Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(575)
IBUK Libra
(8)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(559)
Publikacje naukowe
(84)
Publikacje fachowe
(46)
Czasopisma
(15)
E-booki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(439)
dostępne
(354)
wypożyczone
(14)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(370)
Czytelnia
(444)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(16)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(12)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(12)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(11)
Gierula Marian
(11)
Rott Dariusz (1965- )
(11)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(9)
Michalczyk Stanisław
(8)
Furman Wojciech (1946- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Godzic Wiesław (1953- )
(6)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(6)
Maliszewski Wojciech J
(6)
Mielczarek Tomasz
(6)
Schulz von Thun Friedemann
(6)
Sokołowski Marek
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Dzierżyńska Jolanta
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Szostok Patrycja
(5)
Włodyga Piotr
(5)
Brzoza Katarzyna
(4)
Dudek Krystian
(4)
Gierula Joanna
(4)
Guzek Damian
(4)
Jachimowski Marek
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(4)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(4)
Pease Allan
(4)
Pisarek Walery
(4)
Rzepa Teresa
(4)
Sarna Paweł
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Sokół Zofia
(4)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(4)
Wojcik Krystyna
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Budzyński Wojciech
(3)
Błaż Agata
(3)
Celej Piotr (1981- )
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Cialdini Robert B. (1945- )
(3)
Davis Martha
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Ekman Paul (1934- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Izdebski Mateusz
(3)
Jong Peter De
(3)
Kaczmarek Bożydar
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Kim Berg Insoo
(3)
Kobylińska Dorota
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Piekot Tomasz
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Ruta Przemysław
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Staszewska Jolanta (1960- )
(3)
Stewart John
(3)
Tworzydło Dariusz
(3)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Anuszewska Izabella
(2)
Aronson Elliot
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Barańska-Szmitko Anna
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Błaszczyk Klaudia
(2)
Cybulko Anna
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Draheim Szymon Emilia
(2)
Drzewowski Mirosław
(2)
Fras Janina
(2)
Gajda Janusz
(2)
Golka Marian
(2)
Gontarz Beata
(2)
Grabias Stanisław
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Habermas Jürgen
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Hopfinger Maryla
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Höffner Marta
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Kalisz Anna
(2)
Kaliszewska Małgorzata
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kamińska-Szmaj Irena
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(168)
2000 - 2009
(355)
1990 - 1999
(38)
Okres powstania dzieła
2001-
(51)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(585)
Czechy
(4)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(585)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Temat
Komunikacja społeczna
(333)
Środki masowego przekazu
(182)
Public relations
(61)
Internet
(50)
Dziennikarstwo
(45)
Reklama
(41)
Stosunki interpersonalne
(35)
Społeczeństwo informacyjne
(32)
Kultura masowa
(29)
Komunikacja niewerbalna
(28)
Komunikacja interpersonalna
(27)
Język
(26)
Interakcje społeczne
(25)
Dziennikarze
(23)
Media społecznościowe
(22)
Prasa (wydawnictwa)
(22)
Psychologia społeczna
(22)
Komunikacja marketingowa
(21)
Telewizja
(21)
Negocjacje
(17)
Perswazja
(17)
Socjologia
(16)
Komunikacja międzykulturowa
(15)
Komunikacja polityczna
(15)
Kultura
(15)
Menedżerowie
(14)
Autoprezentacja
(13)
Grupy społeczne
(13)
Marketing
(13)
Marketing cyfrowy
(13)
Retoryka
(13)
Socjotechnika
(13)
Zarządzanie
(13)
Etyka dziennikarska
(12)
Język polski
(12)
Konflikt
(12)
Konwergencja mediów
(12)
Organizacja
(12)
Polityka
(12)
Przedsiębiorstwo
(12)
Społeczeństwo
(12)
Edukacja medialna
(11)
Marketing polityczny
(11)
Opinia publiczna
(11)
Prezentacje i wystąpienia
(11)
Relacje międzyludzkie
(11)
Rozmowa
(11)
Antropologia mediów
(10)
Kultura audiowizualna
(10)
Kultura organizacyjna
(10)
Multimedia
(10)
Nauczyciele
(10)
Marketing społecznościowy
(9)
Nowe media (komunikacja)
(9)
Psychologia
(9)
Public relations w internecie
(9)
Teoria komunikacji i mediów
(9)
Gatunki medialne
(8)
Kadry
(8)
Reklama internetowa
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Wychowanie
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Dyskusja
(7)
Kobieta
(7)
Manipulacja (psychol.)
(7)
Polityka medialna
(7)
Prawo prasowe
(7)
Radiofonia
(7)
Regionalne środki masowego przekazu
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Świadomość społeczna
(7)
Czasopisma
(6)
Gesty
(6)
Globalizacja
(6)
Informacja
(6)
Konflikt społeczny
(6)
Nauczanie
(6)
Nauczanie na odległość
(6)
Portal społecznościowy
(6)
Prawo mediów
(6)
Rzecznicy prasowi
(6)
Rzeczywistość wirtualna
(6)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Decyzje
(5)
Demokracja
(5)
Dziecko
(5)
Innowacje
(5)
Komunikacja wewnętrzna
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Mimika
(5)
Osobowość
(5)
Oświata
(5)
Pedagogika medialna
(5)
Pluralizm społeczny
(5)
Praca
(5)
Promocja handlowa
(5)
Propaganda
(5)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Kod YouTube
(1)
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(48)
1901-2000
(16)
1989-2000
(15)
1945-1989
(7)
1801-1900
(3)
1989-
(3)
1901-
(2)
1918-1939
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(64)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Ukraina
(6)
Niemcy
(5)
Rosja
(5)
Zagłębie Dąbrowskie
(5)
Czechy
(4)
Górny Śląsk
(4)
Wielka Brytania
(4)
Węgry
(4)
Słowacja
(3)
Ameryka Północna
(2)
Austria
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Francja
(2)
Hiszpania
(2)
Kazachstan
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Arabskie, kraje
(1)
Armenia
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Cypr
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Grecja
(1)
Iran
(1)
Japonia
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Tadżykistan
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Włochy
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(83)
Praca zbiorowa
(58)
Opracowanie
(45)
Monografia
(32)
Czasopismo naukowe
(18)
Poradnik
(14)
Czasopismo prasoznawcze
(12)
Materiały konferencyjne
(10)
Materiały pomocnicze
(4)
Esej
(3)
Raport z badań
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Karty pracy ucznia
(2)
Literatura
(2)
Publicystyka
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuły
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Encyklopedia
(1)
Film
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura polska
(1)
Polemika
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Program telewizyjny
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Szkic
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(210)
Zarządzanie i marketing
(59)
Socjologia i społeczeństwo
(58)
Edukacja i pedagogika
(21)
Psychologia
(21)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(13)
Historia
(8)
Językoznawstwo
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Literaturoznawstwo
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
587 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działanie i komunikowanie; 2. Interes wspólny a dziennikarstwo; 3. Interes praktykularny a public relations; 4. Modele interakcji dziennikarzy i specjalistów PR; 5. Zastosowanie modeli interakcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy; 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży; 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem; 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy; 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta; 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych; 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym; 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej; 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja miedzyludzka - uwagi ogólne; Korzyści płynace z bardziej efektywnej komunikacji; Podstawowe zasady; Komunikacja międzyludzka - teoria; Blokowanie komunikacji; Odblokowanie komunikacji; Porządkowanie swoich przemyśleń; Szacunek dla ludzi; Dobór właściwych słow; Wykorzystanie niewerbalnych form zachowania; Poprawianie swojego wizerunku; Reakcje audytorium; Rodzaje komunikacji; Prowadzenie zebran; Redagowanie tekstów handlowych; Redagowanie listów; notatek służbowych i protokołów; Redagowanie sprawozdań; Stosowanie środkwów wizulanych; Przeprowadzanie wywiadow; Łącząc wszystko razem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Społeczeństwo informacyjne a cywilizacja informatyczna, R.2.Świadomość i kultura informacyjna, R.3. Wiedza i praktyka, R.4 Telepraca i e-pieniądz, R.5 Polityka i informacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot badań: Podstawowe pojęcia: tekst, styl, gatunek, dyskurs. Superstruktury, makrostruktury i strategie dyskursu. Wiadomości dziennikarskie jako dyskurs. 2. Historia i stan badań: Perspektywa genologiczna. Perspektywa stylistyczna. Perspektywa strukturalna. Perspektywa tematyczna. Perspektywa aksjologiczna. 3.Norma gatunkowa wiadomości a współczesne procesy komunikacyjne: Tradycyjna koncepcja tekstów informacyjnych. Wiadomości - gatunek rozmyty czy autonomiczny dyskurs? Proces komunikowania w mediach informacyjnych. 4. Wiadomości tekstowe jako przekaz wizualno-werbalny: Fotografia jako komponent wiadomości. Obraz a tekst. Wizualna organizacja pierwszej strony. Wizualność wiadomości telewizyjnych. Wizualizacja jako strategia dyskursu. 5. Struktura wiadomości: Wiadomość jako odwrócona piramida. W stronę kategorii formalnych. Antropocentryzm struktury wiadomości...6. Ekspansja prywatności: Dwa punkty widzenia. Prywatność, oralność, potoczność. 7. Dwie próby weryfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania; Wstęp: Problem z technologia; Rozdział 1. Inwazja Dzieci ekranu; Rozdział 2. Nowy wspaniały e-świat; Rozdział 3. Cyfrowe narkotyki a mózg; Rozdział 4. Wywiad z doktorem Doanem: neurobiologiem i osoba uzależnioną od gier wideo na odwyku; Rozdział 5. Wielkie odcięcie – wysyłanie wiadomości tekstowych i media społecznościowe; Rozdział 6. Zaburzenia kliniczne i efekt Dzieci ekranu; Rozdział 7. Małpowanie od innych – wpływy mass mediów; Rozdział 8. Gry wideo a agresja badania; Rozdział 9. Wyrwane z nagłówków – prawdziwe przypadki przemocy pod wpływem gier wideo; Rozdział 10. Masakra w Newtown – psychoza spowodowana grami wideo; Rozdział 11. Etan Patz i Koniec Niewinności – oraz zabaw na powietrzu; Rozdział 12. W pogoni za pieniędzmi: ekrany a kompleks edukacyjno-industrialny; Rozdział 13. Żyjemy w e-świecie; Rozdział 14. Rozwiązanie: ucieczka z jaskini Platona; Załącznik: Czy moje dziecko ma problem z uzależnieniem od ekranu lub technologii?; Bibliografia; O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Komunikacja – diagnoza, możliwości językowe i komunikacyjne: Psychologiczne aspekty języka i mowy; zaburzenia rozwoju mowy i komunikacji u małych dzieci z autyzmem. Dylematy wczesnej diagnozy autyzmu; Język, mowa i komunikacja u dzieci z FAS – doniesienie z badań; Mowa i język dzieci z zespołem Downa – czynniki zakłócające; Zaburzenia substancji segmentalnej czy wielowymiarowe zaburzenia rozwoju mowy dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia; Komunikacja z dzieckiem z syndromem apallicznym – dylematy diagnostyczne. Cz. II Komunikacja – relacje interpersonalne, komunikacja społeczna: Dzieci ze specjalnymi potrzebami komunikacyjnymi – rozważania o możliwościach komunikacyjnych; Wczesne zabawy interakcyjne jako płaszczyzna rozwijania umiejętności komunikacyjnych u dzieci z zespołem Downa; Dziecko z zespołem Möbiusa w komunikacji interpersonalnej; Zaburzenia mowy i komunikacji w świetle relacji interpersonalnych; Wybrane aspekty procesu komunikacji u dzieci i młodzieży niedostosowanych społecznie. Cz. III Komunikacja – grupa rówieśnicza, edukacja integracyjna: Komunikacja dzieci przedszkolnych w grupach integracyjnych; Wybrane aspekty komunikowania w klasie integracyjnej; Sytuacja szkolna uczniów z zaburzeniami mowy w klasie i grupie rówieśniczej; Kompetencja komunikacyjna dzieci z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim w warunkach edukacji integracyjnej i specjalnej. Cz. IV Komunikacja – wspomaganie rozwoju i terapia: Wybrane zagadnienia terapii dziecka z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji; Wspomaganie rozwoju komunikacji i odżywiania dziecka z rzadką chorobą genetyczną; wspomaganie pozawerbalnej komunikacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym i głębszą niepełnosprawnością intelektualną przez stymulację rozwoju emocjonalnego; Znaczenie i wykorzystanie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) w porozumiewaniu się z osobami z głęboką niepełnosprawnością intelektualną; Posługiwanie się prostymi instrumentami perkusyjnymi sposobem bezsłownego komunikowania się dzieci; Wspomaganie komunikacji niewerbalnej między dzieckiem a nauczycielem przez muzykoterapię; Wspomaganie komunikacji niewerbalnej między osób z niepełnosprawnością wzrokową przez sztukę; Wspieranie komunikacji osób niesłyszących w wirtualnym świecie internetu; wybrane aspekty diagnozy i terapii trudności komunikacyjnych u dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieło reklamowe i jego twórca / Katarzyna Grzybczyk. - Warszawa : C.H.Beck, 1999. - XII, 161 s. ; 21 cm.
(Monagrafie Prawnicze)
Pojęcie reklamy; Reklama i pojęcia pokrewne; Przedmiot prawa autorskiego; Reklama jako utwór w rozumieniu prawa autorskiego; Utwory tworzące dzieło reklamowe; Reklama jako dzieło wspólne; Podmiot prawa autorskiego Twórca jako podmiot prawa autorskiego; Treść prawa autorskiego; Konstrukcja prawa autorskiego; Autorskie prawa osobiste; Autorskie prawa majątkowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 90)
1. Konstytucyjna zasada wolności prasy i jej ograniczenia, 2. Dziennikarskie prawo do informacji jako środek dochodzenia prawdy, 3. Organizacja działalności prasowej, 4. Środki masowego komunikowania, 5. Przestępstwo prasowe jako skutek działalności dziennikarskiej, 6. Część jako dobro prawnie chronione, 7. Znamiona zniesławienia w środkach masowego komunikowania, 8. Odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 9. Okoliczności wyłączające odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 10. Kary i środki karne za zniesławienie popełnione w środkach masowego komunikowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kto, co, kiedy, dlaczego i jak? Wprowadzenie do dziennikarstwa; 2. Ograniczenia i oddziaływania; 3. Co to jest news?; 4. Skąd się biorą newsy?; 5. Dziennikarz jako obiektywny reporter; 6. Dziennikarz jako śledczy; 7. Dziennikarstwo jako źródło rozrywki; 8. Wywiady; 9. Pisanie newsów; 10. Pisanie newsów; 11. Opowiadanie obrazami; 12. Styl dziennikarski; 13. Podsumowanie. Dziennikarstwo w obliczu wyzwań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. I. Komunikowanie: 1. Działanie. 2. Komunikowanie. 3. Media i znaki. 4. Kodowanie i dekodowanie. 5. Język i jego funkcje. 6.Transmisja sygnałów czy stymulowanie działania? 7. utrwalanie pamięci czy interpretowanie przekazu? 8. Interakcja czy socjalizowanie? 9. Perswazja czy dialog? 10. Komunikowanie masowe. 11. Komunikowanie telepatyczne. 12. Pięć typów komunikowania masowego. 13. Nieuważny odbiorca. II. Dziennikarstwo: 1. Wstępne określenia dziennikarstwa. 2 Perspektywa funkcjonalna: 2.1. Luhmann: Sterowanie samoobserwacją i tworzenie pamięci. 2.2. Funkcje a gatunki dziennikarskie. 2.3. Burkart: Funkcje masowych mediów. 3. Perpektywa teorii konfliktu: 3.1. dziennikarze w społeczeństwie obywatelskim. 3.2. Dwie pozycje dziennikarzy. 4.Perspektywa teorii wymiany: 4.1. Dygresja: od oświecenia do technopolu. 5. Perspektywa interakcjonizmu symbolicznego: 5.1. Ramy i fasady. 5.2. Trzy światy. 6. Modele dziennikarstwa. 7. Wnioski. III. Public relations: 1. Wstępne określenie PR. 2. Perspektywa funkcjonalna. 3. Perspektywa teorii konfliktu. 4. Perspektywa torii wymiany. 5. Perspektywa interakcjonizmu symbolicznego. 6. Spojrzenie zbiorcze. 7. Modele PR. 8. Perswazja i manipulacja w działaniach PR. 9. Wnioski. IV. Wprowadzenie do analizy: 1. Trzy rodzaje zależności dziennikarstwa i PR. 2. Synergiczna współpraca: 2.1. Gazeta popularna " Fakt". 2.2. Gazeta poważna " Rzeczpospolita". 2.3 Metoda badania. 3. Silne PR i słabe dziennikarstwo: 3.1. Prasa Samorządowa. 3.2. Metoda badania. 4. Silne dziennikarstwo i słabe PR: 4.1. Siła mniejszości: " Nasz Dziennik" i " Trybuna". 4.2. Metoda badania. V. Wyniki analizy: 1. Przykłady współpracy dziennikarzy i specjalistów PR: reagowanie na krytykę. 1.1." Fakt". 1.2." Rzeczpospolita" 1.3. Wnioski. 2. Przykłady silnych PR i słabego dziennikarstwa: gazeta samorządowa: 2.1." Tygodnik Sanocki" 2.2 "Korso". 2.3. W nioski. 3. Przykłady silnego dziennikarstwa i słabych PR: 3.1." Nasz Dziennik". 3.2." Trybuna". 3.3. Wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studium Dziennikarskie Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie)
Z teorii i historii mediów; Komunikowanie i media; Prasa w rozwoju historycznym; Narodziny - ewolucja - perspektywy; Telewizja. Ziemia jałowa czy pieszczota dla oczu; Rynek mediów w Polsce; Media za granicą. Agencje prasowe, dzienniki i tygodniki; Media lokalne i regionalne; Genologia i retoryka dziennikarska; Gatunki dziennikarskie; Reportaż; Wywiad prasowy. Gatunek i metoda; felieton. Geneza i ewolucja gatunku; Podstawy retoryki dziennikarskiej; O języku mediów; Manipulacja językowa; Zagadnienia warsztatu dziennikarskiego; Co to jest redagowanie; Technologia prasy; Radio - świat z dźwięków; Technologia programu telewizyjnego; Komputer w pracy redakcji i dziennikarza; Dziennikarz w globalnej wiosce; Konteksty dziennikarstwa; Dziennikarstwo - zawód czy wyzwanie; Public relations. Podstawowe pojęcia i nieco przykładów; Reklama w mediach; Prawo prasowe; Media a prawo autorskie; Granice wolności mediów; Kodeksy etyki dziennikarskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studium Dziennikarskie Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie)
Z teorii i historii mediów; Komunikowanie i media; Prasa w rozwoju historycznym; Narodziny - ewolucja - perspektywy; Telewizja. Ziemia jałowa czy pieszczota dla oczu; Rynek mediów w Polsce; Media za granicą. Agencje prasowe, dzienniki i tygodniki; Media lokalne i regionalne; Genologia i retoryka dziennikarska; Gatunki dziennikarskie; Reportaż; Wywiad prasowy. Gatunek i metoda; felieton. Geneza i ewolucja gatunku; Podstawy retoryki dziennikarskiej; O języku mediów; Manipulacja językowa; Zagadnienia warsztatu dziennikarskiego; Co to jest redagowanie; Technologia prasy; Radio - świat z dźwięków; Technologia programu telewizyjnego; Komputer w pracy redakcji i dziennikarza; Dziennikarz w globalnej wiosce; Konteksty dziennikarstwa; Dziennikarstwo - zawód czy wyzwanie; Public relations. Podstawowe pojęcia i nieco przykładów; Reklama w mediach; Prawo prasowe; Media a prawo autorskie; Granice wolności mediów; Kodeksy etyki dziennikarskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Z teorii i historii mediów; Komunikowanie i media; System medialny. Struktura i zasady działania, Rozwój środków komunikowania, Kalendarium rozwoju mediów, Radio. Narodziny - ewolucja - perspektywy, Telewizja dla dziennikarzy - telewizja dla widzów, Internet. Medium, środowisko, społeczność, Internet. Medium, środowisko, społeczność, Nowe technologie w mediach, Rynek mediów w Polsce, Prasa regionalna i lokalna (do roku 1989), Regiony periodycznej komunikacji medialnej, Media za granicą. Cz.II Genologia i retoryka dziennikarska: Gatunki dziennikarskie, Genologia telewizyjna, Radio - "Świat z dźwięków", Reportaż, Gatunek i metoda, Geneza i ewolucja gatunku, Podstawy retoryki dziennikarskiej, Język w mediach. Medialność języka. Cz.III Zagadnienia warsztatu dziennikarskiego: Technologia pracy. Wybrane aspekty, Technologia programu telewizyjnego, Dziennikarstwo on-line, Korespondent zagraniczny, Rzecznik prasowy w przestrzeni medialnej. Cz.IV Konteksty dziennikarstwa: Dziennikarstwo - zawód czy wyzwanie?, Public relations, Dokąd zmierza reklama, Prawo prasowe, Media a prawo autorskie, Granice wolności mediów. Wolność mediów - od kogo i od czego?, Kodeksy etyki dziennikarskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Media w Internecie. 2. Zasady redagowania artykułów internetowych. 3. Język i kompozycja materiałów dziennikarskich w Internecie. 4. Multimedialne sposoby wzbogacania publikacji. 5. Żródła informacji. 6. Wykorzystanie interaktywnych elementów strony internetowej. 7. Projektowanie i uruchamianie prostego portalu internetowego,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 3170)
1. Co to jest dziennikarstwo uczestniczące?; 2. Mediamorfoza- zarys teorii; 3. Wolne oprogramowanie- wolne publikowanie; 4. Zbiorowa inteligencja; 5. Indymedia.org i Wiadomości24.pl, czyli dziennikarstwo uczestniczące; 6. Konwergencja, czyli jak dziennikarstwo uczestniczące przenika dziennikarstwo tradycyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Świat Mediów / pod red. Zbigniew Bauer, Edward Chudziński)
Cz. I: Zrozumieć media - ale kogo, ale co?; Prawdziwe narodziny mediów: aktualność jako towar; Prawda czy obraz prawdy?. Cz. II: Wobec Nowego - problemy z tożsamością?; Jak możemy myśleć; Wojna i rozum: Alan Tubing i inni niepogodzeni; Cyfrowość i inne kłopoty. Cz. III: Interaktywność- co to właściwie znaczy?; Interaktywność w telewizji; Cz. IV.: "We the Media"- koniec czy początek tradycyjnego dziennikarstwa?; Prawie jak dziennikarz; Obywatelskie, uczestniczące, "oddalone", cywilne" iů; Cz. V.: Twarze dziennikarstwa i dziennikarzy: środek drogi; "Kultura mediów mieszanych"; Interfejs konwergencji: blog; Dygresja o gatunkach; Interfejs konwergencji: hipertekst; Kłopoty z prawdą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Instrumenty, 2. Umiejętność pisania, 3. Jak to robią mistrzowie, 4. Warsztat dziennikarza, 5. Szkoła pisania, 6. Gatunki medialne po 11 września
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? Środowisko mojej pracy... Mój model biznesowy? Podsumowanie. Rozdział 2. Allegro. Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? Strategia obecności na portalu aukcyjnym. Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu. Narzędzia usprawniające sprzedaż. Case study. Rozdział 3. eBay. eBay w Polsce i na świecie. Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu). Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu. Case study. Rozdział 4. Amazon. Amazon - czy warto? Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study. Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych. Konsument 3.0, czyli kto?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej