Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Czasopisma
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Bielecka Agnieszka
(1)
Falecki Janusz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Słowik Anna
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Klastry (ekon.)
(2)
Awans zawodowy
(1)
Energetyka
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Logistyka
(1)
Private equity
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rozój regionalny
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Second Life
(1)
Venture capital
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Pozycjonowanie i jego miejsce w strukturze marketingu regionalnego; 2. Systematyzacja czynników wpływających na pozycjonowanie regionu; 3. Podejścia do wyboru strategii pozycjonowania regionu; 4. Obecny stan pozycjonowania Ukrainy i jej regionów w rankingach międzynarodowych i krajowych; 5. Kształtowanie wzorca regionu jako podstawy jego pozycjonowania w warunkach konkurencji; 6. Klaster jako komponent rozwoju regionu; 7. Współdziałanie jako koncepcja sukcesu klastra; 8. Skutki klastra dla rozwoju regionalnego; 9. Rola marketingu w regionalnych rozwiązaniach klastrowych; 10. Komunikacja wizualna w działaniach marketingowych klastra i jej rola dla regionu; 11. Znaczenie polityki proklastrowej dla rozwoju regionu; 12. Kierunki i założenia polityki klastrowej w Polsce z uwzględnieniem polityki regionalnej; 13. Zarządzenie klastrem; 14. Strategia klastra – przypadek klastra turystycznego; 15. Możliwości rozwoju regionu w świetle empirycznych aspektów strategii klastrów; 16. Empiryczne aspekty klasteringu w regionie – elementy wybrane; 17. Znaczenie internacjonalizacji klastrów dla rozwoju regionalnego; 18. Wykorzystanie możliwości umiędzynarodowienia klastrów – aspekt praktyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 2/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Selected problems of professional career development of employees; Controlling in employees’ opinionsin small and medium enertprises; Klaster - wybrane aspekty analizy strategicznej klasteringu regionu; Uwarunkowania zmian relacji w kooperacji logistycznej; Ocena efektywności funduszy venture capital oraz private equity na tle publicznego rynku akcji i obligacji; Management of intellectual property in polish companies; Analiza zależności stop zwrotu z inwestycji w respect indeks z głównymi indeksami spółek społecznie odpowiedzialnych na rynkach globalnych; Cyrkularne modele biznesowe w energetyce; Analiza systemów zarządzania kryzysowego wybranych państw w aspekcie bezpieczeństwa powszechnego; Działania marketingowe w wirtualnym świecie scond life - przegląd literatury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej