Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(150)
Forma i typ
Książki
(148)
Publikacje naukowe
(33)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(115)
dostępne
(78)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(80)
Czytelnia
(115)
Autor
Sokołowski Marek
(6)
Borkowski Igor
(5)
Godzic Wiesław (1953- )
(4)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(3)
Woźny Aleksander (1953- )
(3)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Grabias Stanisław
(2)
Habermas Jürgen
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kalisz Anna
(2)
Kraus Ewa (1971- )
(2)
Radwan Beata
(2)
Siara Olga
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźny Aleksander
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Andrzejewski Bolesław
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Badora Sylwia
(1)
Baran Beata
(1)
Bartmiński Jerzy
(1)
Bartz Brunon
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bielecka-Prus Joanna
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Bolstad Richard
(1)
Bolten Jürgen
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Burszta Wojciech J. (1957-2021)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bębas Sylwester
(1)
Bęben Robert
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Błeszyński Jacek J. (1963- )
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Castells Manuel (1942- )
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chludziński Bartłomiej
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dankowska-Kosman Małgorzata
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Flores Suzana E
(1)
Francuz Piotr
(1)
Fras Janina
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gierula Marian
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Goćkowski Janusz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grenny Joseph
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Gumkowska Anna
(1)
Gurba Ewa
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guzek Damian
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hallada Marek
(1)
Hałas Elżbieta
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(150)
Język
polski
(150)
Temat
Komunikacja społeczna
(94)
Środki masowego przekazu
(41)
Internet
(23)
Socjologia
(16)
Społeczeństwo informacyjne
(14)
Kultura masowa
(12)
Psychologia społeczna
(11)
Interakcje społeczne
(10)
Komunikacja interpersonalna
(10)
Kultura
(10)
Telewizja
(10)
Reklama
(9)
Media społecznościowe
(8)
Stosunki interpersonalne
(8)
Public relations
(7)
Dziennikarstwo
(6)
Dziennikarze
(6)
Język
(6)
Język polski
(6)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Socjotechnika
(6)
Komunikacja międzykulturowa
(5)
Konflikt społeczny
(5)
Negocjacje
(5)
Opinia publiczna
(5)
Praca
(5)
Public relations w internecie
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Socjologia kultury
(5)
Konflikt
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Menedżerowie
(4)
Perswazja
(4)
Polityka
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Struktura społeczna
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Autoprezentacja
(3)
Edukacja medialna
(3)
Etyka biznesu
(3)
Globalizacja
(3)
Grupy społeczne
(3)
Informacja
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Marketing
(3)
Multimedia
(3)
Pluralizm społeczny
(3)
Psychologia
(3)
Płeć
(3)
Radiofonia
(3)
Reklama internetowa
(3)
Społeczeństwo
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Tekst
(3)
Terroryzm
(3)
Wychowanie
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Blogi
(2)
Dziecko
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Film
(2)
Filozofia
(2)
Gender
(2)
Hipertekst i hipermedia
(2)
Informacja publiczna
(2)
Kadry
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja drogowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Kształcenie
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media mobilne
(2)
Mediacja (socjologia)
(2)
Migracje
(2)
Miłość
(2)
Mężczyzna
(2)
Młodzież
(2)
Naród
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Organizacja
(2)
Pedagogika
(2)
Polityka społeczna
(2)
Postawy
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prawo
(2)
Prawo mediów
(2)
Promocja handlowa
(2)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(3)
2001-0
(2)
1901-
(1)
1918-1939
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Czechy
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Austria
(1)
Białoruś
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Cypr
(1)
Estonia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Tadżykistan
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(22)
Podręcznik
(14)
Opracowanie
(11)
Monografia
(7)
Materiały konferencyjne
(5)
Czasopismo naukowe
(2)
Esej
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Literatura
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Program telewizyjny
(1)
Publicystyka
(1)
Szkic
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(59)
Media i komunikacja społeczna
(45)
Zarządzanie i marketing
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Językoznawstwo
(2)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
150 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Socjolongwistyka czy socjologia języka? Polska myśl socjolingwistyczna; Język w uwarunkowaniach społecznych. Socjolekty; Społeczne uwarunkowania zachowań językowych. Z teorii interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język w zachowaniach społecznych / Stanisław Grabias. - Wyd.2 popr. - Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2003. - 382 s. : tab., rys. ; 24 cm.
Socjolongwistyka czy socjologia języka? Polska myśl socjolingwistyczna; Język w uwarunkowaniach społecznych. Socjolekty; Społeczne uwarunkowania zachowań językowych. Z teorii interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Informacja Komunikacja)
1. Wprowadzenie; 2. Podstawowy model komunikacji interpersonalnej... i jego przełożenie na sytuację biblioteczną; 3. Problem postrzegania rzeczywistości; 4. Gadał dziad do obrazu, czyli skuteczność przekazu werbalnego: Komunikaty czytelników/klientów, Informacja zwrotna, wypowiedzi użytkowników dotyczące jakości obsługi, Trudni klienci - podstawowe typy, Komunikaty bibliotekarzy, Komunikacja werbalna w gronie współpracowników, Skuteczność komunikatu werbalnego, Komunikaty instytucjinalne, Komunikaty ustne i pisemne, Etyka w komunikowaniu - etyka w bibliotekarstwie, Aktywne słuchanie; 5. Komunikacja niewerbalna: Postawa ciała; Intonacja; Dźwięki paralingwistyczne; Mimika; Kontakt wzrokowy; Gest; Odległość, aparycja i strój, Komunikacyjny wymiar czasu; 6. Przestrzenią, komunikatem wizualnym; 7. Kontakt z przełożonymi i współpracownikami - komunikacja wewnętrzna; 8. Kontakty z czytelnikami w różnych typach bibliotek; 9. Komunikacja ze środowiskiem zewnętrznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Smacznego, 2. Kicz jako problem antropologiczny, 3. Kiczosfery muzyki popularnej, 4. Kicz jako źródełko radości, 5. Bez-granicze kiczu, 6. Wielokulturowość - nowy globalny folkloryzm, 7. Postać anioła w kulturze popularnej, 8. Cała prawda o białych kozaczkach, 9. Polityka, nacjonalizm i kicz. Marija Serifovi kontra Soni Malaj, 10. Prawi jak sztuka. O współczesnym kiczu wnętrzarskim, 11. Zbawienny wpływ kiczu, czyli jeszcze raz o związkach kiczu i religijności ludowej na przykładzie Sanktuarium Licheńskiego, 12. Gra w autentyczność. Rola indywidualności we współczesnej kulturze masowej, 13. So bad.. It's good - obcowanie z filmowym kiczem, 14. Kicz w przedogródkach wiejskich, 15. Kicz prawicowy rodem z pism Krasińskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Role : role męskie, role kobiece, niejasne role kobiet i mężczyzn. 2. Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn : komunikowanie się mężczyzn i kobiet, bariery w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn. 3. Uważne słuchanie : style słuchania, ukryte przekazy, ukryte programy, czyli mechanizmy obronne, 4. Budowanie zdrowych relacji między kobietą a mężczyzną, 5. Kobieta, mężczyzna i miłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od autorek; 1. Etyka zawodowa: Czym jest etyka; Etyka w pracy; Etyka zawodowa ‒ wypowiedzi przedstawicieli zawodów; Studium przypadku; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 2. Jak planować pracę: Opis stanowiska pracy narzędziem organizacji pracy; Pamięć i metody organizacji czasu pracy; Metody organizacji czasu w odpowiedzi na ulotność pamięci; Lista zadań TO DO, czyli do zrobienia; Karteczki przypominające; Nowe technologie w służbie organizacji czasu; Kalendarz indywidualny i wspólny; Metoda Eisenhowera; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; 3. Dlaczego warto się rozwijać: W jaki sposób można się rozwijać i dlaczego warto; Zabawa, nauka i praca; Kotwice kariery; Kompetencje i ich rozwój; Motywacja do rozwoju i zmiany; Jak się uczyć i stawać kompetentnym specjalistą; Wolontariat jako metoda rozwoju kompetencji; Uczymy się całe życie; Czy praca może uskrzydlać; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; 4. Jak radzić sobie ze stresem: Czym jest stres; Stres jako bodziec; Stres jako relacja. Poznawcza definicja stresu; Mechanizm stresu, biologia stresu; Fazy stresu; Objawy stresu; Stresory; Sposoby zwalczania stresu; Sposoby radzenia sobie ze stresem; Przykładowe ćwiczenia relaksacyjne; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 5. Profilaktyka wypalenia zawodowego: Czym jest wypalenie; Objawy zespołu wypalenia; Kto jest narażony na wypalenie; Osobowościowe uwarunkowania wypalenia zawodowego; Organizacyjne uwarunkowania wypalenia zawodowego; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 6. Emocje ‒ wróg czy przyjaciel: Czym jest inteligencja emocjonalna; Czym są emocje; Rozpoznawanie emocji; Rola emocji; Rozumienie emocji i radzenie sobie z nimi; Wpływ emocji na myślenie, podejmowanie decyzji i działanie; Radzenie sobie z trudnymi emocjami; Empatia; Radzenie sobie z trudnymi emocjami klientów; Porwanie emocjonalne; Kiedy jesteś szefem; Inteligencja emocjonalna; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 7. Jesteśmy jedną drużyną. Budowanie zespołu: Grupa a zespół – definicje; Grupa; Zespół; Kiedy grupa staje się zespołem – elementy procesu grupowego; Etapy (fazy) rozwoju grupy; Faza 1 – formowanie; Faza 2 – docieranie; Faza 3 – normowanie; Faza 4 – współdziałanie; Normy grupowe; Struktura grupy; Role grupowe; Jak budować zespół. Warunki zaistnienia procesu grupowego; Rola kierownika w budowaniu zespołu; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 8. Ja w roli kierownika: Cechy skutecznego lidera; Motywacja lidera; Przywódca z wizją; Style kierowania; Rozwój umiejętności przywódczych; Krótki kurs przywództwa; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 9. Jak rozmawiać: Czym jest komunikacja; Kanały komunikacji; Komunikacja werbalna; Komunikacja niewerbalna; Przestrzeń w komunikacji; Komunikacja w sytuacjach trudnych. Podstawowe narzędzia komunikacyjne; Parafraza; Pytania; Klaryfikacja; Odzwierciedlenie; Komunikat „ja”; Informacja zwrotna (ang. feedback); Asertywność; Techniki i narzędzia asertywnej komunikacji; Stawianie granic; Radzenie sobie z krytyką; Komunikacja z klientem – standardy; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 10. Współpraca z klientami: Profesjonalna obsługa; Nawiązanie kontaktu, autoprezentacja; Rozpoznanie potrzeb klientów; Prezentacja oferty; Odpowiedź na pytania lub radzenie sobie z zastrzeżeniami; Realizacja usługi; Zakończenie i podziękowanie; Kontakt podtrzymujący współpracę; Bariery komunikacyjne w relacjach z klientem; Konflikty i negocjacje; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 11. Zmiana i kreatywność: Postawa; Model „wielkiej piątki”; Kreatywność; Trenowanie kreatywności; Dlaczego dziwienie się jest wartościowe; Kwestionariusz Moje kotwice kariery; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Socjologiczne teorie komunikacji. 3. Filozofia języka i teoria argumentacji. 4. Komunikacja a teoria systemowa. 5. Teorie zorientowane psychologicznie. 6. Komunikacja a doradztwo. 8. Komunikacja i konflikt.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
1. Współdziałanie interpersonalne: Współdziałanie interpersonalne; Otwartość na "drugiego" człowieka jako podstawa komunikacji wzajemnej; Współdziałanie interpersonalne warunkiem rozwoju organizacyjnego instytucji oświatowych; 2. Konflikty i negocjacje: Negocjacje i komunikowanie- problematyka wzajemnie splątana; Komunikacja w grupie- konflikty i negocjacje w środowisku szkolnym; O znaczeniu cielesnej komunikacji, czyli jak być idolem; Komunikacja interpersonalna w kontekście lobbingu w miejscu pracy; Style postępowania w sytuacji konfliktowej u nauczycieli i studentów- analiza empiryczna; 3. Komunikacja w sytuacjach szkolnych: Język w komunikacji. Rozważania na przykładzie socjolektu studenckiego Uniwersytetu Zielonogórskiego; Komunikacja "w grupie" i "z grupą"- ujęcie dydaktyczne; Rola komunikacji w procesie zarządzania współczesną szkołą; Przedsiębiorczość i innowacyjność jako sygnały w komunikacji mistrz- uczeń na przykładzie WSEI w Krakowie; 4. Trudności komunikacyjne w sytuacjach szkolnych: Trudności komunikacyjne w relacjach nauczyciel- rodzic; Deprywacja kompetencji komunikacyjnych jako imperatyw sytuacji granicznych młodzieży; Komunikacyjne (Kon)teksty nieoficjalnej leksyki uczniowskiej; Potoczności w komunikacji i dialogu edukacyjnym; Przezwiska jako forma nieoficjalnej rówieśniczej komunikacji w grupie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podmiotowość wychowanka w szkole. Zagadnienia teoretyczne, 2. Znaczenie dialogu w wychowaniu, 3. Metodologiczne podstawy badań, 4. Komunikacja i podmiotowość w praktyce pedagogicznej, 5. Środki komunikacji społecznej we współczesnej szkole, 6. Komunikacja zaburzona oraz sposoby jej przeciwdziałania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategia komunikacji; 2. Część pisemna: właściwa struktura; 3. Część pisemna: kwestie ogólne; 4. Część pisemna: kwestie szczegółowe; 5. Część ustna: struktura werbalna; 6. Część ustna: pomoce wizualne; 7. Część ustna: umiejętności niewrebalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa)
Zawiera: 1. Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym: 1.1. Samorząd terytorialny – na czym polega; 1.2. Po pierwsze prawo. Samorząd terytorialny w polskim systemie prawnym; 1.3. Relacje wspólnoty – wspólnota relacji; 1.4. Marketing terytorialny. 2. Wirtualny samorząd: 2.1. W drodze do Matrixa; 2.2. Społeczeństwo informacyjne a zadania administracji publicznej; 2.3. Okna samorządu terytorialnego do wirtualnego świata; 2.4. Real na dziś – samorząd terytorialny w Internecie: 2.4.1. Dobór próby; 2.4.2. Zakres badania; 2.4.3. Termin prowadzenia badania; 2.4.4. Wyniki badania; 2.4.5. Podsumowanie wyników; 2.4.6. Pytania badawcze; 2.4.7. Wyniki badania „e-Usługi publiczne jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego” w obszarze serwisów BIP; 2.4.8. Udogodnienia zwiększające dostępność serwisów BIP jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego; 2.4.9. Spełnianie niektórych wymogów Rozporządzenia o BIP; 2.4.10. Podsumowanie badania „e-Usługi publiczne jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego” w obszarze serwisów BIP; 2.5. Interwencja, inwestycja i… problemy; 2.6. I co dalej? 3. Sprawozdanie z Matrixa: 3.1. Media społecznościowe – wejście do Matrixa; 3.2. Samorząd terytorialny w media społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna a zarządzanie humanistyczne; Zarządzanie; Rola menedżera w procesie komunikacji. 1. Media w komunikacji: Radio i zarządzanie - wizerunek a odpowiedzialność; Widz telewizji - menedżer mimo woli; Fasady i maski - współdziałanie menedżerów i dziennikarzy. 2. Aspekty komunikacji w pracy menedżera: Anegdota w zarządzaniu; Dialog i solidarność; „Choć zdeptał mnie wielki, przysadzisty tur - ja stawiam”. Absurdalny humor jako przestrzeń heterotopii organizacyjnej; Najnowsze strategie komunikacji teatralnej jako źródło inspiracji dla zarządzania; Film. Na styku fikcji i rzeczywistości organizacyjnej; Poezja i zarządzanie - inspiracje dla menadżera humanisty. 3. Obszary i narzędzia komunikacji: Piksel czy litera? Obraz fotograficzny w komunikacji społecznej; Jak rozmawiać z przeszłością, by wzbogacić komunikację w teraźniejszości, czyli o porażkach z histografii organizacji; Tracking aktywności - obietnica i zagrożenie dla menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Serce komunikacji: Nawiązywanie kontaktu; Po prostu stan umysłu; Kontekst komunikacji; Tworzenie rozwiązań; 2. Pomaganie: Pełne słuchanie drugiej osoby; Wspieranie innych w zmianie; 3. Zaspokajanie własnych potrzeb oraz potrzeb innych: Asertywna komunikacja; Rozwiązywanie konfliktów; Wartości i meta programy; Komunikacja w grupie; Wnioski; Licencjonowani trenerzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego / Uniwersytet Śląski. Zarządzanie i Technologie Informacyjne / red. Barbara Kożusznik ISSN 0208-6336 ; T.1)
1. Komunikacja w dobie Internetu - wpływ na jednostkę, organizację i otoczenie, 2. Psychospołeczne uwarunkowania korzystania z Internetu - stan obecny, 3. Psychologiczne aspekty uzależnienia od Internetu, 4. Elektroniczne "ja" - podstawowe zagadnienie z autoprezentacji w Internecie, 5. Styczność on-line a problem tworzenia się grup społecznych, 6. Socjokonstruktywiczne problemy tworzenia społeczności uczących się w środowisku internetowym, 7. E-publiczność, 8. Świat ludzki, świat semiotyczny. Generowanie znaczeń w komunikowaniu interpersonalnym - medialnym, 9. Handel w Internecie na świecie oraz w Polsce - wprowadzenie, 10. Instytucje statystyczne a społeczeństwo informacyjne i internet, 11. Technologie internetowe a medycyna, 12. Uniwersytet Śląski wobec problemów informatyzacji, 13. Biblioteka naukowa w globalnym zarządzaniu informacją, 14. Edukacyjne aspekty wykorzystania technologii informacyjnej na przykładzie AGH, 15. Inżynierowie w społeczeństwie informacyjnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I: 1. Komunikacja zawodowa; 2. Modele komunikacji w relacji lekarz-pacjent; 3. Zasady kontaktu z pacjentem; 4. Współpraca w procesie leczenia; 5. Potrzeby osoby chorej na kolejnych etapach leczenia i rehabilitacji. CZĘŚĆ II: 1. Pacjent pediatryczny; 2. Komunikacja z agresywnym pacjentem; 3. Pacjent nieprzestrzegający zaleceń. Dialog motywujący; 4. Pacjenci w szczególnych sytuacjach życiowych - kryzys i trauma; 5. Kontakt z osobami doświadczającymi przemocy; 6. Komunikowanie się z pacjentem z zaburzeniami psychicznymi; 7. Pacjent z ryzykiem samobójczym; 8. Kontakt z osobami starszymi w sytuacji pomagania; 9. Kontakt z pacjentem z niepełnosprawnością; 10. Specyfika kontaktu z pacjentem onkologicznym; 11. Specyfika kontaktu z pacjentem operowanym; 12. Rozmowy z pacjentem o śmierci i umieraniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia)
1. Rozumienie pojęcia relacji terapeutycznej. 2. Początek terapii. 3. Kontynuowanie terapii. 4. Komunikacja emocjonalna. 5. Prowadzenie terapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest kultura?, 2.CZym jest komunikowanie, 3.Tożsamość a komunikowanie, 4.Percepcja a komunikowanie, 4.Kultura a zachowanie, 6.Niechęć do innych/obcych, 7.Język a komunikowanie, 8.Komunikowanie niewerbalne, 9.Instytucje społeczne, 10.Kompetentne komunikowanie międzykulturowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Proces komunikowania się: Pojęcie procesu komunikowania się; Modele interpersonalnego komunikowania się; Rodzaje przekazów w komunikowaniu się; Umiejętność przekonywania w komunikowaniu się; 2. Społeczne zachowanie się: Jednostka i jej zachowania; Grupa społeczna i jej zachowania; Zachowania zbiorowości; Niektóre aspekty osobowości w relacjach społecznych; Błędy przy opisywaniu i wyjaśnianiu przyczyn zachowania społecznego; 3. Specyficzne formy komunikowania się: Komunikowanie się w związkach; Komunikowanie się w grupach społecznych; Komunikowanie się poprzez konflikt społeczny; Komunikowanie się międzykulturowe; Komunikowanie się dla wywierania wpływu dla ludzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej