Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(11)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(13)
Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Augustynek Andrzej
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Braksal Katarzyna
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Leiter Michael P. (1947- )
(1)
Maitland Alison
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Maslach Christina (1946- )
(1)
Radomski Norbert
(1)
Skorek Marta
(1)
Smółka Paweł
(1)
Strużyna Janusz
(1)
Suświłło Małgorzata
(1)
Turska Elżbieta
(1)
Wittenberg-Cox Avivah
(1)
Wojdyło-Preisner Monika
(1)
Zawadzki Kamil
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Kariera
(15)
Praca
(10)
Kadry
(5)
Mentoring
(5)
Poradnictwo zawodowe
(4)
Motywacja pracy
(3)
Zatrudnienie
(3)
Doradcy zawodowi
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Konflikt
(2)
Ocena pracowników
(2)
Psychologia pracy
(2)
Stres zawodowy
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Uczenie się
(2)
Awans zawodowy
(1)
Coaching
(1)
Doradcy personalni
(1)
Gardner, Howard (1943- )
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Menedżerowie
(1)
Mobilność zawodowa
(1)
Mózg
(1)
Młodzież
(1)
NEET
(1)
Negocjacje
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Pedagogika
(1)
Pracujące matki
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
Płaca
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stres
(1)
Stres środowiskowy (psychologia)
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uczucia
(1)
Umysł
(1)
Wybór zawodu
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zapobieganie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Zawód
(1)
Środowisko pracy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Perspektywa nauki: Coaching oparty na dowodach; Psychologia coachingu; Coaching umiejętności interpersonalnych; 2. Perspektywa praktyki: Coaching jako profesja. Standardy nauczania i praktyki coachingu; Executive coaching, czyli o metodzie dążenia do doskonałości przez menedżerów wyższego szczebla; Coaching kariery; Coaching wewnętrzny w firmie; 3. Perspektywa klienta: E-coaching: zalety i ograniczenia; Coaching z perspektywy menedżera; Wdrożenie programu coachingu w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Coaching : teoria, praktyka, studia przypadków / pod red. Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 2 rozszerzone i zaktualizowane. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 374 s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojęcie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu w środowisku pracy; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojęcie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu; 14. Polskie doświadczenia w superwizji w coachingi; 15. Coaching kariery; 16. Coaching a rozwój zawodowy osób z niepełnosprawnościami; 17. Etyka coachingu; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojecie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojecie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji; 14. Etyka coachingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: O autorce. Wstęp. Rozdział 1. Coaching kariery – próba charakterystyki pojęcia: Czym jest coaching; Coach – człowiek, który pyta; Rodzaje coachingu; Specyfika coachingu kariery. Rozdział 2. Kariera zawodowa – centralne pojęcie coachingu kariery: Kilka uwag terminologicznych; Dawne a obecne podejście do zagadnień kariery zawodowej; Modele współczesnych karier; Kariera proteuszowa; Kariera bez granic; Kariera kalejdoskopowa; Kariery zawodowe w praktyce. Rozdział 3. Zatrudnialność (employability) oraz budowanie marki osobistej (personal branding) – ważne pojęcia współczesnego rynku pracy: Istota zatrudnialności (employability); Istota budowania marki osobistej (personal branding); Cechy silnej marki osobistej; Budowanie marki osobistej (personal branding) a budowanie marki pracodawcy (employer branding). Rozdział 4. Doradztwo (poradnictwo) zawodowe a coaching kariery: Doradztwo czy poradnictwo zawodowe?; Preorientacja, orientacja i reorientacja zawodowa; Praca z dziećmi i młodzieżą jako zadanie doradcy zawodowego; Budowanie zainteresowań w wieku przedszkolnym; Poradnictwo zawodowe w niższych klasach szkoły podstawowej; Poradnictwo zawodowe w wyższych klasach szkoły podstawowej; Poradnictwo zawodowe w szkołach ponadpodstawowych; Praca z osobami dorosłymi – w stronę coachingu kariery. Rozdział 5. Przedstawiciele różnych pokoleń jako klienci coacha kariery: Pięć pokoleń na współczesnym rynku pracy; Przynależność generacyjna jako czynnik różnicujący podejście do kariery zawodowej; Praca z klientami różnych pokoleń – niektóre wyzwania; Klienci pokolenia baby boomers (BB); Klienci pokolenia X; Klienci pokolenia Y; Klienci pokolenia Z (C). Rozdział 6. Elementy coachingu kariery w pracy HR-owców i menedżerów liniowych: Kształtowanie ścieżek kariery we współczesnych organizacjach; Wielokierunkowość rozwoju pracowników; Różnicowanie ścieżek kariery w organizacji; Rozmowa jako podstawa wspierania pracowników organizacji; Coachingowe podejście do zagadnień zarządzania talentami. Rozdział 7. Podstawowe narzędzia pracy coacha kariery: Pytania jako główne narzędzie coachingowe; Aktywne słuchanie; Model GROW; Koło życia. Rozdział 8. Praca z wybranymi grupami klientów: Coaching w Akademickich Biurach Karier (ABK); Coaching jako element programów outplacementowych; Kilka uwag terminologicznych; Wędka, ryba czy umiejętności wędkarza?; Etapy outplacementowego coachingu kariery; Praca z osobami niepełnosprawnymi; Aktywność zawodowa a rehabilitacja osób niepełnosprawnych; Rozwój osób niepełnosprawnych w środowisku zawodowym; Coachingowe formy wspierania osób niepełnosprawnych. Studia przypadków: Seria I: 1. Wybór kierunku studiów; 2. Długie dojrzewanie do samodzielności; 3. Kryzys wieku średniego (?); 4. Jak zmienić kierunek kariery?; 5. Dyrektor finansowy czy restaurator?; 6. Niechciana emerytura; Seria II: 1. Zbyszek; 2. Ryszard; 3. Hanna; 4. Beata; 5. Andrzej; 6. Krystyna. Załączniki: 1. Wieloaspektowa ocena preferencji zawodowych (WOPZ); 2. Kwestionariusz „Moja kariera”; 3. Biuro Karier Politechniki Warszawskiej. Regulamin uczestnictwa i prowadzenia sesji coachingowych. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dylematy rozwoju zawodowego / Zbigniew Ściborek. - Warszawa : Wydawnictwo PTM, 2009. - 144 s. : tab. ; 24 cm.
1.Znaczenie personelu dla współczesnych organizacji; 2. Charakterystyka wybranych teorii rozwoju zawodowego; 3. Typy i etapy karier zawodowych; 4. Uwarunkowania rozwoju zawodowego; 5. Implikacje pracy zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Inteligencja w teorii: 1. Rozumienie inteligencji w psychologii; 2. Założenia teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera; 3. Teoria inteligencji wielorakich jako inspiracja dla edukacji szkolnej. Cz.II Teoria inteligencji wielorakich w praktyce: 1. Test psychozabawa "Jak jesteś inteligentny"; 2. Style uczenia się; 3. Sposoby rozwijania inteligencji wielorakich; 4. Kariera zawodowa osób o określonym profilu inteligencji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Womenomics, czyli ekonomia kobiet; 2. Lwia część talentu; 3. Większa część rynku; 4. Opanowanie języków obu płci: co firmy mogą zrobić; 5. Dwujęzyczność: siedem kroków do sukcesów; 6. Kultura też się liczy: co państwa mogą zrobić w tym względzie; 7. Rozgryźć kobiety; 8. Talent jutra kształtuje się dzisiaj; 9. Zakończenie. Z lepszego biznesu do lepszego świata?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Cz. I Środki i narzędzia stosowane w procesie motywacyjnym: R.1 Proces motywacyjny i jego przebieg (Istota, miejsce i znaczenie motywowania w działalności kierowniczej; Proces motywacyjny i jego struktura). R.2 Płace jako instrument oddziaływania motywacyjnego (Systemy motywowania płacowego; Formy płac; Wewnętrzna struktura płac; Zasady kształtowania składników wynagrodzenia). R.3 Motywacyjne aspekty organizacji pracy (Organizacja pracy jako źródło motywacji; Motywacyjne formy organizacji pracy). R.4 Motywacyjna rola uprawnień pracowniczych (Pojęcie i rola partycypacji pracowniczej w zarządzaniu; Formy partycypacji pracowniczej; Motywacyjny model partycypacji decyzyjnej; Partycypacja w praktyce różnych firm). R.5 Motywowanie elementami procesu kadrowego ( Dobór pracowników; Planowanie karier; System ocen pracowniczych; Szkolenie i rozwój personelu; System awansowania; Rozwiązanie stosunku pracy). R.6 Uwarunkowania przebiegu procesów motywacyjnych (Uwarunkowania zewnętrzne; Uwarunkowania wewnętrzne). Cz. II Motywowanie w wybranych obszarach przedsiębiorstwa: R.7 Motywowanie do pracy twórczej w przedsiębiorstwie (Znaczenie pracy twórczej w gospodarce; Natura procesu i produktu twórczego; Ogólne zasady tworzenia klimatu dla działalności twórczej; Zasady automatyzacji do pracy twórczej; Cechy grup twórczych przydatne dla zarządzania; Motywatory twórczości w biznesie). R.8 Motywowanie do zachowań projakościowych ( Motywowanie dla jakości; Motywowanie a wprowadzenie i pod trzymanie systemu zarządzania jakością w praktyce gospodarczej). R.9 Motywowanie w procesie implementacji systemów informatycznych (Psychologiczne uwarunkowania procesu implementacji systemów informatycznych; Tradycyjne podejście do procesu implementacji systemu informatycznego; Współczesne podejście do procesu implementacji systemów informatycznych)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ty i twoja praca. 2. Jakie są moje relacje z pracą? 3. Przygotowanie planu działania. 4. Rozwiązywanie problemó związanych z obciążeniem pracą. 5. Rozwiązywanie problemów związanych z kontrolą. 6. Rozwiązywanie problemów związanych z nagrodą. 7. Rozwiązywanie problemów związanych ze społecznością. 8. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprawiedliwością. 9. Rozwiązywanie problemów związanych z wartościami. 10. Zmiana relacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Na szlaku ewolucji strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi: Ku strategicznemu zarządzaniu zasobami ludzkimi; Krok w przód, krok wstecz w ponadnarodowej i wirtualnej przestrzeni normatywu; Rozstaje ewolucji zarządzania zasobami ludzkimi. 2. Spacer po trzech praktycznych polach zarządzania zasobami ludzkimi: Współczesna rekrutacja - najkrótsza droga do własnej firmy; W drodze na szczyt spokoju i rozsądku oceniania; Samotnie i nie tak prosto po szczeblach kariery; Praktyczne zapętlenia myśli. 3. Krok poza normatywne zarządzanie zasobami ludzkimi: Perspektywa paradoksów i sprzeczności; Perspektywa chaosu; Rozwijanie zasobów ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Od jednorazowego dopasowania do potrzeby ciągłego dopasowywania się Rozdział 2. Od kwalifikacji do kompetencji Rozdział 3. Nietradycyjne formy pracy – szansa czy zagrożenie? Rozdział 4. Od realizowania kariery w ramach jednej organizacji do realizowania kariery bez granic Rozdział 5. Od wartości organizacji do wartości własnych. Przesuwanie odpowiedzialności za karierę z organizacji na pracownika Rozdział 6. Kariera przedsiębiorcy – przedsiębiorczość w karierze Rozdział 7. Młodzi na rynku pracy – szanse i trudności realizowania kariery zawodowej Rozdział 8. Nowa rzeczywistość i nowe formy bezrobocia. Czy robot zabierze nam pracę? Rozdział 9. Za mało pracy, za dużo kwalifikacji. Niedozatrudnienie i przeedukowanie Rozdział 10. Od wyboru zawodu do konstrukcji kariery. Nowa rola poradnictwa zawodowego; Zakończenie; Post scriptum; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane zagadnienia z biologicznych podstaw psychiki: Budowa mózgu; Neuron- mechanizm funkcjonowania; Rola poszczególnych struktur mózgu; Płeć mózgu; Inne aspekty funkcjonowania mózgu człowieka; Biologia agresji; 2. Pamięć i uczenie się: Fazy procesów pamięciowych; Przykład zadania badającego pamięć; Rodzaje pamięci; Nadczynność pamięci; Zasady efektywnego wykorzystania pamięci; 3. Myślenie i rozwiązywanie problemów: Rodzaje myślenia; Operacje myślowe; Rozwiązywanie problemów; Zadania badające skuteczność rozwiązywania problemów; Czy urządzenia informatyczne są zdolne do myślenia?; 4. Emocje i stres: Charakterystyka emocji; Najważniejsze rodzaje i formy emocji; Stres; Asertywność; 5. Inteligencja i zdolności: Zdolności, ich specyfika i rodzaje; Zdolności- wrodzone czy nabyte?; Inteligencja ogólna; Testy inteligencji ogólnej; Teorie inteligencji ogólnej; Znaczenie badania inteligencji ogólnej; Inne rodzaje inteligencji; 6. osobowość: Różne sposoby rozumienia pojęcia "osobowość"; Teorie osobowości; 7. Negocjacja, manipulacja i konflikty: Pojęcie negocjacji; Konflikt i jego cechy; Negocjacje sposobem osiągania porozumienia; Typy i style negocjacji; Fazy negocjacji; Podmiotowe uwarunkowania skuteczności negocjacji; Manipulacja; Obrona przed manipulacją; 8. Kierowanie karierą: Fazy procesu kadrowego; Sposoby efektywnego poszukiwania pracy; 9. Człowieka w społeczeństwie informacyjnym: Geneza i historia Internetu; Człowiek w dobie Internetu; Psychologiczne zagrożenia w kształtującym się społeczeństwie informacyjnym; Kryteria diagnostyczne rozpoznania uzależnienia od Internetu; Krótka historia badań nad uzależnieniem od Internetu, czyli kto jest najbardziej zagrożony uzależnieniem?; Przykłady indywidualnych przypadków osób uzależnionych od Internetu, które zgłosiły się do Ośrodka Psychologiczno- Psychiatrycznego w Krakowie; Poszukiwanie przyczyn uzależnień komputerowych; Teoria uzależnień komputerowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologiczne doradztwo karier / Augustyn Bańka. - Poznań : PRINT-B , 2007. - 137, [3] s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Zawiera: 1.Uwarunkowania i konteksty: Definicje kariery; Zmiana w uwarunkowaniach przejścia z edukacji do pracy; konteksty zmian w planowaniu i realizacji karier; Ewolucja koncepcji doradztwa psychologicznego w kontekście nowych karier - od doradztwa zawodowego do psychoterapii i doradztwa karier jako nowego paradygmatu; Kariery w kontekście mobilności międzynarodowej, geograficznej i zawodowej. 2.Teorie karier: Podstawowe zmiany w rozumieniu karier - wyzwania teoretyczne w doradztwie karier bez granic; Zmiany w teoriach rozwoju jednostki i zmiany w teoriach osobowości; Klasyczne teorie kariery - makroteorie; współczesne teorie kariery - mikroteorie jako nowego typu teorie wspomagania praktyki doradczej w tranzycjach rozwojowych; Kompetencje w doradztwie karier - różnice i podobieństwa do doradztwa zawodowego i psychoterapii; Teorie konstruktywistyczne kształtowania kapitału kariery; Portfolio kariery i strategie inwestycyjne w kapitał kariery. 3.Modele praktyki doradczej: Modele doradztwa w systemie edukacyjnym i rynku pracy; Modele doradztwa karier optymalizujące proces diagnostyczno-prognostyczny; Modele doradztwa oparte na „Byciu z klientem”; Modele doradztwa w stadium stagnacji rozwoju kariery. 4.Działania praktyczne w doradztwie karier: Doradztwo karier jako doradztwo personalne i nowy trend w pomocy psychologicznej; Budowanie i rozwiązywanie związku doradczego; Rozwiązywanie i przerywanie związku doradczego; Budowanie zespołów doradczych i problem partycypacji. 5.Działania diagnostyczne w doradztwie karier: Tradycyjne metody diagnozy oparte na diagnozie uzdolnień i preferencji; Wybrane metody diagnozowania związane z mikroteoriamia rozwoju osobowości;. 6.Ocena jakości i informacja zwrotna: Jakość doradztwa w teorii i praktyce; Uwarunkowania jakości doradztwa; Normatywne podejście do jakości w doradztwie; Badania i ewaluacje jakości doradztwa; Pomiar psychometryczny jakości procesu doradztwa; Skala do samobadania jakości procesu doradztwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział i. Podstawy doradztwa zawodowego 1.1. Doradztwo i poradnictwo zawodowe 1.2. Tradycyjne a współczesne podejście do doradztwa zawodowego 1.3. Zadania i role doradcy zawodowego Rozdział II. Doradztwo zawodowe dla młodzieży 2.1. Specyfika doradztwa zawodowego dla młodzieży 2.2. Przejścia między edukacją a pracą zawodową 2.3. Cele i zadania doradztwa zawodowego w szkołach ponadpodstawowych 2.4. Przeedukowanie i nadmierne kwalifikacje 2.5. Doradztwo zawodowe dla młodzieży kształcącej się zawodowo 2.5.1. Uwarunkowania prowadzenia doradztwa zawodowego w szkołach kształcenia zawodowego 2.5.2. Dobre praktyki w zakresie współpracy szkół kształcenia zawodowego i PSZ 2.6. Percepcja szkolnego doradztwa zawodowego 2.7. Perspektywy doradztwa zawodowego dla młodzieży w Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 Rozdział III. Doradztwo zawodowe w paradygmacie pozytywnym 3.1. Cele pozytywnego doradztwa zawodowego 3.2. Źródła koncepcji pozytywnego doradztwa zawodowego 3.2.1. Immanentna "pozytywność" doradztwa zawodowego 3.2.2. Zakotwiczenie PDZ w psychologii pozytywnej 3.3. Założenia pozytywnego doradztwa zawodowego 3.4. Pozytywna edukacja a pozytywne doradztwo zawodowe Rozdział IV. Obszary modelu pozytywnego doradztwa zawodowego SELF 4.1. Wprowadzenie 4.2. S -jak samodzielność i samoświadomość 4.3. E -jak elastyczność 4.4. L - jak lojalność wobec siebie 4.5. F - jak fokus na silnych stronach; Rekomendacje dla doradztwa zawodowego w szkołach ponadpodstawowych w zakresie wykorzystania modelu SELF; Literatura; Spis schematów i tabel; Załącznik; Zbiór caseow dotyczących współpracy szkół kształcenia zawodowego i publicznych służb zatrudnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik)
Zawiera: Wstęp; Cz. I: Jak rozpoznać toksyczną pracę i poradzić sobie z nią( Toksyczne miejsce pracy, Jak toksyczna jest twoja praca?, Tańcząc z dinozaurami i smokami); Cz. II: Pora na zasadnicze zmiany: planowanie życia wolnego od toksyn (A gdyby tak uciec z więzienia Przywróć rozmach swej karierze, Jeśli praca przestała ci odpowiadać, Pełnia życia - nareszcie!).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja oparta na wartościach - implikacje dla procesów zarządzania zasobami ludzkimi; Kompetencje społeczno-psychologiczne niezbędnym składnikiem kompetencji pracowników współczesnych przedsiębiorstw; Kompetencje przenośne wymogiem współczesnego rynku pracy; Kierowanie karierą we współczesnym przedsiębiorstwie; Zaangażowanie pracowników a psychospołeczne warunki pracy; Strategie przedsiębiorstw w warunkach pracy; Strategie przedsiębiorstw w warunkach niedoboru siły roboczej - aspekty ilościowe i jakościowe; Kosztowne optimum zatrudnienia; Inwestowanie w kapitał ludzki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej