Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(195)
Forma i typ
Książki
(187)
Publikacje naukowe
(29)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(156)
dostępne
(118)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(124)
Czytelnia
(159)
Autor
Boczkowska Magdalena (1983- )
(11)
Gierula Marian
(11)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(10)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(10)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(7)
Michalczyk Stanisław
(7)
Rott Dariusz (1965- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Brzoza Katarzyna
(4)
Dudek Krystian
(4)
Gierula Joanna
(4)
Jachimowski Marek
(4)
Mielczarek Tomasz
(4)
Sarna Paweł
(4)
Sokół Zofia
(4)
Szostok Patrycja
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Bauer Zbigniew
(3)
Celej Piotr (1981- )
(3)
Chudziński Edward
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Godzic Wiesław (1953- )
(3)
Guzek Damian
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Pisarek Walery
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Aronson Elliot
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Gajda Janusz
(2)
Hopfinger Maryla
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koroczenskij Aleksandr
(2)
Koroczyński Aleksander
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Krawczyk Dariusz
(2)
Küng Lucy
(2)
Lorek Marta
(2)
Mielczarek Anna
(2)
Mielnik Galina
(2)
Mrozowski Maciej
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Olędzki Jerzy
(2)
Oniszczuk Zbigiew
(2)
Oniszczuk Zbigniew
(2)
Piekot Tomasz
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Polińska Karolina
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Radwan Beata
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Szostak Patrycja
(2)
Urbas Michał
(2)
Wasilewski Krzysztof
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(2)
Woźny Aleksander
(2)
Abramczyk Gerald S
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamowski Janusz
(1)
Adamowski Janusz (1952- )
(1)
Adamowski Janusz W. (1952- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Aksamit Radosław
(1)
Alantiejewa Tatiana
(1)
Anderson Peter J
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Aouil Bassam
(1)
Baran Stanley J
(1)
Barański Michał
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Bielski Łukasz
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bugajski Marian
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Bykov Aleksei
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(58)
2000 - 2009
(128)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(194)
Czechy
(4)
Język
polski
(195)
Temat
Środki masowego przekazu
(179)
Komunikacja społeczna
(107)
Dziennikarstwo
(29)
Public relations
(21)
Kultura masowa
(20)
Internet
(17)
Prasa (wydawnictwa)
(17)
Reklama
(17)
Dziennikarze
(16)
Społeczeństwo informacyjne
(14)
Telewizja
(14)
Konwergencja mediów
(12)
Komunikacja polityczna
(9)
Etyka dziennikarska
(8)
Marketing polityczny
(8)
Media społecznościowe
(8)
Opinia publiczna
(8)
Antropologia mediów
(7)
Język
(7)
Kultura audiowizualna
(7)
Polityka
(7)
Regionalne środki masowego przekazu
(7)
Teoria komunikacji i mediów
(7)
Nowe media (komunikacja)
(6)
Polityka medialna
(6)
Globalizacja
(5)
Interakcje społeczne
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Multimedia
(5)
Radiofonia
(5)
Socjologia
(5)
Czasopisma
(4)
Demokracja
(4)
Edukacja medialna
(4)
Rzecznicy prasowi
(4)
Socjotechnika
(4)
Społeczeństwo
(4)
Czasopismo regionalno-lokalne
(3)
Film
(3)
Język polski
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Komunikacja
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Organizacja
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Perswazja
(3)
Prawo mediów
(3)
Promocja handlowa
(3)
Propaganda
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations w internecie
(3)
Terroryzm
(3)
Wolność słowa
(3)
Wychowanie
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Cenzura
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Dokumenty audiowizualne
(2)
Dyskurs (filoz.)
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Etyka społeczna
(2)
Historia
(2)
Informacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja społeczna -- a wychowanie
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa -- a wychowanie
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Media mobilne
(2)
Media publiczne
(2)
Naród
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nieruchomości
(2)
Oświata
(2)
Pluralizm mediów
(2)
Prawo nowych technologii
(2)
Prawo prasowe
(2)
Promocja
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia mediów
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Teatr
(2)
Technika a kultura
(2)
Tekst
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Wolność mediów
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Zwalczanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(13)
1901-2000
(11)
1945-1989
(5)
1801-1900
(2)
1901-
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(29)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Europa
(6)
Rosja
(5)
Ukraina
(5)
Czechy
(3)
Niemcy
(3)
Wielka Brytania
(3)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Hiszpania
(2)
Kazachstan
(2)
Słowacja
(2)
Węgry
(2)
Zagłębie Dąbrowskie
(2)
Ameryka Północna
(1)
Arabskie, kraje
(1)
Armenia
(1)
Austria
(1)
Białoruś
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Francja
(1)
Górny Śląsk
(1)
Iran
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(28)
Praca zbiorowa
(23)
Monografia
(13)
Opracowanie
(12)
Czasopismo naukowe
(11)
Czasopismo prasoznawcze
(10)
Materiały konferencyjne
(8)
Poradnik
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Film
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(94)
Socjologia i społeczeństwo
(19)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Zarządzanie i marketing
(10)
Edukacja i pedagogika
(5)
Historia
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
195 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etos i warsztat; Media epoki pilota; Sytuacja gatunków medialnych po 11. września; Jestem Dolnoślązakiem - rola gazety w kreowaniu lokalnej tożsamości; Epidemia narcyzmu. O przyczynach, objawach i skutkach " choroby medialnej "; Telewizji publicznej wizerunek własny; "Trudna miłość", czyli 50 lat relacji TVP z jej widzami; Medialność na co dzień i w kryzysie; Obraz problemów społecznych w Polsce w " Kurierze Wileńskim "; " Viva " jako wehikuł popkultury; Próba indywidualizacji mediów grup etnicznych ( na przykładzie Śląska Opolskiego ); Autokreacja prasy katolickiej w Polsce; Kreowanie wizerunków lubelskich dzienników w latach 1989-2002; " Gazety Prawnej " nowy (lepszy?) wizerunek. Zmiany wizerunku " Gazety Prawnej " od września 2001 do października 2002; Poszerzenie pojemności wizerunku tytułu prasowego wraz ze zmieniającą się publicznością czytelniczą. Na przykładzie ewolucji " Gazety Wyborczej "; Autoprezentacja w prasie (na materiale " Gazety Lubelskiej ") Dolnośląskie dzienniki a prasa bezpłatna - konkurencja, konwergencja, synergia; Elektroniczne słowo prasy; Kodeksy etyki dziennikarskiej jako narzędzie promowania własnego środowiska; " Czwarta władza " - uwięzienie duszy? Kilka refleksji o mediach i władzy; Media a przemoc. System oznakowań telewizyjnych jako forma samokontroli mediów; Językowe przejawy agresji i empatii w mediach; Zmiany gatunkowe wypowiedzi dziennikarskiej (na podstawie wiadomości prasowej); Makdonalizacja radia; Internet - Wielka Synteza. Systematyka podmiotów biznesowych; Podwójne oblicze? Wizerunek mediów w reklamie; Piosenka w mediach - media w piosence; Przejawy interakcji między redakcją a czytelnikami w prasie lokalnej (na przykładzie " Głosu Wielkopolskiego "); Otoczenie wewnętrzne komunikatora masowego - rola dziennikarza w organizacji medialnej; Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet; Medium kontra medium. Oblicze telewizji we współczesnym kinie światowym; Ontologia, komunikacja, stylizacja, socjologia - cztery poziomy " meta " w grach komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 3)
1. Public relations w BWA Awangarda. Analiza organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu, 2. Milczenie profesora Tutki. Opowiadania Jerzego Szaniawskiego jako utwory kolektywne, 3. Wykorzystanie statusu reportera i dokumentalisty filmowego w wykrywaniu mowy ezopowej i struktur niejawnych, Opis metody na podstawie badań syberyjskiej sekty "Ostatniego Testamentu", 4. Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego, 5. Prowokacja czy zaniechanie, czyli jak policjanci wprowadzili w błąd "Gazetę Wyborczą", 6. O obiektywności w poznaniu reportażowym na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego, 7. Wolne oprogramowanie - wolne publikowanie. Wzajemne relacje i inspiracje, 8. Kompetencja kreatywnej CMC. Wybrane aspekty, 9. Literatura wobec nowych technologii, 10. Efektywność stron internetowych " Rzeczpospolitej" i " Super Expresu" w świetle badań Eyetrack III, 11. Programy neotelewizyjne. Rekonesans, 12. Śmierć dźwignią reklamy. Przypadki medialne, 13. Zajadając hamburgera i pikantne skrzydełka kurczaka - rozważania nad przestrzenią Fast foodów (McDonald's i KFC), 14. Czytelnik - współtwórcą utworu, czyli spodziewana zmiana miejsc. Różne strategie aktywności odbiorcy, wpisane w konstrukcję i formę utworu, jako zapowiedź rozwoju literatury multimedialnej i hipertekstowej, 15. Regionalna prasa codzienna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Dolnego Śląska, 16. Fenomen popularności Briget Jones w świetle studiów kulturowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pomiędzy wpływam, manipulacją a poznaniem, 2. Medialne ośrodki perswazji, 3. Elementarne figury perswazji na przykładzie filmu reklamowego, 4. Uwiedź mnie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: wyjaśnienie podstawowych pojęć; Media masowe a społeczeństwo; dziennikarstwo jako zawód; Jak powstają informacje; Badania nad wpływem wywieranym; Skutki przedstawiania przemocy; Komunikowanie międzynarodowe; Informacja o wojnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologia mediów- filar edukacji medialnej: Psychologia mediów- historia, obszar badań i perspektywy; Kompetencje medialne i informacyjne jako nowy typ kompetencji cywilizacyjnych człowieka. Ujęcie modelowe; Media w zyciu rodziny. Rodzaje korzystania z mediów; Edukacja psychologiczna w serialu HBO Bez tajemnic. Przez rozrywkę do poznania; 2. Pułapki medialnej rzeczywistości i psychologia odbioru: Fazy materializacji idei na przykładzie postaci Sherlocka Holmesa. Przyczynek do roli mediów w społecznym konstruowaniu rzeczywistości; Zaufanie na dobre i na złe? Czynniki wzmacniające i osłabiające zaufanie do mediów; Zobaczyć znaczy uwierzyć? Sugestia i dezinformacja w przekazie wideo; Wskaźnik skuteczności telewizyjnego przekazu reklamowego; Afektywne i osobowościowe czynniki w percepcji reklamy; 3. Nowe media i technologie: Wizerunek marki jako pracodawcy w reklamie internetowej: o roli atrybutów funkcjonalnych i symbolicznych; Własne dobro czy prawdziwa pomoc? Przykłady nowych form zachowań pomocnych za pośrednictwem Internetu; Dialog z wirtualnym i wyobrażonym rozmówcą jako forma wsparcia i poprawy zdrowia psychicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Aspekty funkcjonowania mediów: świat polityki a świat mediów, mass media - narzędzie czy podmiot władzy, medialna mitologia faktów, manipulatorzy masowej wyobraźni, informacja a polityka, media lokalne i samorząd terytorialny wobec zasady jawności, wojna z Gazetą na poziomie administracji samorządowej, zwykły, tani, krystaliczny? " Gazeta Wyborcza " i " Rzeczpospolita " jako źródło wiedzy o populizmie, edukacja medialna w świecie globalnym-wpływ przemocy medialnej i wirtualnej rzeczywistości na zachowania przestępcze młodzieży, Polskie radio podczas II wojny światowej, prasa okresu międzywojennego jako źródło do dziejów radiofonii; II. Warsztat pracy dziennikarza: kilka słów o dziennikarzach, fabryka strachu - czyli jaka będzie telewizja XXI wieku, sugestia jako forma wpływu społecznego, coś się chyba kończy, specyfika pracy dziennikarza gazety regionalnej, z problematyki archiwizowania dokumentacji radiowej i telewizyjnej w Polsce, o specyfice i funkcjach dokumentu radiowego, jako przedmiotu badań historyka, funkcjonowanie rozgłośni studenckich na przykładzie radia " Sfera ", Polski system telewizji publicznej a rozwiązania europejskie, specyfika pracy korespondenta zagranicznego na przykładzie misji w Iraku, newsdesk w gazecie - nowe tendencje organizacji pracy w redakcji, audycje informacyjne na żywo i na nośnikach trwałych, sąd młodości - o etyce i mediach, postępowanie w sprawie udzielania koncesji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czytelnik poszukuje partnera. Jak utrzymać wiernego czytelnika. 2. Godność - zawodowa charakterystyka dziennikarza. Spojrzenie z Rosji. 3. Cechy zawodu dziennikarskiego i jego wyznaczniki strukturalne. 4. Dziennikarstwo jako przedmiot refleksji naukowej. 5. Piarystyka w Rosji. 6. System prawnej edukacji dziennikarzy w Federacji Rosyjskiej. 7. Zawód dziennikarza w Niemczech w dobie technicyzacji. 8. Lokalna i regionalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce jako zbiorowy nadawca. 9. Transformacja ustrojowa w Polsce a podmiotowość dziennikarzy. 10. Dziennikarstwo obywatelskie - miejsce i rola w systemie komunikowania społecznego. 11. Pozamedialne publiczne systemy informacyjne a informacyjna funkcja mediów (Przypadek Biuletynu Informacji Publicznej). 12. Dla kogo te gazety? - analiza językowa prasy codziennej. 13. Przygłuszeni słowami, czyli uwagi o języku telewizji. 14. Chwyty erystyczne stosowane w pracy dziennikarza. 15. Wpływ mediatyzacji na język polityki funkcjonujący w polskich mediach elektronicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Podstawowe pojęcia; 2. Znaki; 3. Kompetencje komunikacyjne; 4. Media; 5. Rodzaje komunikacje między ludźmi; 6. Modele aktów i procesu komunikacji; 7. Typologia mediów masowych; 8. Funkcje komunikowania; 9. Główne orientacje w badaniach komunikacji publicznej; 10. Tradycje badań nad komunikowaniem masowym w Europie i USA; 11. Tradycje badań nad komunikowaniem masowym w Polsce; 12. Metody i techniki badawcze; 13. Skuteczność a skutki komunikacji; 14. Wyniki badań; 15. Wymiar globalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. System medialny Stanów Zjednoczonych, 2. System medialny Wielkiej Brytanii, 3. System medialny Niemiec, 4. System medialny Francji, 5. System medialny Hiszpanii, 6. System medialny Federacji Rosyjskiej, 7. System medialny Japonii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Spectrum)
1. Wydarzenia medialne jako wielkie święta masowego komunikowania; 2. Scenariusze wydarzeń medialnych: Konkurs, Konkwista. Koronacja; 3. Wydarzenia medialne jako przedmiot negocjacji; 4. Realizacja wydarzeń medialnych medialnych; 5. Świętowanie wydarzeń medialnych; 6. Wydarzenia medialne jako praktyki szamańskie; 7. Wydarzenia medialne- przegląd zagadnień; Ocena skutków wydarzeń medialnych- pięć ram teoretycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 2)
Zagrożenia dla niezależnych dziennikarzy na Białorusi. Rola " pomarańczowej rewolucji" w drodze Ukrainy do Unii Europejskiej. Media i transformacja społeczna: przypadek Ukrainy. Udział prasy studenckiej w "pomarańczowej rewolucji" na Ukrainie. Między państwem a społeczeństwem. Prawda i manipulacja w mediach. Media a społeczeństwo obywatelskie: między polityką a presją rynku. Czy prasa dożyje następnej dekady. Co robi władza w "Gazecie Wyborczej", czyli z problematyki lokalnej widoczności medialnej. Lokalna partycypacja medialna a kształtowanie się społeczeństwa obywatelskiego. "społeczeństwo obywatelskie" jako kontekst komunikacyjny w prasie. Internetowe legendy miejskie w społeczeństwie obywatelskim. Medialne potrzeby obywatelskiego współodczuwania (analiza mediów od dnia śmierci Jana Pawła II do jego pogrzebu). Recenzje: Menedżerowie - analfabeci w PR - rozmowa Piotra Bielawskiegi z Aleksandrem Woźnym. Agnieszka Żbikowska - Public relations. Fraser P.Seitel - Public Relations w praktyce. Magdalena Jerzemowska - Nadzór korporacyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Medium to metafora, R.2 Media jako epistemologia, R.3 Ameryka topograficzna, R.4 Typograficzny umysł, R.5 Świat zabawy w chowanego, R.6 Epoka show-businessu , R.7 "No, a teraz...", R.8 ...aby do Betlejem, R.9 Wybór na wyciągnięcie ręki, R.10 Uczenie jako zabawa, R. 11 Huxleyowskie ostrzeżenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w mediach / Tadeusz Kowalski. - Wyd. 2 uaktual. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2013. - 310, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzanie do zarządzania w mediach; 2. Innowacyjność i zmiana jako rutynowa praktyka firm medialnych; 3. W poszukiwaniu panaceum; 4. Pracownicy mediów; 5. Podejmowanie decyzji; 6. Portfolio firm medialnych; 7. Finanse firm medialnych; 8. Marketing i komunikacja marketingowa; 9. Strategie i wizje; 10. Wyzwania przyszłości dla zarządzania w mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz.I Jak przemawiać publicznie i krytycznie słuchać : 1. Odpowiedzialność mówcy w czasach podziałów społecznych ; 2. Początek , czyli gdzie zaczyna się odpowiedzialność ; 3. Krytyczny odbiór wygłaszanych tekstów ; 4. Przemawianie publiczne a życie kulturalne . Cz.II Odpowiedzialność mówcy a planowanie i przygotowanie przemowy : 5. Jak zrozumieć publiczność ; 6. Szukanie materiałów ilustrujących ; 7. Wykorzystanie materiałów ilustrujących ; 8. Organizacja przemówienia i sporządzenie konspektu ; 9. Wprowadzenie i zakończenie przemówienia . Cz.III Odpowiedzialna prezentacja : 10. Jak nadać przemówieniu kształt językowy ; 11. Jak wygłaszać przemówienie ; 12. Jak posługiwać się pomocami wizualnymi . Cz.IV Rodzaje przemówień publicznych : 13. Przemówienia mające na celu informować ; 14. Przemówienia mające na celu przekonywać ; 15. Argumentacja i myślenie krytyczne .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 2.)
Media : Lubelskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku; Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny. Wizerunek : Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy; „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci; Biznes : Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych; praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym - wyniki badania; Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca; Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami; Biznes, wizerunek, Nowe media - triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojecie reklamy. Cel i funkcje; Wolność słowa a komunikowanie w sferze gospodarczej; "Dobre obyczaje" jako przesłanka czynu nieuczciwej konkurencji; Reklama wprowadzająca w błąd; Reklama wykorzystująca uczucia (reklama nierzeczowa); Reklama ukryta; Reklama ingerująca w sferę prywatności (reklama uciążliwa); Reklama porównawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Czarny ekran we wnętrzu. Fragmenty z socjologii wizualnej pokoju telewizyjnego. 2. Artykuł pierwszej potrzeby. Fragmenty z historii społecznej telewizora w Polsce. 3. Do czego służy telewizor. Społeczne konteksty używania odbiornika. 4. Co widzowie robią z telewizją. Oglądanie jako zawłaszczanie i inne perspektywy interpretacji. 5. Telewizyjne realizmy i ich rodzaj. Hipoteza " męskiego" i "kobiecego" prawdopodobieństwa. 6. Greenpoint, dziewiętnasta trzydzieści. Telewizja i odtwarzanie tożsamości narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej