Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(21)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(39)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Fras Janina
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Kamińska-Szmaj Irena
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Andruszko Robert
(1)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Brunmayr Hans
(1)
Błąd Łukasz
(1)
Caroyez Philippe
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czyżewski Marek
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Gierula Marian
(1)
Głowiński Michał
(1)
Habura Miłosz
(1)
Hofman Iwona
(1)
Huddy Leonie
(1)
Höffner Marta
(1)
Jarvis Robert
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Kotowski Wojciech (1950- )
(1)
Kożuch Artur
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kulpińska Jolanta
(1)
Kurzępa Bolesław
(1)
Kłodkowski Piotr
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Le Voci Vincenzo
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lutyńska Krystyna
(1)
Maj Gerard
(1)
Minczewska-Przeczek Anna
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Olszewski Piotr
(1)
Ożóg Kazimierz
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Podobas Izabela
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Sears David S
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Starosta Paweł
(1)
Szatur-Jaworska Barbara
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szukalski Piotr
(1)
Thompson John B. (1950- )
(1)
Tułecki Mateusz
(1)
Warzywoda-Kruszyńska Wielisława
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wierzchoń Renata
(1)
Winiarska-Brodowska Małgorzata
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Zaśko-Zielińska Monika
(1)
Ziółkowski Jacek
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Żuk Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(36)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Komunikacja polityczna
(36)
Marketing polityczny
(21)
Środki masowego przekazu
(17)
Polityka
(14)
Komunikacja społeczna
(12)
Kampania wyborcza
(7)
Public relations
(7)
Wybory
(5)
Demokracja
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Propaganda
(3)
Dziennikarze
(2)
Język
(2)
Język polski
(2)
Kultura masowa
(2)
Opinia publiczna
(2)
Partie polityczne
(2)
Polityka medialna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Reklama polityczna
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Administracja
(1)
Autorytet
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Grupy społeczne
(1)
Historia
(1)
Image
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kara (prawo)
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kultura
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Opozycja polityczna nielegalna
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Polska
(1)
Praca
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo wykroczeń
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przestępstwa i wykroczenia przeciw środowisku
(1)
Przestępstwo polityczne
(1)
Przestępstwo przeciw porządkowi publicznemu
(1)
Przestępstwo przeciw życiu i zdrowiu
(1)
Przywództwo polityczne
(1)
Psychologia
(1)
Publicystyka niemiecka
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Reklama
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Sfera publiczna
(1)
Skandale polityczne
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Stany nadzwyczajne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Tekst
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Web 2.0
(1)
Wizerunek polityczny
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Wydawnictwa nielegalne
(1)
Władza
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Środki zabezpieczające (prawo)
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Podręcznik
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Esej
(1)
Komentarz
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
Przedmowa: W objęciach postkultury politycznej; Cz.I Epistemologia telewizyjnej reklamy politycznej: R.1 Reklama dźwignią polityki. Definicje, funkcje, typologia i ewolucja; R.2 Walka wieczoru. Mediatyzacja polityki i jej konsekwencje; R.3 Reklama polityczna jako źródło rozrywki; R.4 Prawda czasu, prawda ekranu. Wirtualność i reklama polityczna; Cz.II Obraz świata w telewizyjnej reklamie politycznej: R.5 Analiza ramowa telewizyjnej reklamy politycznej; R.6 Piekielne wrota i bramy raju. Retoryczne struktury obrazu świata w reklamie politycznej; R.7 Dystopie; R.8 Ciemna strona mocy. "Oni" w reklamie politycznej; R.9 Uwierzmy w jutro, że na miarę będzie marzeń. Konstruowanie arkadii przyszłości; R.10 "My" w reklamie politycznej; R.11 Sequel. Kampania wyborcza 2007 r.; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Komunikowanie polityczne w kształceniu medioznawczym i politologicznym, 2. Atrybuty "czwartej władzy". W kręgu teorii medialnych i praktyki, 3. Prasa a kultura polityczna. Studium przypadku: Polacy wobec Unii Europejskiej, 4. Wywiad prasowy - nowa jakość w komunikowaniu, 5. Dziennikarstwo śledcze i prowokacje dziennikarskie: od techniki zbierania informacji do gry politycznej, 6. Manipulacja w komunikowaniu politycznym wybory 2005 w Polsce, 7. Polityczny wymiar wojny o media (z mediami) u progu IV RP, 8. Wolne media - mit czy rzeczywistość, 9. "Gazeta Wyborcza" versus "Dziennik", 10. Między dziennikarstwem a polityką - eseje Adama Michnika, 11. Politycy i dziennikarze w blogosferze, 12. Tabloidyzacja a medialny przekaz sytuacji kryzysowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uporządkowany chaos; 2. Nowa propaganda; 3. Nowi propagandziści; 4. Psychologia kontaktów z otoczeniem; 5. Biznes i sfera publiczna; 6. Propaganda i przywództwo polityczne; 7. Działalność kobiet i propaganda; 8. Propaganda w służbie edukacji; 9. Propaganda i polityka społeczna; 10. Sztuka i nauka; 11. Mechanika propagandy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
E-book
W koszyku
OD REDAKCJI Integracja europejska, której ten tom w całości poświęcamy, jest wyzwaniem nie tylko praktycznym, ale także poznawczym. Świadczy o tym z jednej strony rozwój europeistyki jako pola badań o charakterze interdyscyplinarnym, lecz zyskującego status odrębnej dziedziny, z drugiej zaś bardzo widoczny wzrost znaczenia problematyki europejskiej w podstawowych dziedzinach nauk społecznych, takich jak socjologia, politologia, czy ekonomia. O integracji pisze się coraz częściej, z różnych perspektyw i różnym nastawieniem poznawczym. Oprócz imponującego rozwoju badań związanych z poszukiwaniem gospodarczych, politycznych, edukacyjnych, w ogólności praktycznych rozwiązań instytucjonalnych, mamy w tym polu do czynienia z równie żywą refleksją teoretyczną na temat współczesnych przemian społecznych i kulturowych. Wybór i układ tekstów oferowanych Czytelnikowi „Przeglądu Socjologicznego” w tym tomie wiązał się z zamiarem, by owo zróżnicowanie znalazło w nim swój obraz, z konieczności niepełny, odsyłający wszakże do tych wymiarów refleksji nad europejską integracją, które z pewnością należą do najistotniejszych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mit polityczny jako fundament ideologii. Próba ideologii; 2. Kłamstwo w życiu publicznym; 3. Uwagi o języku polskiej polityki po roku 1989; 4. Władcy i błazna szorstka przyjaźń - czyli o komizmie w polityce; 5. Medialna dyskredytacja przeciwnika jako narzędzie walki politycznej; Polityka 2.0, czyli jak politycy starają się wykorzystać najnowsze trendy w Internecie i dlaczego; Krótki traktat o iluzjach i niepokojach politologa-orientalisty na początku XXI wieku;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały. Konferencje ; Nr 60)
Jezyk i psychologia, Jezyk orzeczeń i diagnozy psychologicznej, Język reklamy politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Politika / Uniwersytet Jagielloński)
1. Psychologie leżące u podstaw psychologii politycznej. 2. Modele podejmowania decyzji. 3. Rozwój polityczny w okresie dzieciństwa i w wieku dorosłym. 4. Osobowość a zachowanie polityczne. 5. Ewolucyjne podejścia do zachowań politycznych. 6. Psychologia emocji i polityki. 7. Retoryka polityczna. 8. Psychologia polityczna a polityka zagraniczna. 9. Teoria obrazu i interakcje strategiczne w dziedzinie stosunków międzynarodowych. 10. Analiza konfliktów i ich rozwiązywanie. 11. Komunikacja i polityka w epoce informacji. 12. Wizerunki poityczne: tworzenie i sterowanie. 13. Przetwarzanie informacji a opinia publiczna. 14. Wartości, ideologia i strukturyzacja postaw politycznych. 15. Tożsamość grupowa a spójność polityczna. 16. Uprzedzenia i wrogość między grupami. 17. Teoretyczne ujęcie płci kulturowej w badaniach z dziedziny psychologii politycznej. 18. Edukacja i obywatelstwo demokratyczne w zmieniającym się świecie. 19. Kolektywne działanie polityczne. 20. Ludobójstwo, masowe mordy i uporczywe konflikty: źródła, rozwój, zapobieganie i przezwyciężanie. 21. Jak uwolnić politologię od niej samej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN 1896-1800 W numerze [Contents]: Małgorzata Niesiobędzka : Relacje podatnik – państwo jako predyktory moralności podatkowe [Taxpayer – state relations as predictors of fiscal morality], s. 123–132; Łukasz Jochemczyk, Andrzej Nowak : Sekret zmarnowanego czasu – dynamika budowania współdzielonej rzeczywistości w negocjacjach [The secret of wasted time: Dynamics of creating shared reality during the negotiation process], s. 133–143; Krzysztof Korzeniowski : O dwóch psychologicznych przesłankach myślenia spiskowego. Alienacja i autorytaryzm [On two psychological determinants of conspiratorial thinking: Alienation and authoritarianism], s. 144–154; Dorota Szczygieł, Róża Bazińska, Roma Kadzikowska-Wrzosek, Sylwiusz Retowski : Praca emocjonalna w zawodach usługowych – pojęcie, przegląd teorii i badań [Emotional labor in service roles – conceptualization, theories and research], s. 155–166; Katarzyna Cantarero : Wykrywanie kłamstwa w komunikacji interpersonalnej [Detecting deceit in interpersonal communication], s. 167–176.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Część I: Główne tendencje rozwoju praktyk public relations w Stanach Zjednoczonych. Zarys historyczny. 1. Publicity, potrzeba uzasadnienia monopolu oraz promocja nowości technologicznych jako rodowód praktyk PR. 2. Wpływ propagandy politycznej na rozwój metod i strategii public relations. 3. Public relations w kontekście rozwoju kultury komercyjnej w Stanach Zjednoczonych. 4. Public relations jako praktyki pozyskiwania społecznej i moralnej akceptacji porządku korporacyjnego. 5. Public relations jako narzędzie walki o przychylność opinii publicznej w konfliktach interesów, 6. Dynamika rozwoju i specjalizacji PR. Część II. Public relations w perspektywie komunikowania społeczno-politycznego: 1. Public relations jako specjalizacja komunikowania. Techniki tworzenia komunikatów oraz strategie kontroli i wpływu, 2. Automodele ról zawodowych, funkcji społecznych, kodeksów postępowania oraz koncepcji etycznych public relations, 3. Public relations a rynkowe środki przekazu, 4. Ruchy społeczne i organizacje pozarządowe. Spontaniczność, uczestnictwo i instytucjonalizacja, czyli zmagania o charakter sfery publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Determinanty kreowania wizerunku partii politycznych; 2. Aspekty teoretyczne public relations; 3. Wykorzystanie technik i metod public relations przez partie polityczne; 4. Znaczenie etyki w działalności public relations i życiu politycznym; 5. Zagrożenia związane z kreowaniem image'u w polityce; 6. Znaczenie i perspektywy wykorzystania public relations w polityce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak dojrzałe są public relations. Jakie media, takie public relations. Siedem najczęściej spotykanych grzechów głównych polskiego biznesu w podejściu do public relations. Public relations w marketingu politycznym. Public relations jako element komunikacji politycznej. Niewerbalne zachowania polskich polityków, wyraz wrodzonych zdolności czy wyrafinowana manipulacja? Metamorfoza polityczna i wartościowanie w kształtowaniu wizerunku na wybranych przykładach posiedzeń sejmu. Sejmowa Komisja Śledcza - reality czy show? Przygotowanie do zarządzania w sytuacjach kryzysowych - analiza procesu i wyniki badań. Monitoring mediów. Lobbing z perspektywy Polski powiatowej. Sposoby i konsekwencje działań grup interesu w Polsce w okresie transformacji. Kształtowanie tożsamości firmy. Wewnętrzne public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym jest skandal?; 2. Narodziny skandalu medialnego; 3. Skandal jako wydarzenie medialne; 4. Natura skandalu politycznego; 5. Skandale o podłożu seksualnym w polityce; 6. Skandale finansowe w polityce; 7. Skandale związane ze sprawowaniem władzy; 8. Konsekwencje skandali
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Natura autorytetów społeczno-ekonomicznych: Pojęcie autorytetu; Niuanse zjawiska; Specyfika autorytetu politycznego; 4. Autorytet polityczny jako mistyfikacja społeczna; 2. Sugestia jako korelat funkcjonowania autorytetu: Natura sugestii i jej interpretacje; Sugestia jako element sterowania społecznego; Sugestywność autorytetu; 3. Socjotechniczne wyznaczniki kreacji autorytetu: Autorytet- między racjonalnością a automatyzmem; Wyznaczniki sugestywności autorytatywnego podmiotu; Podatność odbiorcy autorytetu na sugestie; Sugestywność autorytatywnego komunikatu; Sytuacyjno- środowiskowe przesłanki sugestywności autorytetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Partie polityczne: aspekty teoretyczne i prawne, 2. Podział lewica - prawica na polskiej scenie politycznej, 3. Wybory i wyborcy. Determinanty preferencji wyborczych, 4. Kampanie wyborcze partii politycznych. Analiza marketingowa, 5. Wpływ środków masowego komunikowania na tworzenie wizerunku partii politycznych i ich liderów, 6. Wizerunek polityczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Strategie (sieciowego) komunikowania politycznego a mediatyzacja polityki: 1.1. Istota, definicje i typologie strategii (sieciowego) komunikowania politycznego; 1.2. Profesjonalizacja i marketyzacja komunikowania politycznego; 1.3. Mediatyzacja i hybrydyzacja komunikowania politycznego – logika mediów społecznościowych. Rozdział 2. Media społecznościowe przestrzenią komunikowania politycznego: 2.1. Istota, definicje i klasyfikacje mediów społecznościowych; 2.2. Media społecznościowe w politycznych strategiach komunikacyjnych na poziomie marketingu 2.0 i 3.0; 2.3. Media społecznościowe a partycypacja polityczna – potencjalni wyborcy generacji Y i Z; 2.3.1. E-społeczność marki politycznej; 2.4. Kluczowe media społecznościowe jako platformy komunikowania politycznego: 2.4.1. YouTube; 2.4.2. Facebook; 2.4.3. Twitter. Rozdział 3. Strategie komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych: 3.1. Profesjonalizacja i modernizacja komunikowania wyborczego w kontekście wykorzystania mediów społecznościowych; 3.2. Media społecznościowe w strategiach komunikowania wyborczego na przykładzie polskich elekcji w 2015 roku; 3.2.1. Kampania prezydencka; 3.2.2. Kampania parlamentarna; 3.2.3. Konkluzje – typologia strategii komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych. Rozdział 4. Media społecznościowe narzędziem politycznej kampanii permanentnej w świetle badań empirycznych: 4.1. Polityczna kampania permanentna; 4.1.1. Polityczna kampania permanentna w mediach społecznościowych; 4.2. Wydarzenia i pseudowydarzenia medialne w mediach społecznościowych z perspektywy podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym – studia przypadków; 4.2.1. Bilanse rządów; 4.2.2. Grudniowy kryzys parlamentarny; 4.2.3. „Wakacje parlamentarne”. Zakończenie. Bibliografia. Aneks 1-3. Spis tabel, wykresów, rysunków i ilustracji. Indeks osobowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2526)
1. Komunikowanie polityczne 2. Strategie komunikowania politycznego 2.1 Polityczne strategie komunikacyjne - podstawowe pojęcia 2.2 Typologia politycznych strategii komunikacyjnych 3. Polityczne strategie propagandowe 3.1 Wczesne strategie propagandowe w komunikowaniu politycznym 3.2 Nowoczesne strategie propagandy politycznej 3.3 Polityczne strategie propagandowe - teoretyczne założenia koncepcji oddziaływania propagandowego 4. Geneza i rozwój koncepcji politycznego komunikowania marketingowego 4.1 Polityczne kampanie premodernizacyjne - w poszukiwaniu efektywnej formuły komunikowania rynkowego 4.2 Kampanie polityczne ery telewizyjnej 4.3 Modernizacja/amerykanizacja kampanii politycznych w Europie 5. Charakter przeobrażeń strategii komunikowania politycznego 6. Polityczne kampanie komunikacyjne w ujęciu marketingowym 6.1 Egzogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.1.1 Odbiorcy komunikowania politycznego jako podmiot rynkowy 6.1.2 Środki masowego przekazu a polityczne komunikowanie marketingowe 6.2 Endogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.3 Etapy politycznej kampanii komunikacyjnej w ujęciu marketingowym 7. Strategie politycznych kampanii komunikacyjnych zorientowanych marketingowo 8. Badania rynku politycznego - informacyjne podstawy strategii komunikacyjnych 8.1 Segmentacja rynku politycznego 9. Kreowanie i pozycjonowanie oferty politycznej 9.1 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne 9.1.1 Proces pozycjonowania indywidualnego i mieszanego - długookresowe rynkowe strategie indywidualne 9.1.2 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne zbiorowych aktorów politycznych 10. Strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych - strategie krótkookresowe (limitowane czasowo) 10.1 Tradycyjne (bezpośrednie) strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych 10.2 Polityczne strategie komunikacyjne zorientowane na media masowe 10.2.1 Strategia komunikacyjna w mediach płatnych - polityczna strategia reklamowa 10.2.2 Medialne strategie komunikacyjne w czasie nieodpłatnym 11. Perspektywy rozwoju koncepcji strategicznego komunikowania politycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikowanie publiczne, Obszar komunikowania publicznego, Organizacja komunikowania publicznego, Społeczne kampanie komunikacyjne, Komunikowanie polityczne, Istota komunikowania politycznego, Kampania polityczna i wyborcza jako formy komunikowania politycznego, Uczestnicy kampanii politycznej i wyborczej, Organizacja kampanii wyborczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2412)
1. Oddziaływanie środków komunikowania na procesy społeczno - polityczne, 2. Rola mediów periodycznych w komunikowaniu politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykroczenia pozakodeksowe : komentarz / Wojciech Kotowski, Bolesław Kurzępa. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.06.2008 r. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2008. - 946, [3] s. ; 24 cm.
Część I: Zagadnienia ogólne prawa wykroczeń. 1. Zasady odpowiedzialności. 2. Kary, środki karne i zasady ich wymiaru oraz zastosowanie środków oddziaływania wychowawczego. 3. Warunkowe zawieszenie wykonania kary. 4. Przedawnienie orzekania, wykonania kary oraz zatarcie ukarania. 5. Wyjaśnienie ustawowych wyrażeń. 6. Postępowanie mandatowe. Część II: Przepisy o wykroczeniach zawarte w ustawach szczególnych. 1. Środowisko. 2. Rolnictwo. 3. Gospodarka. 4. Zdrowie. 5. Praca i ubezpieczenia społeczne. 6. Bezpieczeństwo osób i mienia. 7. Porządek publiczny. 8. Obronność. 9. Stany nadzwyczajne. 10. Komunikacja. 11. Kultura. 12. Wybory, referenda i działalność partii politycznych. 13. Znaki i symbole. 14. Działalność kontrolna i inspekcyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej