Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(129)
Forma i typ
Książki
(127)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje fachowe
(6)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(111)
dostępne
(78)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(82)
Czytelnia
(112)
Autor
Bańka Waldemar
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(6)
Armstrong Michael (1928- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(4)
Lipka Anna
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Sajkiewicz Alicja
(3)
Borowska Joanna
(2)
Daniecki Wojciech
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Kostera Monika
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Litwin Joanna
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Strużycki Marian
(2)
Ulrich Dave
(2)
Unterschutz Alicja
(2)
Urbaniak Bogusława
(2)
Wójcik Leszek
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Andrews Tim G
(1)
Antonowicz Dominik
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Becker Brian E
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bieryło Marta
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Buchen Irving H
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cook Mary F
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Dale Margaret
(1)
DeMarco Tom
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Drong Leszek
(1)
Dudek Marek
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Espinoza Chip
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Harari Oren
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Huselid Mark A
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Ingram Tomasz
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jończyk Joanna
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kawśniewska Anna
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klin Lidia
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof T
(1)
Konieczny Olgierd
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kroik Janusz
(1)
Król Małgorzata
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lanz Karen
(1)
Lipińska-Grobelny Agnieszka
(1)
Lister Timothy
(1)
Listwan Tadeusz (1940- )
(1)
Loska Magdalena
(1)
Lunden Bjorn (1944- )
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(89)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(129)
Język
polski
(129)
Temat
Kadry
(125)
Polityka zatrudnienia
(31)
Przedsiębiorstwo
(31)
Zarządzanie
(30)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(22)
Motywacja pracy
(20)
Praca
(19)
Zatrudnienie
(18)
Ocena pracowników
(15)
Płaca
(15)
Organizacja
(12)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Kultura organizacyjna
(9)
Polityka płacowa
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Menedżerowie
(7)
Siła robocza
(7)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Rekrutacja pracowników
(5)
Kariera
(4)
Konflikt
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zawód
(4)
Innowacje
(3)
Motywacja
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Rynek pracy
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Administracja
(2)
Administracja publiczna
(2)
Aktywność zawodowa
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Etyka biznesu
(2)
Gospodarka
(2)
Kadry - polityka
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Mentoring
(2)
Outsourcing
(2)
Polska
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Płynność kadr
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Rozmowa kwalifikacyjna
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Urzędnicy
(2)
Zdolności
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Alokacja
(1)
BHP
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Controlling personalny
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Doradcy personalni
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Historia literatury
(1)
Informacja publiczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kadry -- polityka
(1)
Kobieta
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura pracy
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Opieka społeczna
(1)
Osobowość
(1)
Outplacement
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(3)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Monografia
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(40)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Literaturoznawstwo
(1)
129 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Część I: Humanistyczny kontekst pracy lekarza i pielęgniarki w zakładzie opieki zdrowotnej. 1. Psychologiczne koncepcje człowieka. Ewolucja koncepcji organizacji w kierunku organizacji usługowej.. 2. Etyczno-filozoficzne i psychologiczne aspekty pracy lekarza i pielęgniarki. Część II: Nowa strategia zarządzania zasobami ludzkimi w służbach publicznych, w szczególności w systemie opieki zdrowotnej. 3. Zarządzanie zakładami opieki zdrowotnej jako organizacją służb publicznych. 4. Zarządzenie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. Planowanie pracy i zarządzanie personelem. 5. Kierunki zmian w przewodzeniu ludźmi - propozycje dla zakładów opieki zdrowotnej. Część III: Instrumenty i aplikacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. 6. Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy w zawodach medycznych. 7. Motywowanie do pracy w zespole pracowniczym w zakładach opieki zdrowotnej. Troska o utrzymanie kompetentnych pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i funkcje wynagrodzeń; Potrzeba budowy nowych systemów wynagrodzeń; Projektowanie systemu wynagrodzeń w organizacji gospodarczej; Struktura wynagrodzeń całkowitych; Wartościowanie pracy podstawą polityki płac; Systemowa ocena efektów pracy; Rynkowe przeglądy wynagrodzeń; jak budować tabele płac; Jak podwyższać płace; Formy wynagrodzeń - bodźce krótkoterminowe; Wynagrodzenia długoterminowe; Wynagradzanie pracowników ds. sprzedaży; Wynagradzanie wyższej kadry kierowniczej - systemy, struktura i zróżnicowanie; Zarządzanie wynagrodzeniami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp 1. Pracobiorca a sposób realizacji funkcji personalnej. 2. Elastyczne zarządzanie ludźmi – wybór czy konieczność: 2.1. Kontekst organizacyjny kształtujący relacje z pracownikami. Rola strategicznego dopasowania organizacji do otoczenia; 2.2. Reistyczna koncepcja pracy w elastycznym zarządzaniu ludźmi; 2.3. Segmentacja pracowników według Ch. Handy’ego – pracownicy kluczowi i peryferyczni; 2.4. Wybrane podejścia do skutków elastycznego zarządzania ludźmi. Poglądy neoludystów i antyludystów oraz flexicurity. 3. Nowe relacje między pracodawcą a pracownikiem. Kontrakt psychologiczny transakcyjny zamiast relacyjnego: 3.1. Pojęcie i rodzaje kontraktów psychologicznych; 3.2. Główne składniki kontraktu psychologicznego i zachodzące w nich zmiany; 3.2.1. (Nie)pewność pracy; 3.2.2. (Nie)szkolenie zawodowe; 3.2.3. (Nie)lojalność pracownika; 3.3. Spójność zobowiązań i oczekiwań w ramach kontraktu psychologicznego jako warunek efektywnej współpracy pracodawcy i pracownika. 4. Oczekiwania wobec pracobiorcy. Adaptacja, elastyczność i mobilność: 4.1. Podejście do problemu adaptacji pracobiorcy; 4.2. Pojęcie i rodzaje elastyczności; 4.3. Pojęcie i rodzaje mobilności. 5. Rozwój zawodowy jednostki jako obszar kształtowania relacji z pracodawcą: 5.1. Tradycyjne podejście do rozwoju zawodowego – J. Holland, D. Super, E. Schein; 5.2. Nowoczesne podejścia do rozwoju zawodowego; 5.3. Nowe formy aktywności pracobiorców na zmiennym rynku pracy; 5.3.1. Orientacje kariery niezależnej. Prekariat, proteanizm i kariera bez granic; 5.3.2. Typologie karier i orientacji kariery jako próba klasyfikacji zachowań pracobiorców; 5.3.3. Wybrane determinanty rodzajów orientacji kariery. 6. Zatrudnialność, wartość rynkowa i kompetencje zatrudnieniowe pracobiorcy na zmiennym rynku pracy: 6.1. Model konstrukcji kariery Savickasa jako wyznacznik procesu adaptacji pracobiorcy; 6.2. Zatrudnialność (employability) i wartość rynkowa (marketability) pracobiorcy jako sposób na niepewność pracy; 6.3. Kompetencje zatrudnieniowe i ich znaczenie dla pracobiorcy w transakcyjnym kontrakcie psychologicznym; 6.3.1. Kompetencje zatrudnieniowe w polskich opracowaniach; 6.3.2. Wybrane teorie kompetencji zatrudnieniowych w opracowaniach zagranicznych. 7. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa jako odpowiedź pracobiorcy na reguły zmiennego rynku pracy: 7.1. Pracobiorca jako mikroprzedsiębiorca na rynku pracy; 7.2. Ekstrapolacja perspektywy marketingowej na poziom pracobiorcy; 7.3. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa. Podstawowe założenia i konstrukcja; 7.4. Charakterystyka poszczególnych kompetencji Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej; 7.4.1. Eksploracja Otoczenia Zawodowego; 7.4.2. Zawodowy Obraz Siebie; 7.4.3. Wyznaczanie Celów Zawodowych; 7.4.4. Strategia Dotarcia do Pracodawcy; 7.4.5. Orientacja Czasowa; 7.5. Elastyczność poznawcza jako determinanta Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej; 7.6. Hipotetyczny model adaptacji do zmiennego rynku pracy na podstawie Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej z perspektywy transakcyjnego kontraktu psychologicznego. 8. Wybrane determinanty Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej i jej związek z kryteriami adaptacji do zmiennego rynku pracy. Badania własne: 8.1. Założenia metodologiczne i przebieg badań wśród sprzedawców i urzędników; 8.1.1. Pytania i schemat badania; 8.1.2. Sprzedawcy i urzędnicy jako grupy badane; 8.1.3. Weryfikowane hipotezy; 8.1.4. Sposób analizy i prezentacji wyników; 8.2. Wykorzystane w badaniach narzędzia diagnostyczne i wskaźniki; 8.2.1. Elastyczność Poznawcza – wymiary Alternatywność i Kontrola Poznawcza; 8.2.2. Niepewność pracy; 8.2.3. Zatrudnialność; 8.2.4. Elastyczność Zawodowa; 8.2.5. Kariera bez Granic; 8.2.6. Skala Zdolności Adaptacji do Kariery Savickasa (SZAK, CAAS); 8.3. Operacjonalizacja ZOR i ocena rzetelności kwestionariusza diagnostycznego. Związek ze zmiennymi socjodemograficznymi; 8.4. Kontrakt psychologiczny, Alternatywność i Kontrola Poznawcza a Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa; 8.5. Związek Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej z niepewnością pracy i zatrudnialnością; 8.6. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa jako alternatywa dla Elastyczności Zawodowej i Kariery bez Granic; 8.7. Weryfikacja ścieżkowego modelu adaptacji do zmiennego rynku pracy opartego na Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Porównanie z predyktywnością Skali Zdolności Adaptacji do Kariery Savickasa; 8.8. Profil pracobiorcy z Zatrudnieniową Orientacją Rynkową; 8.9. Analiza wyników; 8.10. Źródła ograniczeń wnioskowania na podstawie przedstawionego schematu badawczego. Kierunki dalszych badań. 9. Kierowanie pracobiorcą o Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Wyzwanie dla zarządzania ludźmi: 9.1. Miłe złego początki…?; 9.2. Utrata przywileju wyłączności; 9.3. Zatrudnialność – zignorować czy zaakceptować; 9.4. Reguły zatrudnialności w polityce personalnej; 9.5. Biznesowy koszyk kompetencji organizacji a czasowość relacji z pracownikiem; 9.6. Kształtowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding; 9.7. Inwestowanie w pracownika dla aktualnego, ale… i przyszłego pracodawcy; 9.8. Nowa kultura zarządzania…?; 10. Co z tym pracobiorcą, czyli lekko subiektywne zakończenie. Słownik diagnozowanych zmiennych. Aneks statystyczny. Statystyki opisowe diagnozowanych zmiennych. Istotność różnic między średnimi wartościami diagnozowanych zmiennych. Korelacje badanych zmiennych. Rozkłady wyników dla poszczególnych skal Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Analiza czynnikowa Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Kodowanie wybranych zmiennych. Dane z analizy liniowej regresji zmiennych socjodemograficznych i ZOR. Dane z regresji liniowych weryfikujących poszczególne hipotezy. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Strategie i metody zarządzania zasobami ludzkimi : ComputerLand SA; Wdrażanie strategii personalnej: HUTMEN SA; Partnerstwo w zarządzaniu zasobami ludzkimi: Sonion Polska Sp. z o.o.; Społeczna odpowiedzialność biznesu: Spedpol Sp. z o.o; Budowanie organizacji uczącej się: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego; Kształtowanie warunków sprzyjających pełnieniu misji organizacji: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Koninie; Rozwój kadry kierowniczej: Labolatorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA; Rekrutacja i rozwój przedstawicieli medycznych: EGIS Polska Sp. z o.o.; System szkoleń: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA; Rola HR Manager w doskonaleniu procesu szkoleniowego: PTK Centertel Sp. z o.o.; Motywowanie pracowników: Classen-Pol SA; Zwiększanie satysfakcji z pracy: Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych "Odra" SA; System komunikowania się w organizacji: IMG Information Management Polska SP. z o.o.; Strategiczna karta wyników w obszarze funkcji personalnej: Philips Lighting Poland SA w Pile; Program restrukturyzacji zatrudnienia "Praca za Pracowników: Telekomunikacja Polska SA: Restrukturyzacja zatrudnienia w warunkach łączenia się przedsiębiorstw: ESI Polska Sp. z.o.o. - Zakład Dar Natury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / red. nauk. Tadeusz Listwan. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 543,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Zarządzanie. HR)
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenie zarządzania kadrami, 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami w organizacjach, 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami, 4. Planowanie kadr, 5. Dobór pracowników, 6. Kierowanie ludźmi i przywództwo, 7. Motywowanie pracowników, 8. Wynagradzanie pracowników, 9. Rozwój i zrządzanie kariera pracowników, 10. Stosunki i warunki pracy, 11. Odejścia pracowników z organizacji, 12. Ocenianie pracowników, 13. Kontrola funkcji personalnej, 14. Struktura podmiotowa zarządzania kadrami w przedsiębiorstwie, 15. System informacji personalnej (SIP), 16. Komunikowanie się w organizacji, 17. Międzynarodowe zrządzanie kadrami, 18. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami, 19. Metody badań problematyki kadrowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Idee. Szkoły. Ludzie. Drogi do zarządzania zasobami ludzkimi: 1.Rozwój ekonomiki i ekonomi pracy, 2. Rodowód zzl w Polsce, 3. ZZL w środowisku gdańskim - rys historyczny, 4. Zarys historii zzl w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, 5. Od ekonomiki pracy do zzl w środowisku krakowskim, 6. Zzl w ośrodkach akademickich lublina, 7. Rodowód i współczesność zzl w akademickiej Łodzi, 8. Zzl w Wielkopolsce -przeszłość i teraźniejszość, 9. Przeszłość i teraźniejszość zzl w grodzie Kopernika, 10. Tradycje kreowania zzl w warszawskim środowisku naukowym, 11. Przebieg procesu poszerzania obszaru badawczego zzl, 12. O roli komitetów Polskiej Akademii Nauk w rozwoju zzl, 13. Zzl w działalności Komitetu Nauk o Pracy i Polityce Społecznej PAN, 14. Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w rozwoju wiedzy z zakresu zzl. Cz. II Praktyka zarządzania zasobami ludzkimi dziś: 15. Praktyka zzl w polskich przedsiębiorstwach, 16. Diagnoza zzl - badania 2006, 17. Zzl a konkurencyjność małych i średnich firm, 18. Poziom kompetencji polskich menedżerów personalnych - analiza na podstawie badań empirycznych. Cz. III Tożsamość zarządzania zasobami ludzkimi: 19. W sprawie tożsamości zzl, 20. Kontrowersje wokół naukowej tożsamości zzl, Cz. IV Spojrzenie w przyszłość: 21. Tendencje rozwoju funkcji personalnej w organizacjach w Polsce, 22. Wokół strategicznych problemów i kierunków rozwoju zzl, 23. Tendencje w niszy zzl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Rola kapitału ludzkiego we współczesnej gospodarce polskiej; 2. Zasady i procedury kadrowe w administracji publicznej; 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w samorządach; 4. Kształtowanie wynagrodzeń pracowników samorządowych; 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w korpusie służby cywilnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO. Rozdział 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej: 1.1. Istota pracy; 1.2. Transformacja pracy; 1.3. Czy zmierzch pracy?; 1.4. Nowe zjawiska w obszarze pracy; 1.5. Ewolucja funkcji personalnej; 1.5.1. Istota funkcji personalnej; 1.5.2. Modele funkcji personalnej; 1.5.3. Fazy rozwoju funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 2. Podstawy funkcji zarządzania zasobami ludzkimi: 2.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi; 2.1.1. Istota i znaczenie pojęcia zasoby ludzkie organizacji; 2.1.2. Co rozumie się przez zarządzanie zasobami ludzkimi?; 2.2. Rodzaje zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2.1. Modelowe ujęcia ZZL; 2.2.2. Podejście "twarde" i "miękkie" w ZZL; 2.3. Zastrzeżenia wobec koncepcji ZZL; 2.4. Istota, zasady i modele polityki personalnej; 2.4.1. O istocie polityki personalnej; 2.4.2. Nowa treść pojęcia polityka personalna/kadrowa; 2.4.3. Ogólne zasady polityki personalnej; 2.4.4. Szczegółowe zasady polityki personalnej; 2.4.5. Modele polityki personalnej; 2.5. Specyficzne podejścia w ZZL; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 3. Kapitał ludzki organizacji: 3.1. Istota i pomiar kapita3u intelektualnego organizacji; 3.1.1. Mierzenie kapitału intelektualnego organizacji; 3.1.2. Nowa propozycja bilansu przedsiębiorstwa; 3.1.3. Pozafinansowe mierniki kapitału intelektualnego organizacji; 3.2. Pojęcie i rodzaje kapitału ludzkiego; 3.2.1. Kapitał ludzki w skali makro; 3.2.2. Indywidualny kapitał ludzki; 3.2.3. Kapitał ludzki zespołu; 3.2.4. Kapitał ludzki organizacji; 3.2.5. Kapitał ludzki jako metafora; 3.3. Od zasobów ludzkich do kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi: 4.1. Wewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.1.1. Strategiczny aspekt ZZL; 4.1.2. Kultura organizacyjna a ZZL; 4.1.3. Struktura organizacyjna a ZZL; 4.2. Zewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.2.1. Globalizacja; 4.2.2. Integracja europejska; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH. Rozdział 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia: 5.1. Istota i rodzaje analizy pracy; 5.2. Proces analizy pracy; 5.3. Opis stanowiska pracy i jego wykorzystanie; 5.4. Istota planowania i rodzaje planów zasobów ludzkich; 5.5. Metody planowania zatrudnienia i jego wykorzystanie; 5.6. Budowa społecznego planu restrukturyzacji; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji: 6.1. Istota i determinanty alokacji zasobów ludzkich; 6.2. Pozyskiwanie pracowników; 6.2.1. Rekrutacja; 6.2.2. Selekcja; 6.2.3. Adaptacja; 6.3. Alokacja pracowników wewnątrz organizacji; 6.4. Odejścia pracowników; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW. Rozdział 7. Wartościowanie pracy: 7.1. Istota i rozwój wartościowania pracy; 7.2. Metody wartościowania pracy; 7.3. Proces wartościowania pracy i jego uwarunkowania; 7.4. Wykorzystanie wyników wartościowania pracy; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 8. Ocenianie pracowników: 8.1. Istota i rodzaje oceny pracowników; 8.2. Projektowanie okresowych ocen pracowniczych; 8.2.1. Cele oceniania; 8.2.2. Zasady oceniania; 8.2.3. Kryteria oceniania; 8.2.4. Metody oceniania; 8.2.5. Procedura oceniania; 8.3. Wdrażanie ocen pracowniczych; 8.4. Wykorzystanie ocen pracowniczych; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚC IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW. Rozdział 9. Motywacja i motywowanie: 9.1. Istota motywacji. Krótki rys podstawowych teorii; 9.2. Motywowanie do pracy; 9.2.1. Narzędzia motywowania; 9.2.2. Ewolucja motywowania; 9.2.3. Warunki i zasady skutecznego motywowania; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 10. Wynagradzanie: 10.1. Istota wynagrodzeń. Kwestie terminologiczne; 10.2. Funkcje wynagrodzeń; 10.3. Determinanty wynagrodzeń; 10.4. Kształtowanie strategii wynagrodzeń; 10.5. Tabele płac i zasady podwyższania stawek płac; 10.5.1. Dziewięć zasad budowy tabel płac; 10.5.2. Podstawowe problemy budowy tabel płac; 10.5.3. Zasady podwyższania stawek płac; 10.6. Formy wynagrodzeń; 10.6.1. Cztery podstawowe formy wynagrodzeń; 10.6.2. Inne formy wynagradzania; 10.6.3. O zasadach skutecznego premiowania; 10.7. Wynagrodzenia długoterminowe; 10.7.1. Akcje i opcje na akcje; 10.7.2. Systemy odroczonych udziałów w zysku; 10.7.3. Warunki powodzenia; 10.8. Świadczenia dodatkowe; 10.9. Mierniki efektów; 10.10. Analiza i usprawnianie systemu wynagrodzeń; o zarządzaniu systemem wynagrodzeń; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ V. ROZWÓJ KAPITALU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji: 11.1. Transformacja zasobów ludzkich w kapitał ludzki; 11.2. Tworzenie kapitału ludzkiego organizacji; 11.2.1. Modele polityki personalnej; 11.2.2. Stawka na najlepszych; 11.3. Główne czynniki rozwoju kapitału ludzkiego organizacji; 11.3.1. Szkolenia pracowników; 11.3.2. Realokacja pracowników; 11.3.3. Restrukturyzacja wykonywanej pracy; 11.3.4. Działania w zakresie ochrony zdrowia i obsługi socjalnej; 11.4. Pozostałe czynniki rozwoju kapitału ludzkiego; 11.4.1. Wpływ kultury organizacyjnej; 11.4.2. Równowaga między pracą zawodową a życiem osobistym; 11.4.3. Rola zarządzania wiedzą; 11.5. Podmioty rozwoju kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 12. Proces szkolenia pracowników: 12.1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych; 12.2. Plan szkolenia pracowników i jego realizacja; 12.3. Metody szkoleniowe;12.3.1. Wybrane metody szkolenia na stanowisku pracy; 12.3.2. Wybrane metody szkolenia poza stanowiskiem pracy; 12.3.3. Zabezpieczenie materialne przedsięwzięć szkoleniowych; 12.4. Ocena przebiegu i efektów przedsięwzięć szkoleniowych; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 13. Kształtowanie karier w organizacji: 13.1. Istota kariery zawodowej; 13.2. Teorie rozwoju kariery - wymiar indywidualny; 13.3. Organizacyjny aspekt kariery zawodowej. Zarządzanie karierą; 13.3.1. Subprocesy zarządzania karierą w organizacji; 13.3.2. Instrumenty zarządzania karierą; 13.4. Zarządzanie karierą - wyzwania i przyszłe tendencje; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH. Rozdział 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi: 14.1. Podmioty zarządzania zasobami ludzkimi; 14.2. Role i kompetencje pracowników działu zasobów ludzkich; 14.3. Rozwiązania organizacyjne w obszarze funkcji personalnej; 14.4. Outsourcing zadań personalnych; 14.5. Doradztwo personalne; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL: 15.1. System zarządzania - system informacyjny - system informatyczny; 15.2. System informatyczny i jego elementy; 15.3. System informatyczny i jego użyteczność w ZZL; 15.4. Oferta - użyteczność systemów informatycznych we wspomaganiu rutynowej pracy menedżera personalnego i pracowników działu ZZL; 15.5. Wirtualizacja i jej rola w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 15.6. Uwagi o zastosowaniu systemów informatycznych do wspomagania funkcjonowania ZZL - rola Internetu; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VII. PARTNERSTWO SPOLECZNE W BUDOWANIU KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji: 16.1. Partnerstwo i jego formy – kwestie terminologiczne; 16.2. Trzy modele zarządzania zasobami ludzkimi w ujęciu szerokim; 16.2.1. Model amerykański; 16.2.2. Model zachodnioeuropejski; 16.2.3. Model japoński; 16.3. Partnerstwo w ZZL w Polsce; 16.3.1. Dialog społeczny - rola państwa; 16.3.2. Partnerzy społeczni; 16.3.3. Partnerstwo zakładowe - relacje pomiędzy pracodawcą (kierownictwem) i pracownikami; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 17. W poszukiwaniu nowej drogi: 17.1. Ewolucja modelu unijnego (korporacyjnego); 17.2. Dialog społeczny; 17.3. ZZL w organizacjach a relacje: pracodawca (kierownictwo)–pracownicy (ich przedstawicielstwa); 17.3.1. Elastyczność zakładowego ZZL; 17.3.2. Rodzaje artykulacji interesów pracowniczych w organizacji; 17.3.3. Co z korporatyzmem?; 17.3.4. Wzrost roli działu ZZL; 17.4. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. ANEKS. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W RÓŻNYCH ORGANIZACJACH A.1. ZZL w małych i średnich przedsiębiorstwach; A.1.1. Charakterystyka zatrudnienia w MSP; A.1.2. Uwarunkowania ZZL w MSP; A.1.3. Organizacja (struktura, podmioty, zadania); A.1.4. Strategie i metody ZZL; A.1.5. Wyzwania, problemy do rozwiązania; Pytania; Literatura zalecana. A.2. ZZL w jednostkach administracji publicznej; A.2.1. Charakterystyka zatrudnienia w jednostkach administracji publicznej; A.2.2. Uwarunkowania i ograniczenia ZZL; A.2.3. Organizacja funkcjonowania instytucji administracji publicznej; A.2.4. Strategie i metody ZZL; A.2.5. Przewidywane zmiany w realizacji funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana; A.3. ZZL w jednostkach badawczo-rozwojowych; A.3.1. Wprowadzenie; A.3.2. Charakterystyka zatrudnienia w JBR; A.3.3. Uwarunkowania ZZL w JBR; A.3.4. Organizacja ZZL w JBR; A.3.5. Strategie i narzędzia ZZL; A.3.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. A.4. ZZL w jednostkach sektora usług medycznych; A.4.1. Wprowadzenie; A.4.2. Charakterystyka zatrudnienia; A.4.3. Uwarunkowania ZZL w ZOZ-ach; A.4.4. Organizacja funkcji personalnej w SP ZOZ-ach; A.4.5. Strategie i metody ZZL w szpitalach; A.4.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. Bibliografia. Słownik pojęć. Indeks rzeczowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: od pracy do kapitału ludzkiego. 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej. 2. Podstawy koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi. 3. Kapitał ludzki organizacji. 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. Część II: Planowanie i alokacja zasobów ludzkich. 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia. 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji. Część III: Ocena pracy i pracowników. 7. Wartościowanie pracy. 8. Ocenianie pracowników. Część IV: Systemy motywowania pracowników. 9. Motywacja i motywowanie. 10 Wynagradzanie. Część V: Rozwój kapitału ludzkiego organizacji. 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji. 12. Proces szkolenia pracowników. 13. Kształtowanie karier w organizacji. Część VI: Organizacja procesów personalnych. 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi. 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL. Część VII: Partnerstwo społeczne w budowaniu kapitału ludzkiego organizacji. 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji. 17. W poszukiwaniu innej drogi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W kierunku nowego paradygmatu ocen. Badania zarządzania wiedzą zrealizowane w Centrum Studiów Zarządzania WSPIZ - aspekty metodyczne. Jak mierzyć kreatywność jednostki? Definiowanie rynków dla potrzeb kontroli koncentracji przedsiębiorstw (na przykładzie sektora rafineryjnego w Unii Europejskiej). Refleksyjny praktyk i jego kształcenie. Technologie informacyjne w zarządzaniu strategicznym. Warunki i bariery budowy gospodarki opartej na wiedzy w Polsce. Kobiety w zarządzaniu - wyzwanie dla XXI wieku. Corporate governance - perspektywa właścicielska oraz perspektywa stakeholders. Practical Reason, use and meaning in management - the argument in ethnomethodology. Rady dyrektorów w dobie reform. Doświadczenia zza oceanu i nie tylko. The Challenge Lab: Polish Management and Management Education. Współczesne rozumienie polityki personalnej. Research Progress Reports to Rector Bogdan Wawrzyniak. Modele architektury zasobów ludzkich - warunki zastosowania. Nadzór nad przedsiębiorstwem i grupą kapitałową. Zarządzanie w kryzysie. Od nadzoru właścicielskiego do nadzoru korporacyjnego. Ewolucja polskiego systemu nadzoru. Zarządzanie ryzykiem systemowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Uniwersytet od korporacji do instytucji; R.2 "Wieża z kości słoniowej" - model idealny autonomii uniwersyteckiej; R.3 Od mecenatu do polityki wobec szkolnictwa wyższego; R.4 Legislacja i nadzór; R.5 Polityka finansowa; R.6 Formułowanie zasad polityki personalnej; R.7 Od biurokracji do przedsiębiorstwa - poszukiwanie nowego modelu uniwersytetu; R.8 Uniwersytet przyszłości - perspektywy polityki wobec uniwersytetów; Zakończenie. Rekomendacje dla polskiej polityki wobec uniwersytetów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka audytowanych organizacji, 2. Organizacja funkcji personalnej, 3. Strategia zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Rekrutacja i selekcja kandydatów do zatrudnienia, 5. Ruch zatrudnieniowy, 6. Ocena pracy, 7.Wynagradzanie pracowników, 8. Zarządzania rozwojem i karierami pracowników, 9. Społeczne środowisko pracy, 10. Zbiorowe stosunki pracy, 11. Społeczna odpowiedzialność biznesu, 12. Deklarowane osiągnięcia w dziedzinie ZZL
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek w nowoczesnej organizacji, II. Strategia organizacji podstawą opracowania modelu kierowania operacyjnego, III. Kierowanie pracownikami na poziomie operacyjnym, IV. Kierownik podstawowego szczebla zarządzania. Próba zarysowania modelu, V. Pracownicy - wykonawcy bieżących zadań, VI. Pracownik podmiotem w organizacji, VII. Planowanie na poziomie operacyjnym, VIII. Kierownik operacyjny liderem zespołu pracowniczego, IX. Kierowanie pojedynczymi pracownikami, X. Kierowanie zespołem, XI. Ocena pracy pracowników wykonawczych, XII. Szkolenie pracowników na poziomie operacyjnym, XIII. Motywowanie pracowników na poziomie operacyjnym, XIV. Konflikty w zespole pracowniczym, sposoby ich rozwiązania, XV. Mobbing zjawiskiem patologicznym w zespole pracowniczym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Jaka praca? : 1.Globalizacja i praca. Kontekstowa analiza świata pracy, 2.Praca i kultura, 3.Praca a życie pozazawodowe, 4.Postęp cywilizacyjny a praca, 5.Nowy świat pracy, 6.Człowiek a środowisko pracy. Cz. II Jaki pracownik? : 1.Zmiany demograficzne a przyszły rynek pracy, 2.Przemiany w jakościowej strukturze zatrudnienia, 3.Modernizacja stratyfikacji zawodowej, 4.Niepełnosprawność a praca, 5.Wiedza ukryta - istotny element kwalifikacji i komplementacji pracowników. Cz. III Jakie gospodarowanie pracą w organizacji? : 1.Przedsiębiorcza wyobraźnia zespolenia z pracą, 2.Strategiczne aspekty rozwoju zasobów ludzkich, 3.Rola kierowników w procesie pozyskiwania i rozwoju pracowników w przedsiębiorstwie XXI wieku, 4.Organizacja ucząca się - koncepcja teoretyczna i praktyka działania przedsiębiorstw, 5.Wynagradzanie a satysfakcja pracowników - wyniki badań, 6.Ekonomiczne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi, Cz. IV Jaki rynek pracy? : 1.The Future od Work : Has full employment a future in Europe, 2.Bezzatrudnieniowy wzrost gospodarczy : Polska i Unia europejska - tendencje i oczekiwania na przyszłość, 3.Rynki pracy w przyszłości - deregulacja a zatrudnienie, 4.Wiejski rynek pracy w Polsce, co nas czeka?, 5.Dynamika i struktura migracji zarobkowych we współczesnej Polsce, 6.Jak utworzyć 2 miliony miejsc pracy do 2010 roku - próba teorii mnożnika miejsc pracy, 7.Szara strefa rynku pracy. Utrapienie gospodarcze czy ratunek społeczny?, 8.Dynamika zbiorowych stosunków pracy - o tym, że giambattista Vico miał rację, 9.Państwo jako regulator stosunków pracy -tendencje zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce restrukturyzacji organizacji i kadrowej w procesie przekształceń polskich przedsiębiorstw, 2. Uwarunkowania restrukturyzacji przedsiębiorstw, 3. Restrukturyzacja własnościowa przedsiębiorstwa, 4. Obszary i metody restrukturyzacji wewnątrzorganizacyjnej, 5. Restrukturyzacja organizacji w aspekcie relacji zewnętrznych, 6. Restrukturyzacja w sferze zarządzania zasobami ludzkimi, 7. Restrukturyzacja zatrudnienia w przedsiębiorstwie, 8. Pracownicy wobec restrukturyzacji, 9. Rola organów nadzoru właścicielskiego w działaniach restrukturyzacyjnych, 10. Kadra kierownicza w procesie restrukturyzacji, 11. Efekty restrukturyzacji organizacyjnej i kadrowej w polskich przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Ku doskonałości HR. 2. Integracja strategii HR ze strategią organizacji. 3. HR w organizacjach o elastycznych strukturach i zatrudnieniu. 4. Wynagrodzenia efektywne: oczekiwania a rzeczywistość. 5. Bezpośrednia i przedstawicielska partycypacja pracownicza. 6. Społeczna odpowiedzialność organizacji. 7. Współpraca między działem HR i związkami zawodowymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej