Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(23)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(24)
Autor
Król-Fijewska Maria
(2)
Lemmermann Heinz
(2)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(2)
Pease Allan
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Benien Karl
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Borowicz-Sierocka Beata
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Degen Ursula
(1)
Dorobek Rafał
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
Geller Tatiana
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Grenny Joseph
(1)
Grochowalska Magdalena
(1)
Groń Krzysztof
(1)
Grzybowski Przemysław Paweł
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Hansburg Freda
(1)
Herriger Catherine
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Maxfield David
(1)
Maxwell John C
(1)
McGee Paul (1964- )
(1)
McMillan Ron
(1)
Nowińska Ewa
(1)
Orłowski Maciej
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Perchthaler Arleta
(1)
Pers Jolanta
(1)
Piotrowska Dorota
(1)
Rozwarzewska Monika
(1)
Ruppel Johannes
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Sajnóg Anita
(1)
Sawicki Krzysztof
(1)
Schulz von Thun Friedemann
(1)
Scott David Meerman
(1)
Sierocka Beata
(1)
Silberman Mel
(1)
Sosnowski Waldemar
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Stratmann Roswitha
(1)
Stuart Cristina
(1)
Switzler Al
(1)
Thomson Peter
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Turk Christopher
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Temat
Komunikacja społeczna
(25)
Retoryka
(8)
Prezentacje i wystąpienia
(7)
Stosunki interpersonalne
(6)
Perswazja
(5)
Reklama
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Autoprezentacja
(4)
Dyskusja
(4)
Public relations
(4)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Rozmowa
(3)
Gesty
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Mimika
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje
(2)
Prawo reklamy
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie
(2)
Alkoholizm
(1)
Blogi
(1)
Chorzy nieuleczalnie
(1)
Content marketing
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Image
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt -- badanie -- metody
(1)
Konsumenci
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mentoring
(1)
Mowa
(1)
Obrady
(1)
Oceny pracowników
(1)
Opinia publiczna
(1)
Polityka
(1)
Poradnictwo
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo prasowe
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Strony WWW
(1)
Sukces
(1)
Sztuka pisania
(1)
Słuchanie
(1)
Techniki fotograficzne
(1)
Urzędnicy
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(14)
Poradnik duchowy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(13)
Zarządzanie i marketing
(7)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Komunikacja werbalna . 2. Publiczność . 3. Wybór , rozplanowanie i aranżacja materiału . 4. Początek , środek i koniec . 5. Notatki . 6. Nerwy - problem wiarygodności . 7. Czas trwania wystąpienia . 8. Intonacja i gra głosem . 9. Komunikacja niewerbalna . 10. Fizyczne środowisko - aranżacja pomieszczeń . 11. Pomoc wzrokowa . 12. Sztuka przekonywania . 13. Czas na pytanie : prowadzenie dyskusji w grupie i odpowiadanie na pytania . 14. Wnioski .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I : Przygotowanie . 1. Czym jest komunikacja . 2. Przygotowanie i planowanie prezentacji . 3. Jak skonstruować prezentację . 4. Jak przyciągnąć uwagę audytorium . 5. Jak zaplanować część wizualną . 6. jak profesjonalnie wykorzystywać pomoce wizualne . Część II : Prezentacja . 7. Przemawianie . 8. Opanowywanie tremy . 9.Ćwiczenia relaksacyjne . 10. Jak usprawnić wrażenie pewnego siebie . 11. Ustawienie głosu . 12. Szczypta humoru . 13. Jak odpowiadać na pytania . 14. Trening i próby . Część III : Praktyczne wskazówki . 15. Pisanie i czytanie tekstu na konferencję . 16. Rzut oka na miejsce wystąpienia . 17. Nawiązanie kontaktu z audytorium . 18. Perswazja , sprzedawanie i przekonywanie . 19. Kontakty z mediami . 20. Konferencje wirtualne i wystąpienia przed publicznością wielokulturową . 21. Końcowe przemyślenia .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Magia słowa, Trema, Siła perswazji, Instrumenty perswazji, Między perswazją a manipulacją, Formy wystąpień publicznych, Przygotowanie i wygłoszenie mowy, twój talk show, czyli jak kreować swój wizerunek w mediach, Public speaking w optyce płci, Skuteczne negocjacje, jak wygrać wybory, czyli o sztuce słowa w kampanii wyborczej, W teatrze prezentacji, Zamiast zakończenia .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Magia słowa , Trema , Siła perswazji , Instrumenty perswazji , Między perswazją a manipulacją , Formy wystąpień publicznych , Przygotowanie i wygłoszenie mowy , twój talk show , czyli jak kreować swój wizerunek w mediach , Public speaking w optyce płci , Skuteczne negocjacje , jak wygrać wybory , czyli o sztuce słowa w kampanii wyborczej , W teatrze prezentacji , Zamiast zakończenia .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. "Współbrzmiące kierowanie" od strony psychologii komunikacji, 2. Zasady psychologii komunikacji dla kadr kierowniczych, 3. Kompetentne prowadzenie rozmowy, 4. Szef i pracownik rozmawiają z sobą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie 2. Od "nie" do "tak" 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań 4. Ukryta perswazja: taktyki 5. Słowa ukrytej perswazji 5. Nastawienie na wynik 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji 11. Wszystko razem 11. Arkusze robocze ukrytej perswazji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2019. - 204 s. : il., wykresy ; cop. 2019.
(Marketing)
Social media. 1. Miłość od pierwszego wejrzenia 1.1. Gdzie poznawać nowych partnerów? 1.2. Kogo szukasz? 1.3. Strategia poszukiwań 1.4. Pierwsze spotkanie! 1.5 „Sex education” 2. Randka (nie) w ciemno 2.1. Randka w ciemno (prawie noc) 2.2. Znaj czas sposobny 2.3. Idealna randka 2.4. Tale as old as time… 2.5. Jeśli drzewo upadnie w lesie, ale nikt tego nie słyszy, to czy upadło? 2.6. Odkryjmy Amerykę na nowo 2.7. Widzą mnie, więc jestem 2.8. Przez żołądek do serca 2.9. Przeć naprzód 2.10. Miej rozdane, a będzie Ci dane – 3 × W 3. Sakramentalne „tak”! 3.1. Skąd mam wiedzieć, czy to już? 3.2. „The L Word” 3.3. Klientocentryzm 3.4. Trzeba być jakimś 3.5. Jak zamykać? 3.6. Nie ma sprzedaży bez wiedzy 3.8. Nail it! 3.9. Nagi instynkt 3.10. Miarka za miarkę 3.11. Sztuka kochania według Cialdiniego 4. I żyli długo i szczęśliwie 4.1. Bondage – budowanie relacji 4.2. 24/7/365 4.3. Marketing to maraton, a nie sprint 4.4. Czy „dzień dobry” ma ROI? 4.5. Lojalna Jola 4.6. Lojalność to emocja 4.7. Wierność jest nudna 4.8. Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem 4.9. Rabat? Stolica Maroka! 4.10. Partner, nie przyjaciel 5. Techniki podrywu 5.1. A co z innymi kanałami komunikacji? 5.2. Wirus wszystko załatwi 5.3. „Oczy szeroko zamknięte” 5.4. Prawie się udało! 5.5. Algorytm miłości 5.6. Najlepszy kochanek w mieście – personal branding 5.7. Czułe słówka 5.8. Moje miasto, a w nim… 5.9. Na sexappeal składa się w połowie to, co kobieta ma, a w połowie to, co myślą, że ma – employer branding 5.10. Dlaczego klienci nie kupują? 6. W buduarze… 6.1. Pejcz na klientów – RFM 6.2. Go the Distance, czyli jeśli masz liczyć, licz na siebie 6.3. Kamasutra 6.4. Do you think I’m sexy? 6.5. Dobry content jest jak dobry seks 6.6. Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę 6.7. Swatka 6.8. Dobry profil w social mediach 6.9. Reklamy na Facebooku i ich optymalizacja 7. Stare dobre małżeństwo 7.1. Zamiast widzieć klienta w każdym człowieku, dostrzegajmy człowieka w każdym kliencie 7.2. Czy klient to nasz pan? 7.3. Never second best 7.4. Wychowanie to wyzwanie 7.5. Patrz na konsumentów jak na klientów na całe życie! 7.6. Są zbliżenia, które prowadzą bardzo daleko 7.7. Zasady bezpiecznego seksu – zasada 8P 7.8. Dekalog małżeński, czyli dobra obsługa klienta 7.9. Jak uniknąć rozwodu? 7.10. Mamy dwoje oczu i uszu oraz jedną… klawiaturę 7.11. Jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla daj mi luby 7.12. Biznes nie jest o tym, co sprzedajesz, ale komu służysz 7.13. Odpowiadać czy nie odpowiadać? 8. Poliamoria w praktyce 8.1. Kiedy mieć na to wszystko czas? 8.2. Recykling treści 8.3. Gdy któraś jest w moim guście, zaraz marzę o rozpuście 8.4. […] w nauce, podobnie jak w miłości, koncentrowanie się na technice prowadzi łacno do impotencji 8.5. Oprogramowanie jest jak seks – lepsze, jeśli nie trzeba za nie płacić 9. MILF-y, kuguarzyce, ogiery i tatuśkowie 9.1. Nie potrzebujesz więcej klientów 9.2. Nie-lejek durszlakowy 9.3. Niebezpieczne związki – cykl życia 9.4. Nowa szprycha 9.5. Kabaret? – ścieżka zakupowa; Do zobaczenia!; Absolwent – spis tematów; Spis rysunków; Bibliografia, czyli polecam również.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Zasady porozumiewania się: Umiejętność porozumiewania się zwiększa Twój zakres wpływu w każdej sytuacji; Porozumiewanie się oznacza przede wszystkim koncentrację na innych; Porozumiewanie się to nie tylko słowa; Porozumiewanie się zawsze wymaga energii; 2. Praktyka porozumiewania się: Porozumiewanie się jest bardziej umiejętnością nabytą niż wrodzoną; osoby potrafiące się porozumiewać robią to dzięki wspólnej płaszczyźnie; osoby komunikatywne ciężko pracują nad tym, by ich przekaz był prosty; Osoby komunikatywne osiągają porozumienie w sposób korzystny dla wszystkich; osoby komunikatywne inspirują innych ludzi; Osoby potrafiące się porozumiewać żyją zgodnie z tym, co mówią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Bliżej Sukcesu)
Jak wzbudzić sympatię obcej osoby, zanim wypowiesz choćby jedno słowo?; Czy atrakcyjność jest bramą do sukcesu? Dowiedz się, co twierdza na ten temat naukowcy i psychologowie, a co mówi praktyka; 7 najważniejszych czynników, które wpływają na to, jak postrzegają nas inne osoby- kiedy je poznasz, będziesz mógł wpływać na to, jak inni Cię oceniają; Czym jest język oczu i jak może zostać odczytany (nawet podświadomie) przez Twojego rozmówcę?; 5 szybkich sposobów na znalezienie tematu do rozmowy i nawiązanie nici sympatii z każdą osobą (nawet taką, której nie lubiłeś).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy zdobywania dobrego publicity; Poprawa wizerunku; Podstawowe zasady kontaktów z mediami; Tworzymy własny środek masowego przekazu; Angażowanie innych w nasze przesłanie; Organizacja imprez specjalnych; Zdobywanie publicity (rozgłosu) dzięki ryzykownym przedsięwzięciom; Radzenie sobie z negatywnym publicity
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej