Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(20)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(14)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(20)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(4)
Michalczyk Stanisław
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Albigowski Marek
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Davis Anthony
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Parkes Aneta
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Scott David Meerman
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szostok Patrycja
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Święch Andrzej
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(14)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Public relations
(20)
Komunikacja społeczna
(16)
Środki masowego przekazu
(13)
Dziennikarze
(4)
Opinia publiczna
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama
(3)
Blogi
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Marketing
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Socjotechnika
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Administracja publiczna
(1)
Controlling
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Organizacja
(1)
Polityka
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Private equity
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Strony WWW
(1)
Venture capital
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 3/2009)
Rocznik, 2007-
System medialny Azerbejdżanu, Armenii i Gruzji. Historia i współczesność; Reklama telewizyjna w Rosji w aspekcie historyczno-teoretycznym; Od medialnego koncernu do partii politycznej; Częstochowskie mutacje "Trybuny Śląskiej" i "Dziennika Zachodniego"; System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej; Uwagi o analizie zawartości mediów. Prasa i dziennikarstwo internetowe. Wybrane praktyczne problemy na tle prawa prasowego; Etyka w dziennikarstwie - teoria a praktyka; Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów; Fotografia prasowa. Wybrane aspekty praktyczne; Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce. Sierpień 1980-13 grudnia 1981, Universitas Kraków 2001, s. 372.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej / Krystian Dudek. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praga : Verbum , 2015. - 316, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
1.Rzecznictwo prasowe jako działalność społeczno-komunikacyjna: ujęcie teoretyczne; 2. Metodologiczne założenia badań własnych; 3. Znaczenie i rola rzeczników prasowych- studium empiryczne w województwie śląskim; 4. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych w ocenie dziennikarzy- studium empiryczne w województwie śląskim; 5. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych- podsumowanie studium empirycznego w województwie śląskim. Wnioski kocowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Poradnik: 1. Istota Public Relations, 2. Budowanie wizerunku publicznego - przegląd narzędzi PR, 3. Media relations jako instrument kreowania wizerunku publicznego, 4. Konferencje prasowe, 5. Business lunch, 6. Wywieranie wpływu przez ubiór,7. Budowanie własnego wizerunku - rola kanałów komunikacji, 8. Budowanie własnego wizerunku - wystąpienia publiczne, 9. Wyborcze media realtions. Cz. II Warsztat 10. Doskonalenie umiejętności z zakresu kreowania wizerunku - propozycje ćwiczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej