Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(47)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(46)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(31)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(38)
Autor
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Szczepańska Katarzyna
(3)
Czermiński Jerzy
(2)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Stasiak Makary K
(2)
Zawiślak Aleksandra
(2)
Borkowski Stanisław
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Corejowa Tatiana
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Gajewski Andrzej S
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Guzik Paweł
(1)
Głowacka-Grajper Małgorzata
(1)
Hajduová Zuzana
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Johann Maria
(1)
Jung Elżbieta
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klimczak Inga
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kończak Grzegorz
(1)
Kwatera Anna
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Levin Eyal
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Morańska Danuta (1963- )
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Nycz Edward
(1)
Obora Hubert
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Ostasiewicz Walenty
(1)
Ostrowska Joanna
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Pobojewska Aldona
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Remża Piotr
(1)
Rusiński Michał
(1)
Samotyja Urszula
(1)
Sielicka-Różyńska Maria
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Silverman David
(1)
Skotnicka Bożena
(1)
Skrzypek Elżbieta
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Stobiecka Jadwiga
(1)
Szkoda Jerzy
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Tkáč Michal
(1)
Tyszkiewicz Rafał
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Urbańska Magda
(1)
Wielki Janusz
(1)
Wojciechowska Katarzyna
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Wrońska Marta
(1)
Zbierzchowska Anna
(1)
Zeliaś Aleksander
(1)
Zybert Elżbieta Barbara
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łagowski Edmund
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Świerk Małgorzata
(1)
Żuchowski Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Temat
Zarządzanie jakością
(31)
Jakość
(13)
Jakość produktu
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
Zarządzanie
(7)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Jakość życia
(5)
Marketing
(4)
Produkcja
(4)
Normy ISO 9000
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Bhp
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Ekonometria
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Komputery
(2)
Kształcenie
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Kultura
(2)
Menedżerowie
(2)
Metodologia
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Oznaczenie CE
(2)
Oświata
(2)
Pedagogika
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Wskaźniki społeczne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Choroby
(1)
Decyzje
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja
(1)
Ekonomia
(1)
Good Behavior Game
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Informacja naukowa
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Jakość informacji
(1)
Jakość wyrobów
(1)
Kadry
(1)
Kontrola
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Ludzie starzy
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Metody statystyczne
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Opinia publiczna
(1)
Optymalizacja
(1)
Outsourcing
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Statystyka
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Stopa życiowa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Studenci
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Usługi
(1)
Wojsko
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
49 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ćwiczenie 1. Metoda Pareto-ABC Ćwiczenie 2. Metoda Ishikawy Ćwiczenie 3. Metoda FMEA Ćwiczenie 4. Metoda QFD Ćwiczenie 5. Kwestionariusz Kano Ćwiczenie 6. Metoda SERVQUAL
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego metody i techniki zarządzania jakością? 2. Metody kreowania pomysłów i planowania. 3. Metody wykorzystywane na etapie wdrażania. 4. Metody służące do sprawdzania i kontroli. 5. Metody wykorzystywane na etapie oceny działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Podstawy stosowania metod statystycznych w sterowaniu jakością: 1. Rys historyczny, 2. Metody statystyczne w zarządzaniu jakością, 3. Podstawowe metody statystyczno-logiczne opisu jakości. Cz.II Sterowanie jakością w toku produkcji: 4. Karty kontrolne, 5. Modyfikacje klasycznych kart kontrolnych, 6. Karta kontrolna Y/X, 7. Karty kontroli wielowymiarowej, 8. Metody nieparametryczne w sterowaniu jakością, 9. Analiza zdolności procesu. Cz.III Kontrola odbiorcza: 10. Charakterystyka planów kontroli odbiorczej, 11. Wybrane plany odbiorcze, 12. Kontrola odbiorcza według liczbowej oceny własności, 13. Kontrola odbiorcza - występowania asymetrii, 14. Plany kontroli ciągłej, 15. Wykorzystanie metod wnioskowania bayesowskiego w kontroli jakości. Cz.IV Inne wybrane zagadnienia statystycznej kontroli jakości: 16. Planowanie eksperymentów, 17. Problemy jakości danych w procedurach kontroli odbiorczej, 18. Koszty kontroli jakości, 19. Procesy stochastyczne w kontroli jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
1. Przegląd zastosowań wybranych metod TQM: Doskonalenie organizacji; Rozwiązywanie problemów; Zarządzanie strategiczne; Normy ISO 9000; 2. Siedem klasycznych metod TQM: Wprowadzenie; Wykres Ishikawy; Arkusz kontrolny; Wykres Pareto; Histogram; Wykres rozrzutu; Flowchart; karta kontrolna; Wykresy; Stratyfikacja; 3. Siedem nowych metod TQM: Wprowadzenie; Metoda KJ: wykres pokrewieństwa; Wykres realcji; Wykres systematyki; Wykres macierzowy; Macierzowa analiza danych; Wykres programowania procesu decyzyjnego PCDC; Wykres strzałkowy; Kompleksowe wykorzystanie 7 nowych metod TQM: 4. Inne metody opracowane w ramach TQM: Wykres radarowy; Metoda flagi; Macierz celów i środków; Catchball; Metoda QFD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 194)
1. Jakość produktu jako przedmiot pomiaru; 2. Metodologiczne aspekty pomiaru w badaniach sondażowych; 3. Prezentacja i ocena wybranych modeli pomiaru jakości produktów; 4. Propozycja nowych rozwiązań w modelowaniu jakości marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i przedmiot doskonalenia; Pojęcie doskonałości i istota doskonalenia; Współczesne podejście do doskonalenia; Materia doskonalenia; Proces doskonalenia 2. Techniki i narzędzia doskonalenia; Definiowanie i klasyfikacja; Techniki pomocnicze; Narzędzia analityczne; Narzędzia deyzyjne; Efekt doskonalenia 3. Metody doskonalenia; Metody projektowania jakości; Metody sterowania jakością 4. Doskonalenie procesów realizacyjnych; Narzędzia statystyczne wspomagające zarządzanie; Planowanie realizacji wyrobu; Badanie rynku - określenie wymagań; Projektowanie i rozwój wyrobów; Zakupy; Przygotowanie produkcji; Realizacja produkcji; Magazynowanie i transport; Sprzedaż wyrobów; Usługi serwisowe; Zagadnienia likwidacji wyrobów; Rola informacji w procesach realizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Referaty plenarne: samoocena a świadomość jakości; walidacje jako narzędzia zapewnienia jakości; nowa metoda oceny systemu zarządzania jakością i jej walidacja; akredytacja jako narzędzie doskonalenia kompetencji; znaczenie certyfikacji dobrowolnej w systemie oceny zgodności; narzędzia jakości w doskonaleniu systemów zarządzania na przykładzie PPH Transsystem S.A.; w kierunku integrowania systemów zarządzania organizacją; narzędzia jakości stosowane w Toyota Production System; Six Sigma jako narzędzie doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; Techniki statystyczne w systemie zarządzania jakością według ISO 9001:2000; Zastosowanie metody FMEA w zarządzaniu uczelnią. II. Komunikaty naukowe: koszty jakości jako narzędzie zarządzania jakością; nadzór właścicielski a jakość produkcji w przemyśle mięsnym; System HACCP w przedsiębiorstwach branży mięsnej; pozamedyczne determinanty jakości usług stomatologicznych; jakość w sektorze usług medycznych; metody zarządzania jakością jako instrumenty zintegrowanego systemu tworzenia nabywcy usług lotniczych; wykorzystanie ocen skuteczności i efektywności w doskonaleniu systemów zarządzania jakością; zastosowanie metody QFD w projektowaniu stron WWW; ocena jakości obsługi w biurach turystycznych z wykorzystaniem metody FMEA; wyznaczniki jakości usług w administracji samorządowej; organizacja szkoleń w przedsiębiorstwie przemysłowym; implementacja narzędzi doskonalenia jakości w zarządzaniu systemowym; parametryzacja jakości dynamicznej; praca zespołowa w systemie zarządzania jakością (funkcje - zadania - korzyści); GHP, GMP,HACCP jako obligatoryjne narzędzia zarządzania jakością w przemyśle żywnościowym; wykorzystanie elektronicznego systemu monitorowania krytycznych punktów kontrolnych w zakładzie produkcyjnym jako narzędzie zarządzania jakością zdrowotną; systemy klasy CRM jako narzędzie doskonalenia systemów zarządzania jakością; wybrane narzędzia zarządzania jakością wyrobów emaliowanych w Polsce; diagram Ishikawy a jakość kształcenia; wybrane metody analizy wartości w doskonaleniu jakości ergonomicznej wyrobów; badania satysfakcji pracowników narzędziem poprawy funkcjonowania organizacji; japońskie normy dotyczące systemów zarządzania w warunkach zrównoważonego rozwoju; audit narzędziem weryfikującym system zarządzania jakością; dobór wyposażenia pomiarowego do oceny jakości wyrobów i procesów; doskonalenie jakości pracy laboratoriów analitycznych; zastosowanie metod kwalimetrycznych w doskonaleniu jakości wyrobów; Praktyczne wykorzystanie wybranych narzędzi jakości dla uzyskania oczekiwanego poziomu jakości wyrobu z tworzywa sztucznego; marketingowe aspekty jakości i systemy zarządzania jakością w przemyśle spożywczym; ekologiczne aspekty jakości usług hotelarskich; Zastosowanie narzędzi sterowania jakością w ocenie szkód ładunkowych w transporcie morskim; narzędzia zarządzania jakością w polskim budownictwie; statystyczne narzędzia kontroli i poprawy jakości; wpływ wdrożenia wymaganego przez prawo systemu zapewniania jakości na doskonalenie jakości badań skuteczności działania środków ochrony roślin; wykorzystanie narzędzi projakościowych przy podejmowaniu działań zapobiegawczych w przedsiębiorstwach przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy jako skuteczne narzędzie podnoszenia jakości produktu w przedsiębiorstwie branży opakowaniowej; samoocena przedsiębiorstw przemysłu spożywczego według standardu AIB; analiza działań doskonalących funkcjonowanie systemu zarządzania jakością z wykorzystaniem drzewa decyzyjnego; zarządzanie relacjami z klientem; możliwości wykorzystania metody Servqual do badania jakości wyrobów; wykorzystanie diagramu systematyki do analizy niezgodności rur zgrzewanych; zastosowanie narzędzi jakości do ograniczania poziomu niezgodności w produkcji wyrobów odlewanych; rola i miejsce narzędzi jakości w zarządzaniu wiedzą zespołową; Strategiczna karta wyników we wspomaganiu zarządzania jakością; system zapewnienia jakości w przemyśle spożywczym i narzędzia analizy na przykładzie Hortino Leżajsk; Znaczenie koncepcji "Just in time" dla optymalizacji działalności przedsiębiorstwa; podejście procesowe - wyznacznik integracji systemów; pomiar zadowolenia zainteresowanych stron jako element doskonalenia systemu zarządzania; system HACCP - narzędzie zapewnienia jakości zbiorowej żywności; wykorzystanie narzędzi zapewnienia jakości w odlewni żeliwa; System ISO 9000 a funkcjonowanie strategii w przedsiębiorstwie; rola wspomagania komputerowego w zarządzaniu projektami; wpływ kompetencji technicznych pracowników na konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy Ishikawy jako metoda graficznego przedstawiania powiązań między skutkami i czynnikami działającymi na proces; doskonalenie planowania procesów realizacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Statystyka i Ryzyko)
1.Badanie jakości życia z perspektywy historycznej, 2. Jakość, jakość życia oraz pojęcia i relacje pochodne, 3.Dobrobyt ekonomiczny, 4.Zarządzanie jakością, 5.Do brobyt ekonomiczny gospodarstw domowych, 6.Problemy ba dań sondażowych, 7.Analiza niepełnych danych w bada niach ankietowych, 8.LISREL w analizie jakości życia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znormalizowany system zarządzania jakością jako zasób przedsiębiorstwa. 2. Determinanty i kierunki oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 3. Obligatoryjne instrumenty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 4. Fakultatywne instrumenty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 5. Metodyka badań empirycznych. 6. Uwarunkowania i wartość oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością w badanych przedsiębiorstwach. 7. Związki pomiędzy zmiennymi określającymi przesłanki wprowadzania oraz uwarunkowania i efekty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością w badanych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 20/2019)
Półrocznik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2006-2014
Zawiera: I. Teoretyczne podstawy problemów pedagogicznych - dyskusje i polemiki: Człowiek w zwierciadle przemian kultury - wyzwania dla ludzi zatrwożonych; Nauczyciel - system - badania naukowe; Praca domowa ucznia - konieczność versus zbędność; Kształtowanie tożsamość w epoce nowoczesnych technologii informacyjnych; Dydaktyka szkoły wyższej wobec zmiany cywilizacyjnej - nowa formuła wykładu; Kompetencje medialne wyznacznikiem konstruktywnego seniora w przestrzeni medialnej; Rola uniwersytetów trzeciego wieku w kształtowaniu jakości życia seniorów i zarządzaniu czasem; Jakość kształcenia w uczelni wojskowej - szanse i dylematy; Szkoła branżowa w opałach. Rzecz o kondycji szkolnictwa zawodowego w kontekście wyborów edukacyjnych młodzieży; Niepowodzenia szkolne z matematyki pedagogicznym wyzwaniem dla edukacji. II. Praktyczne zastosowanie efektów badań pedagogicznych: Agresja wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli i rodziców - problem czy syndrom czasu?; Profilaktyka systemowa zachowań ryzykownych młodzieży. Raport z badań efektywności programu profilaktycznego „Mówimy nie uzależnieniom”; Mediacje jako narzędzia rozwiązywania konfliktów szkolnych i rodzinnych z perspektywy młodzieży studenckiej; Good behawior game - alternatywa dla tradycyjnych metod zarządzania klasą. III. Współczesne problemy badań pedagogicznych w wymiarze międzynarodowym: Factors impacting the improvement of hermeneuatic competences during academic education preparing for social professions; The role of new media in medical students’ acquisition of cognitive and social skills. An introduction to some fundamental considerations; Expectations of parents towards school in the context of responsibility for the upbringing and eduactional achievements of the child; Evaluation of the eduaction-related achievements of primary school pupils - between supporting and exclusion; A kindergarten teacher in students’ creative motor expression development; Positive and negative parental attitudes facing of child’s distability; Two perspectives on modern art. Education - between marginalization and globalization; The role of shared historical memory in Israeli and Polish education systems. Issues and trends; Determinants and dilemmas impacting the cooperation of family and school in conveying community values from the perspective of the literary output of Teresa Śliwińska, a teacher from Poznań. Bibliogaphical research; In the circle of the social and pedagogical significance of folk tradition and culture. The cult of saint roch - a patron saint of plague victims.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Normy ISO Serii 9000:2000: 1.Proces rozwoju norm dotyczących zarządzania jakością, 2.Normy ISO serii 9000:2000, II. Zagadnienia prawne: 1. Legislacja dotycząca bezpieczeństwa, 2. Ochrona środowiska. III. Zarządzanie jakością; 1. Organizacja zorientowana na strategię jakościową, 2. Identyfikacja celów jakościowych, 3. System jakości jako system zarządzania, 4. Działania doskonalące system zarządzania jakością. IV Organizacja działań związanych z jakością: 1. Planowanie działań związanych z jakością, 2. Organizacja działań jakościowych, 3. Ocena działań jakościowych w organizacji. V. Dokumentowanie systemu zarządzania jakością: 1. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 2. Rodzaje dokumentów systemu zarządzania jakością, 3. Nadzór nad dokumentacją, 4. Korzyści wynikające z dokumentowania systemu zarządzania jakością. VI. Metody doskonalenia jakości: 1. Wytyczenie celów, 2. Zakłócenia w procesach, 3. Proces rozwiązywania problemów, 4. Metody doskonalenia jakości w procesach. VII. Jakość w projektowaniu: 1. Zarządzanie projektami, 2. Metody projektowania jakości wyrobu, 3. Niezawodność. VIII Jakość w marketingu: 1. Analiza rynku, 2. Proces marketingu, 3. Polityka marketingowa. IX Przegląd umowy: 1. Organizacja przeglądu umowy, 2. Odpowiedzialność producenta i sprzedawcy, 3. Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, 4. Rękojmia i gwarancja, 5. Zasady sprzedaży konsumenckiej. X. Zakup i dostawcy: 1. Jakość dostaw w ustawodawstwie krajowym, 2. Wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące zakupów, 3. Sterowanie procesami zakupów, 4. Metody oceniania dostawców. XI Procesy produkcyjne: 1. Podstawowe terminy zarządzania procesami, 2. Kontrola jakości, sterowanie procesem, 3. Kontrole i badania jakościowe, 4. System identyfikacji i identyfikalności, XII. Sprzedaż i serwis po sprzedaży: 1. Dostarczenie wyrobu, 2. Informacje zwrotne od klientów, XIII Metrologia w zarządzaniu jakością ; 1. Polski system miar i probiernictwa, 2. Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym, 3. Akredytacja laboratoriów, 4. Klub Polskich Laboratoriów Badawczych POLLAB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie danymi dotyczącymi jakości: 1. Strumienie informacji w przedsiębiorstwie, 2. Informatyczne systemy zarządzania. II. Umiejętności społeczne pełnomocnika jakości: 1. Komunikacja interpersonalna, 2. Motywowanie pracowników, 3. Komuniacja grupowa, 4. Zarządzanie zasobami personalnymi. III. Metody statystyczne: 1. Statystyka w zarządzaniu jakością procesów, 2. Statystyczne sterowanie procesem (SPC), 3. Karty kontrolne, 4. Kontrole i badania odbiorcze, 5. Metodyka doświadczeń według G. Tagucjiego. IV. Koszty jakości: 1. Podział kosztów jakości, 2. Wdrażanie rachunku kosztów jakości, 3. Ewidencja kosztów jakości, 4. Obliczanie i analiza kosztów jakości. V. Promocja jakości: 1. Znaczenie promocji jakości, 2. Zdolność jakościowa przedsiębiorstwa, 3. Wytyczanie i realizacje celów, 4. Nagrody jakości, 5. Program zarządzania. VI Informacja jakościowa: 1. Pojęcie informacji jakościowej, 2. System informacji jakościowej. VII Zintegrowane systemy zarządzania: 1. System zarządzania środowiskowego, 2. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, 3. Płaszczyzny integracji systemów zarządzania, 4. Systemy zarządzania w wybranych branżach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie. Odbiorcami książki są nie tylko studenci uczelni wyższych, ale także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci zainteresowani problematyką współczesnego zarządzania jakością.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Polska - UE. Porównanie poziomu życia ludności / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2005. - 143 s. : il., tabl. ; 23 cm.
Podstawowe kategorie opisu rozwoju społecznego; Metody pomiaru rozwoju społecznego; Porównanie wybranych wskaźników rozwoju gospodarczego w Polsce i w krajach UE; Porównanie poziomu życia ludności Polski i karjów UE - dobra materialne; Porównanie poziomu życia ludności Polski i karjów UE - usługi i jakościowe aspekty życia; Syntetyczna ocena dystansu Polski do krajów UE w zakresie poziomu życia ludności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie; R.2 Ch-ka banku danych empirycznych; R.3 Budowa syntetycznej miary poziomu życia ludności; R.4 Taksonomiczna analiza poziomu życia ludności w Polsce i krajach Unii Europejskiej; R.5 Zastosowanie analizy korespondencji w badaniach poziomu życia ludności; R.6 Metoda nanlogii przestrzenno-czasowych w badaniach porównawczych; R.7 Budowa ścieżek rozwoju poziomu życia ludności Polski i krajów Unii Europejskiej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 1 (44)/2004)
1. Koncepcje i pomiar jakości życia związanej ze zdrowiem, 2. Jakość życia osób niepełnosprawnych, 3. Podejście poznawczo-behawioralne w profilaktyce i promocji zdrowia, 4. Stres a choroby skóry, 5. Czynniki emocjonalne w astmie oskrzelowej i chorobie wrzodowej żołądka i dwunastnicy, 6. Jak wytrwać i nie zrezygnować. Doświadczenia z realizacji programu psychologicznej wspomagającego redukcję nadwagi u kobiet, 7. Psychologiczne wyznaczniki zachowań jedzeniowych u nastolatek z nadwagą, 8. Psychologiczne wyznaczniki uprzedzeń zdrowotnych dzieci i młodzieży, 9. Psychologiczne wyznaczniki uprzedzeń wobec zakażonych HIV i chorych na AIDS, 10. Konsekwencje stresu zawodowego personelu ratownictwa medycznego, 11. Zespół wypalenia zawodowego a radzenie sobie ze stresem u funkcjonariuszy policji, 12. Wsparcie społeczne jako zasób chroniący menedżerów przed negatywnymi konsekwencjami stresu zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej