Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(19)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(26)
Autor
Król Małgorzata
(2)
Lipka Anna
(2)
Parsloe Eric
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Buchen Irving H
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cook Mary F
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kitowski Jerzy
(1)
Konecki Krzysztof T
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Król Marianna
(1)
Leedham Melville
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Nazarko Joanicjusz
(1)
Newell Diane
(1)
Parkes Aneta
(1)
Parys Joanna
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Poels Frans
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Rae Leslie
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Tokarski Stefan
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Whiddett Steve
(1)
Winnicka-Wejs Alicja
(1)
Wray Monika
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Kadry
(28)
Zarządzanie
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Motywacja pracy
(6)
Praca
(5)
Menedżerowie
(4)
Mentoring
(3)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(3)
Controlling
(2)
Innowacje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Metody badawcze
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Płaca
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Ceny
(1)
Coaching
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Intuicja
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola
(1)
Koszty pracy
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauki ekonomiczne -- metodologia
(1)
Nieruchomości
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Opakowania
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Private equity
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo -- ekonomika
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przywództwo
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Reklama
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Towar
(1)
Uczenie się
(1)
Usługi
(1)
Venture capital
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zawód
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wartościowanie stanowisk pracy; Systemy wartościowa- nia stanowisk pracy; Tabele wynagrodzeń; Badania wynagrodzeń; Podsumowanie; Definicje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przegląd stosowanych instrumentów zarządzania, 2. Wybrane metody usprawniające funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 3. Rola narzędzi informatycznych w zarządzaniu procesowym, 4. Pomiar wydajności jako instrument zarządzania łańcuchem dostaw, 5. Instrumenty oceny jakości usług, 6. Zmiany w przedsiębiorstwach, 7. Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi, 8. Wybrane aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa, 9. Instrumenty prawne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Znaczenie pojęcia "kompetencje"; R.2 Tworzenie struktur kompetencyjnych; R.3 Zastosowanie modelu kompetencyjnego w procesie selekcji; R.4 Zastosowanie modelu kompetencyjnego podczas oceny efektywności pracy; R.5 Zastosowanie modelu kompetencyjnego w procesach szkolenia i rozwoju; R.6 Zastosowanie modelu kompetencyjnego jako pomocniczego narzędzia w procesie wynagradzania i szeregowania stanowisk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Zarządzanie oparte na kompetencjach; R.2 Opracowanie kompetencyjnych systemów ocen - działania przygotowawcze; R.3 Wprowadzenie kompetencyjne systemu ocen; R.4 360-stopniowa ocena kompetencji; R.5 Rozmowa oceniająca; R.6 Błędy w procesie tworzenia i stosowania kompetencyjnych systemów ocen; R.7 Zarządzanie kompetencjami a rekrutacja i selekcja pracowników; R.8 Zarządzanie kompetencjami a rozwój zawodowy pracowników; R.9 Zarządzanie kompetencjami a kształtowanie systemów wynagrodzeń; R.10 Zarządzanie kompetencjami a restrukturyzacja organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierownik w organizacji / Stefan Tokarski. - Warszawa : Difin, 2006. - 340 s. : il. ; 23 cm.
Charakterystyka nauki o kierowaniu; Metody badania zachowania się człowieka w organizacji; Podwładny jako element układu człowiek-organizacja; Osobowościowe uwarunkowania kierowania; Kierowanie w stresie; Sytuacyjne determinanty kierowania; Koncepcje grupowo-środowiskowe; Interakcyjna koncepcja efektywności kierowania. Podejście pragmatyczne; Intuicja w organizacji; Trening kierowniczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Partycypacyjne formy wynagrodzeń zmiennych; 2. Istota programów partycypacji w korzyściach; 3. Partycypacja w korzyściach - główne założenia; 4. Propozycja budowy programu w warunkach polskich; Dobre praktyki partycypacji pracowników w zarządzaniu - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Wprowadzenie do szkolenia, 2. Kim jest trener?, 3. Prezentacja, 4. Rozpoczęcie prezentacji lub sesji, czyli co zrobić, żeby się uczyli (1)?, 5. W trakcie prezentacji lub sesji, czyli co zrobić, żeby się uczyli ? (2), 6. Indywidualne umiejętności prezentacji, czyli co zrobić, żeby się uczyli (3)?, 7. Korzystanie z pomocy szkoleniowych, 8. Inne pomoce szkoleniowe, 9. Szkolenie nie polega na samym mówieniu, 10. Inne rodzaje działań szkoleniowych, 11. Ludzie, których szkolisz, 12. Radzenie sobie z trudnymi osobami, 13. Potwierdzenie i ocena efektywności szkolenia, 14. Z myślą o przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp; R.1 Specyfika zarządzania ludźmi w małej firmie; R.2 Przegląd możliwych sposobów prowadzenia polityki personalnej w małej firmie; R.3 Rekrutacja i selekcja; R.4 Rozwój i doskonalenie pracowników; R.5 Motywowanie i wynagradzanie pracowników; R.6 Ocenianie pracowników; R.7 Rozstanie z pracownikiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Motywacja do pracy w systemie zarządzania organizacją: 1. Człowiek i jego potencjał a praca zawodowa, 2. System zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Psychologiczne mechanizmy motywacji, 4. Teorie motywacji do pracy, 5. System motywowania w przedsiębiorstwie, Cz. II Problem partycypacji w teorii zarządzania: 6. Geneza partycypacji pracowniczej, 7. Istota partycypacji pracowniczej i jej klasyfikacja, 8. Bezpośrednia partycypacja decyzyjna, 9. Instytucje partycypacji przedstawicielskiej, 10. Konsekwencje współuczestnictwa pracowników w zarządzaniu, Cz. III Cywilizacyjny kontekst partycypacji: 11. Kulturowe uwarunkowania partycypacji, 12. Wybrane modele uczestnictwa pracowników w zarządzaniu, 13. Partycypacja a wyzwania współczesności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Od marginesu do głównego nurtu; Pokazać ludziom, jak mają się uczyć; Coaching - teoria i praktyka; Mentoring - kolizja teorii z praktyką; Mentorzy społeczni - nowa profesja; Informacje zwrotne - warunek sukcesu; Uważne słuchanie; Umiejętność zadawanie pytań; Kierowanie relacjami między ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 173)
Część I: Organizacje w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. 1. Wprowadzenie do gospodarki opartej na wiedzy. 2. Organizacja ucząca się jako system oparty na wiedzy. 3. Inne wybrane modele organizacji opartej na wiedzy. Część II: Zarządzanie wiedzą w organizacji. 4. Podstawy zarządzania wiedzą. 5. Strategiczne zarządzanie wiedzą. 6. Generowanie wiedzy przez organizację. Część III: Kapitał intelektualny i ludzie organizacji opartych na wiedzy. 7. Istota, rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji. 8. Ludzie pracujący dla organizacji opartych na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
0. Biografia prof. Witolda Kurka. 1. Polityka regionalna i strategie rozwoju regionów: model uwarunkowań budowy strategii rozwoju układów regionalnych; miasto Rzeszów jako metropolia oraz potencjalny europol; 2. Rozwój i zmiany sektorów gospodarki: uwarunkowania restrukturyzacji sektora gazowego w Polsce; kierunki zmian w branży gazowniczej w Polsce; dobra beresteckie Andrzeja Zamoyskiego; 3. Rynek i infrastruktura rynku: rozwój bankowości hipotecznej szansą aktywizacji polskiego rynku nieruchomości; rynek kapitałowy, polityka pieniężna i ceny w procesie transformacji systemowej. 4. Inwestycje i kapitał ludzki jako uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw: zdolność produkcyjna i jej wykorzystanie we współczesnej gospodarce; wpływ zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym na proces doskonalenia organizacji w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; inwestycje sektora przedsiębiorstw w świetle ich sytuacji finansowej; główne problemy i dylematy projektowania oraz realizacji i skutkowania inwestycji; wybrane zagadnienia dotyczące oceny inwestycji ekologicznych w gospodarce rynkowej; wybrane zagadnienia oceny efektywności inwestycji proekologicznych; przejawy podmiotowości pracownika; międzynarodowy przepływ siły roboczej w perspektywie członkostwa polski w Unii Europejskiej. 5. Metodologia badań w nowych dziedzinach wiedzy ekonomicznej: główne nurty w rozwoju świata organizacji w organizacji w ostatnim wieku; rozważania o logistyce jako nowej dziedzinie wiedzy naukowej w Polsce; wpływ międzynarodowych standardów rachunkowości na jakość informacji sprawozdawczej; bariery wiarygodności diagnostycznej analizy finansowej; generatory liczb losowych w badaniach ekonometrycznych; ocena wpływu współliniowości na wyniki prognozowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Raport z badań ankietowych: 1. Charkaterystyka badanych firm, 2. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Dobór pracowników, 4. Ocenianie pracowników, 5. Motywowanie pracowników, 6. Szkolenie pracowników, 7. Stosunki międzyludzkie, 8. Tendencje zmian planowanych, 9. Konkurencyjność badanych przedsiębiorstw, Cz.II Raport z badań pogłębionych - analiza przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej