Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(39)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(35)
E-booki
(6)
Czasopisma
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(12)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(37)
Autor
Kolczyński Mariusz
(3)
Baran Beata
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gurdek Magdalena (1977- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Lityński Adam (1940- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(2)
Samuś Paweł
(2)
Skotnicki Krzysztof
(2)
Sobas Magdalena
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Alberski Robert
(1)
Balicki Adam
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Brzostowski Wojciech
(1)
Brózda Łukasz
(1)
Chmielarz Anna
(1)
Cudak-Niewiadomska Małgorzata
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dadak Justyna
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Drinóczi Timea
(1)
Dudek Joanna
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Flisek Karo
(1)
Folfas Paweł
(1)
Frykowski Maciej
(1)
Garlińska-Bielawska Joanna
(1)
Giedrojć Marzenna
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Godlewski Tadeusz
(1)
Gołba Łukasz
(1)
Grygutis Jakub
(1)
Grzeszkiewicz-Radulska Katarzyna
(1)
Grzybek Agnieszka
(1)
Guz Tadeusz
(1)
Hołubko Wiktor
(1)
Ignaczewski Grzegorz
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jażdżewska Iwona
(1)
Jednaka Wiesława
(1)
Jurewicz Marcin
(1)
Kalisz-Prakopik Anna
(1)
Kielin-Maziarz Joanna
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Krauz-Mozer Barbara
(1)
Kryszeń Grzegorz
(1)
Król Karol
(1)
Król Martyna
(1)
Kubies Wacław
(1)
Kuchta Łukasz
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kuźnar Andżelika
(1)
Lis Wojciechowski
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Menkes Jerzy
(1)
Miąsko Mariusz
(1)
Miętkiewicz Katarzyna
(1)
Morawski Antoni
(1)
Moszczyńska Paulina
(1)
Muszyński Jerzy
(1)
Młynarska-Sobaczewska Anna
(1)
Nurzyńska-Wereszczyńska Edyta
(1)
Odrobina Anna
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Olmińska Anna
(1)
Orosz Ladislav
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pera Bożena
(1)
Pera Jacek
(1)
Peszyński Wojciech
(1)
Piontek Dorota
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Pokora Andrzej
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Przastek Daniel (1975- )
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Radlak Karolina
(1)
Rakowski Maciej
(1)
Raźny Paweł
(1)
Roguska Beata
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Rożek Kacper
(1)
Rulka Macin
(1)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Temat
Kampania wyborcza
(33)
Marketing polityczny
(23)
Wybory
(13)
Środki masowego przekazu
(10)
Wybory parlamentarne
(9)
Komunikacja polityczna
(7)
Polityka
(5)
Prawo wyborcze
(4)
Partie polityczne
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Wybory samorządowe
(3)
Demokracja
(2)
Kampania wyborcza parlamentarna
(2)
Kampania wyborcza prezydencka
(2)
Kampania wyborcza samorządowa
(2)
Kobieta
(2)
Komitet wyborczy
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Polska
(2)
Prezydentura (urząd)
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Reklama
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Władza
(2)
Zbiorowe stosunki pracy
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Antoszewski, Andrzej (1949- )
(1)
Antyterroryzm
(1)
Bazylejski Komitet Nadzoru Bankowego
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo społeczne
(1)
Brexit
(1)
Cisza wyborcza
(1)
Diagnostyka prenatalna
(1)
Doręczenie pisma
(1)
Dzielnicowi
(1)
Dłużnicy
(1)
Eksport
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja publiczna
(1)
Innowacje
(1)
Inspektorzy pracy
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Integracja społeczna
(1)
Internet
(1)
Izolacjonizm (politologia)
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kara pozbawienia wolności
(1)
Kodyfikacja
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Kultura masowa
(1)
Matura
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mobbing
(1)
NAFTA (organizacja)
(1)
Naczelna Izba Gospodarcza
(1)
Nanotechnologia
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Parlament Europejski
(1)
Państwo
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Podróże służbowe
(1)
Policjanci
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka migracyjna
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka naukowa
(1)
Polityka przestrzenna
(1)
Polityka zagraniczna
(1)
Postępowanie dyscyplinarne
(1)
Postępowanie egzekucyjne
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Pranie pieniędzy
(1)
Prawa i obowiązki obywatelskie
(1)
Prawa osób z niepełnosprawnościami
(1)
Prawa pacjenta
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo antydyskryminacyjne
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do ochrony zdrowia
(1)
Prawo do sądu
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(3)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Słowacja
(2)
Węgry
(2)
Afryka Zachodnia
(1)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Białoruś
(1)
Chiny
(1)
Cypr
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Artykuły
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Polemika
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Część I Analiza procesów komunikacyjnych na rynku politycznym w kontekście kształtowania wizerunku polityków w telewizji. 1. Wizerunek (image) polityka - teoria i praktyka, 2. Telewizja jako istotny czynnik kształtujący role aktorów politycznych i widzów, 3. Profesjonalizacja kampanii wyborczych, 4. Elementy marketingu politycznego, 5. Polityczne public relations, 6. Elementy komunikowania perswazyjnego. Część II Kwaśniewski versus Krzaklewski - analiza telewizyjnego pojedynku wizerunków. 1. Wprowadzenie, 2. Marian Krzaklewski, 3. Aleksander Kwaśniewski, 4. Podsumowanie analizy zawartości wizerunków Mariana Krzaklewskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcje ogólnopaństwowej izby samorządowej w polskiej myśli politycznej międzywojnia i ich współczesne aspekty; Restytucja samorządu terytorialnego po okresie Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej; Nowe trendy modernizacji samorządów lokalnych w III RP; Zasada adekwatności; Instytucja burmistrza w systemie komunalnym Niemiec; Samorząd terytorialny w Japonii; Bezpośrednie wybory organu wykonawczego gminy we Włoszech - w świetle uregulowań prawnych i praktyki ustrojowej; Zarządzanie kryzysowe jako wyzwanie dla samorządu gminnego; Partykularyzm lokalny - pojecie, przykłady, zagrożenia; Zarządzanie zasobami ludzkimi w jednostkach samorządu terytorialnego - wybrane aspekty; Nieodzowność zmiany paradygmatu wykorzystywania instrumentów zamówień publicznych przez jednostki samorządu terytorialnego; E-kampania wyborcza w wyborach do samorządu w 2014 roku; Analiza wyborów samorządowych - implikacje, prognozy; Prezydent na lata? Analiza władzy miasta przed wyborami oraz po wyborach samorządowych w 2014 roku; Młodzi w wyborach samorządowych 2014.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marketing jako narzędzie polityki, 2.Specyfika polskiego rynku politycznego w latach 1989-2000, 3.Kształtowanie się marketingu politycznego w Polsce po przemianach ustrojowych 1989 roku, 4.Najnowsze tendencje w rozwoju polskiego marketingu politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Partie polityczne: aspekty teoretyczne i prawne, 2. Podział lewica - prawica na polskiej scenie politycznej, 3. Wybory i wyborcy. Determinanty preferencji wyborczych, 4. Kampanie wyborcze partii politycznych. Analiza marketingowa, 5. Wpływ środków masowego komunikowania na tworzenie wizerunku partii politycznych i ich liderów, 6. Wizerunek polityczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Rola wyborów parlamentarnych w państwie demokratycznym. 1. Typologia funkcji wyborów parlamentarnych. 2. Kreowanie składu parlamentu. 3. Legitymizowanie. 4. Funkcja polityczno-programowa. 5. Kontrolowanie i egzekwowanie odpowiedzialności deputowanych. 6. Aktywizowanie społeczeństwa. II: Zasada wolnych wyborów w aktach prawnych i dokumentach politycznych. 1. Wolność wyborów w dokumentach międzynarodowych. 2. Wolne wybory jako instytucja prawa konstytucyjnego. 3. Zagadnienie wolnych wyborów do izb drugich parlamentów. III: Pojęcie wolnych wyborów. 1. Poglądy na istotę wolnych wyborów. 2. Specyfika wolnych wyborów w świetle dokumentów organizacji międzynarodowych. 3. Orzecznictwo sądowe a zasada wolnych wyborów. 4. Próba zdefiniowania wolnych wyborów. IV: Zasada wolnych wyborów a inne elementy prawa wyborczego. 1. Wpływ na realizację zasady wolnych wyborów innych podstawowych zasad prawa wyborczego. 2. System wyborczy. 3. Struktura okręgów wyborczych. V: Ograniczenia podmiotowe wolnych wyborów parlamentarnych. 1. Wyłączenie z procesu wyborczego określonych partii politycznych. 2. Działania mające na celu wzmocnienie reprezentacji parlamentarnej kobiet. 3. Przywileje mniejszości etnicznych w procesie wyborczym.. VI: Wolność kandydowania. 1. Zakres biernego prawa wyborczego. 2. Selekcja i zgłaszanie kandydatów. 3. Wewnątrzpartyjne mechanizmy wyłaniania kandydatów. VII: Wolność rywalizacji wyborczej. 1. Pojęcie kampanii wyborczej. 2. Ramy czasowe kampanii wyborczej. 3. Podstawowe standardy rywalizacji wyborczej. 4. Zasada równego statusu prawnego podmiotów rywalizacji wyborczej. 5. Zasada uczciwego i zgodnego z prawem prowadzenia kampanii wyborczej. 6. Zasada neutralności organów władzy publicznej i organów wyborczych. VIII: Wolność wyrażania preferencji wyborczych. 1. Termin wyborów. 2. Procedury głosowania. 3. Zakres i treść decyzji wyborczej. 4. Wolne wybory a przymus wyborczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przygotowanie do kampanii 2. Kandydat 3. Strategie wyborcze 4. Regulacje prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Strategie (sieciowego) komunikowania politycznego a mediatyzacja polityki: 1.1. Istota, definicje i typologie strategii (sieciowego) komunikowania politycznego; 1.2. Profesjonalizacja i marketyzacja komunikowania politycznego; 1.3. Mediatyzacja i hybrydyzacja komunikowania politycznego – logika mediów społecznościowych. Rozdział 2. Media społecznościowe przestrzenią komunikowania politycznego: 2.1. Istota, definicje i klasyfikacje mediów społecznościowych; 2.2. Media społecznościowe w politycznych strategiach komunikacyjnych na poziomie marketingu 2.0 i 3.0; 2.3. Media społecznościowe a partycypacja polityczna – potencjalni wyborcy generacji Y i Z; 2.3.1. E-społeczność marki politycznej; 2.4. Kluczowe media społecznościowe jako platformy komunikowania politycznego: 2.4.1. YouTube; 2.4.2. Facebook; 2.4.3. Twitter. Rozdział 3. Strategie komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych: 3.1. Profesjonalizacja i modernizacja komunikowania wyborczego w kontekście wykorzystania mediów społecznościowych; 3.2. Media społecznościowe w strategiach komunikowania wyborczego na przykładzie polskich elekcji w 2015 roku; 3.2.1. Kampania prezydencka; 3.2.2. Kampania parlamentarna; 3.2.3. Konkluzje – typologia strategii komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych. Rozdział 4. Media społecznościowe narzędziem politycznej kampanii permanentnej w świetle badań empirycznych: 4.1. Polityczna kampania permanentna; 4.1.1. Polityczna kampania permanentna w mediach społecznościowych; 4.2. Wydarzenia i pseudowydarzenia medialne w mediach społecznościowych z perspektywy podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym – studia przypadków; 4.2.1. Bilanse rządów; 4.2.2. Grudniowy kryzys parlamentarny; 4.2.3. „Wakacje parlamentarne”. Zakończenie. Bibliografia. Aneks 1-3. Spis tabel, wykresów, rysunków i ilustracji. Indeks osobowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2526)
1. Komunikowanie polityczne 2. Strategie komunikowania politycznego 2.1 Polityczne strategie komunikacyjne - podstawowe pojęcia 2.2 Typologia politycznych strategii komunikacyjnych 3. Polityczne strategie propagandowe 3.1 Wczesne strategie propagandowe w komunikowaniu politycznym 3.2 Nowoczesne strategie propagandy politycznej 3.3 Polityczne strategie propagandowe - teoretyczne założenia koncepcji oddziaływania propagandowego 4. Geneza i rozwój koncepcji politycznego komunikowania marketingowego 4.1 Polityczne kampanie premodernizacyjne - w poszukiwaniu efektywnej formuły komunikowania rynkowego 4.2 Kampanie polityczne ery telewizyjnej 4.3 Modernizacja/amerykanizacja kampanii politycznych w Europie 5. Charakter przeobrażeń strategii komunikowania politycznego 6. Polityczne kampanie komunikacyjne w ujęciu marketingowym 6.1 Egzogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.1.1 Odbiorcy komunikowania politycznego jako podmiot rynkowy 6.1.2 Środki masowego przekazu a polityczne komunikowanie marketingowe 6.2 Endogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.3 Etapy politycznej kampanii komunikacyjnej w ujęciu marketingowym 7. Strategie politycznych kampanii komunikacyjnych zorientowanych marketingowo 8. Badania rynku politycznego - informacyjne podstawy strategii komunikacyjnych 8.1 Segmentacja rynku politycznego 9. Kreowanie i pozycjonowanie oferty politycznej 9.1 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne 9.1.1 Proces pozycjonowania indywidualnego i mieszanego - długookresowe rynkowe strategie indywidualne 9.1.2 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne zbiorowych aktorów politycznych 10. Strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych - strategie krótkookresowe (limitowane czasowo) 10.1 Tradycyjne (bezpośrednie) strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych 10.2 Polityczne strategie komunikacyjne zorientowane na media masowe 10.2.1 Strategia komunikacyjna w mediach płatnych - polityczna strategia reklamowa 10.2.2 Medialne strategie komunikacyjne w czasie nieodpłatnym 11. Perspektywy rozwoju koncepcji strategicznego komunikowania politycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Studia nad demokracja. Reżimy hybrydalne; Demokracja dziś: niedyspozycja czy już kryzys?; "Władza ludu" w starożytnych Atenach. Przyczynek do zrozumienia problemu w teorii demokracji; Paradygmat demokracji w badaniach Profesora Andrzeja Jerzego Antoszewskiego; Niektóre założenia do badań nad decyzjami polskiego prezydenta. Pojecia decyzji politycznej, działania politycznego i podmiotu politycznego; Wpływ zmiany reżimu na decydowanie w polityce zagranicznej; Determinanty historyczne i kulturowe rozwoju demokracji na Bałkanach; Demokracja epistemiczna; Czy model demokracji w państwie może być wzorem dla Unii Europejskiej?; Słowo demokracja we współczesnej polszczyźnie; Profesjonalna władza? Nie ma niczego takiego; Standaryzacja demokracji współczesnej; Nacjonalizm: sprzymierzeniec czy wróg demokracji?; Kultura polityczna Polaków. Refleksje z badań; Idea jagiellońska w polskiej myśli politycznej I połowy XIX wieku; Wspólnota krytyczna, dialog i demokracja niekonsensualna; O teorii polityki - inaczej; Poglądy i zachowania polityczne a zagrożenia dla demokracji; Państwo narodowe w Unii Europejskiej: miedzy autonomią, asymilacją, adaptacją; Rosyjskie elity polityczne: współczesne uwarunkowania, perspektywy; Kantowska idea wiecznego pokoju jako idea regulatywna; Wolny rynek a demokracja - jedność przeciwstawieństw czy mit jedności?; Demokracja bez demos; Z myślą o modelu systemu politycznego Polski po II wojnie światowej: okoliczności poprzedzające i niemożność implementacyjna; Idea państwa w myśli politycznej ruchu ludowego w II Rzeczypospolitej. Kontekst funkcjonalny; Kwestia racjonalności procesu decyzyjnego; System stosunków przemysłowych współcześnie - przyczynek do aktualizacji klasycznego modelu; Obywatel demokrata - między ideałem a rzeczywistością. Studium postaw i zachowań politycznych Polaków; Problemy współczesnej ideologii białoruskiej; Emergencja w Hiszpanii i dewolucja w Wielkiej Brytanii. Czy nowa jakość w rozsznurowanym gorsecie tradycyjnego państwa?; Wpływ procesów demokratycznych na rozwój praw społecznych; Kult jednostki w systemach totalitarnych. 2. Partie i systemy partyjne. System partyjny Niemiec po wyborach do Bundestagu w 2013 roku; Partie "autentyczne" nowe i ich strategie przełamywania barier dostępu do rynku politycznego; Norweskie partie polityczne na przełomie XX i XXI stulecia; Tożsamość partii AKP - zasadnicze linie konfliktów w polityce Turcji; Status partii politycznej w rozproszonej przestrzeni współczesnej polityki; Wymiary instytucjonalizacji partii małych w sejmie i parlamencie Europejskim VII kadencji; Polskie partie konserwatywne wobec religii i Kościoła; Polityka ochrony środowiska. Partie Zielonych; Partie polityczne w Chorwacji w latach 1989-2011; Demokracja bezpośrednia w wewnątrzpartyjnych procesach decyzyjnych - zalety i wady; Sukcesy partii - porażki wyborców. Responsywność polskich partii politycznych w XXI wieku; "Martwe dusze" i "pompowanie kół" w polskich partiach politycznych; Nowa partia w systemie partyjnym; Wpływ europeizacji na zmianę mechanizmów rywalizacji partii politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Wyborcze” to półrocznik ukazujący się od 2006 r. Jest to interdyscyplinarne forum wymiany wiedzy i poglądów w zakresie szeroko pojętej tematyki wyborczej i referendalnej: na jego łamach publikują prawnicy, socjologowie oraz politolodzy i jako takie jest unikalne na polskim rynku wydawniczym. Teksty ukazujące się w „Studiach Wyborczych” stanowią źródło wiedzy o prawie wyborczym, systemach wyborczych oraz referendum i praktycznych aspektach funkcjonowania określonych rozwiązań w Polsce i na świecie. Czasopismo to stanowi także forum wymiany myśli i poglądów na temat obowiązujących i postulowanych rozwiązań, adresowane nie tylko dla osób zajmujących się naukowo zagadnieniami wyborczymi, ale i także dla tych, którzy zgłaszają postulaty zmian w zakresie rozwiązań prawa wyborczego i referendalnego, obowiązującego w Polsce. W „Studiach Wyborczych” publikują nie tylko autorzy rodzimi, ale znaczna część tekstów nadsyłana jest przez autorów z innych państw. Taka perspektywa pozwala czytelnikowi spojrzeć z dystansem na rozwiązania polskie i dyskusję, jaka toczy się na temat prawa wyborczego i wyborów oraz instytucji referendum wśród polskich przedstawicieli nauki, polityków i dziennikarzy. Głównym odbiorcą jest jednak krajowe i zagraniczne środowisko naukowe.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Wyborcze” to półrocznik ukazujący się od 2006 r. Jest to interdyscyplinarne forum wymiany wiedzy i poglądów w zakresie szeroko pojętej tematyki wyborczej i referendalnej: na jego łamach publikują prawnicy, socjologowie oraz politolodzy i jako takie jest unikalne na polskim rynku wydawniczym. Teksty ukazujące się w „Studiach Wyborczych” stanowią źródło wiedzy o prawie wyborczym, systemach wyborczych oraz referendum i praktycznych aspektach funkcjonowania określonych rozwiązań w Polsce i na świecie. Czasopismo to stanowi także forum wymiany myśli i poglądów na temat obowiązujących i postulowanych rozwiązań, adresowane nie tylko dla osób zajmujących się naukowo zagadnieniami wyborczymi, ale i także dla tych, którzy zgłaszają postulaty zmian w zakresie rozwiązań prawa wyborczego i referendalnego, obowiązującego w Polsce. W „Studiach Wyborczych” publikują nie tylko autorzy rodzimi, ale znaczna część tekstów nadsyłana jest przez autorów z innych państw. Taka perspektywa pozwala czytelnikowi spojrzeć z dystansem na rozwiązania polskie i dyskusję, jaka toczy się na temat prawa wyborczego i wyborów oraz instytucji referendum wśród polskich przedstawicieli nauki, polityków i dziennikarzy. Głównym odbiorcą jest jednak krajowe i zagraniczne środowisko naukowe.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Wyborcze” to półrocznik ukazujący się od 2006 r. Jest to interdyscyplinarne forum wymiany wiedzy i poglądów w zakresie szeroko pojętej tematyki wyborczej i referendalnej: na jego łamach publikują prawnicy, socjologowie oraz politolodzy i jako takie jest unikalne na polskim rynku wydawniczym. Teksty ukazujące się w „Studiach Wyborczych” stanowią źródło wiedzy o prawie wyborczym, systemach wyborczych oraz referendum i praktycznych aspektach funkcjonowania określonych rozwiązań w Polsce i na świecie. Czasopismo to stanowi także forum wymiany myśli i poglądów na temat obowiązujących i postulowanych rozwiązań, adresowane nie tylko dla osób zajmujących się naukowo zagadnieniami wyborczymi, ale i także dla tych, którzy zgłaszają postulaty zmian w zakresie rozwiązań prawa wyborczego i referendalnego, obowiązującego w Polsce. W „Studiach Wyborczych” publikują nie tylko autorzy rodzimi, ale znaczna część tekstów nadsyłana jest przez autorów z innych państw. Taka perspektywa pozwala czytelnikowi spojrzeć z dystansem na rozwiązania polskie i dyskusję, jaka toczy się na temat prawa wyborczego i wyborów oraz instytucji referendum wśród polskich przedstawicieli nauki, polityków i dziennikarzy. Głównym odbiorcą jest jednak krajowe i zagraniczne środowisko naukowe.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Studia Wyborcze / Łódzkie Towarzystwo Naukowe ; red. nacz. Krzysztof Skotnicki ISSN 1898-0082 ; Tom 1/2006)
O potrzebie i walorach prawa wyborczego; Ewolucja ustawodawstwa wyborczego w Republice Słowackiej po 1990 roku; Istota formuły demokratycznych wyborów- kilka refleksji teoretycznych i terminologicznych; Prezydencka kampania wyborcza Lecha Kaczyńskiego w 2005 roku- zastosowanie marketingu politycznego; Socjologiczne badania wyborcze; Popularność Samoobrony a potencjał społeczno- ekonomiczny u kapitał społeczny gmin wiejskich województwa łódzkiego w 2005 roku; Chorwacki wyborczy kodeks etyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Studia Wyborcze / Łódzkie Towarzystwo Naukowe ; red. nacz. Krzysztof Skotnicki ISSN 1898-0082 ; Tom 13/2012)
1. Uregulowania prawne dotyczące reprezentacji kobiet w kolegialnych organach władzy w Polsce w kontekście wyników wyborów parlamentarnych w 2011 roku; 2. Apodyktyczność języka kampanii wyborczej (na materiale z kampanii 2011); 3. Polacy o prawie wyborczym i mechanizmach kampanii. Badania przed wyborami parlamentarnymi 2011 roku; 3. Nowy węgierski system wyborczy; 4. "Lokomotywy" czy "odkurzacze"? - O wynikach liderów list wyborczych. Polemika z Wojciechem Peszyńskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Troska o filozofię mediów godną człowieka; Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji a polityka (uwagi na tle projektu nowelizacji); Niezależność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (wybrane kwestie prawne); Regulacje prawne kampanii wyborczej w wyborach parlamentarnych (zagadnienia ogólne); Doświadczenia polskiego marketingu politycznego - o roli mediów w sukcesie wyborczym; Znieważenie Prezydenta RP w środkach masowego przekazu; Zniesławienie jako próba kształtowania negatywnego wizerunku - ujęcie karno materialne; Polemika w świetle prawa prasowego; Ingerencja w sferę prywatności uzasadniona interesem publicznym; Działalność mediów a wolność religijna; Rzetelność mediów lokalnych na przykładzie powiatu biłgorajskiego; Media - sprzymierzeniec czy intruz?; Utwory muzyczne wobec wyzwań nowych technologii - analiza zagadnienia samplingu na tle zasad prawa autorskiego; Zastosowanie elektronicznych form komunikacji w postępowaniu cywilnym; Podpis elektroniczny - wybrane zagadnienia prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teatr władzy lokalnej / Joanna Śmigielska. - Warszawa : TRIO Wydawnictwo, 2004. - 190, [1] s. ; 21 cm.
1. Scena-wybory samorządowe w Mieście w latach 1990 i 1994, 2. Kulisy - wewnętrzne mechanizmy sprawowania władzy, 3. Publiczność - władze lokalne w opinii społeczeństwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 4)
1. Marketing polityczny i ocena jego realizacji poprzez polskie ugrupowania parlamentarne w świetle badań, 2. Proces zarządzania marketingiem politycznym, 3. Kształtowanie produktu politycznego - znaczenie komunikacji dla clusteringu, 4. Wykorzystanie środków marketingu bezpośredniego w działalności partii politycznych, 5. Wykorzystanie mediów elektronicznych w procesie komunikacji indywidualnej polityków z potencjalnymi wyborcami, 6. Profesjonalizacja samorządowych kampanii wyborczych, 7. Kampania wyborcza ugrupowań lewicowych w Częstochowie i jej wpływ na wynik wyborów samorządowych, 8. Idea związku metropolitarnego miast konurbacji śląskiej i jej wsparcie ze strony marketingu politycznego, 9. Pozycja polityczna i gospodarcza metropolii śląskiej jako nowego podmiotu na mapie Polski, 10. Reklama w plebiscycie śląskim jako przykład wykorzystania marketingu dla celów politycznych, 11. Działania marketingowe podmiotów politycznych o okresie międzywyborczym,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikowanie publiczne, Obszar komunikowania publicznego, Organizacja komunikowania publicznego, Społeczne kampanie komunikacyjne, Komunikowanie polityczne, Istota komunikowania politycznego, Kampania polityczna i wyborcza jako formy komunikowania politycznego, Uczestnicy kampanii politycznej i wyborczej, Organizacja kampanii wyborczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Twórcami najbardziej rozpowszechnionego w nauce pojęcia kultury politycznej są wybitni politolodzy amerykańscy Gabriel A Almond, G. Bingham Powell, Sidney Verba. Według definicji przez nich wprowadzonej, kultura polityczna to całość indywidualnych postaw i orientacji wobec polityki osób uczestniczących w określonym systemie politycznym. Autorzy tak rozumianego pojęcia kultury politycznej wyróżniają jej trzy aspekty czy też składniki: a) orientację (postawę) poznawczą (wiedza i poglądy dotyczące idei, instytucji i zjawisk politycznych); b) zaangażowanie emocjonalne (poczucie związków, zaangażowania lub wyobcowania); c) ocenianie (opinie i kryteria oceny całości systemu politycznego, zjawisk politycznych). Procesy liberalizacji i demokratyzacji systemów politycznych zachodzące na świecie od lat dwudziestych XIX w. objęły również w drugiej połowie tego stulecia ziemie polskie. W epoce zaborów została zapoczątkowana demokratyzacja kultury politycznej społeczeństwa polskiego, w tym także robotników. Przełomowe znaczenie w tym procesie miały lata rewolucji 1905–1907, które w literaturze przedmiotu zostały nazwane „kolebką współczesnej kultury politycznej naszego społeczeństwa”. Symptomy coraz szybciej postępującej demokratyzacji były także widoczne w życiu politycznym pozostałych zaborów. Pod wpływem fal rewolucyjnych napływających zza kordonu nastąpiło przyspieszenie i wzmożenie procesów demokratyzacji ustroju państwowego Austro-Węgier i społeczeństwa autonomicznej Galicji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Twórcami najbardziej rozpowszechnionego w nauce pojęcia kultury politycznej są wybitni politolodzy amerykańscy Gabriel A. Almond, G. Bingham Powell, Sidney Verba. Według definicji przez nich wprowadzonej, kultura polityczna to całość indywidualnych postaw i orientacji wobec polityki osób uczestniczących w określonym systemie politycznym. Autorzy tak rozumianego pojęcia kultury politycznej wyróżniają jej trzy aspekty czy też składniki: a) orientację (postawę) poznawczą (wiedza i poglądy dotyczące idei, instytucji i zjawisk politycznych); b) zaangażowanie emocjonalne (poczucie związków, zaangażowania lub wyobcowania); c) ocenianie (opinie i kryteria oceny całości systemu politycznego, zjawisk politycznych).
Procesy liberalizacji i demokratyzacji systemów politycznych zachodzące na świecie od lat dwudziestych XIX w. objęły również w drugiej połowie tego stulecia ziemie polskie. W epoce zaborów została zapoczątkowana demokratyzacja kultury politycznej społeczeństwa polskiego, w tym także robotników. Przełomowe znaczenie w tym procesie miały lata rewolucji 1905–1907, które w literaturze przedmiotu zostały nazwane „kolebką współczesnej kultury politycznej naszego społeczeństwa”. Symptomy coraz szybciej postępującej demokratyzacji były także widoczne w życiu politycznym pozostałych zaborów. Pod wpływem fal rewolucyjnych napływających zza kordonu nastąpiło przyspieszenie i wzmożenie procesów demokratyzacji ustroju państwowego Austro-Węgier i społeczeństwa autonomicznej Galicji.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej