badań empirycznych. Studium socjologiczno-prasoznawcze. 8. Poezja i prasa. 9. Rzecznicy prasowi jako element procesu komunikacji społecznej urzędów. instytucji publicznych oraz firm komercyjnych. 10. Demokracja medialna: między wizją a rzeczywistością. 11. Telewizyjne debaty prezydenckie na przykładzie USA i Polski. 12. Media elektroniczne jako środek komunikowania politycznego. 13. Marketing polityczny w Internecie. 14. Informacje o Polonii i emigrantach na lamach prasy polskiej wydawanej w Niemczech. bibliografia zawartości czasopism na przykladzie wydawanych tytułów (1989-2003).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Medaia a komunikacja: 1. Media studies a antropologia środków przekazu - próba charakterystyki, 2. Pragmatyczna równość komunikacyjna w mediach - fakty, mity, perspektywy, 3. Kanały informacyjne a medialne światoobrazy, 4. Komunikowanie z punktu widzenia kognitywistyki, 5. Model efektu bezpośredniego, model wykorzystania i gratyfikacji oraz model ratyfiakcji kulturowej jako narzędzia analizy mediów masowych. Cz.II Media wobec wartości: 1. Współczesne mass media wobec wartości, 2. Kształtowanie opinii publicznej: kilka uwag o wolności i odpowiedzialności mediów, 3. Janusowe oblicze mediów. Cz.III Perswazja i manipulacja w mediach: 1. Problemy ananlizy dyskursu perswazyjnego, 2. Określanie preferencji grup perswazyjnych, 3. Manipulacja w wywiadzie telewizyjnym, 4. Różne obliczna dezinformacji w prasie codzinnej. Cz.IV Dynamiczny świat mediów, gatunków i przekazów medialnych: 1. Gatunki prasowe w humorystycznych i satyrycznych transformacjach, 2. Talk show - gatunek rozmowy telewizyjnej (na przykładzie "Rozmów w toku" w Telewizji tVN), 3. Raport- problem dla genologa, 4. Monitoring rynku odbiorców a formuła przekazu radiowego, 5. Czasopisma i książki w świecie mediów XXI wieku, 6. Perspektywy rozwoju czytelnictwa prasy on-line, 6. Wzajemne relacje przekazów medialnych i literatury (na przykładzie prasy opinii), 7. Wpływ internetu na prasę na przykładzie "Dziennika Łódzkiego", 8. Dydaktyka w radiu niepublicznym. Cz.V Media a świat polityki: 1. Rola mediów wilna i Lwowa w integracji międzywojennej Polski, 2. Aktualna debata pokoleniowa w niemieckich mediach, 3. Media a wojna w Iraku, 4. O dziennikarstwie poszukującym, czyli "Podróże z Milewiczem", 5. Marion Grafin Donhoff i jje rola w "Die Zeit". Cz.VI Medialne obrazy świata: 1. Wizja społeczeństwa i prawa kreowania w środkach masowego przekazu, 2. Językowy obraz polskiego sportu (na podstawie materiałów z codziennej prasy ogólnopolskiej i lokalnej), 3. "Reportaż to gra uczuć i emocji". O reportażach radiowych wybitnych współczesnych twórców Polskiego Radia, 4. O estetyce i etyce w reportażach Janiny Jankowskiej, 5. "Wielki Niewidomy", czyli słuchowaisko w postmodernistycznej kulturze audialnej i audiowizualnej. Cz.VII Prasa w okresach przemian: 1. Prasa wielkopolska- historai i stan obecny w świetle dotychczasowych badań, 2. Charakterystyka rynku lubelskiej prasy (1989-2005) Zmiany organizacyjne, marketing, środowisko dziennikarskie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja. Oblicza Komunikacji ; T.1-2)
1. Tekst, dyskurs, komunikacja- zagadnienia teoretyczne: Intencja a funkcja tekstu; Demagogia w dyskursie perswazyjnym; Językowe wykładniki ideologii; Wpływ Internetu na typologizacje w języku; Czy taka lingwistyka tekstu?; Pragmalingwistyka jako metoda badawcza dyskursu; Konstruktywistyczne koncepcje komunikacji; Perspektywy badania dyskursu humorystycznego; Dyskurs- pojęcie jako perspektywa. W stronę modelu analizy dyskursu Normana Fairclougha; Pomiedzy komunikacją a kulturą. O studiach kulturowych; O metodzie wyodrębniania skryptów kulturowych i kilku skryptach niemieckich i polskich; Obraz konwencji sytuacji komunikacyjnej; Komunikacyjna wartość ciszy; Zdarzenia komunikacyjne służące budowaniu więzi społecznej; Współczesny obraz komunikacji medialnej w świetle teorii aktów mowy; 2. Słowo i obraz w komunikacji: W stronę epistemologii tekstów polisemiotycznych; Rola infografów w tekstach prasowych o tematyce naukowej; Obraz jako koncept w polskiej poezji konkretnej; Teoria integracji pojęciowej w badaniach dyskursu; Trauma przeżyć wojennych w obrazkach, czyli komiks jako nowa forma przekazywania wiedzy o przeszłości; 3. Dyskurs polityczny i reklamowy: komunikacja polityczna a dyskurs polityczny; Dialog konfliktowy w polskim dyskursie publicznym; Wpływ kontekstu na interpretację znaczenia ekspresywnego wypowiedzi i jej funkcję strategiczną w rozmowie. Interpretacja wypowiedzi publicznej prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego: Tygodnik "Wprost" to mutacja Urzędu Bezpieczeństwa" w odniesieniu do różnych typów kontekstu; Hasła konstytutywne tekstów politycznych z lat 1989-1995; "Jedność w różnorodności"- komunikacja przez pryzmat wartości w kampanii do Parlamentu Europejskiego; Pozorność dialogu w dyskursie sejmowym; Nazwy komitetów wyborczych. Semantyka lokalnego apelu politycznego; Scenariusze komunikacyjne "konfliktu" i "pozornej kooperacji" w telewizyjnej debacie polityków; Poeta, czyli człowiek użytecznyů O pamflecie politycznym zakamuflowanym w tekście quasi-monografii historycznoliterackiej; Mandy negatywne w sloganach reklamowych; Badania reklamy w mediach tradycyjnych i Internecie; Psychologia komunikacji i metamodel NLP jako narzędzie badawcze rozmowy handlowej; Perswazja peryferyjna- kilka uwag na temat schematów pojęciowych w dyskursie reklamowym; "Propaganda dobrych serc", czyli co zrobić z reklamą społeczna?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja. Oblicza Komunikacji ; T.1-2)
4. Stare i nowe media: Czy patrzenie jest towarem? Wpływ nowych mediów na współczesne doświadczenie percepcji- komunikacji- konsumpcji; Pośrednik czy współkreator komunikatu. Kilka uwag o roli mediów w procesie komunikacji; "Prawdziwy mężczyzna nie uważa, ze dziecko to sprawa kobiet". Modelowanie stereotypu ojca w prasie adresowanej do rodziców; Morcing Show jako gatunek audycji radiowej; Struktura współczesnych pożegnalnych nekrologów prasowych; Strategie nadawcze w reportażach Wojciecha Tochmana; Autor i vox populi. Felietony i e-felietony Daniela Passenta; Interioryzacja książki w środowisku cyfrowym; Naukowy dyskurs multimedialny- szanse, wyzwania, ograniczenia; Komunikacja społeczna w Internecie. Problemy badawcze; Nowa retoryka nowych mediów. Teoretyczne i praktyczne aspekty analizy retorycznej hipermediów; Małe światy tekstów. Wstępne rozważania o komunikacji tekstualnej w sieci www; Blogi- współczesne pamiętniki; Publiczne czy prywatne oblicze bloga?; Ku kreacji przestrzeni hipertekstu. Analiza komunikacyjnego "terytorium" internetowego Miasta Plusa; Relacje osobowe i wybrane problemy komunikacji w grach fabularnych; Komunikacja w grach MMORPG; Kiedy język staje się tekstem. Sieć semantyczna jako wyzwanie dla literaturoznawców; Emotikony i ich wartość komunikacyjna w komunikacji elektronicznej; 5. Człowiek, kultura, edukacja: Polska grzeczność językowa a równość płci; Zbyt uprzejmi? O przesadnej grzeczności w codziennej komunikacji Polaków; Tak się nie mówiů czyli o dominacji społecznej i teorii zagłuszanej grupy na przykładzie ograniczeń językowych ze względu na płeć; Buy Nothing Day jako przykład komunikacyjnego karnawału; Policja i policjanci- portret socjologiczny w najnowszej literaturze kryminalno-sensacyjnej; Stereotyp mówcy na podstawie wypowiedzi młodych użytkowników języka; Niektóre typy wypowiedzi dziecięcych; Byle zachować komunikatywność. Uwagi na marginesie badań nad językiem uczniów dyslektycznych; Historie picia alkoholików- terapeutyczny hybrydy tekstowe; Dyskurs u osób dotkniętych autyzmem; Interakcja a język. Tekst- metatekst- kontekst w afazji; Myślenie dyskursywne, czyli rozmowa ze sobą; Metodologia action research i techniki komunikacyjne w glottodydaktyce; W obronie trivium; Dialogizacja tekstu monologowego w dyskursie dydaktycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Public relations - komunikacja i dialog: 1. Technologie informacyjne a komunikacja marki, 2. Promowanie mediów w mediach. Ze studiów nad marketingiem medialnym, 3. Zależności pomiędzy PR a społeczna odpowiedzialnością, czyli współpraca - dialog - działanie, 4. Świat masowo manipulowany, 5. Web 2.0 - w poszukiwaniu modelu, 5. Wyzwania public relatnions w dobie usieciowionej gospodarki i sieciowego społeczeństwa, 6. Public relatnions rankingów - perspektywa epistemologiczna. Cz. II Badania empiryczne: 1. Informacja publiczna w społeczeństwie obywatelskim - model dla państw Unii Europejskiej, 2. Komunikowanie polityczne w polskiej cyberprzestrzeni, 3. Rola public relatnions w komunikacji pospołecznej. Wyniki badań środowiska polskich PR-owców
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 3/2009)
Rocznik, 2007-
System medialny Azerbejdżanu, Armenii i Gruzji. Historia i współczesność; Reklama telewizyjna w Rosji w aspekcie historyczno-teoretycznym; Od medialnego koncernu do partii politycznej; Częstochowskie mutacje "Trybuny Śląskiej" i "Dziennika Zachodniego"; System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej; Uwagi o analizie zawartości mediów. Prasa i dziennikarstwo internetowe. Wybrane praktyczne problemy na tle prawa prasowego; Etyka w dziennikarstwie - teoria a praktyka; Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów; Fotografia prasowa. Wybrane aspekty praktyczne; Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce. Sierpień 1980-13 grudnia 1981, Universitas Kraków 2001, s. 372.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wstępna ch-ka rzeczywistości wirtualnej; R.2 Rzeczywistość wirtualna jako medium komunikacyjne; R.3 Nadawca w rzeczywistości wirtualnej; R.4 Pomiędzy nadawcą i odbiorcą; R.5 Odbiorca w rzeczywistości wirtualnej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Cz. 1 Studia z teorii komunikowania; Nauka o komunikowaniu masowym: struktura i charakter dyscypliny; Fragmentaryzacja w mediach: proces i narzędzie; Nauka o mediach i komunikowaniu w Polsce i w świecie; Zaproszenie do dyskusji o potrzebie integracji instrumentarium badawczego medioznawcy; Socjologia wiedzy czy socjologia komunikowania masowego? Dwa nurty badawcze w komunikologii; Ogólna teoria systemów Bertalanffy`ego w badaniu systemów medialnych; Pojęcie techniczne zapośredniczonej komunikacji. Analiza aspektów epistemologicznych; Komunikacyjno-narracyjny charakter podmiotowości w ujęciu Seyli Benhabib; Cz. 2 Polski rynek mediów masowych; Próba bilansu "nowego ładu informacyjnego", czyli o potrzebie badań nad polskim systemem medialnym; Funkcjonowanie i segmentacja rynku prasowego w Polsce; Czytelnictwo (konsumpcja) prasy w Polsce; Dolnośląska prasa codzienna - bilans zamknięcia. Bilans otwarcia; Procesy transformacji i profesjonalizacji radia katolickiego (na przykładzie Radia Via w Radomiu); Czy ludzi mają trudności ze zrozumieniem telewizyjnych programów informacyjnych?; Cz. 3 Media masowe a społeczeństwo; Zderzenie standardów racjonalności? Pluralizm mediów w europejskiej polityce medialnej; Komunikacja wiary w globalnej wiosce. Kościół katolicki w świecie mediów; Rola potocznego komunikowania w audiowizualnym świecie; Odróżnić prawdę od fikcji - media masowe wobec legend miejskich; Mężczyźni działają, kobiety wyglądają, czyli wizerunek kobiet polityków w polskich mediach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarys powstania światowego społeczeństwa; 2. Fenomen migracji; 3. Fenomen wielokulturowości; 4. Interkulturowe kompetencje; 5. Przeszkody w wielokulturowej komunikacji: Uprzedzenia; Poczucie obcości i swojskości; Konflikt, Przemoc, Rasizm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czytelnik poszukuje partnera. Jak utrzymać wiernego czytelnika. 2. Godność - zawodowa charakterystyka dziennikarza. Spojrzenie z Rosji. 3. Cechy zawodu dziennikarskiego i jego wyznaczniki strukturalne. 4. Dziennikarstwo jako przedmiot refleksji naukowej. 5. Piarystyka w Rosji. 6. System prawnej edukacji dziennikarzy w Federacji Rosyjskiej. 7. Zawód dziennikarza w Niemczech w dobie technicyzacji. 8. Lokalna i regionalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce jako zbiorowy nadawca. 9. Transformacja ustrojowa w Polsce a podmiotowość dziennikarzy. 10. Dziennikarstwo obywatelskie - miejsce i rola w systemie komunikowania społecznego. 11. Pozamedialne publiczne systemy informacyjne a informacyjna funkcja mediów (Przypadek Biuletynu Informacji Publicznej). 12. Dla kogo te gazety? - analiza językowa prasy codziennej. 13. Przygłuszeni słowami, czyli uwagi o języku telewizji. 14. Chwyty erystyczne stosowane w pracy dziennikarza. 15. Wpływ mediatyzacji na język polityki funkcjonujący w polskich mediach elektronicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Co kształtuje kulturę? : 1. Czynniki kulturotwórcze, 2 .Wizerunek organizacji, 3. Kierownicy emocjonali i racjonalni. Cz.II W czym kultura się przejawia? : 1. Komuniakcja społęczna, 2. Rutynizacja zachowań, 3. Typ motywacji. Cz.III Stosunek do innych kultur : 1. Rywalizacja kulturowa, 2. Izolacja kulturowa, 3. Współpraca kulturowa, 4. Adaptacja kulturowa, Cz.V Stosunek do własnych odmieńców : 1. Kultura w procesie zmiany, 2. Kultury pluralistyczne, 3. Kultury stabilne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej