Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(107)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(106)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(74)
dostępne
(73)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(77)
Czytelnia
(77)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(3)
Stewart John
(3)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Maliszewski Wojciech J
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Sikorski Wiesław
(2)
Smółka Paweł
(2)
Stawnicka Jadwiga
(2)
Stojanowski Jacek
(2)
Winkler Renata
(2)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(2)
Adler Ronald Brian
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baran Jolanta
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Benien Karl
(1)
Biel Dariusz
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bolstad Richard
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Bredemeier Karsten
(1)
Brent Mike
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Czechowska-Bieluga Marta
(1)
Czopek Jakub
(1)
Degen Ursula
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Derks Lucas
(1)
Deutsch Morton
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Dąbrowa Ewa
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Flores Suzana E
(1)
Forward Susan (1938- )
(1)
Frazier-Glynn Donna
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Geller Tatiana
(1)
Gerstmann Stanisław (1911-1983)
(1)
Glińska-Neweś Aldona (1971- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Golec Danuta
(1)
Golka Marian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Greever Tom
(1)
Griffin Em
(1)
Grinder John
(1)
Gurba Ewa
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hallada Marek
(1)
Hansburg Freda
(1)
Herriger Catherine
(1)
Hochschild Russell Arlie
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jankowska Dorota
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jurkowski Ryszard
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kandefer Katarzyna
(1)
Kanios Anna
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kocór Maria
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(4)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(107)
Rosja
(1)
Język
polski
(107)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(68)
Stosunki interpersonalne
(39)
Komunikacja społeczna
(35)
Komunikacja niewerbalna
(13)
Relacje międzyludzkie
(9)
Komunikacja międzykulturowa
(7)
Negocjacje
(7)
Perswazja
(7)
Interakcje społeczne
(6)
Język
(6)
Psychologia społeczna
(6)
Rodzina
(6)
Konflikt
(5)
Nauczyciele
(5)
Rozmowa
(5)
Socjotechnika
(5)
Kadry
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Manipulacja (psychol.)
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Menedżerowie
(4)
Praca zespołowa
(4)
Rodzice
(4)
Chorzy
(3)
Grupy społeczne
(3)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja
(3)
Postawy
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia
(3)
Retoryka
(3)
Spostrzeganie interpersonalne
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Uczniowie
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Dzieci
(2)
Edukacja medialna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Image
(2)
Informacja
(2)
Innowacje pedagogiczne
(2)
Internet
(2)
Kobieta
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Konflikt interpersonalny
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Małżeństwo
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miłość
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pokolenie Z
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia lekarska
(2)
Public relations
(2)
Rodzeństwo
(2)
Rozwój emocjonalny
(2)
Rozwój psychospołeczny
(2)
Społeczeństwo
(2)
Studenci
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Słuchanie
(2)
Terapia rodzinna
(2)
Trening grupowy (psychol.)
(2)
Uczucia
(2)
Zachowanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Akty mowy
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Alkoholizm
(1)
Arteterapia
(1)
Asertywność
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autyzm
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Decyzje
(1)
Dialog społeczny
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Poradnik
(9)
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(4)
Karty pracy ucznia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Audiobooki
(1)
Esej
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Psychologia
(9)
Zarządzanie i marketing
(9)
Edukacja i pedagogika
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
108 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Część I: Umiejętności komunikacyjne nauczyciela akademickiego w różnorodnych kontekstach. Pułapki komunikacyjne związane z treścią, procesem i cechami nadawcy w relacjach akademickich; Komunikacja społeczna - refleksje pedagoga na przełomie wieków; Osobowość nauczyciela akademickiego w perspektywie jego kompetencji; Autentyczność ludzi nauki a autentyzm wyznawanych przez nich wartości; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela-uczonego; Rozwijanie kompetencji społecznych nauczyciela akademickiego; Socjolingwistyczne determinanty kompetencji i sprawności komunikacyjnej nauczycieli akademickich; Wieloaspektowość kompetencyjna nauczyciela w komunikowaniu interpersonalnym (przegląd teorii); Teoretyczne implikacje koncepcji człowieka założonej w proksemice i ich wpływ na proksemiczne strategie komunikowania w sytuacjach edukacji; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela i ich przejawy w procesie kształcenia w szkole wyższej; Od kompetencji komunikacyjnych nauczyciela akademickiego ku edukacji dialogowej; Kompetencje nauczyciela akademickiego XXI wieku. Część II: Działania komunikacyjne nauczyciela w interakcjach edukacyjnych. Komunikacja interpersonalna a podmiotowość kształcenia wyższego; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli akademickich w opiniach studentów animacji kultury; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli akademickich w kontaktach interpersonalnych ze studentami; O kompetencjach zawodowych nauczycieli akademickich w sondażu studentek i studentów krakowskiej AWF; Bariery komunikacyjne w procesie badań empirycznych; Komunikowanie jako obszar autoedukacji studentów; Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych przyszłych nauczycieli; Wypalenie zawodowe jako determinant zaburzonej kompetencji interpersonalnej; Przeniesienie jako przeszkoda komunikacyjna w dyskursie edukacyjnym; Wirtualne komunikowanie się jako element przygotowania zawodowego nauczycieli; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli akademickich w świetle informacji zwrotnej od studentów; Ocena kompetencji komunikacyjnych kandydatów na studentów pedagogiki, jako forma kreowania nauczyciela przyjaznego uczniowi; Znaczenie technik autoprezencyjnych w komunikacji społecznej nauczycieli języków obcych; Konflikt relacji a niewerbalna komunikacja nauczyciela z uczniami; Treść dowcipów a ocena ich zabawności w odniesieniu do komunikowania; Komunikacja w edukacji i relacjach lekarz-pacjent, błędy i możliwości; Komunikowanie społeczne w edukacji - doniesienie z prowadzenia zajęć fakultatywnych; Zamiast zakończenia - materiał do przemyślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od autorek; 1. Etyka zawodowa: Czym jest etyka; Etyka w pracy; Etyka zawodowa ‒ wypowiedzi przedstawicieli zawodów; Studium przypadku; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 2. Jak planować pracę: Opis stanowiska pracy narzędziem organizacji pracy; Pamięć i metody organizacji czasu pracy; Metody organizacji czasu w odpowiedzi na ulotność pamięci; Lista zadań TO DO, czyli do zrobienia; Karteczki przypominające; Nowe technologie w służbie organizacji czasu; Kalendarz indywidualny i wspólny; Metoda Eisenhowera; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; 3. Dlaczego warto się rozwijać: W jaki sposób można się rozwijać i dlaczego warto; Zabawa, nauka i praca; Kotwice kariery; Kompetencje i ich rozwój; Motywacja do rozwoju i zmiany; Jak się uczyć i stawać kompetentnym specjalistą; Wolontariat jako metoda rozwoju kompetencji; Uczymy się całe życie; Czy praca może uskrzydlać; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; 4. Jak radzić sobie ze stresem: Czym jest stres; Stres jako bodziec; Stres jako relacja. Poznawcza definicja stresu; Mechanizm stresu, biologia stresu; Fazy stresu; Objawy stresu; Stresory; Sposoby zwalczania stresu; Sposoby radzenia sobie ze stresem; Przykładowe ćwiczenia relaksacyjne; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 5. Profilaktyka wypalenia zawodowego: Czym jest wypalenie; Objawy zespołu wypalenia; Kto jest narażony na wypalenie; Osobowościowe uwarunkowania wypalenia zawodowego; Organizacyjne uwarunkowania wypalenia zawodowego; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 6. Emocje ‒ wróg czy przyjaciel: Czym jest inteligencja emocjonalna; Czym są emocje; Rozpoznawanie emocji; Rola emocji; Rozumienie emocji i radzenie sobie z nimi; Wpływ emocji na myślenie, podejmowanie decyzji i działanie; Radzenie sobie z trudnymi emocjami; Empatia; Radzenie sobie z trudnymi emocjami klientów; Porwanie emocjonalne; Kiedy jesteś szefem; Inteligencja emocjonalna; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 7. Jesteśmy jedną drużyną. Budowanie zespołu: Grupa a zespół – definicje; Grupa; Zespół; Kiedy grupa staje się zespołem – elementy procesu grupowego; Etapy (fazy) rozwoju grupy; Faza 1 – formowanie; Faza 2 – docieranie; Faza 3 – normowanie; Faza 4 – współdziałanie; Normy grupowe; Struktura grupy; Role grupowe; Jak budować zespół. Warunki zaistnienia procesu grupowego; Rola kierownika w budowaniu zespołu; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 8. Ja w roli kierownika: Cechy skutecznego lidera; Motywacja lidera; Przywódca z wizją; Style kierowania; Rozwój umiejętności przywódczych; Krótki kurs przywództwa; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 9. Jak rozmawiać: Czym jest komunikacja; Kanały komunikacji; Komunikacja werbalna; Komunikacja niewerbalna; Przestrzeń w komunikacji; Komunikacja w sytuacjach trudnych. Podstawowe narzędzia komunikacyjne; Parafraza; Pytania; Klaryfikacja; Odzwierciedlenie; Komunikat „ja”; Informacja zwrotna (ang. feedback); Asertywność; Techniki i narzędzia asertywnej komunikacji; Stawianie granic; Radzenie sobie z krytyką; Komunikacja z klientem – standardy; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 10. Współpraca z klientami: Profesjonalna obsługa; Nawiązanie kontaktu, autoprezentacja; Rozpoznanie potrzeb klientów; Prezentacja oferty; Odpowiedź na pytania lub radzenie sobie z zastrzeżeniami; Realizacja usługi; Zakończenie i podziękowanie; Kontakt podtrzymujący współpracę; Bariery komunikacyjne w relacjach z klientem; Konflikty i negocjacje; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; 11. Zmiana i kreatywność: Postawa; Model „wielkiej piątki”; Kreatywność; Trenowanie kreatywności; Dlaczego dziwienie się jest wartościowe; Kwestionariusz Moje kotwice kariery; Podsumowanie; Rekomendowana literatura; Odpowiedzi do zadań; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Dlaczego warto i należy zajmować się kompetencjami społecznymi: Kompetencje społeczne a sukces w pracy zawodowej; Nowa organizacja; Nowy kontrakt; Nowa kariera. Rozdział 2. Kompetencje społeczne jako talent i umiejętności interpersonalne: Społeczna natura człowieka; Dwa główne sposoby definiowania kompetencji społecznych; Talent interpersonalny; Kryteria oceny kompetencji społecznych; Kondycja interpersonalna i główne wyzwania interpersonalne; Kompetencje społeczne na mapie kompetencji zawodowych; Rozdział 3. Uwarunkowania kompetencji społecznych: Modele uwarunkowań kompetencji społecznych; Predyspozycje a kompetencje. Modele deficytów skuteczności interpersonalnej; Rola treningu społecznego w rozwoju kompetencji społecznych; Portfolio interpersonalne. Rozdział 4. Zasady pomiaru kompetencji społecznych: Pomiar kompetencji społecznych jako pomiar psychologiczny; Diagnoza, retrognoza i prognoza; Aspekty kompetencji społecznych i wybór narzędzi pomiaru; Strategie pomiaru; Definiowanie kompetencji; Zliczanie i interpretacja wyników. Rozdział 5. Pomiar predyspozycji do rozwoju kompetencji społecznych: Predyspozycje intelektualne. Inteligencja społeczna; Predyspozycje osobowościowe. Temperament; Rola testów psychometrycznych w pomiarze predyspozycji. Rozdział 6. Biodane jako predyktory skuteczności interpersonalnej: Inwentarze biograficzne; Strukturyzowane wywiady biograficzne i behawioralne. Rozdział 7. Pomiar znajomości strategii interpersonalnych: Wiedza społeczna i jej wpływ na skuteczność interpersonalną; Testy kompetencyjne (low-fidelity simulations); Wywiad sytuacyjny. Rozdział 8. Ocena zachowań społecznych i umiejętności podejmowania wyzwań interpersonalnych: Testy sytuacyjne; Obserwatorzy. Rozdział 9. Opinie otoczenia jako wskaźnik poziomu kompetencji społecznych: Referencje; Socjometria; Ocena wieloźródłowa. Rozdział 10. Metody pomiaru kompetencji społecznych – epilog. Rozdział 11. Zasady rozwoju kompetencji społecznych: Proces zmiany; Facylitowanie procesu zmiany; Nabywanie wprawy; Uczenie się dorosłych; Specyfika rozwoju kompetencji społecznych. Rozdział 12. Rola metod edukacyjnych w rozwoju kompetencji społecznych: Biblioterapia - wykorzystanie lektury do wspierania rozwoju kompetencji społecznych; Prelekcje - jak inspirować do doskonalenia kompetencji społecznych; E-learning - interpersonalne szkolenia elektroniczne. Rozdział 13. Trening umiejętności społecznych: Zasadnicze cele i modele treningu umiejętności społecznych; Rola metod aktywnych w treningu umiejętności społecznych; Dobre praktyki treningu umiejętności społecznych; Techniki odgrywania roli i modelowania zachowań; Praktyczne wskazówki pomocne przy projektowaniu programu treningu umiejętności społecznych (TUS); Podstawowe umiejętności społeczne jako punkt wyjścia rozwoju wysokiej skuteczności interpersonalnej; Specyficzne techniki treningu umiejętności społecznych; Transfer umiejętności społecznych; Ściągawka dla trenera. Rozdział 14. Coaching umiejętności interpersonalnych: Istota i style coachingu; Naturalny trening społeczny a rozwój umiejętności interpersonalnych; Coaching umiejętności interpersonalnych a naturalny trening społeczny; Coaching oparty na dowodach (evidence based coaching); Self-coaching i autotrenażer miękkich kompetencji; Peer coaching. Action learning; E-coaching - zdalne wspomaganie rozwoju kompetencji. Rozdział 15. Programy doskonalenia kompetencji społecznych – epilog. Bibliografia. Indeks. Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Dlaczego warto i należy zajmować się kompetencjami społecznymi?, 2. Kompetencje społeczne jako talent i umiejętności interpersonalne, 3. Uwarunkowania kompetencji społecznych, 4. Zasady pomiaru kompetencji społecznych, 5. Pomiar predyspozycji do rozwoju kompetencji społecznych, 6. Biodane jako predykatory skuteczności interpersonalnej, 7. Pomiar znajomości strategii interpersonalnych, 8. Ocena zachowań społecznych i umiejętności podejmowania wyzwań interpersonalnych, 9. Opinie otoczenia jako wskaźnik poziomu kompetencji społecznych, 10. Metody pomiaru kompetencji społecznych - epilog, 11. Zasady rozwoju kompetencji społecznych, 12. Rola metod edukacyjnych w rozwoju kompetencji społecznych, 13. Trening umiejętności społecznych, 14. Coaching umiejętności interpersonalnych, 15. Programy doskonalenia kompetencji społecznych - epilog
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; o złożoności procesu komunikacji; o podstawowych błędach w komunikacji; o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pragnienie sukcesu, 2. Komunikacja jako więź, 3. Cudowne uzdrowienia - Pani Mara i spółka, 4. Rytułały społeczne, 5. Rytułały w świecie biznesu, 6. Rytuały dnia powszechnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Pracownicy i ich zachowania w organizacji; 2. Kierowanie ludźmi w organizacji; 3. Symulowanie kreatywnych zachowań w organizacji; 4. Informowanie i komunikowanie w organizacji; 5. Sztuka prowadzenie negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Od autora; 2. Komunikacja interpersonalna; 3. Co właściwie oznacza dobre poznanie ludzi?; 4. Jak funkcjonuje większość ludzi?: Teoria Arystotelesa; Hierarchia potrzeb Maslowa; Stary i nowy człowiek; 5. Co rozumiemy przez poczucie własnej godności?; 6. Percepcja; 7. Komunikacja; 8. Formy komunikacji: Model góry lodowej (Zygmunt Freud); Okno Johari; Czterowymiarowe mówienie (wg. F. Schulza von Thuna); Technika trzech zdań; Komunikować w „ja” zamiast „ty”; 9. Co oznacza frustracja?; 10. Co to jest agresja?: Co zrobić, gdy my wpadamy w agresję?; Najczęstsze formy agresji; Jak powinniśmy obchodzić się z osobami agresywnymi?; Jak zachować się w groźnych sytuacjach; Jak zmotywować innych do interwencji?; Czy użyć siły fizycznej?; Po co tyle ochrony i jak się bronić?; Jaka dawka siły fizycznej jest odpowiednia?; 11. Rozdzielenie osób w konflikcie; 12. Konflikty: Jakie mamy możliwości zapobiegania konfliktom?; 13. Stres: Czy stres może być dla nas niebezpieczny?; 14. Jak przygotować się do rozmowy?; 15. Dystans w zawodzie ochroniarza; 16. Przyjąć krytykę i obchodzić się z nią; 17. Panika; 18. Alkohol; 19. Narkotyki; 20. Młodzież w pracy; 21. Starsze osoby w pracy; 22. Obchodzenie się z grupą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją: Obszary badawcze komunikacji; Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej; Teorie stosunków społecznych; Teorie komunikowania masowego; Teorie wyjaśniające powstanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych; Założenia metodologiczne prowadzonych badań. Część 2: Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych: Komunikacja w rodzinie; Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach; Mobbing jako komunikacja destrukcyjna; Specyfika komunikacji w wojsku. Część 3. Komunikacja w świecie wirtualnym: Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 128)
Cz.I Teoretyczne podstawy i uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie: Komunikacja interpersonalna w rodzinie na tle różnych sposobów ujmowania komunikacji; Istotne uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie; Cz.II Rozwojowe aspekty komunikacji rodzinnej: Komunikacja w podsystemie małżeńskim; Komunikacja interpersonalna w podsystemie rodzicielskim; Komunikacja między rodzeństwem; Cz.III Terapia i profilaktyka zaburzeń rodzinnej komunikacji: Typowe zakłócenia komunikacji w rodzinie; Kształtowanie prawidłowej komunikacji w rodzinie; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 141)
Cz.I Teoretyczne podstawy i uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie: Komunikacja interpersonalna w rodzinie na tle różnych sposobów ujmowania komunikacji; Istotne uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie; Cz.II Rozwojowe aspekty komunikacji rodzinnej: Komunikacja w podsystemie małżeńskim; Komunikacja interpersonalna w podsystemie rodzicielskim; Komunikacja między rodzeństwem;Komunikacja interpersonalna w podsystemie dziadkowie - wnuki Cz.III Terapia i profilaktyka zaburzeń rodzinnej komunikacji: Typowe zakłócenia komunikacji w rodzinie; Kształtowanie prawidłowej komunikacji w rodzinie; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316.6
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategia komunikacji; 2. Część pisemna: właściwa struktura; 3. Część pisemna: kwestie ogólne; 4. Część pisemna: kwestie szczegółowe; 5. Część ustna: struktura werbalna; 6. Część ustna: pomoce wizualne; 7. Część ustna: umiejętności niewrebalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Część I: Efektywne zarządzanie wyzwaniem dla zreformowanej szkoły. Kultura organizacji w procesie zarządzania edukacją; Szkoła wobec międzynarodowych tendencji edukacyjnych w perspektywie zarządzania; Efektywność szkoły a autonomia szkoły - w poszukiwaniu zależności; Współbrzmiące kierowanie w szkole wyższej (edukacji) w perspektywie teorii kompetencji i koncepcji F. Schultz von Thuna; Zarządzanie zespołem, kultura organizacji a misja szkoły. Część II: Zarządzanie w placówkach oświatowych. Zarządzanie przez moderację poziomu niezależności pracowników placówek oświatowych; Nauczyciele jako pracownicy wiedzy - konteksty zarządzania zespołem w oparciu o typologię M. Belbina; Standardy kwalifikacji zawodowych i standardy edukacyjne. Pomiędzy misją kształcenia a rynkiem pracy; Pomiar jakości szkoły w opinii nauczycieli. Część III: Kopetencje nauczycieli we współczesnej szkole. Komunikacja społeczna jako warunek skutecznego zarządzania; Kompetencje komunikacyjne i dydaktyczne nauczyciela w modelu szkoły zarządzającej wiedzą; Kopetencje komunikacyjne nauczyciela a konstruowanie wiedzy dziecka; Kompetencje szkolnego doradcy zawodowego dla dzieci i młodzieży gimnazjalnej; Neokompetencje informacyjne nauczyciela w zakresie komunikowania się za pomocą sieci Internet z uczniami, rodzicami i innymi podmiotami edukacji; Nauczanie etykiety a jej uzasadnienie. Uwagi o konieczności jej edukacji. Część IV: Osobowość i autorytet nauczyciela a jego komunikacja z uczniami. Ryzyko, czas i zysk symboliczny o pozyskaniu, wyzyskaniu i odzyskaniu kapitału kulturowego człowieka; Wybrane osobowościowe uwarunkowania efektywności zawodowej nauczycieli; Pożądana osobowość wychowawcy w zakresie komunikacji; Między autorytetem a tożsamością zawodową nauczycieli; Dialog empatyczny jako forma budowania autorytetu; Poziom autorytaryzmu nauczycieli wychowania fizycznego a struktura komunikacji dydaktycznej; Samoprzywództwo nauczyciela i ucznia. Najważniejsze umiejętności samoprzywództwa. Część V: Negocjacje jako ważny obszar komunikacji społecznej. Problemy edukacyjne - niewyczerpana przestrzeń negocjacji; Strategie proksemiczne w negocjacjach; Style rozwiązywania konfliktów w świetle teorii i praktyki kierowania; Style zachowania się dyrektorów szkół w sytuacjach konfliktowych; Między dyskusją a erystycznm sporem. Rozważania o nauczaniu komunikacji uczniów podczas lekcji. Część VI: Kompetencje nauczycieli akademickich wobec wyzwań współczesności. Kompetencje pracowników naukowo-dydaktycznych; Kompetencje komunikacyjne w systemie umiejętności nauczyciela akademickiego; Rozwój kompetencji pracowniczych nauczycieli akademickich na przykładzie Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kilka uwag o kompetencjach komunikacyjnych nauczycieli (w opiniach studentów); Wybrane kompetencje miękkie przyszłych absolwentów studiów w świetle wymagań pracodawców. Część VI: W trosce o jakość szkół wyższych. Ewaluacja osiągnięć nauczycieli akademickich na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ według systemu EON; SIS - koncepcja prowadzenia dydaktyki akademickiej - założenia i przesłanki metodologiczne; SIS - koncepcja prowadzenia dydaktyki akademickiej - metody i techniki szczegółowe; Możliwości zwiększania kapitału społecznego w relacjach nauczyciela akademickiego ze studentami; Autoedukacja studentów w kontekście relacji nauczyciel akademicki 0 student.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
I. Komunikacja społeczna w świecie realnym: Wyzwania komunikacji społecznej w świecie globalnym; Kategoria prawdy w społeczeństwach stechnologizowanych; Was Deutsche uber Polen, Tschechen und sich selbst denken. Erste Ergebnisse des Forschungsprojektes Tschechische, polnische und deutsche Selbst - und Fremdbilder In der Euroregion Nei?e; Psychologia dyskursywna - dyskurs i analiza dyskursu na podstawie analizy narracji studentów wyjeżdżających na zagraniczne uczelnie; Emigracja - zderzenie - komunikacja. Problem wejścia w nowe środowisko kulturowe; Komunikacja społeczna w administracji publicznej; Komunikacja audytora systemów zarządzania na podstawie badań - zadawanie pytań; Zasada komunikacji jako jeden z elementów skuteczności pracy socjalnej; Mediacja jako forma komunikowania się w konflikcie; Obraz singli na podstawie artykułów opublikowanych w "Gazecie Wyborczej"; Rola pracy regionalnej w kształtowaniu środowiska lokalnego w Wielkopolsce w Drugiej Rzeczypospolitej (wybrane przykłady); Komunikowanie płci: konteksty i interpretacje; Bariery komunikacyjne pomiędzy niesłyszącymi a słyszącymi; Zerwany dialog; Język ojczysty - przestrzeń oddziaływania wychowawczego; Mity oświatowe jako przykład komunikacji społecznej; Międzynarodowe Centrum spotkań w ST. Marienthal jako miejsce integracji różnych narodów i kultur. II. Komunikacja społeczna w rodzinie i szkole: Małżeńskie dialogi o komunikacji; Bariery skutecznej komunikacji między małżonkami; Dylematy wychowawcze współczesnych rodziców; Wymiary komunikacji w rodzinie w aspekcie choroby nowotworowej dziecka; Komunikacja międzypokoleniowa między dziadkami a wnukami w okresie późnej adolescencji; Analiza wybranych aspektów komunikacji nauczycie - uczeń; Konflikty interpersonalne dzieci młodszych; Asertywna komunikacja w relacji nauczyciel-uczeń; Komunikacja w relacji nauczyciel - rodzic jako jeden z czynników warunkujących poziom wypalenia zawodowego nauczycieli; Komunikacja interpersonalna na wyższej uczelni (w relacjach nauczyciel akademicki - student) widziana z perspektywy studentów. Wskazówki dla nauczycieli akademickich; Trening interpersonalny w edukacji akademickiej pedagogów i nauczycieli; Komunikacja pozawerbalna studentów wyższej uczelni na przykładzie studentów PWSZ im. Witelona w Legnicy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna a zarządzanie humanistyczne; Zarządzanie; Rola menedżera w procesie komunikacji. 1. Media w komunikacji: Radio i zarządzanie - wizerunek a odpowiedzialność; Widz telewizji - menedżer mimo woli; Fasady i maski - współdziałanie menedżerów i dziennikarzy. 2. Aspekty komunikacji w pracy menedżera: Anegdota w zarządzaniu; Dialog i solidarność; „Choć zdeptał mnie wielki, przysadzisty tur - ja stawiam”. Absurdalny humor jako przestrzeń heterotopii organizacyjnej; Najnowsze strategie komunikacji teatralnej jako źródło inspiracji dla zarządzania; Film. Na styku fikcji i rzeczywistości organizacyjnej; Poezja i zarządzanie - inspiracje dla menadżera humanisty. 3. Obszary i narzędzia komunikacji: Piksel czy litera? Obraz fotograficzny w komunikacji społecznej; Jak rozmawiać z przeszłością, by wzbogacić komunikację w teraźniejszości, czyli o porażkach z histografii organizacji; Tracking aktywności - obietnica i zagrożenie dla menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Serce komunikacji: Nawiązywanie kontaktu; Po prostu stan umysłu; Kontekst komunikacji; Tworzenie rozwiązań; 2. Pomaganie: Pełne słuchanie drugiej osoby; Wspieranie innych w zmianie; 3. Zaspokajanie własnych potrzeb oraz potrzeb innych: Asertywna komunikacja; Rozwiązywanie konfliktów; Wartości i meta programy; Komunikacja w grupie; Wnioski; Licencjonowani trenerzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej