Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(90)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(84)
Publikacje naukowe
(11)
Czasopisma
(6)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(77)
dostępne
(67)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(70)
Czytelnia
(77)
Autor
Chodyński Andrzej
(6)
Huczek Marian (1939-2023)
(5)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kwieciński Mirosław
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Antczak Zbigniew
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Dudycz Tadeusz
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Juraszek Marian
(2)
Kamińska Joanna
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kotlorz Dorota
(2)
Lipka Anna
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Regulski Lech
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Skórska Anna
(2)
Sopińska Agnieszka
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Biliński Witold
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Bęben Robert
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chorób Roman
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Diana
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobija Dorota (1968- )
(1)
Dobija Mieczysław (1943- )
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziura Marek
(1)
Evans Christina
(1)
Fijałkowska Justyna
(1)
Filipczyk Barbara
(1)
Francik Kamila
(1)
Fronczak Iwona
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gajda Waldemar
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gosik Blanka
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Gugała Krzysztof
(1)
Górka-Chowanie Agnieszka
(1)
Górska Joanna
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Głukowski Ryszard
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Hyjek Katarzyna
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Ingram Tomasz
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(70)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(91)
Język
polski
(90)
angielski
(1)
Temat
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(84)
Przedsiębiorstwo
(45)
Zarządzanie wiedzą
(36)
Kadry
(16)
Organizacja ucząca się
(13)
Gospodarka oparta na wiedzy
(10)
Innowacje
(8)
Menedżerowie
(8)
Organizacja
(8)
Konkurencyjność
(7)
Siła robocza
(7)
Wartość ekonomiczna
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Kultura organizacyjna
(6)
Motywacja pracy
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Zarządzanie
(6)
Globalizacja
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Informacja gospodarcza
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Rynek pracy
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Ocena pracowników
(3)
Praca
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Wiedza
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zawód
(3)
Zdolności
(3)
Banki
(2)
Bezrobocie
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja
(2)
Informatyka
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kapitał
(2)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(2)
Konkurencja
(2)
Koszty
(2)
Marketing
(2)
Marketing personalny
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Płynność kadr
(2)
Rachunkowość
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Współdziałanie
(2)
Wywiad gospodarczy
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Akcjonariusze
(1)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Analiza wartości
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biopaliwa
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Controlling
(1)
Dane osobowe
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia eksperymentalna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Foresight
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(10)
Opracowanie
(8)
Czasopismo naukowe
(6)
Podręcznik
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
91 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie profesjonalistami / Mieczysław Morawski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 149, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo w warunkach gospodarki postindustrialnej. 2. Pracownicy wiedzy - generacja profesjonalistów XXI wieku. 3. Zarządzanie pracownikami wiedzy w ujęciu modelowym. 4. Praktyka zarządzania pracownikami wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Cz. I Podstawy zarządzania talentami: 1. Zarządzanie talentami - wyzwanie współczesnych organizacji, 2. Samorealizacja talentów - możliwości i ograniczenia interpersonalne, 3. Globalizacja- Różnorodność - zarządzanie talentami. Cz. II Pozyskiwanie, identyfikacja, pomiar i rozwój talentów: 1. Identyfikacja i pomiar talentu organizacji, 2. Metody i techniki wyłaniania kadry o wysokim potencjale (wnioski z praktyki), 3. Zarządzanie talentami - rozważania praktyka, 4. Światem rządzi ruch - firma zarządza talentem czy talent zarządzania firmą?, 5. Jak utrzymać talenty, jak budować ich zaangażowanie i lojalność w długookresowej perspektywie?. Cz. III Motywowanie: 1. Motywowanie do rozwoju, 2. Motywowanie i rozwój pracowników o wysokim potencjale, 3. Motywy działania i typy zachowań menedżerów sprzedaży na drodze do sukcesu zawodowego. Cz. IV Zarządzanie talentami - podejścia specyficzne: 1. Tworzenie programów dla pracowników o wysokim potencjale, 2. Zarządzanie talentem na najwyższych szczeblach organizacji, 3. Zarządzanie talentami i pracownikami wiedzy w praktyce firm medialnych, 4. Co decyduje o sukcesie? Doświadczenia menedżerów - założycieli przedsiębiorstw - liderów, 5. Zarządzanie talentami w międzynarodowych korporacjach, 6. ING inwestuje w talenty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce i znaczenie talentów we współczesnej organizacji; 2. Rekrutacja i selekcja talentów; 3. Wynagradzanie talentów; 4. Szkolenie jako forma rozwoju pracowników utalentowanych; 5. Specyfika zarządzania karierami talentów; 6. Problematyka oceniania pracowników utalentowanych; 7. Rozstania z talentami.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w warunkach globalizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2003. - 248 s. : tab. ; 23 cm.
1. Zmiany w otoczeniu i ich wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2.Zarządzanie przedsiębiorstwem w burzliwym otoczeniu, 3. Zarządzanie oparte na wiedzy, 4.Problemy etyczne w zarządzaniu, 5. Problemy ekologiczne w zarządzaniu, 6. Procesy globalizacji i ich wpływ na działalność przedsiębiorstwa, 7. Zarządzanie w warunkach globalizacji, 8. Tworzenie globalnego przedsiębiorstwa, 9. Globalne zarządzanie strategiczne, 10. Menedżer w międzynarodowym biznesie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Istota wartości organizacji. Organizacja - wartości - zarządzanie; Kategoria wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Wartość przedsiębiorstwa i jego służebna rola wobec otoczenia; Ewolucja koncepcji oceny efektywności: od efektywności produkcji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa w warunkach "nowej ekonomii"; Interakcja "gospodarka - środowisko" a wartość organizacji; W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ systemu zarządzania wartością na kursy giełdowe akcji. Część II: Finansowe źródła wartości organizacji. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem polityki dywidendy; Optymalizacja struktury kapitału w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ struktury kapitału na wartość rynkową przedsiębiorstwa; Emisja akcji z prawem poboru a rynkowa wycena wartości spółki akcyjnej; Przepływy pieniężne a wartość przedsiębiorstwa; Wpływ leasingu na wartość bilansową przedsiębiorstwa. Część III: Kapitał intelektualny jako źródło wartości organizacji. Strategia personalna w kształtowaniu wartości organizacji; Wartości w zarządzaniu zespołami; Brainpower - wartością współczesnej organizacji; Rola kapitału intelektualnego w nowoczesnym przedsiębiorstwie; Zarządzanie wartością zasobów ludzkich organizacji poprzez system wynagrodzeń; Regulacja migracji intelektualnej; Możliwości rozwoju kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa w świetle funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zależność dynamiki kapitalizacji firmy od wzrostu kapitału ludzkiego. Część IV: Marketingowe źródła wartości organizacji. Wizerunek a wartość rynkowa przedsiębiorstwa; Trwałość przewag konkurencyjnych a wartość przedsiębiorstwa w świetle przeprowadzonych badań; Zarządzanie wartością klienta; Merchandising jako źródło wartości firmy. Część V: Proces zarządzania wartością organizacji. Znaczenie czynników niematerialnych w kształtowaniu wartości współczesnej firmy; Aktywa niematerialne - kluczowy czynnik kształtujący wartość firmy; Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym jako strategia wzrostu wartości w przedsiębiorstwach zorientowanych projektowo; Proces zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie; Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny z wykorzystaniem strategicznej karty wyników; Zarządzanie wartością w oparciu o rachunek kosztów działań; Dodawanie wartości jako miara efektywności placówek bankowych; Zarządzanie wartością urzędu administracyjnego. Część VI: Uwarunkowania zarządzania wartością organizacji. Zarządzanie kompetencjami zwaodowymi jako element zarządzania wartością przedsiębiorstwa; Rola wybitnych jednostek w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem; Zarządzanie kosztami posiadania informatyki w przedsiębiorstwie; Strategie wzrostu małych podmiotów gospodarczych; Zastosowanie teorii chaosu w prognozowaniu bankructwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Efektywne modele biznesu; 2. Zarządzanie wynikami (Performance Management) z wykorzystaniem kluczowych wskaźników strategicznych (Key Performance Indicators); 3. Rola marketingu w budowie wartości przedsiębiorstwa; 4. Rola jakości w kształtowaniu kapitału intelektualnego; 5. Badania empiryczne - kapitał intelektualny oparty na Pakościach usługowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa, 2. Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa, 3. Koszt kapitału, 4. Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM, 5. Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie wiedzą jako strategiczne wyzwanie dla działu zasobów ludzkich 1. Zmiany w świecie biznesu wymuszające zarządzanie wiedzą, 2. Awans działu kadr za szczebla operacyjnego na strategiczny, 3. Jak wykształcić kulturą podporządkowaną wiedzy. Cz. II Budowanie kultury podporządkowanej wiedzy: 4. Struktura, funkcje i zakres obowiązków w kulturze podporządkowanej wiedzy, 5. Rola działu zasobów ludzkich w budowaniu kultury podporządkowanej wiedzy, 6. Nauka od nowa, 7. Co motywuje pracowników umysłowych do nauki?, 8. Nauka i praca we wspólnotach praktyków. Cz. III Zwiększenie umiejętności i wiarygodności działu zasobów ludzkich w zakresie zarządzania wiedzą: 9. Dostosowanie zarządzania zasobami ludzkimi do zarządzania wiedzą, 10. Dowiedz się, co wiesz: język i narzędzia do tworzenia mapy wiedzy, 11. Kompletowanie własnego zestawu narzędzi zarządzania wiedzą, 12. Jak mądrze wykorzystać technologię
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza i zarządzanie wiedzą. 2. Działalność badawczo- rozwojowa jako źródło wiedzy. 3. Wiedza, kreatywność, działalność innowacyjna. 4. Zarządzanie działalnością innowacyjną. 5. Zarządzanie ukierunkowane na rozwój pracowników. 6. Istota kapitału intelektualnego i jego struktura. 7. Odnawianie modelu działalności przedsiębiorstwa szansą na sukces. 8. Organizacyjne aspekty zarządzania działalnością innowacyjną w przedsiębiorstwie. 9. Problem czasu w tworzeniu innowacji i jej komercjalizacji. 10. Innowacyjność polskich i unijnych przedsiębiorstw oraz jej utrudnienia. 11. Znaczenie innowacji w przedsiębiorstwach państw członkowskich byłej 15 Unii Europejskiej. 12. Czynniki kształtujące silne i słabe strony przedsiębiorstw państw członkowskich dawnej 15 UE w zakresie innowacji. 13. Szkolenie i edukacja instrumentami wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw funkcjonujących w byłej 15 Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wpływ gospodarki opartej na wiedzy na rozwój przedsiębiorstw: Organizacja wirtualna jako nowoczesna forma modelu biznesowego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy i globalizacji; Zarządzanie wiedzą w małych i średnich przedsiębiorstwach; Czy wiedza jest elementem kapitału przedsiębiorstwa i wyznacznikiem jego wartości?; Wiedza jako zasób strategiczny w zarządzaniu przedsiębiorstwem; The diffusion of knowledge management practises in turkish private sector (tps): a literature review; Knowledge and management wn Enterprise; Reengineering źródłem innowacji w przedsiębiorstwie; 2.Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach. Problematyka oceny zasobów niematerialnych małych i średnich przedsiębiorstw - badania własne; Wykorzystanie elementów zarządzanie wiedzą w hotelarstwie; Zarządzanie wiedzą w firmach branży motoryzacyjnej - badania własne; Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem przemysłowym na przykładzie odlewni żeliwa; Zarządzanie wiedzą a jakość procesów w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw branży odlewniczej; Zarządzanie wiedzą a doskonalenie jakości; Competitive inteligence - part of knowledge management or new marketing; cooperative management of Small and Medium Enterprises; Zarządzanie wiedzą - kluczowe zagadnienia dla rozwoju organizacji; 3. Edukacja, wiedza, zmiany postaw ludzi w organizacjach; Wiedza - strategiczny zasób organizacji a rozwój kadr menedżerskich; W trosce o edukację. Polityka lokalnego rynku pracy wobec zagrożenia wykluczeniem społecznym na przykładzie Bielska-Białej; Przemiany systemu szkolnictwa wyższego w dobie zarządzanie wiedzą; System edukacji i szkoleń wobec zarządzania wiedzą w organizacji; Znaczenie internal relations w zarządzaniu przedsiębiorstwem opartym na wiedzy (zarys problematyki); Integracja emocjonalna warunkiem funkcjonowania biblioteki jako organizacji opartej na wiedzy; Zasoby i wiedza w organizacji w perspektywie zagrożeń korupcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza, przesłanki i istota zarządzania wiedzą, 2. Jakościowe kreowanie wiedzy - podejście japońskie, 3. Ilościowe zarządzanie wiedzą - podejście zachodnie, 4. Kreowanie wiedzy na tle współczesnych koncepcji zarządzania, 5. Wiedza jako podstawa efektywnego zarządzania kapitałem intelektualnym, 6. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym w małych firmach, 7. Zarządzanie wiedzą w perspektywie personalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Zarzadzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym: 1. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie - istota, zakres i korzyście, 2. Czas i przedsiebiorczość organizacyjna w gospodarce opartej na wiedzy, 3. Stan zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach - próba oceny, 4. Stan zasobów wiedzy w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 5. Rola klastra w procesie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, 6. Zarzadzanie wiedzą a innowacyjność w systemach zarządzania jakością współczesnego przedsiębiorstwa, 7. Wiedza a rozwój małych przedsiębiorstw, 8. Koncepcja pomiaru zdolności do uczenia się szkól wyższych, 9. Problemy zarządzania wiedzą na publicznej uczelni ekonomicznej. Częśc II Innowacje a współpraca przedsiębiorstw: 10. Powiązania przedsiębiorstw z innymi podmiotami w procesie innowacyjnym, 11. Innowacyjność przedsiębiorstwa a sieciowe zarządzanie organizacjami w regionie, 12. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne i alianse strategiczne jako źródła innowacyjności przedsiębiorstw w warunkach gospodarki globalnej, 13. Kooperacja i jej wpływ na innowacyjność dostawców na rynku przemysłowym, 14. Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw kooperujących z przemysłem okrętowym, 15. Architektura łańcucha dostaw sterowanego innowacjami, 16. Przykłady usprawnień w zakresie logistyki w przedsiębiorstwach, 17. Procesy innowacyjne w systemach zarządzania jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw usług logistycznych, 18. Wspólpraca uczelni i sektora przedsiębiorstw na przykładzie firmy Schenker i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Część III Transfer wiedzy i technologii: 19. Luka e-technologiczna i luka e-organizacyjna w polskiej gospodarce, 20. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako forma transferu technologii, 21. Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla transferu technologii do Polski na tle najnowszego rozszerzenia Unii Europejskiej - próba oceny, 22. Korporacje transnarodowe w procesie dyfuzji wiedzy i umiejętności - przypadek zlokalizowanych w Polsce filii największych TNCs świata, 23. Determinanty procesów absorpcji technologii w bankach omercyjnych w Polsce, 24. Kierunki eliminacji dysfunkcji transferu wiedzy, 25. Źródła transferu technologii w regionie peryferyjnym. Przykład Polski północno-wschodniej, 26. Dyfuzja technologii a innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie Podlasia, 27. Zarządzanie rozwojem technologii w przedsiębiorstwach telekomunikacji stacjonarnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedza we współczesnych organizacjach gospodarczych; 2. Systemy zarządzania informacją i wiedza w przedsiębiorstwie; 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw opartych na wiedzy; 4. Wiedza jako podstawa zarządzania kapitałem intelektualnym i kulturą organizacyjną przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zasobowe podejście do przedsiębiorstwa. 1. Przewaga konkurencyjna jako podstawowe pojęcie strategii konkurowania. 2. Koncepcja zasobowego podejścia do przedsiębiorstwa. Część II: Charakterystyka zasobów niematerialnych. 4. Wiedza. 5. Kultura organizacyjna. 6. Reputacja przedsiębiorstwa. 7. Marki produktów. 8. Sieci relacji (architektura). 9. Prawa własności intelektualnej. Część III: Zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. 10. Znaczenia zasobów niematerialnych dla pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. 11. Ogólny model współzależności między zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. 12. Koncepcje zarządzania zasobami niematerialnymi. 13. Zarys modelu zarządzania zasobami niematerialnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 2/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie. 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Scientific examination and valuation of holistic managerial competence; Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise; Innowacyjne produkty i usługi w polskiej bankowości; Financial risk in the contemporary environment of enterprises; Wdrożenie koncepcji „szczupłego” zarządzania w szkole wyższej; „Rodzinny znaczy godny zaufania” - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów; Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku; Istota kapitału relacyjnego - ujęcie empiryczne oraz dalsze kierunki badań; Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego; Wynagrodzenie i zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach; Integralne oceny równowagi makroekonomicznej na przykładzie polskiej gospodarki; Analiza założeń teorii uwarunkowań sytuacyjnych w kontekście zarządzania projektem europejskim; Change or continuation? Long-term city management on the example of local development strategy of Katowice; Zastosowanie chmury obliczeniowej dla potrzeb systemów BPMS; Chosen aspects of it resources security in sme sector enterprises - results of the research; Koncepcja modelu zagrożenia w systemach ostrzegających organizację; Recenzja książki: D. Martin, J. Schouten, Sustainable Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 3/2016)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Społeczna odpowiedzialność biznesu firm rodzinnych - wyzwania i rozwiązania; Współpraca podmiotów jako jedna z determinant ekspansji inicjatyw klastrowych; Przedsiębiorczość regionalna Kujaw i Pomorza; Analiza systemu motywacji w ocenie pracowników badanego przedsiębiorstwa. Studium przypadku; Cash pooling jako nowoczesna strategia zarządzania płynnością finansową grupy kapitałowej; Technological parks as carriers of innovations; Wpływ marketyzacji handlowej na zachowania konsumpcyjne mieszkańców miast; Relations created between the supply and the demand side on the tourism market; Kapitał intelektualny i pomiar jego efektywności metodą VAICTM; Innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie regionu łódzkiego; Rozwój kapitału ludzkiego jako czynnik rozwoju firmy; Audyt projektów dofinansowanych z funduszy unijnych; Mary Parker Follett - wizjonerka nauk o zarządzaniu; Style kierowania trenerów i instruktorów sportowych; Społeczna odpowiedzialność uczelni wyższej w Polsce; Wpływ funduszy europejskiej polityki spójności na pozycję innowacyjną i konkurencyjną państw Europy Środkowo- -Wschodniej wobec starej piętnastki państw Unii Europejskiej; Przedsiębiorczość i konkurencyjność w rozwoju regionalnym; Finansowanie działań innowacyjnych podejmowanych przez przedsiębiorstwa ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; Kształtowanie kultury organizacji sprzyjającej zmianom; Organisational culture in research on enterprises Zaufanie społeczne - paradoks procesów modernizacyjnych; Zarządzanie relacjami z interesariuszami, czyli jak kreować kapitał relacyjny w przedsiębiorstwie Identyfikacja działań operacyjnych wpływających na efektywność procesu transportowego; Kompetencje kapitału ludzkiego w ocenie osób zarządzających organizacją; Podsystemy marketingu personalnego w przedsiębiorstwie; Management of prices based on consumer perception of prze; Organisational values in employment relations. Between declaration and practice; Kreowanie wartości poprzez zarządzanie kapitałem ludzkim; Szacowanie kosztu kapitału własnego przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej z wykorzystaniem metody AHP; The perception of municipal offices service of disabled people quality by office staff; Bariery działalności patentowej małych i średnich przedsiębiorstw high-tech w Polsce; Współpraca podmiotów w ramach ekonomii społecznej jako innowacyjny sposób realizacji zadań - studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
The papers, being the effect of scientific work conducted within basic and implementation research, provide a lot of interesting information in terms of cognition and application. The problems of the articles making up this Journal concentrate mainly around the issues of human capital management, ergonomics, as well as entrepreneurship and innovativeness of organizations. In the collected articles, the Reader will find a lot of theoretical approaches concerning: innovation process and the method of studying the innovative ability of an enterprise, intellectual capital management, the methods of studying and improving the quality assurance system in an organization, the application of ergonomics principles in office work and teaching students, or tourism entrepreneurship. The Journal can be an interesting and useful reference for organization and management, tourism and pedagogics theoreticians, as well as students and practicians.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz. I Zmiany decyzji strategicznych: 1.Wprowadzenie. Cz. II Siły leżące u podłoża zmian rynkowych oraz nowa fala myślenia strategicznego: 2.Siły wywołujące zmiany konkurencji i na rynku, 3.Główne obszary działań strategicznych, 4.Nowa fala myślenia strategicznego, 5. Strategia i zdrowy rozsądek w interesach. Cz. III Analiza przypadków: 6.Dandy.Wielkie wejście na nowe rynki, 7. Politiken. Tworzenie multimedialnego ośrodka informacji, 8. Infogames. Specjaliści od współdziałania, 9. Dru. Poddostawca, który kieruje wiedzą, 10. Grupa Jansen. Tak kroić, aby przeżyć. Cz. IV jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierunek strategiczny: 11. Wprowadzenie, 12. Pięć przedsiębiorstw, 13. Co wpływa na zmianę kierunku, 14. Proces rozwijania działalności przedsiębiorstwa, 15. Organizacja i kierownictwo, 16. Wnioski. Cz. V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w rozwoju działalności przedsiębiorstwa: 17. Wprowadzenie, 18. Jakiej koncepcji działania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 19. Mobilizowanie organizacji, 20. Zaangażowanie w dostrzeganiu okazji, 21. Rozpoczęcie szybkiego eksperymentowania, 22. Tworzenie wiedzy, 23. Kształtowanie strategii perz syntezę. Cz. VI Uwagi końcowe
nowe rynki, 7.Politiken.Tworzenie multimedialnego ośr odka informacji, 8.Infogrames.specjaliści od współdzia łania, 9.Dru.Poddostwaca, który kieruje się wiedzą, 10 .Grupa Jansen.Tak kroić, aby przeżyć. Cz.IV Jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierun ek strategiczny : 11.Wprowadzenie, 12.Pięć przedsiębio rstw, 13.Co wpływa na zmianę kierunku, 14.Proces rozwi jania działalności przedsiębiorstwa, 15.Organizacja i kierownictwo, 16.Wnioski. Cz.V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w r ozwoju działaności przedsiębiorstwa : 17.Wprowadzenie, 18.Moblilizowanie organizacji, 19.Jakiej koncepcji dzi łania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 20.Zaangażowanie w
dostrzeganie okazji, 21.Rozpoczęcie szybkiego ekspery mentowania, 22.Tworzenie wiedzy, 23.Kształtowanie stra tegii przez syntezę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej