Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(23)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(24)
Autor
Król-Fijewska Maria
(2)
Lemmermann Heinz
(2)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(2)
Pease Allan
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Benien Karl
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Borowicz-Sierocka Beata
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Degen Ursula
(1)
Dorobek Rafał
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
Geller Tatiana
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Grenny Joseph
(1)
Grochowalska Magdalena
(1)
Groń Krzysztof
(1)
Grzybowski Przemysław Paweł
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Hansburg Freda
(1)
Herriger Catherine
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Maxfield David
(1)
Maxwell John C
(1)
McGee Paul (1964- )
(1)
McMillan Ron
(1)
Nowińska Ewa
(1)
Orłowski Maciej
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Perchthaler Arleta
(1)
Pers Jolanta
(1)
Piotrowska Dorota
(1)
Rozwarzewska Monika
(1)
Ruppel Johannes
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Sajnóg Anita
(1)
Sawicki Krzysztof
(1)
Schulz von Thun Friedemann
(1)
Scott David Meerman
(1)
Sierocka Beata
(1)
Silberman Mel
(1)
Sosnowski Waldemar
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Stratmann Roswitha
(1)
Stuart Cristina
(1)
Switzler Al
(1)
Thomson Peter
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Turk Christopher
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Temat
Komunikacja społeczna
(25)
Retoryka
(8)
Prezentacje i wystąpienia
(7)
Stosunki interpersonalne
(6)
Perswazja
(5)
Reklama
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Autoprezentacja
(4)
Dyskusja
(4)
Public relations
(4)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Rozmowa
(3)
Gesty
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Mimika
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje
(2)
Prawo reklamy
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie
(2)
Alkoholizm
(1)
Blogi
(1)
Chorzy nieuleczalnie
(1)
Content marketing
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Image
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt -- badanie -- metody
(1)
Konsumenci
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mentoring
(1)
Mowa
(1)
Obrady
(1)
Oceny pracowników
(1)
Opinia publiczna
(1)
Polityka
(1)
Poradnictwo
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo prasowe
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Strony WWW
(1)
Sukces
(1)
Sztuka pisania
(1)
Słuchanie
(1)
Techniki fotograficzne
(1)
Urzędnicy
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(14)
Poradnik duchowy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(13)
Zarządzanie i marketing
(7)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACJI 1. Natura komunikacji, 2. Powszechne problemy z komunikacją, 3. Skuteczność mówienia, 4. Poprawa słuchania, 5. Umiejętność pisania, 6. Sztuka czytania Cz. II: KOMUNIKACJA W PRAKTYCE 1. Praktyczne umiejętności prezentacji, 2. Udane wywiady, 3. Prowadzenie efektywnych spotkań, 4. Organizacje: szczyty komunikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Budowanie wizerunku urzędnika w mediach / Rafał Guzowski. - Wyd. 2. - Wrocław : PRESSCOM Sp. z o.o. , 2017. - 295 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Administracja Publiczna Biblioteka)
Rozdział 1. Dziecko we mgle, czyli w poszukiwaniu odpowiedniego kierunku: 1.1. Autoprezentacja - mity i "uczniowskie" błędy z podręczników; 1.2. Dziennikarz i jego must have - jak stworzyć dziennikarzowi odpowiednie warunki; 1.3. Rzeczywistość świata mediów a rzeczywistość ludzi świata "normalnego"; 1.4. Prawo jako narzędzie do obrony. Rozdział 2. Czy leci z nami pilot? Kryzys w organizacji: 2.1. Mówię kryzys, myślę...; 2.2. Kanały przepływu komunikacji w sytuacji kryzysowej; 2.3. Sytuacja kryzysowa i paraliż medialny; 2.4. Czy warto żądać sprostowań w mediach?. Rozdział 3. Recepta na medialne zło: 3.1. Polityka informacyjna jako źródło spokoju; 3.2. Jak stworzyć dobrą politykę informacyjną?; 3.3. Profesjonalizacja obsługi medialnej - media relations; 3.4. Nie wychylaj się, bo wystawiasz się na atak; 3.5. Dobre i złe media czy serdeczność i krew. Rozdział 4. Jestem, kim jestem: 4.1. Rzecznik prasowy superstar; 4.2. Zawiłości języka - ujęcie praktyczne; 4.3. Obraza na media i konflikt; 4.4. Rzecznik z przypadku kontra doświadczony dziennikarz. Rozdział 5. Media społecznościowe: 5.1. Relacje w sieci - czy są granice?; 5.2. Czego nie robić w mediach społecznościowych; 5.3. Media społecznościowe w rękach rzecznika; 5.4. Facebook; 5.5. FOG - bardziej mgliście się nie da?; 5.6. Jak pisać w sieci?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy; 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży; 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem; 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy; 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta; 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych; 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym; 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej; 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademickie warsztaty dziennikarskie)
Wstęp. Teoria: Systematyka fotograficznych gatunków dziennikarskich. Charakterystyka fotograficznych gatunków informacyjnych. Charakterystyka Fotograficznych gatunków publicystycznych. Praktyka: Wokół zagadnień praktycznych. Modyfikacje obrazu cyfrowego. Prawo: Ochrona prawa fotografii przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Co to znaczy „utrzymywać mądre relacje”. Rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Jak dobrze radzisz sobie w kontaktach z innymi?. Umiejętność interpersonalna 1. Rozumieć innych. Umiejętność interpersonalna 2. Jasne wyrażanie się. Umiejętność interpersonalna 3. Dbanie o własne potrzeby. Umiejętność interpersonalna 4. Wymiana opinii. Umiejętność interpersonalna 5. Wywieranie wpływu. Umiejętność interpersonalna 6. Rozwiązywanie konfliktów. Umiejętność interpersonalna 7. Gracz zespołowy. Umiejętność interpersonalna 8. „Zmiana biegów”. Podsumowanie. Lektury polecane. Index. O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Zjawiska psychiczne w komunikacji międzyludzkiej, R.2 Prowadzenie rozmowy, R.3 Rozmowy z pracownikami i kolegami uzależnionymi od alkoholu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Reklama sprzeczna z prawem; Reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami; Reklama uchybiająca godności człowieka; Reklama wprowadzająca klienta w błąd; Reklama nierzeczowa; Reklama imitująca neutralną informację; Reklama ingerująca w prywatność klienta; Reklama porównawcza; Konsekwencje prawne reklamy nieuczciwej; Reklama zakazana przez etykę zawodową; Sponsorowanie - inna forma reklamy; Zasady etyczne agencji reklamowych; Uwaga na prawa autorskie; Ostrożnie z wizerunkami; telewizja i radiofonia publiczne; Zasady podatkowe dla reklamujących się; Zalecane lektury; Aneks - przepisy dotyczące reklamowania się i reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; o złożoności procesu komunikacji; o podstawowych błędach w komunikacji; o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pragnienie sukcesu, 2. Komunikacja jako więź, 3. Cudowne uzdrowienia - Pani Mara i spółka, 4. Rytułały społeczne, 5. Rytułały w świecie biznesu, 6. Rytuały dnia powszechnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I: 1. Komunikacja zawodowa; 2. Modele komunikacji w relacji lekarz-pacjent; 3. Zasady kontaktu z pacjentem; 4. Współpraca w procesie leczenia; 5. Potrzeby osoby chorej na kolejnych etapach leczenia i rehabilitacji. CZĘŚĆ II: 1. Pacjent pediatryczny; 2. Komunikacja z agresywnym pacjentem; 3. Pacjent nieprzestrzegający zaleceń. Dialog motywujący; 4. Pacjenci w szczególnych sytuacjach życiowych - kryzys i trauma; 5. Kontakt z osobami doświadczającymi przemocy; 6. Komunikowanie się z pacjentem z zaburzeniami psychicznymi; 7. Pacjent z ryzykiem samobójczym; 8. Kontakt z osobami starszymi w sytuacji pomagania; 9. Kontakt z pacjentem z niepełnosprawnością; 10. Specyfika kontaktu z pacjentem onkologicznym; 11. Specyfika kontaktu z pacjentem operowanym; 12. Rozmowy z pacjentem o śmierci i umieraniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dialog : dyskusja i debata . 2. Dyskusje i pertraktacje . 3. Techniki argumentacji .4. Wskazówki dla prowadzących dyskusję .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: O autorach; 1. Wstęp; 2. Wstęp do strategii marketingowej: 2.1. Grupa docelowa; 2.2. Wyznacz cele; 2.3. Co? Gdzie? Kiedy? Dlaczego?; 2.4. Jak robi to konkurencja?; 2.5. Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku?; 2.6. Budżet; 2.7. Współpraca z agencją - zlecam i zapominam?; 2.8. Podsumowanie; 3. Reklama w Google Ads: 3.1. SEO + PPC = sukces; 3.2. Co to jest Google Ads; 3.3. Słowa kluczowe i dopasowania; 3.4. Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam; 3.5. Landing pages - strony docelowe; 3.6. Reklama w sieci wyszukiwania; 3.7. Reklamy produktowe i dynamiczne; 3.8. Podsumowanie; 4. Reklama w sieci reklamowej Google: 4.1. Co to jest GDN?; 4.2. Dlaczego warto z tego korzystać; 4.3. Model See-Think-Do-Care; 4.4. Formaty reklamowe; 4.5. Możliwości targetowania w sieci reklamowej; 4.6. Znajdź swojego użytkownika; 4.7. Płatności; 4.8. Opcje dodatkowe; 4.9. Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy; 4.10. Reklama w YouTube; 4.11. Reklamy Discovery; 4.12. Podsumowanie; 5. Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads: 5.1. Model See-Think-Do-Care; 5.2. Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii; 5.3. Optymalizacja kampanii reklamowej; 5.4. Podsumowanie działań optymalizacyjnych; 5.5. Narzędzia dodatkowe i automatyzacja; 5.6. Egzaminy i partnerzy Google; 5.7. Klient vs. agencja; 6. SEO: 6.1. Pozycjonowanie – wstęp; 6.2. Podstawy SXO - użyteczność a SEO; 6.3. Podsumowanie SXO; 6.4. Wybór domeny i jej konfiguracja; 6.5. Elementy optymalizacji treści; 6.6. Content marketing - przykłady działań; 6.7. Duplicate content; 6.8. Core Web Vitals; 6.9. Google Search Console; 6.10. Popularność strony, czyli link building; 6.11. Zaawansowana analiza SEO: crawlery; 6.12. Podsumowanie; 7. Google Analytics: 7.1. Dlaczego potrzebuję analityki internetowej?; 7.2. Era Big Data; 7.3. Dane ilościowe i jakościowe; 7.4. Jak działa Google Analytics?; 7.5. Wersje Analytics - Universal vs. GA4; 7.6. Jak są zbudowane raporty?; 7.7. Struktura konta i instalacja kodu śledzenia; 7.8. Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora; 7.9. Cele i zdarzenia; 7.10. Raportowanie; 7.11. Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące; 7.12. Raporty niestandardowe; 7.13. Alerty niestandardowe; 7.14. Analityka w audycie SEO; 8. Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane: 8.1. Google Tag Manager (GTM); 8.2. Inne zaawansowane funkcje Analytics; 8.3. Dodatkowe narzędzia; 8.4. Inne narzędzia Google; 8.5. Podsumowanie Google Analytics; 9. Podsumowanie całej książki: 10. Dodatki: 10.1. Źródła wiedzy w sieci; 10.2. Narzędzia; 10.3. Kursy; 10.4. Wydarzenia branżowe SEM; 10.5. Odpowiedzi do testów; 10.6. Spis filmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Firma prawnicza w UE)
R.I O mediacji; 1. Konflikty, 2. Mediacja, 3. Mediator. R.II O przekonywaniu; 1. Wstęp do części drugiej, 2. O retoryce-sztuce przekonywania, 3. Rodzaje wypowiedzi perswazyjnych, 4. Strategie perswazji, 5. Czynniki skupienia uwagi w wystąpieniach perswazyjnych, 6. Techniki przekonywania, 7. Metaprogramy-jak ludzie podejmują decyzje. Załącznik 1 Projekt zmian w KC i KPC dotyczący mediacji gospodarczej wraz z uzasadnieniem (stan prawny na 3.12.2003 r.). Załącznik 2 Zielona Księga Komisji Europejskiej o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów cywilno-i handlowoprawnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarys problemu, 2.Terytoria i strefy, 3.Gesty dłoni, 4.Gesty rąk i ramion, 5.Ręce przy twarzy, 6.Bariery z ramion, 7.Bariery z nóg, 8.Inne popularne gesty i zachowania, 9.Sygnały dawane oczami, 10.Zalotne gesty i sygnały, 11.Cygara, papierosy, fajki i okulary, 12.Gesty własności i gesty terytorialne, 13.Kalki i odbicia w lustrze, 14.Pomniejszanie ciała i statusu, 15.Wskazówki, 16.Układy miejsc siedzących przy stole lub biurku, 17.Gry władzy, 18.Zbierając wszystko razem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Zarys problemu, 2.Terytoria i strefy, 3.Gesty dłoni, 4.Gesty rąk i ramion, 5.Ręce przy twarzy, 6.Bariery z ramion, 7.Bariery z nóg, 8.Inne popularne gesty i zachowania, 9.Sygnały dawane oczami, 10.Zalotne gesty i sygnały, 11.Cygara, papierosy, fajki i okulary, 12.Gesty własności i gesty terytorialne, 13.Kalki i odbicia w lustrze, 14.Pomniejszanie ciała i statusu, 15.Wskazówki, 16.Układy miejsc siedzących przy stole lub biurku, 17.Gry władzy, 18.Zbierając wszystko razem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Abecadło- czyli co i jak czytać, zanim zacznie się pisać; Rzeźbienie umysłu- czyli od czego zacząć; Igła w stogu siana- czyli poszukiwanie informacji; Nie tylko dla zapominalskich- czyli co i jak notować; Pokaż język- czyli sztuka unikania błędów; Skromność to cnota- czyli Twoje miejsce w szeregu; Koszmar kropki i przecinka- czyli strona formalna tekstu; Wielka układanka- czyli jak pisać artykuł; Warsztat paparazzo- czyli ilustracje w pracy; Nie załamuj palców- czyli jak to się robi z komputerem; Nie drażnij śpiącego lwa- czyli kontakty z wykładowcami; Pod obstrzałem- czyli sztuka referowania; Twój pierwszy raz- czyli jak się zachować podczas konferencji naukowej; Klątwa Gutenberga- czyli składanie prac do druku; Kodeks dyplomanta- czyli seminaryjny savoir-vivre; Śmiać się czy płakać- czyli humor z prac studenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Zawiera: Wstęp; Doskonałe przygotowanie psychiczne, Doskonałe rozpoznanie audytorium, Doskonałe sprecyzo- wanie celu, Doskonałe wstępy i zakończenia, Doskonałe rozwinięcie, Doskonałe zebranie informacji, Doskonałe przygotowanie , Doskonały wygląd, Doskonała mowa ciała Doskonała emisja głosu, Doskonałe porozumienie, Dosko- nałe wrażenie, Doskonałe podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej