Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Gierula Marian
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Szostok Patrycja
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Komunikacja społeczna
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Dziennikarze
(1)
Temat: miejsce
Rosja
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoria i praktyka masowego komunikowania w kontekście procesów konwergencji: Konwergencja technologiczna i strukturalna we współczesnych mediach. Skutki dla komunikacji, rynku i polityki; Odbiorca w perspektywie konwergujących się mediów masowych; Teoria flamingu w nauce o komunikowaniu; Konwergencja polskich mediów. Próba analizy zjawiska; 2. Społeczno-polityczne wymiary konwergencji medialnej: Nowe media jako wyzwanie dla dyplomacji publicznej; Konwergencja mediów a polityczna sfera życia społecznego; Modularność masowego komunikowania politycznego jako przejaw konwergencji; Wpływ nowych technologii informacyjnych na pozycję i rolę konsumenta w perspektywie ekonomii; Czy konwergencja mediów masowych jest neutralna płciowo?; 3. Przeobrażenia społecznego odbioru mediów a procesy konwergencji mediów: Nowy typ marek i ich specyficzne grupy docelowe jako skutek konwergencji mediów; Konwergencja treści- próba analizy procesu na przykładzie magazynów kobiecych i telewizji śniadaniowej; Wpływ gier komputerowych na konwergencję odbioru przekazu; Konwergencja technologiczna a problem wykluczenia cyfrowego; Konwergencja medialna a protokoły uzytkowania mediów i wytwarzanie predyspozycji i kompetencji odbiorczych; Konwergencja, kultura uczestnictwa a czasopisma niszowe; Dylematy tożsamości w dobie konwergencji mediów. Szkic o zagubionym konsumencie; 4. Zmiany formalne i gatunkowe wypowiedzi dziennikarskich jako efekt konwergencji medialnej: Artystyczne teksty audialne- w radio i miedzy mediami; Reportaż dźwiękowy w obrazach, czyli rzecz o fotokastach; Metafora tygla językowego w mediach a koncepcja konwergencji mediów; Stałość i zmienność języka w polskiej telewizji w kontekście konwergencji; Zmiana postaw odbiorczych w kontekście wtórnej oralności na tle procesu konwergencji; Seriale radiowe w Internecie- sztuka audialna w procesie konwergencji; Gatunek w warunkach konwergencji na przykładzie wywiadu dziennikarskiego; Wywiady w formie komiksu, czyli o modyfikacjach gatunkowych na tle procesów konwergencji; Od audialności do wizualności. Zjawisko konwergencji mediów we współczesnej radiofonii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przepływ informacji w skali krajowej i międzynarodowej w dobie konwergencji mediów: Telewizja i Internet w Rosji: konwergencja technologii; Dziennikarstwo międzynarodowe w warunkach konwergencji środków masowego przekazu; Czy publikacje Wikileaks zmieniły dziennikarstwo?; Gazeta papierowa- witryna internetowa- e-gazeta w Polsce. Dokąd zmierza nasza prasa?; Rodzaje i zastosowanie konwergencji w aplikacjach polskiej prasy tabletowej; 2. Zmiana i transformacja krajowych systemów medialnych pod wpływem konwergencji mediów masowych: Konwergencja a społeczny odbiór mediów w Niemczech; Tygodniki społeczno-polityczne i biznesowe na rynku informacyjnym Rosji: konwergencja modeli wydawniczych; Postęp konwergencji mediów na przykładzie stron internetowych wybranych euroregionów; Konwergencja mediów na przykładzie funkcjonowania miejskich i gminnych portali internetowych w województwie śląskim; Czy radio może być telewizją, a telewizja radiem? Analiza zjawiska konwergencji mediów na przykładzie Programu IV Polskiego Radia i stacji TVN24; Konwergencja mediów, a stan współczesnej radiofonii studenckiej w Polsce; Współczesne formy rozrywki w polskim radiu komercyjnym; Wortal RMF24.PL jako przykład konwergencji audycji radiowych i treści portalu informacyjnego; Konwergencja mediów katolickich w Polsce; 3. Dziennikarz w dobie konwergencji mediów masowych: Informacja dziennikarska we współczesnej Rosji, albo dlaczego nie ma światełka na końcu tunelu; Postrzeganie prestiżu zawodu dziennikarza wobec zjawiska konwergencji mediów; Pack Journalism jako skutek globalizacji treści - analiza na wybranych przykładach; Konwergencja a dziennikarstwo polityczne- rozkwit internetowej publicystyki politycznej czy zaangażowanego sieciowego "pseudodziennikarstwa"? Na przykładzie wybranych politycznych wortali internetowych; Blogi przykładem dziennikarstwa internetowego w dobie konwergencji mediów; Dziennikarze w reklamach. Miedzy etyka a praktyka; 4. Problemy prawne mediów masowych i dziennikarstwa w dobie konwergencji mediów; Dziennikarze w reklamach. Między etyką a praktyką; 4. Problemy prawne mediów masowych i dziennikarstwa w dobie konwergencji: Konwergencja w prawne ramy działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Urzędu Komunikacji elektronicznej; Europejskie teorie prawnicze a praktyka w rosyjskiej przestrzeni medialnej: historia i współczesność; Wybrane aspekty nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, a konwergencja mediów; Wpływ krajowej rady radiofonii i telewizji na proces wprowadzania naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce; Wpływ prawa europejskiego na polskie prawo mediów; Zjawisko konwergencji mediów w odniesieniu do działalności, komunikowania i promocji podmiotów politycznych- w następstwie nowych uregulowań prawnych dotyczących prowadzenia i finansowania kampanii wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej